Verkapt ik-wil-pics-zien post.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor je complimenten, ik zou jou ook wel graag complimentjes geven maar ik weet niet hoe je eruit ziet.
Ze hebben een leven gekregen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Watskeburt met de turken in dit topic, normaal zijn ze er wel rond dit uur.
Verkapte Ayca-is-een-naam-die-te-vaak-voorkomt-waardoor-ik-niet-kan-internetstalken postquote:
Wat loop je te editten?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben jullie huisartsen ook mac's staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
HAHAH ik weeeeet het.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Turken zijn nachtmensen, die komen na twee uur 's ochtends pas tot leven.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............quote:
Mensen van andere komaf hadden ook geprobeerd, maar die hebben het niet na kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Vraagje: waarom worden alle avondwinkels in Rotterdam door Turken gerund?
Maar 6,5 uur aan een project besteed, al mijn projectgenoten vielen bijna om van vermoeidheid aan het eindequote:
Oh, de Turkse maffia is weer bezig zie ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mensen van andere komaf hadden ook geprobeerd, maar die hebben het niet na kunnen vertellen.
In Breda ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Vraagje: waarom worden alle avondwinkels in Rotterdam door Turken gerund?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............
Geen idee, ik gok ook maar wat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, de Turkse maffia is weer bezig zie ik.
Nee want die werken en studeren niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
Turken hebben 's avonds en de rest van de dag btw ook niets te doen
Dat is zo, en hoe meer hoe beter. Jammer dat ze zo duur zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geen idee, ik gok ook maar wat.
Maar Turken runnen sowieso veel winkeltjes toch.
Damn, dat is wel veel werk dan!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar 6,5 uur aan een project besteed, al mijn projectgenoten vielen bijna om van vermoeidheid aan het einde
Haha vergeleken met de inkoopprijs wel ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is zo, en hoe meer hoe beter. Jammer dat ze zo duur zijn.
hoax ze werken toch in die winkel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee want die werken en studeren niet.
werken? hoezo werken? mijn ex-schoonvader dronk alleen maar koffie de hele dag en kletste met mij en een vriend van hem.quote:
Je hoeft toch niet te leren om te jatten, dat zit in hun instinctquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee want die werken en studeren niet.
geld is belangrijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het enige waar jullie aan denken.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef IHVK het volgende:
Ik heb PES gespeeld vandaag met vrienden. Heel productief.
Geniaal hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |