Ik denk nog even na of ik het ga lezen danquote:Op maandag 25 januari 2010 09:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet ik niet... Ik riep in eerste instantie dat ik hem minder aardig vond, maar dat is ook niet echt zo, maar ik ben wel anders naar m gaan kijken...
Wel een goede reden om thuis te gaan werken!quote:Op maandag 25 januari 2010 09:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mag ik even?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De schoonmaker heeft de verwarming helemaal uitgedraaid in het weekend terwijl wij die altijd een stukje aan laten omdat het met enkel glas en een kleine 100 jaar oude verwarming anders pas op woensdag weer een beetje aangenamer is in de kamer.
Ik typ dit met 4 dooie vingers
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je dan met de vijfde gedaan zodat die niet is bevroren
En de andere 5?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je dan met de vijfde gedaan zodat die niet is bevroren
Het is nogal een omslag van koetsjiekoetsjie met konijntjes, egelkoekjes bakken, en schattige tekeningen maken van beestjes naar honden-slachtingen bekijken en hond etenquote:Op maandag 25 januari 2010 09:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet ik niet... Ik riep in eerste instantie dat ik hem minder aardig vond, maar dat is ook niet echt zo, maar ik ben wel anders naar m gaan kijken...
Dat is toch jouw mening, dat maakt je toch niet meteen een bitch of hard?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal wel een bitch zijn of hard maar ik vind dat verhaal echt niet afgrijselijk verschrikkelijk of zo, zo is het leven nu eenmaal.
En nee ik zie echt geen verschil met het eten van andere dieren.
Ondanks dat honden mijn lievelingsdieren zijn.
En ik het zelf niet zou eten, of mss nog wel zou proeven maar niet naar het slachten zou gaan kijken ieg.
Naja als ik lees dat mensen hem minder aardig vinden vanwege dat verhaalquote:Op maandag 25 januari 2010 09:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is toch jouw mening, dat maakt je toch niet meteen een bitch of hard?
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is nogal een omslag van koetsjiekoetsjie met konijntjes, egelkoekjes bakken, en schattige tekeningen maken van beestjes naar honden-slachtingen bekijken en hond eten![]()
He? Wie heeft slapeloze nachten ervan dan??? Ik niet iig...quote:En dan daarna als mensen een beetje shocked zijn er ineens slapeloze nachten van hebben, jaja![]()
Nee, dat had ik in eerste instantie geschreven, maar dat was een beetje overdreven... Maar het beeld dat ik van hem had is wel veranderd (zoals LL zegt)quote:Op maandag 25 januari 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja als ik lees dat mensen hem minder aardig vinden vanwege dat verhaal
Ik vind hem niet minder aardig, alleen ik vond het beetje 'quote:Op maandag 25 januari 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja als ik lees dat mensen hem minder aardig vinden vanwege dat verhaal
Ja, ik ben ooit 3 maanden vegetarier geweest, maar ik vond het veel te lekker...quote:Op maandag 25 januari 2010 09:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat dieren in NL voor de vleesconsumptie een stuk humaner worden afgemaakt dat die arme hondjes daar op straat![]()
En ja...dan maar hypocriet, maar de Sneekburgert smaakte me prima afgelopen zaterdag.
Je weet dat het daar normaal is, maar no way dat ik er bij ging staan kijken en foto's maken hoeft van mij al helemaal niet.
Als ik zoiets ooit zou zien, bleef dat helaas wel opgeslagen op de grijze harde schijf
echt!quote:Op maandag 25 januari 2010 09:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij is alles bij de Mek biologisch...tenminste...ze adverteren er wel mee
Oeh, een oerman!!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik jaag altijd zelf op buffels, das pas biologisch
Ritueel geslacht jaquote:
Helemaal flexquote:
Wanneer komen die vriendinnen van je die er kijk op hebben of het een show-hondje is?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helemaal flex![]()
Gisteren issie de hele dag met Karel en Kees bij vrienden geweest omdat ik naar dat feest was.
Hij heeft lekker lopen feesten daar met hun twee honden en hun kind en het bezoekende kind.
En hij slaapt al 3 nachten in bed in mn nek
Geen idee, we moeten nog iets afspreken.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer komen die vriendinnen van je die er kijk op hebben of het een show-hondje is?
En wat doe je als hij geen showhondje is?
He bahquote:Op maandag 25 januari 2010 10:20 schreef ElisaB het volgende:
Twee dienstmededelingen: ik heb zojuist de derde migraineaanval van de dag gehad en Boer Koekoek wil graag bomen
Dit waren de berichten van ElisaB en ze gaat nu een soort van naar bed
eeeeeeh help? Ik heb een stalker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Slaap lekker!!!! En beterschap!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:20 schreef ElisaB het volgende:
Twee dienstmededelingen: ik heb zojuist de derde migraineaanval van de dag gehad en Boer Koekoek wil graag bomen
Dit waren de berichten van ElisaB en ze gaat nu een soort van naar bed
Dank je welquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeh help? Ik heb een stalker!
Ik heb het toch ook niet over FVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het staat anders wel in beeldquote:Op maandag 25 januari 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over FV
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het staat anders wel in beeld
En vanwaar je opzoekpoging????
quote:
Dat is ECHT ziek, zo ziek zijn dat je naar bed gaat maar dan eerst nog een of ander stom spelletje spelen.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je welHet valt nog wel mee. Maar vervelend genoeg om mooi naar huis te komen en te bedde te gaan. Moest alleen nog ff de aarbeiden harvesten
ach, zolang ze aarbeiden tikt kan het nooit heel goed gaan...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is ECHT ziek, zo ziek zijn dat je naar bed gaat maar dan eerst nog een of ander stom spelletje spelen.
Oooooh wat een schatjequote:Op maandag 25 januari 2010 09:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Non![]()
Het verhaal van dat katje waar Alice het zaterdag over had....met foto![]()
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=738
Er waren er toch ook een aantal die de wekker er voor hadden gezet 's nachtsquote:Op maandag 25 januari 2010 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is ECHT ziek, zo ziek zijn dat je naar bed gaat maar dan eerst nog een of ander stom spelletje spelen.
quote:
Nope. Zit op mn werkquote:Op maandag 25 januari 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had je het filmpje van kartonnetje gezien???
Het was een garpje; ik heb niet eens aardbeien om te harvestenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:30 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:
ach, zolang ze aarbeiden tikt kan het nooit heel goed gaan...
oh... zal ik m pmmen? hoef je niet 5 topic terug te zoekenquote:
Ja daar heb ik t niet eens overquote:Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er waren er toch ook een aantal die de wekker er voor hadden gezet 's nachts
Yoghurt met granen?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was een garpje; ik heb niet eens aardbeien om te harvesten
Ik zit ff wat te eten om te voorkomen dat ik strontmisselijk word. En dan is ff een beetje posten wel leuk voor de afleiding. Dawast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |