ik probeer tenminste nog watquote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als er niks om op te reageren is, is er ook niks te zeggen.
Nah, ik ben verstandig, ik scheer me braafquote:Op maandag 25 januari 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, da's rap gegaan, die baard?![]()
[..]
Helleu!
Dat is wat hè, voor zo'n broekie.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, da's rap gegaan, die baard?![]()
[..]
Helleu!
eh, ja, als dat het doet voor jou, prima!quote:
Oh ja, ik had dus nog wat van die pakjes mee naar DTH... En weer mee terug...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier bij de Toko!
Ik kreeg gisteren van mn tante weer lekkere kruiden uit Thailand![]()
En vanavond maak ik de butter chicken van Tombolafan , ben benieuwd
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, ik had dus nog wat van die pakjes mee naar DTH... En weer mee terug...
Loser die ik ben was ik ze vergeten...dus als u wilt, roept u maar!!!
Nou ja, ik heb nog een pakje of 10 liggen en ik eet zelf 2-3 dagen van zo'n pakje, dus voordat ik het op heb...quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Donderdag woog Sjon 1930 gram.
Mn collega zegt net "volgens mij issie echt gegroeid!".
Dus wij weer wegen ( in een bakje op de brievenweegschaal ) : 2200 gram![]()
Gaat als een tiet dus
Wat voor pakjes zijn dat dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog een pakje of 10 liggen en ik eet zelf 2-3 dagen van zo'n pakje, dus voordat ik het op heb...
Maar ik ga aan Zwabber sturen, en Ml-etje wilde ook wel, en desnoods geef ik wat aan mn moeder ofzo... Maar als mensen hier ze willen ook prima
Thank godquote:Op maandag 25 januari 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, ik ben verstandig, ik scheer me braaf
meiasia wokmixen oid voor oosterse gerechtenquote:
Oooohquote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
meiasia wokmixen oid voor oosterse gerechten
Dat deed ik zaterdag ietsje beter.......quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Bamba het volgende:
Ik ben dus alweer terug van de stad..Resultaat: 1 villa happ shirtje voor Robin
Ik kan er normaal ook wel wat van, maar heb echt m'n dag niet, dus liep daar ook te chagrijnenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat deed ik zaterdag ietsje beter.......
Chagrijnig shoppen is goed voor je portemonnee!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan er normaal ook wel wat van, maar heb echt m'n dag niet, dus liep daar ook te chagrijnen
Nee da's niet leuk winkelen nee. Maar ik doelde meer op dat ik voor de verandering van alles voor mezelf heb gekocht en maar een paar dingen voor de mannen hier.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan er normaal ook wel wat van, maar heb echt m'n dag niet, dus liep daar ook te chagrijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |