abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2010 @ 19:59:05 #1
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_76980918
Hier een oproepje voor een lief baasje voor maincoons Poeska en Donna.
Deze poezels zijn van een collega van een dinnetje van mij en ze vroeg of ik evt. iemand weet die graag 2 lieve maincoons zou willen hebben.
Niet geschoten altijd mis natuurlijk en omdat ik het ook sneu voor haar collega is vind besloot ik tot dit oproepje.
Mocht je interesse hebben en dan dus serieus interesse, pm mij dan even, dan zorg ik dat je in contact komt met de eigenaresse van Poeska en Donna.

Hieronder wat info, uiteraard bij vragen of wat dan ook zal ik proberen nog meer informatie te krijgen.
Ik probeer ook nog een foto te regelen want die zat nog niet bij de mail.
Verder vind ze het heel belangrijk dat de poezels goed terecht komen.

Dus weet je iemand, heb je zelf interesse, pm mij dan even en vandaar uit verder, thanks alvast voor de aandacht.

Naam huisdier: Poeka en Donna
Soort: poezen
Ras: Maincoon
Leeftijd: allebei 5 jaar
Dierenpaspoort beschikbaar: zou even nagevraagd moeten worden maar denk van wel
Gechipt: navragen, weet ik niet.
Gesteriliseerd: ja beide
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): navraagbaar
Datum laatste dierenartsbezoek:idem
Reden laatste dierenartsbezoek:idem
Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk):In de winter liggen ze graag voor de kachel of op schoot; in de zomer vinden ze het heerlijk om ook naar buiten te gaan. Ze hebben een bijzonder lief karakter, zijn rustig en aanhankelijk en stoeien graag met elkaar. allebei zindelijk. Verder zijn er bij voorkeur in de nieuwe woonsituatie geen andere poezen of honden en is er een tuin(tje) of terras. Kinderen zijn geen probleem.
Omgang met kinderen: ja geen probleem
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): onbekend (ga er van uit van niet)
Volgt het dier een speciaal dieet?: nee
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: gevolg van een verbroken relatie, en de daarmee veranderde woonsituatie.

[ Bericht 3% gewijzigd door MissHobje op 18-01-2010 20:08:01 ]
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_76981221
Heb je misschien foto's
Vragen ze er een vergoeding voor?
met of zonder stamboom?
  maandag 18 januari 2010 @ 20:06:19 #3
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_76981279
Foto's volgens hopelijk nog, geen vergoeding in principe.. tenzij jij dat zou willen moet je dat zelf regelen
Stamboom hmm das een goeie, zal navragen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_76981414
Ik heb op dit moment 3 maine coons en ik las dat ze niet bij andere kunnen. Dus ik ben geen geschikt vrouwtje.
Weet je wel de kleur(en)?
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2010 @ 20:09:46 #5
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_76981430
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:59 schreef MissHobje het volgende:
Hier een oproepje voor een lief baasje voor maincoons Poeska en Donna.
Deze poezels zijn van een collega van een dinnetje van mij en ze vroeg of ik evt. iemand weet die graag 2 lieve maincoons zou willen hebben.
Niet geschoten altijd mis natuurlijk en omdat ik het ook sneu voor haar collega is vind besloot ik tot dit oproepje.
Mocht je interesse hebben en dan dus serieus interesse, pm mij dan even, dan zorg ik dat je in contact komt met de eigenaresse van Poeska en Donna.

Hieronder wat info, uiteraard bij vragen of wat dan ook zal ik proberen nog meer informatie te krijgen.
Ik probeer ook nog een foto te regelen want die zat nog niet bij de mail.
Verder vind ze het heel belangrijk dat de poezels goed terecht komen.

Dus weet je iemand, heb je zelf interesse, pm mij dan even en vandaar uit verder, thanks alvast voor de aandacht.

