quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
Hebben jullie deze foto al gezien? Dat is madammeke na de behandeling![]()
[ afbeelding ]
Als je nog met een pakje in de maag zitquote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog een pakje of 10 liggen en ik eet zelf 2-3 dagen van zo'n pakje, dus voordat ik het op heb...
Maar ik ga aan Zwabber sturen, en Ml-etje wilde ook wel, en desnoods geef ik wat aan mn moeder ofzo... Maar als mensen hier ze willen ook prima
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bambaaa schat you make my day
Ze heeft zelfs een 2e oogje![]()
ik heb er tijdens het koken nog aan gedacht, dat arme beestje..
Wat goeoeoed!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bambaaa schat you make my day
Ze heeft zelfs een 2e oogje![]()
ik heb er tijdens het koken nog aan gedacht, dat arme beestje..
Je bent liefquote:
Ik luisterde straks even twee versies en had vervolgens de rest van de dag dat kutliedje in mijn hoofd in allerlei tekstuele variantenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nog ff. Het volgt ook wel fijn op tv en het is leuk om in ESF te zijn als mod ook als het 'festijn' () op tv is, maar een keer in het echt meemaken lijkt me ook wel heel grappig.
Vijf keer Shalalie aanhoren in verschillende versies. Volgens mij droom je dan in Shalalie vorm de week er na
Als zij dat pakje in d'r maag heeft heb jij er niks meer aan. Hoop ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je nog met een pakje in de maag zit
Gelukkigquote:Op maandag 25 januari 2010 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je bent liefga met een gerust gevoel douchen
Ik heb - heel ergquote:Op maandag 25 januari 2010 19:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je nog met een pakje in de maag zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nog steeds niet gehoord!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik luisterde straks even twee versies en had vervolgens de rest van de dag dat kutliedje in mijn hoofd in allerlei tekstuele varianten![]()
Het is weer typisch zo'n sootr liedje dat mij kan martelen in mijn kop door te blijven hangen terwijl ik er een grondige hekel aan heb
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb - heel erg- het laatste restje van het eerste pakje weggegooid. Ik was telkens excuses aan het verzinnen om het maar niet te eten en intussen stond het al zowat een week. Ik gooi eigk noooooit eten weg.
![]()
![]()
Vraagje: wat is niet slim als je al een beetje hoofdpijn hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op je hoofd!
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ging nog terugscrollen om te kijken of ik het niet verkeerd had.![]()
Huilliequote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
AARRGHHGHGHG
Ik beoordeel niemand, ik maak louter even een lollige vergelijking die ik hier post. Is dat nou werkelijk zo'n doodzonde![]()
Ik zeg verder niks, ik maak hem niet belachelijk, ik beweer niet dat ik oh zoveel leuker ben of wat dan ook... Alsof de rest niet dacht 'Goh, wat heeft hij een leuke vrouw, zou je niet verwachten'.
Iedereen dacht natuurlijk 'Ooh hij heeft zo'n mooi innerlijk'![]()
Fijne avond
quote:
Hij is echt weg hè.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vond die butter chicken echt heeeeeeeerlijk![]()
![]()
Net op met basmati rijst en komkommerslaai![]()
En JJH, deze hazenlip vind ik ook echt totaaaaal niet te pruimen, en dat staat los van die lip
Zelfspot siert den menschquote:Op maandag 25 januari 2010 19:32 schreef Bamba het volgende:
Tis idd heel makkelijk, ik probeer het nooit te doen omdat ik zelf onzeker ben en het verschrikkelijk zou vinden als iemand mij zou veroordelen, terwijl ik zo'n schitterend innerlijk heb![]()
Hij kan toch teruglezenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:54 schreef JJH het volgende:
Hij is echt weg hè.
Freaky roedel heb jij.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Kees is Sjon aan t verkrachten en hij vindt het zo fijn
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Ander onderwerp: Maes haar aardbeitjes zijn aan het verdorren.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Kees is Sjon aan t verkrachten en hij vindt het zo fijn
Kijk, dát is nog eens een ander onderwerpquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef Ynske het volgende:
sommige mensen snap ik echt niet.
lopen te klagen over hondenstront, is vies volkomen mee eens. maar vinden dan wel dat een ander niets mag zeggen over de kattenstront in de tuin. die dieren moeten gewoon buiten kunnen lopeniets met twee maten
Ik had Kees ook nooit naar Kees uit Flodder moeten noemen, she's a maniakquote:
Hondenfecaliën zijn dan ook over het algmeen groter.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef Ynske het volgende:
sommige mensen snap ik echt niet.
lopen te klagen over hondenstront, is vies volkomen mee eens. maar vinden dan wel dat een ander niets mag zeggen over de kattenstront in de tuin. die dieren moeten gewoon buiten kunnen lopeniets met twee maten
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk, dát is nog eens een ander onderwerp
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis heel erg ontopic, want het gaat over beestjes!
Whoohoo.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had Kees ook nooit naar Kees uit Flodder moeten noemen, she's a maniak![]()
En ze staat onderaan de roedel, dus ze is nu ff zeker aan het stellen dat Sjonnieboy onder haar staat.
Letterlijk en figuurlijk![]()
Ze spelen ook verstoppertje op de bank de hele tijd, ze verstppenb zich achter alle kussens en zo.
Ik ben echt bang dat dit weer een blijvertje is![]()
Ik heb vandaag bij de Hema een schrift gekocht om zn gewicht en zo in bij te houden.
Dat van Billy heb ik de afgelopen 3 jaar als notitie schrift voor de honden gebruikt ( gewichten, da bezoektjes, ontwormen , andere bijzonderheden ) en dat was ook net vol eigenlijk.
En ik kreeg een hele lieve kaart van Pagan en Strega vandaag ( aan wie ik nog gedacht heb de hele middag ) , om me te feliciteren met Sjonnie.
Die gaat ook in het schrift
Kattenstront en pis meurt doorgaans echt veel harderquote:Op maandag 25 januari 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Hondenfecaliën zijn dan ook over het algmeen groter.
Met dt verrekte mongoooooolquote:
Ik vond m ook lekker!!!! (en heet, maar dat terzijde)quote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vond die butter chicken echt heeeeeeeerlijk![]()
![]()
Net op met basmati rijst en komkommerslaai![]()
En JJH, deze hazenlip vind ik ook echt totaaaaal niet te pruimen, en dat staat los van die lip
Langleve kattenbakvulling met een geurtje.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kattenstront en pis meurt doorgaans echt veel harder
Ik vond m echt niks niet heet.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond m ook lekker!!!! (en heet, maar dat terzijde)
Ze liggen al in de winkel!!!!
Tis zo jammer dat dat niet in ons portiek ligt als die katten daar weer lopen te sproeien met zn allenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Langleve kattenbakvulling met een geurtje.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis zo jammer dat dat niet in ons portiek ligt als die katten daar weer lopen te sproeien met zn allen![]()
Oh echt, als jullie nu de geluidjes hier konden horen![]()
Trippeltrappel op laminaat, gebeuk, gegrom, blije kefjes.
Kees is Sjon echt helemaal aan het uitwonen
Vraag ik me toch af:quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Yooo en daar knikkerde Sjon weer van de bank.
Ynske, ik vind hondenstront en kattenstront even smerig en hoef t beide nergens tegen te komen.
Verschil is alleen dat er wel nog hondeneigenaren zijn die het wel opruimen, ook al hebben ze heeeeeel veel honden () , terwijl ik geen buitenkateigenaar ken die dat ook doet
stel dan meteen in die vraag ook waarom er geen kattenbelasting is voor buitenkattenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af:
Ik zag laatst een stukje in de krant over hondenbelasting... Over dat je dat betaalt omdat de gemeente de drollen op zou ruimen. Maar je moet ze ook zelf opruimen!! Wie snapt dat en legt dat aan mij uit???
Wij wonen buiten de bebouwde kom en nog hondenbelasting..vraag je je af waarom vraag het niet aan een ambtenaar die gaan stotterenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af:
Ik zag laatst een stukje in de krant over hondenbelasting... Over dat je dat betaalt omdat de gemeente de drollen op zou ruimen. Maar je moet ze ook zelf opruimen!! Wie snapt dat en legt dat aan mij uit???
Aan de ene kant zeg ik cam! aan de andere kant nietquote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis zo jammer dat dat niet in ons portiek ligt als die katten daar weer lopen te sproeien met zn allen![]()
Oh echt, als jullie nu de geluidjes hier konden horen![]()
Trippeltrappel op laminaat, gebeuk, gegrom, blije kefjes.
Kees is Sjon echt helemaal aan het uitwonen
Ik had niet verwacht dat jij hem heet vond neequote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond m echt niks niet heet.
Ik heb net zelfs een tweede portie genomen, en dat doe ik echt zelden!
Morgen gaat dr nog wat mee in mn bento ook![]()
Oh Karel heeft vandaag voor het eerst ook echt met Sjon gespeeld, hij heeft m gebodyslammed en getackeld in de gang
Ik heb lekker een binnenkat.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
stel dan meteen in die vraag ook waarom er geen kattenbelasting is voor buitenkatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |