He bahquote:Op maandag 25 januari 2010 10:20 schreef ElisaB het volgende:
Twee dienstmededelingen: ik heb zojuist de derde migraineaanval van de dag gehad en Boer Koekoek wil graag bomen
Dit waren de berichten van ElisaB en ze gaat nu een soort van naar bed
eeeeeeh help? Ik heb een stalker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Slaap lekker!!!! En beterschap!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:20 schreef ElisaB het volgende:
Twee dienstmededelingen: ik heb zojuist de derde migraineaanval van de dag gehad en Boer Koekoek wil graag bomen
Dit waren de berichten van ElisaB en ze gaat nu een soort van naar bed
Dank je welquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeh help? Ik heb een stalker!
Ik heb het toch ook niet over FVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het staat anders wel in beeldquote:Op maandag 25 januari 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over FV
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het staat anders wel in beeld
En vanwaar je opzoekpoging????
quote:
Dat is ECHT ziek, zo ziek zijn dat je naar bed gaat maar dan eerst nog een of ander stom spelletje spelen.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je welHet valt nog wel mee. Maar vervelend genoeg om mooi naar huis te komen en te bedde te gaan. Moest alleen nog ff de aarbeiden harvesten
ach, zolang ze aarbeiden tikt kan het nooit heel goed gaan...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is ECHT ziek, zo ziek zijn dat je naar bed gaat maar dan eerst nog een of ander stom spelletje spelen.
Oooooh wat een schatjequote:Op maandag 25 januari 2010 09:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Non![]()
Het verhaal van dat katje waar Alice het zaterdag over had....met foto![]()
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=738
Er waren er toch ook een aantal die de wekker er voor hadden gezet 's nachtsquote:Op maandag 25 januari 2010 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is ECHT ziek, zo ziek zijn dat je naar bed gaat maar dan eerst nog een of ander stom spelletje spelen.
quote:
Nope. Zit op mn werkquote:Op maandag 25 januari 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had je het filmpje van kartonnetje gezien???
Het was een garpje; ik heb niet eens aardbeien om te harvestenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:30 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:
ach, zolang ze aarbeiden tikt kan het nooit heel goed gaan...
oh... zal ik m pmmen? hoef je niet 5 topic terug te zoekenquote:
Ja daar heb ik t niet eens overquote:Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er waren er toch ook een aantal die de wekker er voor hadden gezet 's nachts
Yoghurt met granen?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was een garpje; ik heb niet eens aardbeien om te harvesten
Ik zit ff wat te eten om te voorkomen dat ik strontmisselijk word. En dan is ff een beetje posten wel leuk voor de afleiding. Dawast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |