Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ziek heksje...ziek is het juiste woord wat je zoekt
En vanavond typt Liesbeth weer een puntje uit haar toetsenbord, en weg is het werk van vandaagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:44 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Aan het werk
Er klinkt alweer muziek op de stream, het spreekgeluid is uit.
Gisteravond was het haar weer gelukt iets te laten verdwijnen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:45 schreef Toverheks het volgende:
En vanavond typt Liesbeth weer een puntje uit haar toetsenbord, en weg is het werk van vandaag
Ja, vind dat echt knap hoor, al je werk met 1 klik op je toetsenbord foetsie en verdwenen, kunnen we haar niet aanmelden ergens? misschien is het de duivel zelf wel die de gedaante van Liesbeth heeft over genomen en zo *Johan* tegenwerkt vanuit de *spirituele wereld* of de donkere grotten van de Hel mag ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteravond was het haar weer gelukt iets te laten verdwijnen?
Liesbeth Copperfield.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Nu je het zegt ... ze heeft wel wat weg van Linda Blair ...
Misschien moeten we dit balletje toch eens opwerpen en kan er meteen live geëxorcisteerd worden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Nu je het zegt ... ze heeft wel wat weg van Linda Blair ...
Misschien moeten we dit balletje toch eens opwerpen en kan er meteen live geëxorcisteerd worden.
Dit stel was van het ergste soort. Echt de onzin die eruit kwam zonder met de ogen te knipperenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:01 schreef Disana het volgende:
Bijgelezen, volgens mij heb ik twee randdebielen van het zuiverste water gemist. Iemand zin om er een update in het updates topic over te maken?
Ik word altijd woest van mensen die rampspoed en ziekte met het kwaad in jezelf of kwaad in het algemeen verklaren. Dat is barbaars en middeleeuws en zadelt mensen die erin geloven op met een zware last bovenop hun ellende.
Terug gelezen en blij dat ik het niet heb gezien. Zou nog kwaaier zijn geworden dan Heksje. Wat een zieke geesten zijn dat zeg!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:01 schreef Disana het volgende:
Bijgelezen, volgens mij heb ik twee randdebielen van het zuiverste water gemist. Iemand zin om er een update in het updates topic over te maken?
Ik word altijd woest van mensen die rampspoed en ziekte met het kwaad in jezelf of kwaad in het algemeen verklaren. Dat is barbaars en middeleeuws en zadelt mensen die erin geloven op met een zware last bovenop hun ellende.
Goedenmorgen Disana en Spuitje en de rest natuurlijk, lees even terug, was erg moeilijk om te volgen, wat er staat hebben we begrepen de restquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:01 schreef Disana het volgende:
7 op de schaal van richter, hoe knapquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep Satan heeft ze losgelaten, maar het heeft ook te maken met het getal 7 en de bescherming van de goede voodoo van Cuba die tijdelijk ontbrak.
Gelukkig zijn de slechte mensen nu naar onder geroepen.![]()
Of zoiets
Dat is ook weer part of the funquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:15 schreef Gert het volgende:
Dit soort onbetekenende zielepoten is het toch niet waard om boos op te worden?![]()
Ik word voornamelijk kwaad als ik bedenk hoeveel van dit soort mafketels er waarschijnlijk rondlopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:15 schreef Gert het volgende:
Dit soort onbetekenende zielepoten is het toch niet waard om boos op te worden?![]()
Ik feliciteer de heren met hun 15 minutes of fame, de 100 streamers hebben genoten.
Dat HaÍti door de duivel te grazen zou zijn genomen, zong ook al langer rond trouwens, niet eens zelf verzonnen.
Maar er zijn dus ook wanhopige zieke mensen die naar dit soort klootzakken gaan als laatste redmiddel. Dat is waarom het me boos maakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:15 schreef Gert het volgende:
Ik feliciteer de heren met hun 15 minutes of fame, de 100 streamers hebben genoten.
Dat HaÍti door de duivel te grazen zou zijn genomen, zong ook al langer rond trouwens, niet eens zelf verzonnen.
Ik snap jullie wel. Ook dat het moeilijk te volgen was.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit stel was van het ergste soort. Echt de onzin die eruit kwam zonder met de ogen te knipperen
Dat heet zelfdeceptie en gebeurt meer dan eens om jezelf status te geven en invloed over andermans leven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:21 schreef Gert het volgende:
Toch schijnen dat soort mensen de boel vaak niet eens te belazeren. In de zin dat ze zelf écht denken dat ze gaven hebben, en niet stiekem zitten te lachen om hun eigen onzin.
En als je er eenmaal "naartoe gaat rekenen" dat je dingen ziet, dan blijken toevaligheden ineens helemáál niet zo toevallig.
Dat is imo nog het ergste: dat deze lui gewoon geloven in die onzin van eigen schuld, dikke bult waar hun verhaal om draait.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:21 schreef Gert het volgende:
Toch schijnen dat soort mensen de boel vaak niet eens te belazeren. In de zin dat ze zelf écht denken dat ze gaven hebben, en niet stiekem zitten te lachen om hun eigen onzin.
Heel snel waren ze niet. Ze stonden daar een paar minuten genegeerd te worden.quote:
Shit, ze hebben me doorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heet zelfdeceptie en gebeurt meer dan eens om jezelf status te geven en invloed over andermans leven.
Zit jij nou met je Satanistische sarcasme indirect een soort pact met Beëlzebub te sluiten? Want nu is het dus jouw schuld als die lieve mennekes wat overkomt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:29 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop niet dat ze geschept worden door een voorbijrazende vrachtwagen. Dat zou eng zijn.
Ik zat me af te vragen of ze nog eens terug zullen komen, of zelfs een wekelijks programma krijgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel snel waren ze niet. Ze stonden daar een paar minuten genegeerd te worden.
Niet! Dan hebben ze zelf iets verkeerd gedaan in een vorig leven! Of in dit leven. Of het volgende.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit jij nou met je Satanistische sarcasme indirect een soort pact met Beëlzebub te sluiten? Want nu is het dus jouw schuld als die lieve mennekes wat overkomt.
Wellicht is hij er morgen weer bij de Jaap show. die had toch ook een medium ? Eens kijken of hij de slechte winti van Cc tot morgen kan overleven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zat me af te vragen of ze nog eens terug zullen komen, of zelfs een wekelijks programma krijgen.
Ook omdat één van de 2 ff zijn microfoon af moest doen (van Alsido), en naar het kantoortje ging.
Klopt, is gewoon een kopie van het verhaal van CBN, Christian Broadcasting Network in Amerika !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:15 schreef Gert het volgende:
Misschien wemelt het in Nederland van de mediums en moet je gewoon even de goede contacten hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht is hij er morgen weer bij de Jaap show. die had toch ook een medium ? Eens kijken of hij de slechte winti van Cc tot morgen kan overleven.
Ik vind dat ze dat eigenlijk zelf al zouden moeten weten, dat ze nodig zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wemelt het in Nederland van de mediums en moet je gewoon even de goede contacten hebben.
Ja eigenlijk wel hè.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat eigenlijk zelf al zouden moeten weten, dat ze nodig zijn.
Ik ben bang dat Mera de pc morgen voor d'r werk heul gaat bezetten maar anders ga ik dus wél zitten kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel hè.
Dus, morgen nog zo'n fraai portret. En er zullen er nog wel meer volgen gezien Johans bijgeloof.
Leedvermaak is altijd leukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Mera de pc morgen voor d'r werk heul gaat bezetten maar anders ga ik dus wél zitten kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |