quote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Donderdag woog Sjon 1930 gram.
Mn collega zegt net "volgens mij issie echt gegroeid!".
Dus wij weer wegen ( in een bakje op de brievenweegschaal ) : 2200 gram![]()
Gaat als een tiet dus
quote:
De aanvallen zijn voorbij, maar de hoofdpijn is geblevenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:05 schreef Bamba het volgende:
Is je migraine weg?
Bij mij kwam het ook opzetten, maar ben net 10 minuten in slaap gevallen
En nu is het weg
Ow... helpen pijnstillers wel???quote:Op maandag 25 januari 2010 17:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De aanvallen zijn voorbij, maar de hoofdpijn is gebleven
Lekker bijna 3 uur liggen slapen en daar knapt een mensch sowieso van op
Nee, die helpen niet. Wat wel helpt is een ijszak tegen de kop. Of slapen. Hoewel; of slapen nou werkelijk helpt, weet ik niet. Maar in elk geval voel je het niet als je slaapt.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
Ow... helpen pijnstillers wel???in elk geval
Ik ging met je chatten vanaf het account van beeb, ben je niet meer onlinequote:Op maandag 25 januari 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
Ow... helpen pijnstillers wel???in elk geval
echt wel!!!! wacht, ik ga met je chatten (niet vanaf je eigen?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ging met je chatten vanaf het account van beeb, ben je niet meer online
Gezellig!!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Goodbye het volgende:
Thuissssss!![]()
Ll, ik heb ook tortellini gekocht. Had er ineens zo´n trek in
Ik heb Maxalt, die helpt redelijk bij een aanval. Of helpen die bij jou ook niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die helpen niet. Wat wel helpt is een ijszak tegen de kop. Of slapen. Hoewel; of slapen nou werkelijk helpt, weet ik niet. Maar in elk geval voel je het niet als je slaapt.
Ach ja. Poep gebeurt. Ben al lang blij dat ik het zaterdag overdag niet had. Ik kan je van de vorige keer vertellen: DTH wordt er een stúk minder leuk van.
De hoofdpijn vind ik meestal nog het minst erg. De aura-aanval die eraan vooraf gaatquote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef Bamba het volgende:
Ik heb Maxalt, die helpt redelijk bij een aanval. Of helpen die bij jou ook niet?
Migraina kan je dag behoorlijk vergallen he? Ik ben met zulke dagen ook altijd bang om migraine te krijgen
Lekkah, komt door mijquote:Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Goodbye het volgende:
Thuissssss!![]()
Ll, ik heb ook tortellini gekocht. Had er ineens zo´n trek in
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekkah, komt door mij![]()
Hier vanavond Peultjes, prei, en kip in van die Patak's roerbaksaus, en rijst erbij
Waarom denk je dat ik het tegen jou zeg?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekkah, komt door mij![]()
Hier vanavond Peultjes, prei, en kip in van die Patak's roerbaksaus, en rijst erbij
Omdat je trek in mij hebt?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het tegen jou zeg?
Nee, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:voor migraineloze Elies
![]()
Die medicijnen vallen best mee, zolang je je maar aan de dosering houdt en ze niet dagelijks gebruikt.
Bijsluiters lezen is sowieso nooit handig
Jij leest wat je wilt lezenquote:
Ik las laatst een interview met haar, ze is echt helemaal hoteldebotel!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
OMG hoe doettie het hé
[ afbeelding ]
Was, die is ondertussen afgelopen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:11 schreef nokwanda het volgende:
Ben benieuwd of we vandaag Pagan en Strega nog zien. Die hebben vandaag een zware dag, verwacht ik. Vandaag is de begrafenis van hun vriend.
k heb eerst imigran gehad, een drama maar nu sinds een jaar of 3 Naramig. Probeer altijd eerst of t nog wegtrekt met Aleve, zo niet, dan een Naramig. geloof dat ik nu op een doosje of 1.5 (9 tabletjes) per jaar zitquote:Op maandag 25 januari 2010 18:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De hoofdpijn vind ik meestal nog het minst erg. De aura-aanval die eraan vooraf gaat
Ik ben er nog niet toe gekomen om medicijnen te vragen aan de huisarts. De bijwerking daarvan vind ik namelijk ook zo onaangenaam klinken. Het goede nieuws is dat ik er soms weken geen last van heb. Dus ik duim gewoon heel hard
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
OMG hoe doettie het hé
[ afbeelding ]
En waarom ook niet? Het is een intelligente jonge man die, denk ik, heel charmant kan zijn. Het enige dat eraan mankeert is een hazenlip. Nou... hoe erg is dat. Ik heb zelf liever iemand met een hazenlip en leuke kwaliteiten dan een sukkel met een knappe kop.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
OMG hoe doettie het hé
[ afbeelding ]
Nee, geen radio aangehad. Ik nam ook wel aan dat de crematie vanmiddag was. Maar dat maakt de rest van de dag wss niet makkelijker.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Was, die is ondertussen afgelopen.
Vanmiddag om 15u toevallig radio geluisterd? Het eerste nummer na drieën was nationwide op veel stations Tears run rings van Marc Almond. Als eerbetoon.
klinkt goedquote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Kalkoenfilet, gebakken aardappeltjes en boontjes hier vanaaf.
Nou, die hazenlip stoort mij nog niet eens. Ik vind zijn uiterlijk verder ook vrij onverzorgd (op kleding na dan misschien). Hij oogt zo flets.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En waarom ook niet? Het is een intelligente jonge man die, denk ik, heel charmant kan zijn. Het enige dat eraan mankeert is een hazenlip. Nou... hoe erg is dat. Ik heb zelf liever iemand met een hazenlip en leuke kwaliteiten dan een sukkel met een knappe kop.
JJH!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Op die manier kan je alles rechtlullen uiteraard ja. En is alles prima te analyseren zodat wat krom is weer recht word.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En waarom ook niet? Het is een intelligente jonge man die, denk ik, heel charmant kan zijn. Het enige dat eraan mankeert is een hazenlip. Nou... hoe erg is dat. Ik heb zelf liever iemand met een hazenlip en leuke kwaliteiten dan een sukkel met een knappe kop.
Ook een beetje kipachtig dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Kalkoenfilet, gebakken aardappeltjes en boontjes hier vanaaf.
Maar de betrokkenen, zoals Pagan & Strega, kunnen nu wel met hun eigen leven verder, en het een plekje geven. Hoe cliche en cru het ook klinkt. Die dagen tussen een overlijden en een begrafenis zijn altijd zo hectisch.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, geen radio aangehad. Ik nam ook wel aan dat de crematie vanmiddag was. Maar dat maakt de rest van de dag wss niet makkelijker.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JJH!![]()
Het innerlijk telt he!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van mij mag ie zich ook wel eens scherenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
hier stress en houdingsafhankelijk. hoewel t me niets verbaast als die hormonen ook nog meespelenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:20 schreef Bamba het volgende:
De migraine is bij mij hormoon gerelateerd (lang leve het spiraal!) en ik krijg het als ik te weinig eet
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JJH!![]()
Het innerlijk telt he!!!!Ja mevrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch blijft het lastig als je zelf een heel knappe dame hebt.![]()
imo is dat onterecht oordelend en lul je nou iets van jezelf recht dat imo krom is. Ik meen dus hele erg echt dat ik het onaardig van je vind dat het blijkbaar zo fout is in jouw ogen dat iemand met zijn uiterlijk een vrouw treft die geen hazenlip of ander fysiek mankement heeft en dat ik dus recht lul wat krom is. Maar in mijn ogen was mijn stelling niet krom.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op die manier kan je alles rechtlullen uiteraard ja. En is alles prima te analyseren zodat wat krom is weer recht word.
Ongetwijfeld is hij een hartstikke leuke kerel want anders zou ze niet op hem vallen. Maar ik zit gewoon even op de site van het AD en zie dat, en dan denk je puur op dat plaatje af 'dat klopt niet'.
Slijmbal!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja mevrouw.
Maar toch blijft het lastig als je zelf een heel knappe dame hebt.
Oh!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slijmbal!
En wie zegt dat wij niet onderling pmmen van: Cat is VEUL TE MOOI voor die JJH!!!!
Exactly, ik ookquote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
Mijn type zou het ook niet zijn. Maar dat heeft geen donder met zijn lip te maken, want Joacquin Phoenix vind ik dan weer wel razend sekseh
Diekennikniequote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
Mijn type zou het ook niet zijn. Maar dat heeft geen donder met zijn lip te maken, want Joacquin Phoenix vind ik dan weer wel razend sekseh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |