Soms heb je je handen ergens anders voor nodig...quote:Op maandag 25 januari 2010 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat neem jij dan op waarbij je zelf niet in staat ben de camera vast te houden?
Poesje aaienquote:Op maandag 25 januari 2010 09:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Soms heb je je handen ergens anders voor nodig...
eeeeeeeh, dat zou in theorie ook kunnen ja...quote:
Neuh, ik kan toch geen 4 topics terug gaan lezen johquote:Op maandag 25 januari 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh, heb je Subtle z'n verhaal nog gelezen
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeh, dat zou in theorie ook kunnen ja...
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, ik kan toch geen 4 topics terug gaan lezen joh
Wel kutverhaal .... bij mij istie iig NSFWquote:Op zondag 24 januari 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt te erg hoor...
MrS update (WAARSCHUWING! HEFTIG!
Tombola heeft wel een linkje voor jequote:Op maandag 25 januari 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil hem best voor je posten, maarre...quote:Op maandag 25 januari 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe eens een linkje dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh, heb je Subtle z'n verhaal nog gelezen
ik vind je mooier zonder gezichtshaarquote:
iets naar boven scrollenquote:Op maandag 25 januari 2010 09:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe eens een linkje dan?![]()
Mogguh allemaal
Wat is NSFW?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Wel kutverhaal .... bij mij istie iig NSFW![]()
Ik was zaterdag vers geschorenquote:Op maandag 25 januari 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vind je mooier zonder gezichtshaar
ja, dat zeg ik, toen vond ik je mooier danquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat zeg ik, toen vond ik je mooier dan
Oh, vind ik MrS niet meer lief dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iets naar boven scrollen
maar als je van honden houdt kun je misschien beter niet lezen...
Weet ik niet... Ik riep in eerste instantie dat ik hem minder aardig vond, maar dat is ook niet echt zo, maar ik ben wel anders naar m gaan kijken...quote:Op maandag 25 januari 2010 09:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh, vind ik MrS niet meer lief dan?
Wat heb je dan met de vijfde gedaan zodat die niet is bevrorenquote:Op maandag 25 januari 2010 09:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mag ik even?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De schoonmaker heeft de verwarming helemaal uitgedraaid in het weekend terwijl wij die altijd een stukje aan laten omdat het met enkel glas en een kleine 100 jaar oude verwarming anders pas op woensdag weer een beetje aangenamer is in de kamer.
Ik typ dit met 4 dooie vingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |