Op maandag 18 januari 2010 19:59 schreef MissHobje het volgende:Hier een oproepje voor een lief baasje voor maincoons Poeska en Donna.
Deze poezels zijn van een collega van een dinnetje van mij en ze vroeg of ik evt. iemand weet die graag 2 lieve maincoons zou willen hebben.
Niet geschoten altijd mis natuurlijk en omdat ik het ook sneu voor haar collega is vind besloot ik tot dit oproepje.
Mocht je interesse hebben en dan dus serieus interesse, pm mij dan even, dan zorg ik dat je in contact komt met de eigenaresse van Poeska en Donna.
Hieronder wat info, uiteraard bij vragen of wat dan ook zal ik proberen nog meer informatie te krijgen.
Ik probeer ook nog een foto te regelen want die zat nog niet bij de mail.
Verder vind ze het heel belangrijk dat de poezels goed terecht komen.
Dus weet je iemand, heb je zelf interesse, pm mij dan even en vandaar uit verder, thanks alvast voor de aandacht.Naam huisdier: Poeka en Donna
Soort: poezen
Ras: Maincoon
Leeftijd: allebei 5 jaar
Dierenpaspoort beschikbaar: zou even nagevraagd moeten worden maar denk van wel
Gechipt: navragen, weet ik niet.
Gesteriliseerd: ja beide
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): navraagbaar
Datum laatste dierenartsbezoek:idem
Reden laatste dierenartsbezoek:idem
Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk):In de winter liggen ze graag voor de kachel of op schoot; in de zomer vinden ze het heerlijk om ook naar buiten te gaan. Ze hebben een bijzonder lief karakter, zijn rustig en aanhankelijk en stoeien graag met elkaar. allebei zindelijk. Verder zijn er bij voorkeur in de nieuwe woonsituatie geen andere poezen of honden en is er een tuin(tje) of terras. Kinderen zijn geen probleem.
Omgang met kinderen: ja geen probleem
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): onbekend (ga er van uit van niet)
Volgt het dier een speciaal dieet?: nee
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: gevolg van een verbroken relatie, en de daarmee veranderde woonsituatie.