Naam huisdier: Poeka en Donna
Soort: poezen
Ras: Maincoon
Leeftijd: allebei 5 jaar
Dierenpaspoort beschikbaar: zou even nagevraagd moeten worden maar denk van wel
Gechipt: navragen, weet ik niet.
Gesteriliseerd: ja beide
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): navraagbaar
Datum laatste dierenartsbezoek:idem
Reden laatste dierenartsbezoek:idem
Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk):In de winter liggen ze graag voor de kachel of op schoot; in de zomer vinden ze het heerlijk om ook naar buiten te gaan. Ze hebben een bijzonder lief karakter, zijn rustig en aanhankelijk en stoeien graag met elkaar. allebei zindelijk. Verder zijn er bij voorkeur in de nieuwe woonsituatie geen andere poezen of honden en is er een tuin(tje) of terras. Kinderen zijn geen probleem.
Omgang met kinderen: ja geen probleem
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): onbekend (ga er van uit van niet)
Volgt het dier een speciaal dieet?: nee
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: gevolg van een verbroken relatie, en de daarmee veranderde woonsituatie.
PM
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  maandag 18 januari 2010 @ 20:09:59 #6
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_76981445
Misshobje, zet je nu je poes op internet???
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  Moderator maandag 18 januari 2010 @ 20:11:03 #7
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76981495
Ze zijn zoooo mooi en leuk Maine Coontjes , maar ik heb al een hond en ook al een coontje dus ik denk dat ik ook geen geschikt baasje ben.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_76981594
En bij ons gaat Rossi nu voor. Mocht het toch mis gaan dan zal ik het toch overwegen. WIj willen in principe geen kitten er meer bij vanwege de leeftijd enzo. En 5 is precies even oud als Zorro.
pi_76981627
Ooooh ik zou ook wel willen, maar wij hebben al 1 katertje van 5,5 maand.
And so the lion fell in love with the lamb
  maandag 18 januari 2010 @ 20:15:17 #10
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_76981737
Als ze samen zijn, is het plaatsen bij andere katten vaak wel makkelijker

Verkapte tvp
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 18 januari 2010 @ 20:23:57 #11
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_76982238
Heb wat aanvullende info:
Poes Donna is met stamboom en is grijs/wit van kleur.
Poes Poeska geen stamboom en is ( zoals ik begreep blank teddy? bruinige tint soort tijgerprint achtig patroon) (heb daar dus helemaal geen verstand van, foto's worden naar mij gemaild, dus komen er aan.
Heb ook nog gevraagd of ze echt niet bij andere katten kunnen, op zich zou het wel kunnen maar het was meer het ideaal beeld wat ze hebben zeg maar.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_76982296
Ben benieuwd naar de foto's
pi_76982381
Ik moet toch eerst kijken hoe het hier gaat anders hou ik mij aanbovelen.
Ik heb dan nog van 2 super lieve gecastreerde maine coon katers van 5 en 3 jaar.
pi_76983962
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:23 schreef MissHobje het volgende:
Heb wat aanvullende info:
Poes Donna is met stamboom en is grijs/wit van kleur.
Poes Poeska geen stamboom en is ( zoals ik begreep blank teddy? bruinige tint soort tijgerprint achtig patroon) (heb daar dus helemaal geen verstand van, foto's worden naar mij gemaild, dus komen er aan.
Heb ook nog gevraagd of ze echt niet bij andere katten kunnen, op zich zou het wel kunnen maar het was meer het ideaal beeld wat ze hebben zeg maar.
* nokwanda tikt zichzelf op de vingers. Zes is echt genoeg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_76983996
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:09 schreef Strega het volgende:

[..]

PM
Adopteren jullie hen. Dan kom ik ze wel opzoeken om te kwijlen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 18 januari 2010 @ 20:56:40 #16
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76984042
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:55 schreef nokwanda het volgende:

[..]

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_76999245
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:23 schreef MissHobje het volgende:

Poes Poeska geen stamboom en is ( zoals ik begreep blank teddy? bruinige tint soort tijgerprint achtig patroon)
Black tabby Oftewel zwart cypers.
pi_77000785
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Black tabby Oftewel zwart cypers.
je bent me net voor Is cypers hetzelfde als tabby dan?
pi_77005329
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:56 schreef senesta het volgende:

[..]

lach maar. Ik ben helemaal niet echt van de merkkatten, maar een Maincoon is stiekem wel mijn natte droom. Ik vind ze echt geweldig van karakter en uiterlijk. Perfecte combi.
En als er een bij kan, kunnen er ook twee bij. Vooral als ze aan elkaar gewaagd zijn.
Dus daarom hebben we er hier ook serieus overleg over.
We hebben ongeveer 100m2 leefruimte voor 6 katten. Met een serre met grote klimpaal met 9 ligmanden, geschikt voor grote en zware katten en een beveiligd balkon van 5,5 x 2,5 m. Verder staat het hele huis ter hun beschikking en is er geen enkele ruimte waar ze niet mogen komen.

Wij hadden 7 katten, waarvan er een na de verhuizing hierheen is overleden.
Daarna moest de hele boel opnieuw de verhoudingen bepalen. Het is nu net rustig en iedereen is op zijn/haar plek. Wij vinden dat "proberen" geen optie is. Je doet het of je doet het niet. Geen gesleep met katten.
Wat als het nou een groot probleem vormt? Dan heb je ellende in huis.
Dus wat is verstandig?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:14:54 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_77005391
Dat kan best, nokwanda. Ik zou het gewoon doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_77005712
En maine coons zijn over het algemeen makkelijke katten en erg sociaal tegenover andere.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:28:51 #22
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77005875
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:13 schreef nokwanda het volgende:
Dus wat is verstandig?
Ik vind 8 katten op 100m2 een beetje veel van het goede. Zolang het dikke mik is, is het prima, maar zodra het iets minder dikke mik ik, is 25M2 per kat toch wel het minimum dat ik zou aanhouden.

On the other hand: je wilt ze niet de kost geven waar het prima gaat met nog meer katten op een kleinere ruimte. En ik weet zeker dat je een superbaasje bent.

Dus: wat is verstandig >> geen idee
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_77005958
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:28 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik vind 8 katten op 100m2 een beetje veel van het goede. Zolang het dikke mik is, is het prima, maar zodra het iets minder dikke mik ik, is 25M2 per kat toch wel het minimum dat ik zou aanhouden.

On the other hand: je wilt ze niet de kost geven waar het prima gaat met nog meer katten op een kleinere ruimte. En ik weet zeker dat je een superbaasje bent.

Dus: wat is verstandig >> geen idee
Zo staan wij er ook in. Daarom ook een pm gestuurd naar MH zodat we persoonlijker kunnen overleggen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77006008
Lastig Nok. Naar mijn gevoel zijn het wel erg veel katten op die ruimte. En als die Coontjes geen andere katten gewend zijn... moeilijk. Dadelijk ligt je hele club met elkaar overhoop.

Mijn vingers jeuken ook om te reageren, maar ik vind 3 eigenlijk al voldoende moet verstandig zijn en 3 voldoende vinden. Want met de Redcats erbij wordt het anders erg veel van het goede. Maar Maine Coon
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:03:35 #25
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77007018
Lastig Nok

Ikzelf, persoonlijk, dus mijn mening als het mijn huis en mijn katten betrof, zou het niet doen.
Puur omdat ik 8 wel erg veel vind en ik de ruimte eiks te klein vind.
Daarentegen weet ik zeker dat jij er alles aan zal doen om de katten een goed thuis te geven en de onderlinge verhoudingen hoog in het vaandel hebt.

Kortom; je hebt weer es niets aan me
pi_77007136
Ik heb ook niets aan mezelf, noch aan mijn echtgenoot in deze kwestie
Eerder had ik 8 katten op iets minder binnenruimte en iets meer buitenruimte. Per saldo dezelfde ruimte.
Manlief heeft ook ooit 8 katten tegelijk gehad, maar die konden naar buiten in een katvriendelijke buurt.
Dus is het niet te vergelijken. Ik wil een huisje in the middle of freakin' nowhere met een stuk bos eromheen en waar geen verkeer is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:10:03 #27
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_77007217
even gegoogled. wat een mooie katten
  † In Memoriam † dinsdag 19 januari 2010 @ 13:49:29 #28
72518 Strega
pi_77008605
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb ook niets aan mezelf, noch aan mijn echtgenoot in deze kwestie
Eerder had ik 8 katten op iets minder binnenruimte en iets meer buitenruimte. Per saldo dezelfde ruimte.
Manlief heeft ook ooit 8 katten tegelijk gehad, maar die konden naar buiten in een katvriendelijke buurt.
Dus is het niet te vergelijken. Ik wil een huisje in the middle of freakin' nowhere met een stuk bos eromheen en waar geen verkeer is
Ja, dat is hier ook een beetje de overweging, onze Main Coon kater Massimo is is ook 5 jaar. Qua karakter zijn ze geweldig. Om te zien natuurlijk ook.
We hebben nu 5 katten, toen we hier kwamen te wonen 10 jaar geleden, hadden we er 10. Door natuurlijk verloop nu nog 5. Qua ruimte hebben ze het hier perfect. Massimo heeft het een tijdje geleden heel moeilijk gehad door het overlijden van z'n Brits Korthaar vriendinnetje Isis.Ik zou er wel weer twee katten bij willen, maar Bullie is hier natuurlijk ook net, wat is dan wijsheid?
Bullie is thuis
pi_77008653
Ik wil even zeggen dat je de fokker van de ene kat met stamboom hierover moet inlichten.
Het is de zaak van een goede cattery om een nieuw huis voor je katten te vinden zodra ze weg moeten bij het huidige baasje.
Maakt niet uit hoe oud ze zijn, maar dan kan de fokker meestal ook op hun website (meestal hebben ze die) of in hun kringen zorgen dat het poesje een goed huis krijgt.Weet die vriendin dat wel?
pi_77008701
Zo je de fokker (cattery) niet kunnen inlichten hierover dan kan je de vereniging waarbij de stamboom zit aangesloten ook hierover informeren en zij moeten je dan helpen.
Waarschijnlijk kunnen ze dan meteen ook voor die andere kat iets regelen dat ze samen kunnen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 17:44:17 #31
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77017807
Wat een lief dat jullie allemaal willen helpen
Ik ga de liefhebbers van de dames straks even wat meer info geven zodat ze zelf 1 en ander met de baasjes kunnen kortsluiten.
Ik ben net wakker, zit in de nachtdienst dus moet ff opstarten maar als ik zo helemaal goed wakker ben dan reageer ik op de pm's
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77022241
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:10 schreef Locusta het volgende:

[..]

je bent me net voor Is cypers hetzelfde als tabby dan?
Tabby is de officiële naam en cypers is een naam die in de volksmond gebruikt wordt.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:35:31 #33
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77025511
Pmtjes verstuurd Succes
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:40:54 #34
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77025778
Komen er geen foto's in het topic?
pi_77027970
Of ze zijn steeds in gesprek omdat er al mensen bellen, of er is iets mis met het nummer

De telefoon gaat niet over. Ik krijg nieteens een kiestoon

[ Bericht 15% gewijzigd door nokwanda op 19-01-2010 21:28:47 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:18:05 #36
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77034773
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef nokwanda het volgende:
Of ze zijn steeds in gesprek omdat er al mensen bellen, of er is iets mis met het nummer

Serieus interesse?
pi_77035489
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Serieus interesse?
Jawel. Zeker. Maar ik wil het met die mensen zelf bespreken en dan tot een weloverwogen beslissing komen. Als het echt beter is van niet, dan gewoon niet. Als ze bij iemand anders een beter thuis kunnen krijgen, dan gun ik dat de dames van harte. Wij kunnen niet zomaar een beslissing nemen zonder de mensen achter de poezen zelf gesproken te hebben. Welke beslissing dan ook.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77035565
Succes ermee Nok!

Je bent een superbaasje en als de eigenaren er vertrouwen in hebben en jullie er ook achter staan komt het vast goed.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:34:52 #39
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_77035589
5 jaar en gesteriliseerd was dit na het fokken ofzo?
Snollebolt
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:40:19 #40
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77035848
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef nokwanda het volgende:

Het 1e nummer van de vrouwelijke persoon gebeld? die heb ik zelf gisteravond gesproken voor wat info nog.
vreemd anders morgen even overdag proberen.

verders de foto vraag ik heb net een mailtje gehad.. zal even proberen om het online te knallen zit op mijn werk nu nl en laat nou net gmail niet werken wtf?

[ Bericht 7% gewijzigd door MissHobje op 19-01-2010 23:46:44 ]
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:41:32 #41
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77035905
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:34 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
5 jaar en gesteriliseerd was dit na het fokken ofzo?

wat ik begreep is er 1 nestje geweest ja.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 20 januari 2010 @ 00:00:43 #42
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77036601
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klik voor plaatje

[ Bericht 24% gewijzigd door MissHobje op 20-01-2010 00:56:26 ]
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77037606
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:00 schreef MissHobje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ wat een mooierds!

[ Bericht 7% gewijzigd door MissHobje op 20-01-2010 00:57:24 ]
  woensdag 20 januari 2010 @ 00:43:44 #44
33954 ElisaB
pi_77037762
quote:
Mag de foto niet in het topic?

Ik heb de indruk dat er rechtsboven eentje weggevallen is, maar het is in elk geval wat

[ Bericht 7% gewijzigd door ElisaB op 20-01-2010 08:32:37 ]
  woensdag 20 januari 2010 @ 00:44:28 #45
33954 ElisaB
pi_77037779
Ow ja... wat een scheetjes
  woensdag 20 januari 2010 @ 00:47:54 #46
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77037847
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Mag de foto niet in het topic?

Voor de zekerheid tussen spoilers (als ie niet in het topic mag staan, dan mag je 'm verwijderen)
SPOILER
Ik heb de indruk dat er rechtsboven eentje weggevallen is, maar het is in elk geval wat
ja goed idee verder geen probleem hoor.. zit op mijn werk vandaar even lastig knippen plakken en uploaden kunnen doen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77037899
Wat een prachtbeesten.
Het is dat al 5 katten heb,maar anders had ik wel een plekje voor ze.
Ik hoop dat ze ergens heel goed terecht komen.
  † In Memoriam † woensdag 20 januari 2010 @ 00:56:52 #48
72518 Strega
pi_77037998
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jawel. Zeker. Maar ik wil het met die mensen zelf bespreken en dan tot een weloverwogen beslissing komen. Als het echt beter is van niet, dan gewoon niet. Als ze bij iemand anders een beter thuis kunnen krijgen, dan gun ik dat de dames van harte. Wij kunnen niet zomaar een beslissing nemen zonder de mensen achter de poezen zelf gesproken te hebben. Welke beslissing dan ook.
Precies wat wij denken, laat even weten als je contact hebt gehad.
We willen primair natuurlijk een goed huis zien voor de twee dames, en dat hoeft niet persé bij ons te zijn.
Bullie is thuis
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:33:31 #49
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_77041196
"Zegt heel streng tegen zichzelf dat 6 katten wel even genoeg is".
Wat een mooie poezen zijn dat!
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:14:16 #50
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77041777
pi_77043100
Wat een prachtige poezels! En ze liggen ook zo lekker bij elkaar op die ene foto. Die moet je idd echt bij elkaar houden.
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:22:01 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77043183
Leuke katten zijn dat, maar ik heb al 2 poezen en 1 kater.. kudo's voor het nieuwe baasje
The truth was in here.
pi_77044714
Het zijn wel echt prachtdames. Ik ga nu nog een poging wagen om te bellen..
Inmiddels voicemail ingesproken en nu hopen dat ze terugbelt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77046184
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:56 schreef Strega het volgende:

[..]

Precies wat wij denken, laat even weten als je contact hebt gehad.
We willen primair natuurlijk een goed huis zien voor de twee dames, en dat hoeft niet persé bij ons te zijn.
Mail ik je even over
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:47:02 #55
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77053537
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:11 schreef nokwanda het volgende:
Het zijn wel echt prachtdames. Ik ga nu nog een poging wagen om te bellen..
Inmiddels voicemail ingesproken en nu hopen dat ze terugbelt.
Vanaf morgen anders meteen het andere nummer proberen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77054481
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Vanaf morgen anders meteen het andere nummer proberen
Heb hen al allebei gesproken en we hebben hier ook onafgebroken overlegd. Ik probeer hem nu te bereiken om onze beslissing te vertellen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77054680
grr
Zo jammer dat dit soort poezels nooit samen kan met andere katten.
Ik heb al 3 mix eur.korthaar /siamees..
Dat zijn territoriale hufters
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:26:51 #58
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77055289
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb hen al allebei gesproken en we hebben hier ook onafgebroken overlegd. Ik probeer hem nu te bereiken om onze beslissing te vertellen.
En die is????
pi_77055462
Na heel erg veel overleg: Vrijdag komen de dames. De afspraak staat. Wij gaan niet proberen en moeilijk doen. Ze komen gewoon als onze nieuwe dames. Twee nieuwe poezendinnetjes. Gaat gewoon goed komen. Na wat overleg bleek dat de beide dames wel eerder contact hebben gehad met andere poezen en dat ze dat eigenlijk wel prima vonden. Ieder op hun eigen manier reageerden. Dat gaf voor ons de doorslag.
De een is wat dominanter dan de ander. Dat past ook binnen ons team. Een zachte die wss goed met Merlijn en Bijoux kan en een wat dominantere met loyaliteiten tav haar kalme zus om de dominantie van Purrr in balans te brengen.
We zullen zien of het ook zo gaat. Ze zijn helemaal welkom.
Ik hou jullie op de hoogte.
Misschien een TT verandering?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:32:19 #60
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77055563
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef nokwanda het volgende:
Na heel erg veel overleg: Vrijdag komen de dames. De afspraak staat. Wij gaan niet proberen en moeilijk doen. Ze komen gewoon als onze nieuwe dames. Twee nieuwe poezendinnetjes. Gaat gewoon goed komen. Na wat overleg bleek dat de beide dames wel eerder contact hebben gehad met andere poezen en dat ze dat eigenlijk wel prima vonden. Ieder op hun eigen manier reageerden. Dat gaf voor ons de doorslag.
De een is wat dominanter dan de ander. Dat past ook binnen ons team. Een zachte die wss goed met Merlijn en Bijoux kan en een wat dominantere met loyaliteiten tav haar kalme zus om de dominantie van Purrr in balans te brengen.
We zullen zien of het ook zo gaat. Ze zijn helemaal welkom.
Ik hou jullie op de hoogte.
Misschien een TT verandering?

Ze gaan naar de liefste poezenmama van de hele wereld
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:32:19 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_77055564
Wauw!
The love you take is equal to the love you make.
pi_77055565
Wat goed Nok!!!! Heel veel geluk met de 2 dames
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:34:19 #63
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77055671
Wow dat is lekker nieuws zeg
Ohh heerlijk dit enne thanks natuurlijk NokWanda

Ps: Wat wil je als TT
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77055682
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:32 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ze gaan naar de liefste poezenmama van de hele wereld
nouhouuuu, daar ga ik van huilen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † woensdag 20 januari 2010 @ 15:48:51 #65
72518 Strega
pi_77056311
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee hoor, dat ga je helemaal niet!
Jullie gaan gewoon helemaal gelukkig worden met die twee dames erbij
Geweldig!!
Bullie is thuis
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:54:06 #66
33954 ElisaB
pi_77056508
Ik wil pics
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:08:59 #67
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77057080
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zaterdag willen we foto's!
pi_77057300
Pics zullen hier ook komen. Eerst het huis klaarmaken voor de komst van de dames. Alle kattenbakken vrijdag uitschrobben en opnieuw vullen. Alles even soppen hier.
En intussen projecteren we mooie plaatjes van nieuwe hartsvriendinnetjes die wassen en spelen en omhelzen op de breintjes van ons schorriemorrie

En reken maar dat ze het weten. Die blikken en reacties
Purrr is naar boven gegaan. Bijoux mokt een tikkie op de stoel terwijl ze eerst naast me lag te kroelen. Merlijn kwam aangelopen met zo'n blik in zijn ogen die doorgaan betekent: vertel... what's going on? Sprong vervolgens naast me op de leuning maar kwam niet op schoot en ligt nu toch na enige overweging naast me. Ik moest hem wel overreden en zeggen dat zijn schootplek niet in gevaar is en dat er heus ook twee tegelijk op passen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77057967
Nokje! Fijn dat de poezels een tweede mandje bij jullie hebben gevonden. En met jouw poezekennis zal de introductie vast goed verlopen.
Kom je zaterdag evengoed mee? Live verslag willen we.
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:31:49 #70
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77058168
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:13 schreef nokwanda het volgende:
Pics zullen hier ook komen. Eerst het huis klaarmaken voor de komst van de dames. Alle kattenbakken vrijdag uitschrobben en opnieuw vullen. Alles even soppen hier.
En intussen projecteren we mooie plaatjes van nieuwe hartsvriendinnetjes die wassen en spelen en omhelzen op de breintjes van ons schorriemorrie

Purrr is naar boven gegaan. Bijoux mokt een tikkie op de stoel terwijl ze eerst naast me lag te kroelen. Merlijn kwam aangelopen met zo'n blik in zijn ogen die doorgaan betekent: vertel... what's going on? Sprong vervolgens naast me op de leuning maar kwam niet op schoot en ligt nu toch na enige overweging naast me. Ik moest hem wel overreden en zeggen dat zijn schootplek niet in gevaar is en dat er heus ook twee tegelijk op passen
Ik zal ze even wat groter proberen te sturen of heb je die al gehad van ze?
Stuur anders ff je mail.

[ Bericht 0% gewijzigd door MissHobje op 20-01-2010 16:39:38 ]
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77058525
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:27 schreef Cat22 het volgende:
Nokje! Fijn dat de poezels een tweede mandje bij jullie hebben gevonden. En met jouw poezekennis zal de introductie vast goed verlopen.
Kom je zaterdag evengoed mee? Live verslag willen we.
Zie de SC. Nee, ik ga niet mee aangezien ik het belangrijker vind om de dames eerst goed geintroduceerd te krijgen. Ik ben hier wel de hoofdpoes, he
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:31 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Ik zal ze even wat groter proberen te sturen of heb je die al gehad van ze?

Ik heb de foto's zoals ze hier in jouw link stonden opgeslagen. Meer hebben we niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:41:09 #72
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77058581
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zie de SC. Nee, ik ga niet mee aangezien ik het belangrijker vind om de dames eerst goed geintroduceerd te krijgen. Ik ben hier wel de hoofdpoes, he
[..]

Ik heb de foto's zoals ze hier in jouw link stonden opgeslagen. Meer hebben we niet.
Ah ok dan heb je ze idd.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator woensdag 20 januari 2010 @ 17:02:02 #73
155227 crew  Guppy
dus
pi_77059525
Wat een lieverds
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  † In Memoriam † woensdag 20 januari 2010 @ 17:07:42 #74
72518 Strega
pi_77059760
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:13 schreef nokwanda het volgende:

Ja, de radar werkt op volle toeren en maakt overuren!
Bullie is thuis
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:42:51 #75
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_77061135
Ik hou van FF en van Nok
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_77061337
Ik hoop dat ze de poezepaal hier leuk gaan vinden
Die kan een paar coontjes wel aan en er hangen 9 mandjes aan die muur. Verder zijn we sowieso van plan om dat nog iets uit te breiden zodat ze ook aan de andere kant van de paal tegen het plafond ook nog een mand hebben en eventueel een loopbrug. De hele serre is het kattenparadijs hier. In de rest van het huis kunnen ze ook komen, maar dat deel is ook echt voor hen ingericht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77077071
Owwww, ik ben opeens heel erg benieuwd naar hoe snel ze bepaalde huisgewoontes van de andere katten gaan overnemen. Zoals het fenomeen "kattenborrel".
Geen kat hier in huis drinkt ooit uit een bakje. Er wordt hier gedronken uit glazen vierkante vazen. Dat begon ooit met mijn eerste poezen en sindsdien neemt ieder nieuw diertje dat hier over.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:39:10 #78
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_77102858
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:55 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dus 8 is nu echt genoeg?
ga wachten op ervaringen met 8 katten, heb er zelf ook 6 en ben een beetje verslaafd...
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:46:21 #79
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_77103176
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik hoop dat ze de poezepaal hier leuk gaan vinden
Die kan een paar coontjes wel aan en er hangen 9 mandjes aan die muur. Verder zijn we sowieso van plan om dat nog iets uit te breiden zodat ze ook aan de andere kant van de paal tegen het plafond ook nog een mand hebben en eventueel een loopbrug. De hele serre is het kattenparadijs hier. In de rest van het huis kunnen ze ook komen, maar dat deel is ook echt voor hen ingericht.
Heb je foto's van jullie kattenserre? Ik sta altijd open voor inspiratie!
pi_77103495

Op dit moment hangt er nog een grote vierkante mand met kettingen aan het plafond en zo komt er aan de andere kant nog een bij.

We hadden er ook ooit 6, en toen we hierheen verhuisden waren er 7. Maar afgelopen zomer is Spice overleden. We hadden mion of meer besloten dat we het zo zouden laten. Maar ja.... toen kwamen deze dames voorbij. We kijken nu wel erg uit naar morgen.
Alles even een sopje geven met biotex zodat het zo neutraal mogelijk is. Feliway stekkertje erin en Rescue in de kattenborrels. Gaat helemaal goed komen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:38:20 #81
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77107501
Ik ben zo benieuwd ik vind het geweldig wat je voor ze doet Nokwanda
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:53:29 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_77110702
Nok !
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:55:19 #83
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77110812
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef MissHobje het volgende:
Nok is gewoon geweldig
pi_77111487
En dan die man van me
Echt he... met dat grumpy hoofd van em en dan stiekem er helemaal voor gaan en er de hele tijd aan denken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77111743
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef MissHobje het volgende:
Doen we evengoed voor onszelf hoor. Als ik niet het gevoel zou hebben dat ze hier horen, zou ik het niet doen. Dat lesje heb ik vorig jaar wel geleerd. Dominante kater opvangen met de intentie hem te laten blijven als het goed gaat en anders een thuis voor hem te zoeken. Het werd een ander thuis bij ook weer toffe Fok!kers waar hij het helemaal naar zijn zin heeft (Melanie_tha_miss). Maar mijn Merlijntje had echt veel tijd nodig om weer tot zichzelf te komen. De anderen staan gewoon sterk in hun katteslofjes, maar hij is kwetsbaar.
Maar mijn gevoel zegt me dat het juist met hem, Bijoux en de dames helemaal goed gaat komen. De enige die het moeilijk gaat krijgen is Purrr. Die is hier de dominapoes en z eis pittig en klein.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:56:23 #86
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_77114005
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:52 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit moment hangt er nog een grote vierkante mand met kettingen aan het plafond en zo komt er aan de andere kant nog een bij.

We hadden er ook ooit 6, en toen we hierheen verhuisden waren er 7. Maar afgelopen zomer is Spice overleden. We hadden mion of meer besloten dat we het zo zouden laten. Maar ja.... toen kwamen deze dames voorbij. We kijken nu wel erg uit naar morgen.
Alles even een sopje geven met biotex zodat het zo neutraal mogelijk is. Feliway stekkertje erin en Rescue in de kattenborrels. Gaat helemaal goed komen
Lekker in het zonnetje ook zo te zien, Dank je voor de foto!
pi_77123332
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:52 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
wow, echt heel leuk
pi_77125839
Nok, alvast heel veel plezier morgen met het ophalen van de dames . Gaat helemaal goedkomen
pi_77130849
Nok veel plezier vandaag
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_77131213
Nog niet zo bekend hier maar hartstikke benieuwd hoe dit gaat verlopen!
tvp-tje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 januari 2010 @ 10:35:02 #91
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77131929
hoelaat komen ze vandaag?

Geniet ervan!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_77132739
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:56 schreef baniekje het volgende:

[..]

Lekker in het zonnetje ook zo te zien, Dank je voor de foto!
En de ramen hebben horren en kunnen open, waardoor het een vrijwel open ruimte is.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 00:53 schreef Bamba het volgende:
Nok, alvast heel veel plezier morgen met het ophalen van de dames . Gaat helemaal goedkomen
Ze worden zelfs gebracht. Tof he! Dat vind ik wel fijn, want dan weet het oude baasje ook hoe ze terecht komen.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:10 schreef HoneyPop het volgende:
Nog niet zo bekend hier maar hartstikke benieuwd hoe dit gaat verlopen!
tvp-tje
Ik zag je topic in TRU gister. Had je daarvoor nog nooit gezien. Ik wilde daar ook nog reageren, maar het ontbreekt me even aan tijd voor een serieuze lange post.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:35 schreef Ynske het volgende:
hoelaat komen ze vandaag?

Geniet ervan!
Ongeveer 17.00 uur. Maar dat zal afhankelijk zijn van het verkeer. Ze komen uit jouw regio.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77132985
Oooh ze worden zelfs gebracht . Idd voor het oude baasje ook fijn om te kunnen zien waar ze terecht komen!!
pi_77133592
Ja, lief he. Had ik ook niet verwacht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:27:44 #95
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_77133638
Heel veel plezier vadaag Nok
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_77135708
Vandaag is adoptiedag!

Zal voor de 'oude' baasjes ook niet makkelijk zijn. Maar super van ze dat ze hebben gekeken naar de belangen van de dames in plaats van hun eigen wensen.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:03:22 #97
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77136902
Spannuuuuund!
pi_77142730
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:30 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag is adoptiedag!

Zal voor de 'oude' baasjes ook niet makkelijk zijn. Maar super van ze dat ze hebben gekeken naar de belangen van de dames in plaats van hun eigen wensen.
Lijkt mij ook niet. Maar als je verder moet met je leven en de dames passen daar absoluut niet in, dan zal het vast een hele troost zijn dat ze kunnen zien waar ze terecht komen. En misschien kunnen ze dit topic wel volgen. Ik zal hem erop attent maken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77143210
Ohh spannend!

Wat lief Nokwanda! En wat ziet je serre er gaaf uit! Die mandjes aan de muur ♥
Ik ben super benieuwd hoe het zal gaan vanmiddag! Dus blijf hier ook even meekijken

Op de foto zien de dames er in ieder geval lief en mooi uit.
  † In Memoriam † vrijdag 22 januari 2010 @ 16:00:35 #100
72518 Strega
pi_77144230
Lieve Nok, gefeliciteerd met de dames.
We zullen aan je denken om 17.00, ze krijgen in ieder geval een fantastisch huis.
Ben zo benieuwd hoe het gaat.
Enne...foto's natuurlijk hé!
Bullie is thuis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')