Ik had graag met je meegewild, maar de 7e vier ik mijn verjaardag.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb toch de meeste 'hoop' (al is dat alweer een groot woord) over de uitvoering van Loekz, die meissies.
De rest zie ik echt niet zitten
Twijfel nog of ik 7 februari zal gaan naar het NSF, lijkt me best een keer lachen
Heb vrijkaarten!
* naar boven kijkt, zou best eens kunnenquote:
lijkt me best leuk, k zou gewoon gaan, vooral als je vrijkaartjes hebtquote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb toch de meeste 'hoop' (al is dat alweer een groot woord) over de uitvoering van Loekz, die meissies.
De rest zie ik echt niet zitten
Twijfel nog of ik 7 februari zal gaan naar het NSF, lijkt me best een keer lachen
Heb vrijkaarten!
Ja, doen! Lijkt me wel lollig.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me best leuk, k zou gewoon gaan, vooral als je vrijkaartjes hebt
Of evt. met wat mensen van hier gaanquote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, als je toch niet besluit te gaan Greys, dan kun je die kaartjes hier ook nog wel slijten
Ookwel "nachtmerrie" geheten.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nog ff. Het volgt ook wel fijn op tv en het is leuk om in ESF te zijn als mod ook als het 'festijn' () op tv is, maar een keer in het echt meemaken lijkt me ook wel heel grappig.
Vijf keer Shalalie aanhoren in verschillende versies. Volgens mij droom je dan in Shalalie vorm de week er na
Ik zou met alle liefde met je meegaan, maar ik heb een deadline die dagquote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Of evt. met wat mensen van hier gaan
ESF meetquote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Of evt. met wat mensen van hier gaan
Ik ook. Of als ik teveel koffie drink, te weinig slaap, mijn medicijnen te laat inneen. Denk ik. Maar soms is dat allemaal niet aan de orde en dan heb ik het ookquote:Op maandag 25 januari 2010 18:20 schreef Bamba het volgende:
De migraine is bij mij hormoon gerelateerd (lang leve het spiraal!) en ik krijg het als ik te weinig eet
Er is gewoon een tweede oogjequote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
Hebben jullie deze foto al gezien? Dat is madammeke na de behandeling![]()
[ afbeelding ]
Oh, de tranen schieten in mijn ogenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat snoetjequote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. Of als ik teveel koffie drink, te weinig slaap, mijn medicijnen te laat inneen. Denk ik. Maar soms is dat allemaal niet aan de orde en dan heb ik het ook
We zijn het weer helemaal eenschquote:
Ahww, wat een druppie zo.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Tis idd heel makkelijk, ik probeer het nooit te doen omdat ik zelf onzeker ben en het verschrikkelijk zou vinden als iemand mij zou veroordelen, terwijl ik zo'n schitterend innerlijk hebquote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn het weer helemaal eensch
En verder vind ik be- en veroordelen op uiterlijk wel heel makkelijk. Echter wel voorbehouden aan zij die laatstelijk een Nobelprijs voor schoonheid hebben gewonnen.
AARRGHHGHGHGquote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn het weer helemaal eensch
En verder vind ik be- en veroordelen op uiterlijk wel heel makkelijk. Echter wel voorbehouden aan zij die laatstelijk een Nobelprijs voor schoonheid hebben gewonnen.
Ga je nu weg?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AARRGHHGHGHG
Ik beoordeel niemand, ik maak louter even een lollige vergelijking die ik hier post. Is dat nou werkelijk zo'n doodzonde![]()
Ik zeg verder niks, ik maak hem niet belachelijk, ik beweer niet dat ik oh zoveel leuker ben of wat dan ook... Alsof de rest niet dacht 'Goh, wat heeft hij een leuke vrouw, zou je niet verwachten'.
Iedereen dacht natuurlijk 'Ooh hij heeft zo'n mooi innerlijk'![]()
Fijne avond
Ik las verkeerdquote:Op maandag 25 januari 2010 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had graag met je meegewild, maar ik vier mijn 7de verjaardag.
Ja jij weer he?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AARRGHHGHGHG
Ik beoordeel niemand, ik maak louter even een lollige vergelijking die ik hier post. Is dat nou werkelijk zo'n doodzonde![]()
Ik zeg verder niks, ik maak hem niet belachelijk, ik beweer niet dat ik oh zoveel leuker ben of wat dan ook... Alsof de rest niet dacht 'Goh, wat heeft hij een leuke vrouw, zou je niet verwachten'.
Iedereen dacht natuurlijk 'Ooh hij heeft zo'n mooi innerlijk'![]()
Fijne avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |