Dat doen we wel!!!!!!quote:
ja maar... dat is zn muzikanten uiterlijk... vroeger was ie acteur en lekkerder...quote:Op maandag 25 januari 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Diekenniknie
...zoekt...
[ afbeelding ]
Greys valt op mannen met een baard!
Het is niet fout, het is opmerkelijk. Het is gewoon iets wat als je die foto ziet niet direct 'klopt'. Daarom trok het mijn aandacht en postte ik het hier. Wellicht oppervlakkig ja, maar zo werkt het menselijk brein nou eenmaal. Ik bedoelde meer dat uiteraard als je het gaat analyseren hun relatie dieper gaat dan uiterlijk en hij daar schijnbaar eea compenseert.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
imo is dat onterecht oordelend en lul je nou iets van jezelf recht dat imo krom is. Ik meen dus hele erg echt dat ik het onaardig van je vind dat het blijkbaar zo fout is in jouw ogen dat iemand met zijn uiterlijk een vrouw treft die geen hazenlip of ander fysiek mankement heeft en dat ik dus recht lul wat krom is. Maar in mijn ogen was mijn stelling niet krom.
Ik had jullie toch hoger ingeschat.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat doen we wel!!!!!!
[..]
ja maar... dat is zn muzikanten uiterlijk... vroeger was ie acteur en lekkerder...
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
JJH, ik heb hem toch liever in deze uitvoering
[ afbeelding ]
quote:
neuj, pmmenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had jullie toch hoger ingeschat.
Roddelen.![]()
Misschien ben ik in dat opzicht wel te serieus of zo. Kan bestquote:Op maandag 25 januari 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is niet fout, het is opmerkelijk. Het is gewoon iets wat als je die foto ziet niet direct 'klopt'. Daarom trok het mijn aandacht en postte ik het hier. Wellicht oppervlakkig ja, maar zo werkt het menselijk brein nou eenmaal. Ik bedoelde meer dat uiteraard als je het gaat analyseren hun relatie dieper gaat dan uiterlijk en hij daar schijnbaar eea compenseert.
Vond dat alleen een beetje een té diepe analyse meteen, zo kan je heul veul van de dagelijkse lolletjes en binnenpretjes wel wegstrepen als je meteen alles zo gaat overanalyseren. En dan kunnen de Popstars en Next Top Model reeksen ook wel de deuren sluiten, want das ook >50% totaal oppervlakkig mensen afkraken om hun voorkomen of (gebrek aan) talent.
Echt, ik heb nog nooit van die man gehoordquote:
Interessante kerelquote:Op maandag 25 januari 2010 18:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Echt, ik heb nog nooit van die man gehoord
En sinds die muzikale carrière loopt hij er dus bij als een holbewonerquote:Joaquin Phoenix (San Juan (Puerto Rico), 28 oktober 1974) is een Amerikaans acteur. Zijn broers en zussen zijn River, Rain, Liberty en Summer. Phoenix is een veganist en weigert kostuums te dragen die van dieren zijn gemaakt. Zijn bijnaam is 'Leaf'.
Phoenix' ouders waren lid van de Children of God en stimuleerden hem en zijn broers en zussen hun creatieve kanten verder te ontwikkelen. In 1980 verhuisde het gezin naar Los Angeles, Californië. Na bijrollen in films als Space Camp (1986) en Parenthood (1989) verhuisde hij met zijn vader naar Mexico. Op 31 oktober 1993 was hij bij zijn broer River, toen die laatste bezweek aan een overdosis drugs buiten een nachtclub in Hollywood en stierf.
Voor zijn rol in Walk the Line, de autobiografische film over het leven van Johnny Cash, ontving hij een Golden Globe en een Oscarnominatie.
Op 29 oktober 2008 werd bekend dat Phoenix stopt met acteren. Hij wil zich meer toeleggen op zijn muzikale carrière.[1]
In Walk the line issie echt sexyquote:Op maandag 25 januari 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Interessante kerel
[..]
En sinds die muzikale carrière loopt hij er dus bij als een holbewoner
quote:
Gaan joh! Kan je nog een verslagje makenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb toch de meeste 'hoop' (al is dat alweer een groot woord) over de uitvoering van Loekz, die meissies.
De rest zie ik echt niet zitten
Twijfel nog of ik 7 februari zal gaan naar het NSF, lijkt me best een keer lachen
Heb vrijkaarten!
Ik had graag met je meegewild, maar de 7e vier ik mijn verjaardag.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb toch de meeste 'hoop' (al is dat alweer een groot woord) over de uitvoering van Loekz, die meissies.
Twijfel nog of ik 7 februari zal gaan naar het NSF, lijkt me best een keer lachen
Heb vrijkaarten!
* naar boven kijkt, zou best eens kunnenquote:
lijkt me best leuk, k zou gewoon gaan, vooral als je vrijkaartjes hebtquote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb vrijkaarten!
Ja, doen! Lijkt me wel lollig.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me best leuk, k zou gewoon gaan, vooral als je vrijkaartjes hebt
Of evt. met wat mensen van hier gaanquote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, als je toch niet besluit te gaan Greys, dan kun je die kaartjes hier ook nog wel slijten
Ookwel "nachtmerrie" geheten.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nog ff. Het volgt ook wel fijn op tv en het is leuk om in ESF te zijn als mod ook als het 'festijn' () op tv is, maar een keer in het echt meemaken lijkt me ook wel heel grappig.
Vijf keer Shalalie aanhoren in verschillende versies. Volgens mij droom je dan in Shalalie vorm de week er na
Ik zou met alle liefde met je meegaan, maar ik heb een deadline die dagquote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Of evt. met wat mensen van hier gaan
ESF meetquote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Of evt. met wat mensen van hier gaan
Ik ook. Of als ik teveel koffie drink, te weinig slaap, mijn medicijnen te laat inneen. Denk ik. Maar soms is dat allemaal niet aan de orde en dan heb ik het ookquote:Op maandag 25 januari 2010 18:20 schreef Bamba het volgende:
De migraine is bij mij hormoon gerelateerd (lang leve het spiraal!) en ik krijg het als ik te weinig eet
Er is gewoon een tweede oogjequote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
Hebben jullie deze foto al gezien? Dat is madammeke na de behandeling![]()
[ afbeelding ]
Oh, de tranen schieten in mijn ogenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat snoetjequote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. Of als ik teveel koffie drink, te weinig slaap, mijn medicijnen te laat inneen. Denk ik. Maar soms is dat allemaal niet aan de orde en dan heb ik het ook
We zijn het weer helemaal eenschquote:
Ahww, wat een druppie zo.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Tis idd heel makkelijk, ik probeer het nooit te doen omdat ik zelf onzeker ben en het verschrikkelijk zou vinden als iemand mij zou veroordelen, terwijl ik zo'n schitterend innerlijk hebquote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn het weer helemaal eensch
En verder vind ik be- en veroordelen op uiterlijk wel heel makkelijk. Echter wel voorbehouden aan zij die laatstelijk een Nobelprijs voor schoonheid hebben gewonnen.
AARRGHHGHGHGquote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn het weer helemaal eensch
En verder vind ik be- en veroordelen op uiterlijk wel heel makkelijk. Echter wel voorbehouden aan zij die laatstelijk een Nobelprijs voor schoonheid hebben gewonnen.
Ga je nu weg?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AARRGHHGHGHG
Ik beoordeel niemand, ik maak louter even een lollige vergelijking die ik hier post. Is dat nou werkelijk zo'n doodzonde![]()
Ik zeg verder niks, ik maak hem niet belachelijk, ik beweer niet dat ik oh zoveel leuker ben of wat dan ook... Alsof de rest niet dacht 'Goh, wat heeft hij een leuke vrouw, zou je niet verwachten'.
Iedereen dacht natuurlijk 'Ooh hij heeft zo'n mooi innerlijk'![]()
Fijne avond
Ik las verkeerdquote:Op maandag 25 januari 2010 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had graag met je meegewild, maar ik vier mijn 7de verjaardag.
Ja jij weer he?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AARRGHHGHGHG
Ik beoordeel niemand, ik maak louter even een lollige vergelijking die ik hier post. Is dat nou werkelijk zo'n doodzonde![]()
Ik zeg verder niks, ik maak hem niet belachelijk, ik beweer niet dat ik oh zoveel leuker ben of wat dan ook... Alsof de rest niet dacht 'Goh, wat heeft hij een leuke vrouw, zou je niet verwachten'.
Iedereen dacht natuurlijk 'Ooh hij heeft zo'n mooi innerlijk'![]()
Fijne avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |