Alweer een ziel verloren aan die achterlijke ideologie van Min-e.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
Mine, ik plan ook om nooit te gaan trouwen. Jij bent mijn voorbeeld dus bereid mij maar alvast voor op alles wat mij te wachten staat.
Sananeolm.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alweer een ziel verloren aan die achterlijke ideologie van Min-e.![]()
Kunnen jullie later lekker samen rummikubben en Desperate Houswives-kijkavonden organiseren.
Je wist volgens Rookert alles over twitteren, kan je mij ff uitleggen hoe het werktquote:
Ik wilde in het vorige topic het volgende zeggen, maar zag er vanaf.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alweer een ziel verloren aan die achterlijke ideologie van Min-e.![]()
Kunnen jullie later lekker samen rummikubben en Desperate Houswives-kijkavonden organiseren.
Trouw met ze, lok ze erin en pluk ze helemaal kaal. En daarna laat je ze achter met een gebroken hart, verwoest zelfbeeld en een lege portemonnee.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
Mine, ik plan ook om nooit te gaan trouwen. Jij bent mijn voorbeeld dus bereid mij maar alvast voor op alles wat mij te wachten staat.
op mobiel is lastig (lng verhaal pijn duim) ik leg morgen uit ok?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:03 schreef siddha het volgende:
[..]
Je wist volgens Rookert alles over twitteren, kan je mij ff uitleggen hoe het werkt
ctrl a(alles select - ctrl c(kopiere- ctrl v(plakken op fokquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:01 schreef Min-e het volgende:
Ik was bezig!! Kon de op niet zo snel kopieren.![]()
thnxquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
op mobiel is lastig (lng verhaal pijn duim) ik leg morgen uit ok?
Heldin.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:03 schreef Min-e het volgende:
Trouw met ze, lok ze erin en pluk ze helemaal kaal. En daarna laat je ze achter met een gebroken hart, verwoest zelfbeeld en een lege portemonnee.![]()
hahahaha
Het eerste slachtoffer gaat vallen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bortecinem denk dat je er eentje aan je haak hebt.
hoi, nachtmotquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het eerste slachtoffer gaat vallen.
Dat deed ik. Maar jij was sneller.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
ctrl a(alles select - ctrl c(kopiere- ctrl v(plakken op fok
ik zei :pquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:06 schreef TheMagnificent het volgende:
O, zit ie op mobiel!Zeg dat dan...
[..]
Het eerste slachtoffer gaat vallen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ssshhht, ik ben ünderküffer. Ik ga hun netwerk van binnenuit kapotmaken.
[ afbeelding ]
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen.
Ablaaa, help.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat hier wel veel op South Park lijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mannen zijn hele sympathieke wezens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe succesvoller je bent hoe trotser ik op jou wordquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mannen zijn hele sympathieke wezens.Ze zijn onze vriendschap en moeite dubbel en dwars waard.
Is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mannen zijn hele sympathieke wezens.Ze zijn onze vriendschap en moeite dubbel en dwars waard.
Bir viski alırmıydınız?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn we stiekem allemaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Hoe succesvoller je bent hoe trotser ik op jou wordmaar ik had zoiets niet van Min-e verwcht, ze lijkt wel een wolvin in schapevacht
![]()
OMG.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deed me hier aan denken...
Ik heb een jaar VHBO gedaan en toevalligwas ik de enige jongen in de klas, toen pas heb ik geleerd hoe gemeen vrouwen zijn, vooral tegen hun beste vriendinnenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deed me hier aan denken...
Je hebt onze eer geredquote:
Vrouwen zijn bitches.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:29 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb een jaar VHBO gedaan en toevalligwas ik de enige jongen in de klas, toen pas heb ik geleerd hoe gemeen vrouwen zijn, vooral tegen hun beste vriendinnen
De wanhoop slaat toe.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:33 schreef Min-e het volgende:
Ik neem alles terug wat ik heb gezegd.![]()
Meende het niet, tenminste niet allemaal.
Oh zo. Shit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
dat is om ze weer in mijn straatje te krijgen...
Iyi geceler.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, zal ook wel weer een tactiek zijn, maar vooruit, voor deze keer kun je er mee door.![]()
Ik ga btw maar eens even lezen en daarna slapen. Trusten.
nee hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, zal ook wel weer een tactiek zijn, maar vooruit, voor deze keer kun je er mee door.![]()
Ik ga btw maar eens even lezen en daarna slapen. Trusten.
Je laat ons mannen ontmand achter en nu neem je alles terugquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:33 schreef Min-e het volgende:
Ik neem alles terug wat ik heb gezegd.![]()
Meende het niet, tenminste niet allemaal.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:39 schreef siddha het volgende:
[..]
Je laat ons mannen ontmand achter en nu neem je alles terug![]()
Ik zeg dit is sparta en roep heel hard JIHAD
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:39 schreef Min-e het volgende:
Ik ga ook slapen, kan ik weer nieuwe listen verzinnen om mannen het leven zuur te maken.![]()
goede nacht leuke damesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ook. Trusten Mine abla en Sidda abi.
Neuh. Gister meegevraagd naar de bioscoop om Avatar te gaan kijken. Nee bedankt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:19 schreef ClioSporT het volgende:
Hier nog iemand aanwezig die wilt beweren dat avatar keigaaf cool is ofzo ?
bah![]()
![]()
Hier ook, van half 1 tot 10 min geledenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:20 schreef Ayca het volgende:
Zo dat was het eerst in lange tijd dat ik meer dan 10 uur heb geslapen![]()
Dat is niet leuk, nee. Waarom gaat die ene stoppen? Vond hij het saai? En waarom smeert jouw belangrijke projectgenote hem? (ik ben in een vraag buiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat minder, hoorde gisteren dat eentje gaat stoppen met de opleiding en binnenkort weer vertrekt. En een belangrijke projectgenote smeert hem ook.
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:10 schreef Bortecinem het volgende:
Lui mensen toch.![]()
Ik heb al met mijn moeder boodschappen gedaan, het huis schoongemaakt en ontbeten.
Jaa!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Zie je Julis kijkt ook naar Phineas & Ferb!![]()
Mijn kamer moet ik ook nog gaan schoonmaken, maar dat doe ik straks wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik moet mijn kamer nog gaan opruimen. Ik heb mijn schoolpasje kwijt (ik moet een bepaald aantal uren maken in studielokaal, waarbij je dat pasje nodig hebt), hopelijk ligt het ergens in mijn kamer.
Dat heb ik dus ook vaakquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn kamer moet ik ook nog gaan schoonmaken, maar dat doe ik straks wel.![]()
Oh God, schoolpasjes.Op mijn vorige school moest je elke dag je schoolpas laten scannen. Ik vergat dat ding bijna altijd en als ik het niet was vergeten dan was ik 'm kwijt.
Dat telt niet, je moet hem wel gezien hebben om er over te oordelen : )quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Neuh. Gister meegevraagd naar de bioscoop om Avatar te gaan kijken. Nee bedankt.
Enne, goedemorgen.
Ik nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik ken die hele titelsong uit mn hoofd
Ik wilde hem zien.. niet doen dus?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat telt niet, je moet hem wel gezien hebben om er over te oordelen : )
Hoe oud was jij ook alweer ?quote:
Okquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:37 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ok![]()
Ga maar kijken dan, jij vindt al die effecten (waar ik gewoon duizelig van werd) vast wel leuk
Niks met leeftijd te maken, ik vind madagascar 2 wel heel cool.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
Je word oudquote:
Die projectgenote wil International bachelor of communication and media gaan studeren, en die vriend beviel de opleiding niet, vond het erg saai en zo.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, nee. Waarom gaat die ene stoppen? Vond hij het saai? En waarom smeert jouw belangrijke projectgenote hem? (ik ben in een vraag bui)
De visuele effecten waren vet en mooi gedaan, het verhaal niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:19 schreef ClioSporT het volgende:
Hier nog iemand aanwezig die wilt beweren dat avatar keigaaf cool is ofzo ?
bah![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:44 schreef ClioSporT het volgende:
Wie doet aan farmville?? Mijn moeder rende gister met paniek bij mij het huis naar binnen omdat haar koeien gemolken moesten worden ofzo ? Ze zei haast niet eens gedag
Ja, het is niet leuk. Maar ja, het is hun leven, dus uiteindelijk moeten zij beslissen wat het beste voor hen is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:
Jailbait
Maar kut Wik, ze zeggen dat ook op de goede momenten
Hahahahahaha.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:44 schreef ClioSporT het volgende:
Wie doet aan farmville?? Mijn moeder rende gister met paniek bij mij het huis naar binnen omdat haar koeien gemolken moesten worden ofzo ? Ze zei haast niet eens gedag
Dat vond ik dus niet. Als je zo'n film kan maken met zulke effecten verwacht je veel en veel meer.. Ik sprong geen één keertje uit m'n stoel, behalve toen in het voorprogramma (toen ze uitlegde wat imax en 3d nou eigenlijk is) een poes heel dicht op je af kwam rennen, net alsof ie voor je neus stond..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De visuele effecten waren vet en mooi gedaan, het verhaal niet.
Dan oordeel ik liever niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat telt niet, je moet hem wel gezien hebben om er over te oordelen : )
Goed bezig. Hoeveel nog te gaan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, ik ben echt bekaf. Net 6,5 uur lang aan een project gewerkt, zonder pauze.
Een uur of drie, maar daar wachten we maar mee tot morgen. Iedereen viel bijna omquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:40 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Goed bezig. Hoeveel nog te gaan?
Ja logisch. Wat voor project? Voor je opleiding? Wat voor opleiding doe je?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een uur of drie, maar daar wachten we maar mee tot morgen. Iedereen viel bijna om.
Ik studeer International Business. We schrijven een business plan, maar helaas is ons bedrijf niet meer zo behulpzaam als ze eerst deden overkomenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja logisch. Wat voor project? Voor je opleiding? Wat voor opleiding doe je?
Oh da's wel balen. Dan kom je niet écht verder op de manier waarop je zou willen begrijp ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik studeer International Business. We schrijven een business plan, maar helaas is ons bedrijf niet meer zo behulpzaam als ze eerst deden overkomen. We hadden ze een vragenlijst gestuurd, maar na twee weken en meerdere beloftes hebben we nog steeds geen antwoorden. Nu is het allemaal een beetje improviseren
.
Verkapt ik-wil-pics-zien post.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor je complimenten, ik zou jou ook wel graag complimentjes geven maar ik weet niet hoe je eruit ziet.
Ze hebben een leven gekregen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Watskeburt met de turken in dit topic, normaal zijn ze er wel rond dit uur.
Verkapte Ayca-is-een-naam-die-te-vaak-voorkomt-waardoor-ik-niet-kan-internetstalken postquote:
Wat loop je te editten?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben jullie huisartsen ook mac's staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
HAHAH ik weeeeet het.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Turken zijn nachtmensen, die komen na twee uur 's ochtends pas tot leven.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............quote:
Mensen van andere komaf hadden ook geprobeerd, maar die hebben het niet na kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Vraagje: waarom worden alle avondwinkels in Rotterdam door Turken gerund?
Maar 6,5 uur aan een project besteed, al mijn projectgenoten vielen bijna om van vermoeidheid aan het eindequote:
Oh, de Turkse maffia is weer bezig zie ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mensen van andere komaf hadden ook geprobeerd, maar die hebben het niet na kunnen vertellen.
In Breda ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Vraagje: waarom worden alle avondwinkels in Rotterdam door Turken gerund?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............
Geen idee, ik gok ook maar wat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, de Turkse maffia is weer bezig zie ik.
Nee want die werken en studeren niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
Turken hebben 's avonds en de rest van de dag btw ook niets te doen
Dat is zo, en hoe meer hoe beter. Jammer dat ze zo duur zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geen idee, ik gok ook maar wat.
Maar Turken runnen sowieso veel winkeltjes toch.
Damn, dat is wel veel werk dan!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar 6,5 uur aan een project besteed, al mijn projectgenoten vielen bijna om van vermoeidheid aan het einde
Haha vergeleken met de inkoopprijs wel ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is zo, en hoe meer hoe beter. Jammer dat ze zo duur zijn.
hoax ze werken toch in die winkel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee want die werken en studeren niet.
werken? hoezo werken? mijn ex-schoonvader dronk alleen maar koffie de hele dag en kletste met mij en een vriend van hem.quote:
Je hoeft toch niet te leren om te jatten, dat zit in hun instinctquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee want die werken en studeren niet.
geld is belangrijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het enige waar jullie aan denken.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef IHVK het volgende:
Ik heb PES gespeeld vandaag met vrienden. Heel productief.
Geniaal hequote:
En het bedrijf, dat eerst heel behulpzaam overkwam, is nu opeens te lui om onze vragen te beantwoorden, we proberen al twee weken lang info te krijgen van hen. Klojo's zijn het.quote:
Heb je het al gemeld aan je begeleider/mentor?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En het bedrijf, dat eerst heel behulpzaam overkwam, is nu opeens te lui om onze vragen te beantwoorden, we proberen al twee weken lang info te krijgen van hen. Klojo's zijn het.
Het boeit ze geen fuck, deadlines zijn deadlines, dus nu proberen we het er het beste van te makenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je het al gemeld aan je begeleider/mentor?
Bedrijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En het bedrijf, dat eerst heel behulpzaam overkwam, is nu opeens te lui om onze vragen te beantwoorden, we proberen al twee weken lang info te krijgen van hen. Klojo's zijn het.
Only with your imaginary friend Tom!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik speel nooit alleen voetbal () spelletjes (
)
Leuke business mentaliteit voor later om alvast op te pakkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het boeit ze geen fuck, deadlines zijn deadlines, dus nu proberen we het er het beste van te maken.
Okey.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Only with your imaginary friend Tom!
Hi Tom!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, bilmi is weer chaggie vandaag. Wat een verrassing.
niets boeiends en jij?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
En bilmi wat heb jij vandaag eigenlijk gedaan?
En dat is welke snack?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
Sorry hoor, maar Turken hebben wel de beste nieuwe snack van de afgelopen eeuw hierheen gehaald![]()
Krediet wat ze hebben is bijna oneindig
Ja Döner met varkensvlees.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
Sorry hoor, maar Turken hebben wel de beste nieuwe snack van de afgelopen eeuw hierheen gehaald![]()
Krediet wat ze hebben is bijna oneindig
Wie helpt jou? Vraag me ook af welke snack je bedoelt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ga zo maar verder.
Wie helpt haar?
Een lammakoenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wie helpt jou? Vraag me ook af welke snack je bedoelt.
Dit doet me denken aan bilmiyorems verhaal over turken die alle computers bij haar bieb in beslag namen om spelletjes te spelenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:05 schreef IHVK het volgende:
Trouwens Wik, ik heb het gespeeld in de bieb ()
Je kunt daar een uurtje spelen, maar die man ging helemaal klagen bij ons dat hij vorige keer werd bedreigd door jongeren die wilden spelen. EN dat hij al 25 jaar er werkt en nog nooit zoiets had meegemaakt.
Dus als je niks te doen hebt ->
al verteld, ge PES't in de bieb, vervolgens beetje door stad gelopen, daarna thuis Fight club gekeken.quote:
JAAA SORRY HOOR. Ik begrijp het al.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ga zo maar verder.
Wie helpt haar?
Is nu wel veel minder (bieb is verhuisd). Maar er waren daar ook wel eens wedstrijden van PES.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan bilmiyorems verhaal over turken die alle computers bij haar bieb in beslag namen om spelletjes te spelen.
En voetbalspellen hoor je op een console te spelen, jwt.
Het is echt grappig, er komen mensen die je nooit in de bieb zou verwachten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan bilmiyorems verhaal over turken die alle computers bij haar bieb in beslag namen om spelletjes te spelen.
En voetbalspellen hoor je op een console te spelen, jwt.
niet gelezen.. PES? hebben jullie ook van die wedstrijden in de bieb?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
al verteld, ge PES't in de bieb, vervolgens beetje door stad gelopen, daarna thuis Fight club gekeken.
En nu Fok!
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niet gelezen.. PES? hebben jullie ook van die wedstrijden in de bieb?
hmm.. ik post wel een linkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef Ayca het volgende:
Wtf, wat een rare bibliotheken hebben jullie
De enige coole verdieping in de bieb is de vijfde, want daar staatquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is echt grappig, er komen mensen die je nooit in de bieb zou verwachten.![]()
Maar het is wel een 'coole' jongerenhoek daarzo. Eerste verdieping. (ik ga jou weer de bieb in praten)
Ohja.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De enige coole verdieping in de bieb is de vijfde, want daar staat
[ afbeelding ]
bepaalde mensen op te wachten.
Het gebouw is wel raar je, het heet de stofzuiger of iets dergelijksquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef Ayca het volgende:
Wtf, wat een rare bibliotheken hebben jullie
Cerberosquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De enige coole verdieping in de bieb is de vijfde, want daar staat
[ afbeelding ]
bepaalde mensen op te wachten.
Oh nee dat kan niet denk ik, je kunt maar een uurtje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
toernooi ofzo, hadden ze hier tijdje terug wel eens in de bieb.
Dan gaan de computers magisch uit, of word je eruit getrapt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh nee dat kan niet denk ik, je kunt maar een uurtje.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gebouw is wel raar je, het heet de stofzuiger of iets dergelijks.
Dat ging hierover;quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wie helpt jou? Vraag me ook af welke snack je bedoelt.
quote:Update: woensdag 20 jan 2010, 14:02
In broodjes lamsdöner kebab zit vrijwel nooit alleen lamsvlees, zeggen de makers van het televisieprogramma Keuringsdienst van Waarde.
Uit onderzoek blijkt dat er vaak een mix van rundvlees en lamsvlees in zit. Bij één kebab-zaak stuitte het programma zelfs op een broodje waarin alleen varkensvlees zat. Dit is voor praktiserende moslims vervelend, omdat zij volgens de Koran alleen halal vlees mogen eten.
Zelden puur lam
Van de onderzochte zaken verkocht er maar één puur lamsvlees. In andere broodjes werd ook puur rundvlees, kip of kalkoen gevonden.
Bij ons is de gemiddelde leeftijd van medewerkers ergens in de 60quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan gaan de computers magisch uit, of word je eruit getrapt?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.partypeeps2000.com/members/pro_tournaments.aspx
ihvk en ayca: toernooi in de bieb
Ach, het is wel handig als je te lui bent om naar de UB te gaan om te leren.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
oke..
Bij ons ga je naar binnen, zoek je je boeken, scant ze, en je loopt weer naar buiten.
Geen mensen die aan het leren zijn, spelletjes aan het spelen zijn enz.. enz..
Dan komen ze zeggen dat je moet ophouden en andere jongens kijken kwijlend naar de controllers in je hand.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan gaan de computers magisch uit, of word je eruit getrapt?
lolquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.partypeeps2000.com/members/pro_tournaments.aspx
ihvk en ayca: toernooi in de bieb
En thuis?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, het is wel handig als je te lui bent om naar de UB te gaan om te leren.
Nog nooit gezien, dat mensen met z'n allen hele toernooien organiseren in de bibliotheekquote:
M'n neef is 3x achter elkaar winnaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, dat mensen met z'n allen hele toernooien organiseren in de bibliotheek![]()
.
Iedereen heeft een leven buiten fok gekregen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef IHVK het volgende:
TM, Bortecinem, Genus, Slayage, Mine, Clio, Gratau
Waar zijn jullie.![]()
Degene die ik vergeten ben exuses.
Ja of zij samen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven buiten fok gekregen.
Ze zijn uit de matrix.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven buiten fok gekregen.
binnenkort wij ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze zijn uit de matrix.
Gefeliciteerd jongens.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb het ook, uit 2004-2005 ofzo, maar gebruik het al jaren niet meer.
Ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
gaan jullie nog wat doen vanavond?
Ga zo naar kroeg met vriendenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
gaan jullie nog wat doen vanavond?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
drink je zelf lekker naar de klote
dat maakt deze avond extra saai.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind het wel ok voor vandaag, lekker rustig hier.
O ja, fok is wel te rustig ja, dat is wel minder.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat maakt deze avond extra saai.
Klinkt als een coole plek hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan komen ze zeggen dat je moet ophouden en andere jongens kijken kwijlend naar de controllers in je hand.
dacht dat je het ook daarover had, dat het lekker rustig was? de tijd gaat de laatste dagen zo langzaam.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
O ja, fok is wel te rustig ja, dat is wel minder.
Ja vet cool. Ik denk dat ik er nu wel elke zaterdag te vinden ben.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Klinkt als een coole plek hoor![]()
.
Nee, het is nog geen zomerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
drink je zelf lekker naar de klote
Langzaam. Ik ben bijna 20. Snel heet dat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dacht dat je het ook daarover had, dat het lekker rustig was? de tijd gaat de laatste dagen zo langzaam.
Is cool, veel plezier met alles.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef maartjeh het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vanavond.
Nee niet doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
Maar Fightclub is ook lekker logisch trouwens.![]()
Ok ik ga niet meer spoilen.
boeiend dood ga je toch wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, het is nog geen zomer![]()
Je leeft ongezond trouwens, paar glazen alcohol per week zijn goed voor je lichaam
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef maartjeh het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vanavond.
Maar wel een toffe film, en Brad Pitt en hoe-heet-ie-ook-alweer zijn zeer toffe acteurs.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
Maar Fightclub is ook lekker logisch trouwens.![]()
Ok ik ga niet meer spoilen.
Op die manier vind ik het ook snel hoor, ben bijna 17, voelt wel raar. Maar weet niet, tijd gaat de laatste dagen zo sloom. Hele dag bezig en dan kom ik achter de comp en is het net 22.00quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Langzaam. Ik ben bijna 20. Snel heet dat.
Edward Norton.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar wel een toffe film, en Brad Pitt en hoe-heet-ie-ook-alweer zijn zeer toffe acteurs.
niks is wat het lijktquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee niet doenik moet heb nog zien, hij staat klaar
Edward Norton.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar wel een toffe film, en Brad Pitt en hoe-heet-ie-ook-alweer zijn zeer toffe acteurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |