En het bedrijf, dat eerst heel behulpzaam overkwam, is nu opeens te lui om onze vragen te beantwoorden, we proberen al twee weken lang info te krijgen van hen. Klojo's zijn het.quote:
Heb je het al gemeld aan je begeleider/mentor?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En het bedrijf, dat eerst heel behulpzaam overkwam, is nu opeens te lui om onze vragen te beantwoorden, we proberen al twee weken lang info te krijgen van hen. Klojo's zijn het.
Het boeit ze geen fuck, deadlines zijn deadlines, dus nu proberen we het er het beste van te makenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je het al gemeld aan je begeleider/mentor?
Bedrijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En het bedrijf, dat eerst heel behulpzaam overkwam, is nu opeens te lui om onze vragen te beantwoorden, we proberen al twee weken lang info te krijgen van hen. Klojo's zijn het.
Only with your imaginary friend Tom!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik speel nooit alleen voetbal () spelletjes (
)
Leuke business mentaliteit voor later om alvast op te pakkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het boeit ze geen fuck, deadlines zijn deadlines, dus nu proberen we het er het beste van te maken.
Okey.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Only with your imaginary friend Tom!
Hi Tom!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, bilmi is weer chaggie vandaag. Wat een verrassing.
niets boeiends en jij?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
En bilmi wat heb jij vandaag eigenlijk gedaan?
En dat is welke snack?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
Sorry hoor, maar Turken hebben wel de beste nieuwe snack van de afgelopen eeuw hierheen gehaald![]()
Krediet wat ze hebben is bijna oneindig
Ja Döner met varkensvlees.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
Sorry hoor, maar Turken hebben wel de beste nieuwe snack van de afgelopen eeuw hierheen gehaald![]()
Krediet wat ze hebben is bijna oneindig
Wie helpt jou? Vraag me ook af welke snack je bedoelt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ga zo maar verder.
Wie helpt haar?
Een lammakoenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wie helpt jou? Vraag me ook af welke snack je bedoelt.
Dit doet me denken aan bilmiyorems verhaal over turken die alle computers bij haar bieb in beslag namen om spelletjes te spelenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:05 schreef IHVK het volgende:
Trouwens Wik, ik heb het gespeeld in de bieb ()
Je kunt daar een uurtje spelen, maar die man ging helemaal klagen bij ons dat hij vorige keer werd bedreigd door jongeren die wilden spelen. EN dat hij al 25 jaar er werkt en nog nooit zoiets had meegemaakt.
Dus als je niks te doen hebt ->
al verteld, ge PES't in de bieb, vervolgens beetje door stad gelopen, daarna thuis Fight club gekeken.quote:
JAAA SORRY HOOR. Ik begrijp het al.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ga zo maar verder.
Wie helpt haar?
Is nu wel veel minder (bieb is verhuisd). Maar er waren daar ook wel eens wedstrijden van PES.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan bilmiyorems verhaal over turken die alle computers bij haar bieb in beslag namen om spelletjes te spelen.
En voetbalspellen hoor je op een console te spelen, jwt.
Het is echt grappig, er komen mensen die je nooit in de bieb zou verwachten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan bilmiyorems verhaal over turken die alle computers bij haar bieb in beslag namen om spelletjes te spelen.
En voetbalspellen hoor je op een console te spelen, jwt.
niet gelezen.. PES? hebben jullie ook van die wedstrijden in de bieb?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
al verteld, ge PES't in de bieb, vervolgens beetje door stad gelopen, daarna thuis Fight club gekeken.
En nu Fok!
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niet gelezen.. PES? hebben jullie ook van die wedstrijden in de bieb?
hmm.. ik post wel een linkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef Ayca het volgende:
Wtf, wat een rare bibliotheken hebben jullie
De enige coole verdieping in de bieb is de vijfde, want daar staatquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is echt grappig, er komen mensen die je nooit in de bieb zou verwachten.![]()
Maar het is wel een 'coole' jongerenhoek daarzo. Eerste verdieping. (ik ga jou weer de bieb in praten)
Ohja.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De enige coole verdieping in de bieb is de vijfde, want daar staat
[ afbeelding ]
bepaalde mensen op te wachten.
Het gebouw is wel raar je, het heet de stofzuiger of iets dergelijksquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef Ayca het volgende:
Wtf, wat een rare bibliotheken hebben jullie
Cerberosquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De enige coole verdieping in de bieb is de vijfde, want daar staat
[ afbeelding ]
bepaalde mensen op te wachten.
Oh nee dat kan niet denk ik, je kunt maar een uurtje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
toernooi ofzo, hadden ze hier tijdje terug wel eens in de bieb.
Dan gaan de computers magisch uit, of word je eruit getrapt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh nee dat kan niet denk ik, je kunt maar een uurtje.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gebouw is wel raar je, het heet de stofzuiger of iets dergelijks.
Dat ging hierover;quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wie helpt jou? Vraag me ook af welke snack je bedoelt.
quote:Update: woensdag 20 jan 2010, 14:02
In broodjes lamsdöner kebab zit vrijwel nooit alleen lamsvlees, zeggen de makers van het televisieprogramma Keuringsdienst van Waarde.
Uit onderzoek blijkt dat er vaak een mix van rundvlees en lamsvlees in zit. Bij één kebab-zaak stuitte het programma zelfs op een broodje waarin alleen varkensvlees zat. Dit is voor praktiserende moslims vervelend, omdat zij volgens de Koran alleen halal vlees mogen eten.
Zelden puur lam
Van de onderzochte zaken verkocht er maar één puur lamsvlees. In andere broodjes werd ook puur rundvlees, kip of kalkoen gevonden.
Bij ons is de gemiddelde leeftijd van medewerkers ergens in de 60quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan gaan de computers magisch uit, of word je eruit getrapt?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.partypeeps2000.com/members/pro_tournaments.aspx
ihvk en ayca: toernooi in de bieb
Ach, het is wel handig als je te lui bent om naar de UB te gaan om te leren.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
oke..
Bij ons ga je naar binnen, zoek je je boeken, scant ze, en je loopt weer naar buiten.
Geen mensen die aan het leren zijn, spelletjes aan het spelen zijn enz.. enz..
Dan komen ze zeggen dat je moet ophouden en andere jongens kijken kwijlend naar de controllers in je hand.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan gaan de computers magisch uit, of word je eruit getrapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |