Wahaha, heeft niemand je iets verteld over Coons en water?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:39 schreef nokwanda het volgende:
Nou is Poeska wel echt een natte droompoes
Ze steekt eerst haar poot in de drinkbak en gaat daarna pas drinken, waarna ze haar hele kinnebakje in de kattenborrel steekt terwijl ze lebbert.
Zo drinkt Sjon ook, die staat met twee voorpoten in de bak en duwt zn hele kop dr inquote:Op maandag 25 januari 2010 10:39 schreef nokwanda het volgende:
Nou is Poeska wel echt een natte droompoes
Ze steekt eerst haar poot in de drinkbak en gaat daarna pas drinken, waarna ze haar hele kinnebakje in de kattenborrel steekt terwijl ze lebbert.
Ik had het idd gehoord en vroeg daarom ook naar eventuele watertics. Maar haar vorige "man" zei dat hem alleen was opgevallen dat vooral Poeska erg veel dronk. Nu weten we waarom dat zo leekquote:Op maandag 25 januari 2010 10:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Wahaha, heeft niemand je iets verteld over Coons en water?
Hummer eet ook met zijn pootjes en voor hij aan het einde van zijn maaltijd zijn pootjes aflikt gaat hij ze eerst schoonschudden
quote:
Ja doeiquote:Op maandag 25 januari 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
QWEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kuthoerr van me.
Kap met die stage, ik vind dr niks an, ik mis je
Je hebt niks voor me overquote:Op maandag 25 januari 2010 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja doei
Heb net de pc van mn schoonmams gebouwd
ik heb hongerrr
Nee echt saai.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:00 schreef Ynske het volgende:
moggeh
was t feest leuk geweest gister OhOh?
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Wahaha, heeft niemand je iets verteld over Coons en water?
Hummer eet ook met zijn pootjes en voor hij aan het einde van zijn maaltijd zijn pootjes aflikt gaat hij ze eerst schoonschudden
Ik ben druk aan het huisvrouw spelen.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Plaats dan op zn minst een Luna of Tom foto als TVP!
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:05 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Koud vanochtend en ik moest een half uur op de bus wachten
okee, vooruit dan maarquote:Op maandag 25 januari 2010 11:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het huisvrouw spelen.
Wat kunnen sommige mannen er toch een vreselijke ranzige bende van maken...tenminste, die van mij wel![]()
[..]
Toen ik vannacht naar bed ging ademde ik gewoon wolkjes in mn slaapkamer!!!quote:![]()
Tis idd koud...vannacht -13 zeggen ze.
Ik wil een thermo-pyama![]()
En Sjonnie
lekker warm en goedkoop nu bij de blokkerquote:Op maandag 25 januari 2010 11:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het huisvrouw spelen.
Wat kunnen sommige mannen er toch een vreselijke ranzige bende van maken...tenminste, die van mij wel![]()
[..]
![]()
Tis idd koud...vannacht -13 zeggen ze.
Ik wil een thermo-pyama![]()
En Sjonnie
Da's koud jaquote:Op maandag 25 januari 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, vooruit dan maar
[..]
Toen ik vannacht naar bed ging ademde ik gewoon wolkjes in mn slaapkamer!!!![]()
Die blik idd...quote:Op maandag 25 januari 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Let vooral op dat ene achterpootje dat relaxed op de mand van de rand ligt ook nog.
En die vuile blik vanwege de foto
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh... zal ik m pmmen? hoef je niet 5 topic terug te zoeken
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef nokwanda het volgende:
Het verhaal van Mr.S is hard. Maar ik las iets over zijn overwegingen om het toch te willen zien. Dat je wilt weten hoe mensen leven en eten en meedoet, maar dat je dan ook moet zien hoe dat gaat. Daar is hij het zelf ook niet mee eens. Eigenlijk zouden alle mensen die vlees eten zelf moeten gaan kijken in een slachthuis en hoe het er daar aan toe gaat. Ik woonde ooit om de hoek bij een slachthuis en had echt moeite om te zien dat die varkens in de vrachtwagens die dagelijks in grote getalen voorbij kwamen angstig waren en naar angst roken. Varkens ruiken namelijk normaal niet zo.
Eens. Ik heb me er dan ook erg in verdiept in de tijd dat ik vegetariër was. Maar de tijd dat ik het bewust op zoek is voorbij. Het is meer dat ik die hondjes voor me zie nu dat ik naar vind dan het feit dat MrS er naar gekeken heeft. Persoonlijk had ik wel een ander het laten bestellen zodat ik zelf die last niet had hoeven dragen maar dat is ook weer ieder voor zich.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef nokwanda het volgende:
Het verhaal van Mr.S is hard. Maar ik las iets over zijn overwegingen om het toch te willen zien. Dat je wilt weten hoe mensen leven en eten en meedoet, maar dat je dan ook moet zien hoe dat gaat. Daar is hij het zelf ook niet mee eens. Eigenlijk zouden alle mensen die vlees eten zelf moeten gaan kijken in een slachthuis en hoe het er daar aan toe gaat. Ik woonde ooit om de hoek bij een slachthuis en had echt moeite om te zien dat die varkens in de vrachtwagens die dagelijks in grote getalen voorbij kwamen angstig waren en naar angst roken. Varkens ruiken namelijk normaal niet zo.
quote:
Dat niet alleen, er kan nu wel gezegd worden van getver Subtiel hoe kun je dat nou hier posten want F&F etc. etc.; maaar we hebben met z'n allen gezegd dat we updates willen van hem als dat mogelijk is. Hij maakt iets mee wat best heftig is geweest voor hem. Tenminste zo lees ik het he. En hij wil dat met ons delen, hij schrijft het (imo) van zich af. Ik kan me zo voorstellen dat hij in zijn eentje in een land waar niemand (of bijna niemand) hem verstaat z'n ei wel kwijt wil op een plek waar hij wel begrepen wordt. Midden in de nacht je vrienden of familie uit bed bellen is dan ook niet te doen, terwijl hier eigenlijk altijd wel iemand is.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef nokwanda het volgende:
Hoe is het met jou dan???quote:
dat is idd bij mensen die de baggerlayout niet gebruikenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
Ik neem Subtle niets kwalijk, behalve dan dat hij me liet schrikken door te posten 'En ik waarschuw nu vast voor de foto's die ik hier ga posten'. Alsof we daar gewoon sowieso maar mee geconfronteerd moeten worden. Bij sommigen werken de spoilers niet, dus dat vond ik geen goed plan en goede woordkeuze.
En verder moet hij het allemaal lekker zelf weten en volgens mij is er niemand die hem ook echt iets kwalijk neemt? De overgang was wat groot zoals Loveless al zei van egeltjes bakken naar hondjes eten, maar ik kan me ook voorstellen dat hij daar alles van de cultuur mee wil maken.
No way dat ik dat zélf had willen zien, maar ieder zijn ding.
En dan even heel iets anders:
@Tombola, zei jij nou laatst dat je die Vinzzent die aan het nationaal songfestival meedoet nou leuk vindt?
Heb hem net even bekeken, maar brrrrrrrrrr
beetje buiten de deur geweest, als je je huis uit gaat, blijkt dat daar helemaal geen plafond is johquote:
Vinzzent???? NSF???? Nog nooit gezien!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
Ik neem Subtle niets kwalijk, behalve dan dat hij me liet schrikken door te posten 'En ik waarschuw nu vast voor de foto's die ik hier ga posten'. Alsof we daar gewoon sowieso maar mee geconfronteerd moeten worden. Bij sommigen werken de spoilers niet, dus dat vond ik geen goed plan en goede woordkeuze.
En verder moet hij het allemaal lekker zelf weten en volgens mij is er niemand die hem ook echt iets kwalijk neemt? De overgang was wat groot zoals Loveless al zei van egeltjes bakken naar hondjes eten, maar ik kan me ook voorstellen dat hij daar alles van de cultuur mee wil maken.
@Tombola, zei jij nou laatst dat je die Vinzzent die aan het nationaal songfestival meedoet nou leuk vindt?
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beetje buiten de deur geweest, als je je huis uit gaat, blijkt dat daar helemaal geen plafond is joh
Over dat laatste, nee dat was ikquote:Op maandag 25 januari 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
hahahahahahaha, ik heb hem net opgezocht en ik vind hem ook stom!!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Over dat laatste, nee dat was ikNou ja, ik vind hem niet leuk als persoon, maar heeft 2 leuke liedjes
![]()
Ik vrees dat dat pas kan als de mens uitgestorven isquote:Op maandag 25 januari 2010 12:18 schreef nokwanda het volgende:
Misschien gaan we wel ooit naar een wereld waar mensen en dieren mondiaal werkelijk respect voor elkaar hebben
Ik zie overigens parallellen met hoe mensen met elkaar omgingen en gaan door de geschiedenis heen.
Mooi Tro Vey heeft nog buren nodigquote:Op maandag 25 januari 2010 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga gewoon onder mn eigen naam ook facebook nemen en daar lid van worden!
Ik heb ook een hele vreemde smaak qua muziek geloof ikquote:Op maandag 25 januari 2010 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahahaha, ik heb hem net opgezocht en ik vind hem ook stom!!!!
Dus nee Greys, ik vind hem niet leuk!!!!
Ik zie dat je mij al gevonden hebt! Ik ga je vanavond toevoegen, ben zo weer weg...Maar komt goed vanavond!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:20 schreef trovey het volgende:
![]()
[..]
Mooi Tro Vey heeft nog buren nodig,,,,wie wil PM't me maar even zijn/haar naam
......ik ben gul met het geven van cadeautjes
langsgeweest bij een vriendin, gitaar gespeeld enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh noes!
Leuke dingen gedaan?
Nog toko's bezocht???
Ik heb zn liedjes niet gehoord nu, ging puur op zn uiterlijk af...quote:Op maandag 25 januari 2010 12:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele vreemde smaak qua muziek geloof ik
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:20 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb een thermo-legging van de action en die is helemaal
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zn liedjes niet gehoord nu, ging puur op zn uiterlijk af...
Sommigen kan ik vinden jaquote:Op maandag 25 januari 2010 12:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zie dat je mij al gevonden hebt! Ik ga je vanavond toevoegen, ben zo weer weg...Maar komt goed vanavond!
Nee, inderdaad niet echt mijn type...quote:Op maandag 25 januari 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
Oh Bamba en Tombo...
Ik vind Vinzzent eng om te zien namelijk, dus ik kon me niet voorstellen dat een van jullie hem leuk vond
Ik vond die slaapfoto van Luna en Baileys echt lief ook!!! En ik vind Luna moooooi!quote:
Tja zolang we met elkaar al niet fatsoenlijk omgaan, laat staan met dieren die in de ogen van velen ondergeschikt zijn aan ons.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:18 schreef nokwanda het volgende:
Misschien gaan we wel ooit naar een wereld waar mensen en dieren mondiaal werkelijk respect voor elkaar hebben
Ik zie overigens parallellen met hoe mensen met elkaar omgingen en gaan door de geschiedenis heen.
Foto?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon vloog net voorbij, en besloot te landen op mijn neus, AAAAAAHHHH NAGELTJES NAGELTJES AAAAHHHH
quote:Proef met 'dierenpolitie' in Capelle
Opsporingsambtenaren in Capelle aan den IJssel mogen voortaan dieren in beslag nemen. Zo moeten ze strenger op kunnen treden tegen mishandeling en verwaarlozing van dieren. Het gaat om een proef van een jaar. De Dierenbescherming is enthousiast.
De Capelse wethouder van dierenwelzijn Joost Eerdmans spreekt van een doorbraak. "Tot nu toe kunnen onze ambtenaren weinig doen bij signalen van dierenleed. Met deze uitbreiding van taken kunnen we dierenleed vanaf de eerste melding aanpakken."
De Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming heeft ook opsporingsambtenaren met soortgelijke rechten, maar dat zijn er veertien voor heel Nederland. Wel worden zij ondersteund door enkele honderden vrijwillige inspecteurs zonder bevoegdheden.
In Capelle worden twee van de tien buitengewoon opsporingsambtenaren aangewezen als dierentoezichthouder. De gemeente bekijkt nog wat voor kennis zij moeten opdoen voordat ze als 'dierenpolitie' aan de slag kunnen.
Na een jaar wordt de proef geëvalueerd, waarna landelijke invoering wordt overwogen. Binnenkort hebben het ministerie van Landbouw en de gemeente contact over het opbouwen van kennis rond de welzijnswetten voor dieren.
Eerdmans zegt het belangrijk te vinden dat er goed wordt samengewerkt met de inspectiedienst van de Dierenbescherming. Een woordvoerder van de Dierenbescherming zegt verrast te zijn door de ontwikkelingen. "Ons is hier nog niets over verteld, maar we zijn hier blij mee. Hoe meer handen aan het bed, hoe beter." De woordvoerder verwacht binnenkort van de gemeente te horen.
In theorie kan de politie ook ingrijpen bij verregaand dierenleed. In de praktijk ligt de prioriteit volgens de Dierenbescherming vaak elders, en daarom zouden speciale opsporingsambtenaren wel degelijk wat toevoegen.
Inderdaad wauw!!!!!quote:
brave Sjonquote:Op maandag 25 januari 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Kekke actie van Napoleon.
Sjon heeft net 3 plassen en een grote poep buiten gedaan, en weer los een hele grote ronde van een uur meegeraced door de stad, ik denk dat ie vanmiddag wel weer slaapt
misschien even samen in de centrifuge doen, dan klopt het weerquote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Dierenpolitie![]()
![]()
Tombo; Luna is idd ook heul mooi qua tekening...
Ze heeft ook een zwart randje om haar oogjes, neus en mond en soms kan ze je zo wijs aankijken dan![]()
De verhoudingen kloppen alleen niet helemaal meer; Tom wordt breed, groot en lomp, terwijl Luna steeds langere pootjes krijgt met daarop zo'n ielig lijfje en klein koppie
Ik denk dat ik dat maar niet doequote:Op maandag 25 januari 2010 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien even samen in de centrifuge doen, dan klopt het weer
niet, he jammerquote:Op maandag 25 januari 2010 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat maar niet doe
Oeh, een Smokey Eyes kat!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Dierenpolitie![]()
![]()
Tombo; Luna is idd ook heul mooi qua tekening...
Ze heeft ook een zwart randje om haar oogjes, neus en mond en soms kan ze je zo wijs aankijken dan![]()
De verhoudingen kloppen alleen niet helemaal meer; Tom wordt breed, groot en lomp, terwijl Luna steeds langere pootjes krijgt met daarop zo'n ielig lijfje en klein koppie
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, een Smokey Eyes kat!!!
Trekt later vast (hopelijk) wel weer bij...
ik probeer tenminste nog watquote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als er niks om op te reageren is, is er ook niks te zeggen.
Nah, ik ben verstandig, ik scheer me braafquote:Op maandag 25 januari 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, da's rap gegaan, die baard?![]()
[..]
Helleu!
Dat is wat hè, voor zo'n broekie.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, da's rap gegaan, die baard?![]()
[..]
Helleu!
eh, ja, als dat het doet voor jou, prima!quote:
Oh ja, ik had dus nog wat van die pakjes mee naar DTH... En weer mee terug...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier bij de Toko!
Ik kreeg gisteren van mn tante weer lekkere kruiden uit Thailand![]()
En vanavond maak ik de butter chicken van Tombolafan , ben benieuwd
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, ik had dus nog wat van die pakjes mee naar DTH... En weer mee terug...
Loser die ik ben was ik ze vergeten...dus als u wilt, roept u maar!!!
Nou ja, ik heb nog een pakje of 10 liggen en ik eet zelf 2-3 dagen van zo'n pakje, dus voordat ik het op heb...quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Donderdag woog Sjon 1930 gram.
Mn collega zegt net "volgens mij issie echt gegroeid!".
Dus wij weer wegen ( in een bakje op de brievenweegschaal ) : 2200 gram![]()
Gaat als een tiet dus
Wat voor pakjes zijn dat dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog een pakje of 10 liggen en ik eet zelf 2-3 dagen van zo'n pakje, dus voordat ik het op heb...
Maar ik ga aan Zwabber sturen, en Ml-etje wilde ook wel, en desnoods geef ik wat aan mn moeder ofzo... Maar als mensen hier ze willen ook prima
Thank godquote:Op maandag 25 januari 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, ik ben verstandig, ik scheer me braaf
meiasia wokmixen oid voor oosterse gerechtenquote:
Oooohquote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
meiasia wokmixen oid voor oosterse gerechten
Dat deed ik zaterdag ietsje beter.......quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Bamba het volgende:
Ik ben dus alweer terug van de stad..Resultaat: 1 villa happ shirtje voor Robin
Ik kan er normaal ook wel wat van, maar heb echt m'n dag niet, dus liep daar ook te chagrijnenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat deed ik zaterdag ietsje beter.......
Chagrijnig shoppen is goed voor je portemonnee!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan er normaal ook wel wat van, maar heb echt m'n dag niet, dus liep daar ook te chagrijnen
Nee da's niet leuk winkelen nee. Maar ik doelde meer op dat ik voor de verandering van alles voor mezelf heb gekocht en maar een paar dingen voor de mannen hier.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan er normaal ook wel wat van, maar heb echt m'n dag niet, dus liep daar ook te chagrijnen
quote:IJsbeer Knut in de wolken
BERLIJN - 's Werelds bekendste ijsbeer Knut is tot over zijn oren verliefd op Giovanna...
Tussen de twee dieren boterde het niet meteen. Bij hun eerste ontmoeting in de dierentuin van Berlijn verkocht Giovanna Knut een klap, maar vervolgens was het ijs snel gebroken en begonnen de twee de flirten.
De twee tortelduifjes mogen nog niet voor nageslacht gaan zorgen. De 3-jarige Knut is over twee jaar pas geslachtsrijp. Giovanna zal dus nog even geduld moeten hebben...
Giovanna is vorig jaar september overgekomen van de dierentuin in München. Knut is sinds juli 2009 officieel eigendom van de dierentuin in Berlijn. Er werd 430.000 euro neergeteld voor de beroemde ijsbeer.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Chagrijnig shoppen is goed voor je portemonnee!
quote:
Oh gaaf!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee da's niet leuk winkelen nee. Maar ik doelde meer op dat ik voor de verandering van alles voor mezelf heb gekocht en maar een paar dingen voor de mannen hier.
pm je adres maar!!! T is wel HOT! (al zal Oh-Oh wel vinden van niet...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ooooh. Als je over hebt, wil ik ook wel proberen hoor
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pm je adres maar!!! T is wel HOT! (al zal Oh-Oh wel vinden van niet...)
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pm je adres maar!!! T is wel HOT! (al zal Oh-Oh wel vinden van niet...)
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie me dr nog wel wat Thaise peper doorheen mikken
Eggshapers heb ik nog nooit in een toko hier gezien!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:33 schreef Ynske het volgende:
zo straks ff in de toko geweest hier, maar eggshapers waren er niet meer
ze hadden deze week een aanbiedingquote:Op maandag 25 januari 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eggshapers heb ik nog nooit in een toko hier gezien!
Mijnes komen van eBay
wel dd?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze hadden deze week een aanbieding
ebay kan ik niet, heb geen pp of cc
Snowboots, hoge hakken (naald) met nepslangenleer in de kleuren paars tot roze op de hak en onder de wreef. De rest ervan is zwart. Een beige linnen broek, iets van 7 t-shirts in alle kleurtjes, 4 dunne sweaters, 1 shirt met lange mouwen, een setje armbanden (paars/goud), een paarse bloem, een paarse blouse, twee tailleriemen. Allemaal voor mij. Voor de verandering eens niet iets van de zak van Max voor mij. Oh ja en een snuggle........ Om mijn arm en nek en schouders warm te houden 's avonds.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh gaaf!!!Af en toe moet je jezelf eens kietelen he?
Wat heb je allemaal gekocht?
in mn bh jaquote:
Paypal kun je je toch zo bij aanmelden?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze hadden deze week een aanbieding
ebay kan ik niet, heb geen pp of cc
klopt, maar dan ben ik bang dat ik teveel ga bestellen, dus doe dat liever nietquote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Paypal kun je je toch zo bij aanmelden?
Dat gaat gewoon via je bankrekening en kost niks!
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh BH? Whut![]()
Ik bedoelde Dolby Digital
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Donderdag woog Sjon 1930 gram.
Mn collega zegt net "volgens mij issie echt gegroeid!".
Dus wij weer wegen ( in een bakje op de brievenweegschaal ) : 2200 gram![]()
Gaat als een tiet dus
quote:
De aanvallen zijn voorbij, maar de hoofdpijn is geblevenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:05 schreef Bamba het volgende:
Is je migraine weg?
Bij mij kwam het ook opzetten, maar ben net 10 minuten in slaap gevallen
En nu is het weg
Ow... helpen pijnstillers wel???quote:Op maandag 25 januari 2010 17:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De aanvallen zijn voorbij, maar de hoofdpijn is gebleven
Lekker bijna 3 uur liggen slapen en daar knapt een mensch sowieso van op
Nee, die helpen niet. Wat wel helpt is een ijszak tegen de kop. Of slapen. Hoewel; of slapen nou werkelijk helpt, weet ik niet. Maar in elk geval voel je het niet als je slaapt.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
Ow... helpen pijnstillers wel???in elk geval
Ik ging met je chatten vanaf het account van beeb, ben je niet meer onlinequote:Op maandag 25 januari 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
Ow... helpen pijnstillers wel???in elk geval
echt wel!!!! wacht, ik ga met je chatten (niet vanaf je eigen?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ging met je chatten vanaf het account van beeb, ben je niet meer online
Gezellig!!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Goodbye het volgende:
Thuissssss!![]()
Ll, ik heb ook tortellini gekocht. Had er ineens zo´n trek in
Ik heb Maxalt, die helpt redelijk bij een aanval. Of helpen die bij jou ook niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die helpen niet. Wat wel helpt is een ijszak tegen de kop. Of slapen. Hoewel; of slapen nou werkelijk helpt, weet ik niet. Maar in elk geval voel je het niet als je slaapt.
Ach ja. Poep gebeurt. Ben al lang blij dat ik het zaterdag overdag niet had. Ik kan je van de vorige keer vertellen: DTH wordt er een stúk minder leuk van.
De hoofdpijn vind ik meestal nog het minst erg. De aura-aanval die eraan vooraf gaatquote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef Bamba het volgende:
Ik heb Maxalt, die helpt redelijk bij een aanval. Of helpen die bij jou ook niet?
Migraina kan je dag behoorlijk vergallen he? Ik ben met zulke dagen ook altijd bang om migraine te krijgen
Lekkah, komt door mijquote:Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Goodbye het volgende:
Thuissssss!![]()
Ll, ik heb ook tortellini gekocht. Had er ineens zo´n trek in
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekkah, komt door mij![]()
Hier vanavond Peultjes, prei, en kip in van die Patak's roerbaksaus, en rijst erbij
Waarom denk je dat ik het tegen jou zeg?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekkah, komt door mij![]()
Hier vanavond Peultjes, prei, en kip in van die Patak's roerbaksaus, en rijst erbij
Omdat je trek in mij hebt?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het tegen jou zeg?
Nee, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:voor migraineloze Elies
![]()
Die medicijnen vallen best mee, zolang je je maar aan de dosering houdt en ze niet dagelijks gebruikt.
Bijsluiters lezen is sowieso nooit handig
Jij leest wat je wilt lezenquote:
Ik las laatst een interview met haar, ze is echt helemaal hoteldebotel!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
OMG hoe doettie het hé
[ afbeelding ]
Was, die is ondertussen afgelopen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:11 schreef nokwanda het volgende:
Ben benieuwd of we vandaag Pagan en Strega nog zien. Die hebben vandaag een zware dag, verwacht ik. Vandaag is de begrafenis van hun vriend.
k heb eerst imigran gehad, een drama maar nu sinds een jaar of 3 Naramig. Probeer altijd eerst of t nog wegtrekt met Aleve, zo niet, dan een Naramig. geloof dat ik nu op een doosje of 1.5 (9 tabletjes) per jaar zitquote:Op maandag 25 januari 2010 18:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De hoofdpijn vind ik meestal nog het minst erg. De aura-aanval die eraan vooraf gaat
Ik ben er nog niet toe gekomen om medicijnen te vragen aan de huisarts. De bijwerking daarvan vind ik namelijk ook zo onaangenaam klinken. Het goede nieuws is dat ik er soms weken geen last van heb. Dus ik duim gewoon heel hard
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
OMG hoe doettie het hé
[ afbeelding ]
En waarom ook niet? Het is een intelligente jonge man die, denk ik, heel charmant kan zijn. Het enige dat eraan mankeert is een hazenlip. Nou... hoe erg is dat. Ik heb zelf liever iemand met een hazenlip en leuke kwaliteiten dan een sukkel met een knappe kop.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
OMG hoe doettie het hé
[ afbeelding ]
Nee, geen radio aangehad. Ik nam ook wel aan dat de crematie vanmiddag was. Maar dat maakt de rest van de dag wss niet makkelijker.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Was, die is ondertussen afgelopen.
Vanmiddag om 15u toevallig radio geluisterd? Het eerste nummer na drieën was nationwide op veel stations Tears run rings van Marc Almond. Als eerbetoon.
klinkt goedquote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Kalkoenfilet, gebakken aardappeltjes en boontjes hier vanaaf.
Nou, die hazenlip stoort mij nog niet eens. Ik vind zijn uiterlijk verder ook vrij onverzorgd (op kleding na dan misschien). Hij oogt zo flets.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En waarom ook niet? Het is een intelligente jonge man die, denk ik, heel charmant kan zijn. Het enige dat eraan mankeert is een hazenlip. Nou... hoe erg is dat. Ik heb zelf liever iemand met een hazenlip en leuke kwaliteiten dan een sukkel met een knappe kop.
JJH!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Op die manier kan je alles rechtlullen uiteraard ja. En is alles prima te analyseren zodat wat krom is weer recht word.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En waarom ook niet? Het is een intelligente jonge man die, denk ik, heel charmant kan zijn. Het enige dat eraan mankeert is een hazenlip. Nou... hoe erg is dat. Ik heb zelf liever iemand met een hazenlip en leuke kwaliteiten dan een sukkel met een knappe kop.
Ook een beetje kipachtig dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Kalkoenfilet, gebakken aardappeltjes en boontjes hier vanaaf.
Maar de betrokkenen, zoals Pagan & Strega, kunnen nu wel met hun eigen leven verder, en het een plekje geven. Hoe cliche en cru het ook klinkt. Die dagen tussen een overlijden en een begrafenis zijn altijd zo hectisch.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, geen radio aangehad. Ik nam ook wel aan dat de crematie vanmiddag was. Maar dat maakt de rest van de dag wss niet makkelijker.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JJH!![]()
Het innerlijk telt he!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van mij mag ie zich ook wel eens scherenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
hier stress en houdingsafhankelijk. hoewel t me niets verbaast als die hormonen ook nog meespelenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:20 schreef Bamba het volgende:
De migraine is bij mij hormoon gerelateerd (lang leve het spiraal!) en ik krijg het als ik te weinig eet
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JJH!![]()
Het innerlijk telt he!!!!Ja mevrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch blijft het lastig als je zelf een heel knappe dame hebt.![]()
imo is dat onterecht oordelend en lul je nou iets van jezelf recht dat imo krom is. Ik meen dus hele erg echt dat ik het onaardig van je vind dat het blijkbaar zo fout is in jouw ogen dat iemand met zijn uiterlijk een vrouw treft die geen hazenlip of ander fysiek mankement heeft en dat ik dus recht lul wat krom is. Maar in mijn ogen was mijn stelling niet krom.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op die manier kan je alles rechtlullen uiteraard ja. En is alles prima te analyseren zodat wat krom is weer recht word.
Ongetwijfeld is hij een hartstikke leuke kerel want anders zou ze niet op hem vallen. Maar ik zit gewoon even op de site van het AD en zie dat, en dan denk je puur op dat plaatje af 'dat klopt niet'.
Slijmbal!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja mevrouw.
Maar toch blijft het lastig als je zelf een heel knappe dame hebt.
Oh!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slijmbal!
En wie zegt dat wij niet onderling pmmen van: Cat is VEUL TE MOOI voor die JJH!!!!
Exactly, ik ookquote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
Mijn type zou het ook niet zijn. Maar dat heeft geen donder met zijn lip te maken, want Joacquin Phoenix vind ik dan weer wel razend sekseh
Diekennikniequote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
Mijn type zou het ook niet zijn. Maar dat heeft geen donder met zijn lip te maken, want Joacquin Phoenix vind ik dan weer wel razend sekseh
Dat doen we wel!!!!!!quote:
ja maar... dat is zn muzikanten uiterlijk... vroeger was ie acteur en lekkerder...quote:Op maandag 25 januari 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Diekenniknie
...zoekt...
[ afbeelding ]
Greys valt op mannen met een baard!
Het is niet fout, het is opmerkelijk. Het is gewoon iets wat als je die foto ziet niet direct 'klopt'. Daarom trok het mijn aandacht en postte ik het hier. Wellicht oppervlakkig ja, maar zo werkt het menselijk brein nou eenmaal. Ik bedoelde meer dat uiteraard als je het gaat analyseren hun relatie dieper gaat dan uiterlijk en hij daar schijnbaar eea compenseert.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
imo is dat onterecht oordelend en lul je nou iets van jezelf recht dat imo krom is. Ik meen dus hele erg echt dat ik het onaardig van je vind dat het blijkbaar zo fout is in jouw ogen dat iemand met zijn uiterlijk een vrouw treft die geen hazenlip of ander fysiek mankement heeft en dat ik dus recht lul wat krom is. Maar in mijn ogen was mijn stelling niet krom.
Ik had jullie toch hoger ingeschat.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat doen we wel!!!!!!
[..]
ja maar... dat is zn muzikanten uiterlijk... vroeger was ie acteur en lekkerder...
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
JJH, ik heb hem toch liever in deze uitvoering
[ afbeelding ]
quote:
neuj, pmmenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had jullie toch hoger ingeschat.
Roddelen.![]()
Misschien ben ik in dat opzicht wel te serieus of zo. Kan bestquote:Op maandag 25 januari 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is niet fout, het is opmerkelijk. Het is gewoon iets wat als je die foto ziet niet direct 'klopt'. Daarom trok het mijn aandacht en postte ik het hier. Wellicht oppervlakkig ja, maar zo werkt het menselijk brein nou eenmaal. Ik bedoelde meer dat uiteraard als je het gaat analyseren hun relatie dieper gaat dan uiterlijk en hij daar schijnbaar eea compenseert.
Vond dat alleen een beetje een té diepe analyse meteen, zo kan je heul veul van de dagelijkse lolletjes en binnenpretjes wel wegstrepen als je meteen alles zo gaat overanalyseren. En dan kunnen de Popstars en Next Top Model reeksen ook wel de deuren sluiten, want das ook >50% totaal oppervlakkig mensen afkraken om hun voorkomen of (gebrek aan) talent.
Echt, ik heb nog nooit van die man gehoordquote:
Interessante kerelquote:Op maandag 25 januari 2010 18:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Echt, ik heb nog nooit van die man gehoord
En sinds die muzikale carrière loopt hij er dus bij als een holbewonerquote:Joaquin Phoenix (San Juan (Puerto Rico), 28 oktober 1974) is een Amerikaans acteur. Zijn broers en zussen zijn River, Rain, Liberty en Summer. Phoenix is een veganist en weigert kostuums te dragen die van dieren zijn gemaakt. Zijn bijnaam is 'Leaf'.
Phoenix' ouders waren lid van de Children of God en stimuleerden hem en zijn broers en zussen hun creatieve kanten verder te ontwikkelen. In 1980 verhuisde het gezin naar Los Angeles, Californië. Na bijrollen in films als Space Camp (1986) en Parenthood (1989) verhuisde hij met zijn vader naar Mexico. Op 31 oktober 1993 was hij bij zijn broer River, toen die laatste bezweek aan een overdosis drugs buiten een nachtclub in Hollywood en stierf.
Voor zijn rol in Walk the Line, de autobiografische film over het leven van Johnny Cash, ontving hij een Golden Globe en een Oscarnominatie.
Op 29 oktober 2008 werd bekend dat Phoenix stopt met acteren. Hij wil zich meer toeleggen op zijn muzikale carrière.[1]
In Walk the line issie echt sexyquote:Op maandag 25 januari 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Interessante kerel
[..]
En sinds die muzikale carrière loopt hij er dus bij als een holbewoner
quote:
Gaan joh! Kan je nog een verslagje makenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb toch de meeste 'hoop' (al is dat alweer een groot woord) over de uitvoering van Loekz, die meissies.
De rest zie ik echt niet zitten
Twijfel nog of ik 7 februari zal gaan naar het NSF, lijkt me best een keer lachen
Heb vrijkaarten!
Ik had graag met je meegewild, maar de 7e vier ik mijn verjaardag.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb toch de meeste 'hoop' (al is dat alweer een groot woord) over de uitvoering van Loekz, die meissies.
Twijfel nog of ik 7 februari zal gaan naar het NSF, lijkt me best een keer lachen
Heb vrijkaarten!
* naar boven kijkt, zou best eens kunnenquote:
lijkt me best leuk, k zou gewoon gaan, vooral als je vrijkaartjes hebtquote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb vrijkaarten!
Ja, doen! Lijkt me wel lollig.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me best leuk, k zou gewoon gaan, vooral als je vrijkaartjes hebt
Of evt. met wat mensen van hier gaanquote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, als je toch niet besluit te gaan Greys, dan kun je die kaartjes hier ook nog wel slijten
Ookwel "nachtmerrie" geheten.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nog ff. Het volgt ook wel fijn op tv en het is leuk om in ESF te zijn als mod ook als het 'festijn' () op tv is, maar een keer in het echt meemaken lijkt me ook wel heel grappig.
Vijf keer Shalalie aanhoren in verschillende versies. Volgens mij droom je dan in Shalalie vorm de week er na
Ik zou met alle liefde met je meegaan, maar ik heb een deadline die dagquote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Of evt. met wat mensen van hier gaan
ESF meetquote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Of evt. met wat mensen van hier gaan
Ik ook. Of als ik teveel koffie drink, te weinig slaap, mijn medicijnen te laat inneen. Denk ik. Maar soms is dat allemaal niet aan de orde en dan heb ik het ookquote:Op maandag 25 januari 2010 18:20 schreef Bamba het volgende:
De migraine is bij mij hormoon gerelateerd (lang leve het spiraal!) en ik krijg het als ik te weinig eet
Er is gewoon een tweede oogjequote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
Hebben jullie deze foto al gezien? Dat is madammeke na de behandeling![]()
[ afbeelding ]
Oh, de tranen schieten in mijn ogenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat snoetjequote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. Of als ik teveel koffie drink, te weinig slaap, mijn medicijnen te laat inneen. Denk ik. Maar soms is dat allemaal niet aan de orde en dan heb ik het ook
We zijn het weer helemaal eenschquote:
Ahww, wat een druppie zo.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Tis idd heel makkelijk, ik probeer het nooit te doen omdat ik zelf onzeker ben en het verschrikkelijk zou vinden als iemand mij zou veroordelen, terwijl ik zo'n schitterend innerlijk hebquote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn het weer helemaal eensch
En verder vind ik be- en veroordelen op uiterlijk wel heel makkelijk. Echter wel voorbehouden aan zij die laatstelijk een Nobelprijs voor schoonheid hebben gewonnen.
AARRGHHGHGHGquote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn het weer helemaal eensch
En verder vind ik be- en veroordelen op uiterlijk wel heel makkelijk. Echter wel voorbehouden aan zij die laatstelijk een Nobelprijs voor schoonheid hebben gewonnen.
Ga je nu weg?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AARRGHHGHGHG
Ik beoordeel niemand, ik maak louter even een lollige vergelijking die ik hier post. Is dat nou werkelijk zo'n doodzonde![]()
Ik zeg verder niks, ik maak hem niet belachelijk, ik beweer niet dat ik oh zoveel leuker ben of wat dan ook... Alsof de rest niet dacht 'Goh, wat heeft hij een leuke vrouw, zou je niet verwachten'.
Iedereen dacht natuurlijk 'Ooh hij heeft zo'n mooi innerlijk'![]()
Fijne avond
Ik las verkeerdquote:Op maandag 25 januari 2010 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had graag met je meegewild, maar ik vier mijn 7de verjaardag.
Ja jij weer he?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AARRGHHGHGHG
Ik beoordeel niemand, ik maak louter even een lollige vergelijking die ik hier post. Is dat nou werkelijk zo'n doodzonde![]()
Ik zeg verder niks, ik maak hem niet belachelijk, ik beweer niet dat ik oh zoveel leuker ben of wat dan ook... Alsof de rest niet dacht 'Goh, wat heeft hij een leuke vrouw, zou je niet verwachten'.
Fijne avond
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nog met een pakje in de maag zitquote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog een pakje of 10 liggen en ik eet zelf 2-3 dagen van zo'n pakje, dus voordat ik het op heb...
Maar ik ga aan Zwabber sturen, en Ml-etje wilde ook wel, en desnoods geef ik wat aan mn moeder ofzo... Maar als mensen hier ze willen ook prima
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bambaaa schat you make my day
Ze heeft zelfs een 2e oogje![]()
ik heb er tijdens het koken nog aan gedacht, dat arme beestje..
Wat goeoeoed!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bambaaa schat you make my day
Ze heeft zelfs een 2e oogje![]()
ik heb er tijdens het koken nog aan gedacht, dat arme beestje..
Je bent liefquote:
Ik luisterde straks even twee versies en had vervolgens de rest van de dag dat kutliedje in mijn hoofd in allerlei tekstuele variantenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nog ff. Het volgt ook wel fijn op tv en het is leuk om in ESF te zijn als mod ook als het 'festijn' () op tv is, maar een keer in het echt meemaken lijkt me ook wel heel grappig.
Vijf keer Shalalie aanhoren in verschillende versies. Volgens mij droom je dan in Shalalie vorm de week er na
Als zij dat pakje in d'r maag heeft heb jij er niks meer aan. Hoop ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je nog met een pakje in de maag zit
Gelukkigquote:Op maandag 25 januari 2010 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je bent liefga met een gerust gevoel douchen
Ik heb - heel ergquote:Op maandag 25 januari 2010 19:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je nog met een pakje in de maag zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nog steeds niet gehoord!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik luisterde straks even twee versies en had vervolgens de rest van de dag dat kutliedje in mijn hoofd in allerlei tekstuele varianten![]()
Het is weer typisch zo'n sootr liedje dat mij kan martelen in mijn kop door te blijven hangen terwijl ik er een grondige hekel aan heb
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb - heel erg- het laatste restje van het eerste pakje weggegooid. Ik was telkens excuses aan het verzinnen om het maar niet te eten en intussen stond het al zowat een week. Ik gooi eigk noooooit eten weg.
![]()
![]()
Vraagje: wat is niet slim als je al een beetje hoofdpijn hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op je hoofd!
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ging nog terugscrollen om te kijken of ik het niet verkeerd had.![]()
Huilliequote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
AARRGHHGHGHG
Fijne avond
quote:
Hij is echt weg hè.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vond die butter chicken echt heeeeeeeerlijk![]()
![]()
Net op met basmati rijst en komkommerslaai![]()
En JJH, deze hazenlip vind ik ook echt totaaaaal niet te pruimen, en dat staat los van die lip
Zelfspot siert den menschquote:Op maandag 25 januari 2010 19:32 schreef Bamba het volgende:
Tis idd heel makkelijk, ik probeer het nooit te doen omdat ik zelf onzeker ben en het verschrikkelijk zou vinden als iemand mij zou veroordelen, terwijl ik zo'n schitterend innerlijk heb![]()
Hij kan toch teruglezenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:54 schreef JJH het volgende:
Hij is echt weg hè.
Freaky roedel heb jij.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Kees is Sjon aan t verkrachten en hij vindt het zo fijn
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Ander onderwerp: Maes haar aardbeitjes zijn aan het verdorren.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Kees is Sjon aan t verkrachten en hij vindt het zo fijn
Kijk, dát is nog eens een ander onderwerpquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef Ynske het volgende:
sommige mensen snap ik echt niet.
lopen te klagen over hondenstront, is vies volkomen mee eens. maar vinden dan wel dat een ander niets mag zeggen over de kattenstront in de tuin. die dieren moeten gewoon buiten kunnen lopeniets met twee maten
Ik had Kees ook nooit naar Kees uit Flodder moeten noemen, she's a maniakquote:
Hondenfecaliën zijn dan ook over het algmeen groter.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef Ynske het volgende:
sommige mensen snap ik echt niet.
lopen te klagen over hondenstront, is vies volkomen mee eens. maar vinden dan wel dat een ander niets mag zeggen over de kattenstront in de tuin. die dieren moeten gewoon buiten kunnen lopeniets met twee maten
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk, dát is nog eens een ander onderwerp
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis heel erg ontopic, want het gaat over beestjes!
Whoohoo.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had Kees ook nooit naar Kees uit Flodder moeten noemen, she's a maniak![]()
En ze staat onderaan de roedel, dus ze is nu ff zeker aan het stellen dat Sjonnieboy onder haar staat.
Letterlijk en figuurlijk![]()
Ze spelen ook verstoppertje op de bank de hele tijd, ze verstppenb zich achter alle kussens en zo.
Ik ben echt bang dat dit weer een blijvertje is![]()
Ik heb vandaag bij de Hema een schrift gekocht om zn gewicht en zo in bij te houden.
Dat van Billy heb ik de afgelopen 3 jaar als notitie schrift voor de honden gebruikt ( gewichten, da bezoektjes, ontwormen , andere bijzonderheden ) en dat was ook net vol eigenlijk.
En ik kreeg een hele lieve kaart van Pagan en Strega vandaag ( aan wie ik nog gedacht heb de hele middag ) , om me te feliciteren met Sjonnie.
Die gaat ook in het schrift
Kattenstront en pis meurt doorgaans echt veel harderquote:Op maandag 25 januari 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Hondenfecaliën zijn dan ook over het algmeen groter.
Met dt verrekte mongoooooolquote:
Ik vond m ook lekker!!!! (en heet, maar dat terzijde)quote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vond die butter chicken echt heeeeeeeerlijk![]()
![]()
Net op met basmati rijst en komkommerslaai![]()
En JJH, deze hazenlip vind ik ook echt totaaaaal niet te pruimen, en dat staat los van die lip
Langleve kattenbakvulling met een geurtje.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kattenstront en pis meurt doorgaans echt veel harder
Ik vond m echt niks niet heet.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond m ook lekker!!!! (en heet, maar dat terzijde)
Ze liggen al in de winkel!!!!
Tis zo jammer dat dat niet in ons portiek ligt als die katten daar weer lopen te sproeien met zn allenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Langleve kattenbakvulling met een geurtje.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis zo jammer dat dat niet in ons portiek ligt als die katten daar weer lopen te sproeien met zn allen![]()
Oh echt, als jullie nu de geluidjes hier konden horen![]()
Trippeltrappel op laminaat, gebeuk, gegrom, blije kefjes.
Kees is Sjon echt helemaal aan het uitwonen
Vraag ik me toch af:quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Yooo en daar knikkerde Sjon weer van de bank.
Ynske, ik vind hondenstront en kattenstront even smerig en hoef t beide nergens tegen te komen.
Verschil is alleen dat er wel nog hondeneigenaren zijn die het wel opruimen, ook al hebben ze heeeeeel veel honden () , terwijl ik geen buitenkateigenaar ken die dat ook doet
stel dan meteen in die vraag ook waarom er geen kattenbelasting is voor buitenkattenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af:
Ik zag laatst een stukje in de krant over hondenbelasting... Over dat je dat betaalt omdat de gemeente de drollen op zou ruimen. Maar je moet ze ook zelf opruimen!! Wie snapt dat en legt dat aan mij uit???
Wij wonen buiten de bebouwde kom en nog hondenbelasting..vraag je je af waarom vraag het niet aan een ambtenaar die gaan stotterenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af:
Ik zag laatst een stukje in de krant over hondenbelasting... Over dat je dat betaalt omdat de gemeente de drollen op zou ruimen. Maar je moet ze ook zelf opruimen!! Wie snapt dat en legt dat aan mij uit???
Aan de ene kant zeg ik cam! aan de andere kant nietquote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis zo jammer dat dat niet in ons portiek ligt als die katten daar weer lopen te sproeien met zn allen![]()
Oh echt, als jullie nu de geluidjes hier konden horen![]()
Trippeltrappel op laminaat, gebeuk, gegrom, blije kefjes.
Kees is Sjon echt helemaal aan het uitwonen
Ik had niet verwacht dat jij hem heet vond neequote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond m echt niks niet heet.
Ik heb net zelfs een tweede portie genomen, en dat doe ik echt zelden!
Morgen gaat dr nog wat mee in mn bento ook![]()
Oh Karel heeft vandaag voor het eerst ook echt met Sjon gespeeld, hij heeft m gebodyslammed en getackeld in de gang
Ik heb lekker een binnenkat.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
stel dan meteen in die vraag ook waarom er geen kattenbelasting is voor buitenkatten
Zelfs als je je hond alleen in je eigen tuin laat moet je dr belasting voor betalen hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
stel dan meteen in die vraag ook waarom er geen kattenbelasting is voor buitenkatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |