En het bedrijf, dat eerst heel behulpzaam overkwam, is nu opeens te lui om onze vragen te beantwoorden, we proberen al twee weken lang info te krijgen van hen. Klojo's zijn het.quote:
Heb je het al gemeld aan je begeleider/mentor?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En het bedrijf, dat eerst heel behulpzaam overkwam, is nu opeens te lui om onze vragen te beantwoorden, we proberen al twee weken lang info te krijgen van hen. Klojo's zijn het.
Het boeit ze geen fuck, deadlines zijn deadlines, dus nu proberen we het er het beste van te makenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je het al gemeld aan je begeleider/mentor?
Bedrijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En het bedrijf, dat eerst heel behulpzaam overkwam, is nu opeens te lui om onze vragen te beantwoorden, we proberen al twee weken lang info te krijgen van hen. Klojo's zijn het.
Only with your imaginary friend Tom!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik speel nooit alleen voetbal () spelletjes (
)
Leuke business mentaliteit voor later om alvast op te pakkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het boeit ze geen fuck, deadlines zijn deadlines, dus nu proberen we het er het beste van te maken.
Okey.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Only with your imaginary friend Tom!
Hi Tom!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, bilmi is weer chaggie vandaag. Wat een verrassing.
niets boeiends en jij?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
En bilmi wat heb jij vandaag eigenlijk gedaan?
En dat is welke snack?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
Sorry hoor, maar Turken hebben wel de beste nieuwe snack van de afgelopen eeuw hierheen gehaald![]()
Krediet wat ze hebben is bijna oneindig
Ja Döner met varkensvlees.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
Sorry hoor, maar Turken hebben wel de beste nieuwe snack van de afgelopen eeuw hierheen gehaald![]()
Krediet wat ze hebben is bijna oneindig
Wie helpt jou? Vraag me ook af welke snack je bedoelt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ga zo maar verder.
Wie helpt haar?
Een lammakoenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wie helpt jou? Vraag me ook af welke snack je bedoelt.
Dit doet me denken aan bilmiyorems verhaal over turken die alle computers bij haar bieb in beslag namen om spelletjes te spelenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:05 schreef IHVK het volgende:
Trouwens Wik, ik heb het gespeeld in de bieb ()
Je kunt daar een uurtje spelen, maar die man ging helemaal klagen bij ons dat hij vorige keer werd bedreigd door jongeren die wilden spelen. EN dat hij al 25 jaar er werkt en nog nooit zoiets had meegemaakt.
Dus als je niks te doen hebt ->
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |