quote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Donderdag woog Sjon 1930 gram.
Mn collega zegt net "volgens mij issie echt gegroeid!".
Dus wij weer wegen ( in een bakje op de brievenweegschaal ) : 2200 gram![]()
Gaat als een tiet dus
quote:
De aanvallen zijn voorbij, maar de hoofdpijn is geblevenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:05 schreef Bamba het volgende:
Is je migraine weg?
Bij mij kwam het ook opzetten, maar ben net 10 minuten in slaap gevallen
En nu is het weg
Ow... helpen pijnstillers wel???quote:Op maandag 25 januari 2010 17:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De aanvallen zijn voorbij, maar de hoofdpijn is gebleven
Lekker bijna 3 uur liggen slapen en daar knapt een mensch sowieso van op
Nee, die helpen niet. Wat wel helpt is een ijszak tegen de kop. Of slapen. Hoewel; of slapen nou werkelijk helpt, weet ik niet. Maar in elk geval voel je het niet als je slaapt.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
Ow... helpen pijnstillers wel???in elk geval
Ik ging met je chatten vanaf het account van beeb, ben je niet meer onlinequote:Op maandag 25 januari 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
Ow... helpen pijnstillers wel???in elk geval
echt wel!!!! wacht, ik ga met je chatten (niet vanaf je eigen?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ging met je chatten vanaf het account van beeb, ben je niet meer online
Gezellig!!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Goodbye het volgende:
Thuissssss!![]()
Ll, ik heb ook tortellini gekocht. Had er ineens zo´n trek in
Ik heb Maxalt, die helpt redelijk bij een aanval. Of helpen die bij jou ook niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die helpen niet. Wat wel helpt is een ijszak tegen de kop. Of slapen. Hoewel; of slapen nou werkelijk helpt, weet ik niet. Maar in elk geval voel je het niet als je slaapt.
Ach ja. Poep gebeurt. Ben al lang blij dat ik het zaterdag overdag niet had. Ik kan je van de vorige keer vertellen: DTH wordt er een stúk minder leuk van.
De hoofdpijn vind ik meestal nog het minst erg. De aura-aanval die eraan vooraf gaatquote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef Bamba het volgende:
Ik heb Maxalt, die helpt redelijk bij een aanval. Of helpen die bij jou ook niet?
Migraina kan je dag behoorlijk vergallen he? Ik ben met zulke dagen ook altijd bang om migraine te krijgen
Lekkah, komt door mijquote:Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Goodbye het volgende:
Thuissssss!![]()
Ll, ik heb ook tortellini gekocht. Had er ineens zo´n trek in
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekkah, komt door mij![]()
Hier vanavond Peultjes, prei, en kip in van die Patak's roerbaksaus, en rijst erbij
Waarom denk je dat ik het tegen jou zeg?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekkah, komt door mij![]()
Hier vanavond Peultjes, prei, en kip in van die Patak's roerbaksaus, en rijst erbij
Omdat je trek in mij hebt?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het tegen jou zeg?
Nee, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:voor migraineloze Elies
![]()
Die medicijnen vallen best mee, zolang je je maar aan de dosering houdt en ze niet dagelijks gebruikt.
Bijsluiters lezen is sowieso nooit handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |