NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............quote:
Mensen van andere komaf hadden ook geprobeerd, maar die hebben het niet na kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Vraagje: waarom worden alle avondwinkels in Rotterdam door Turken gerund?
Maar 6,5 uur aan een project besteed, al mijn projectgenoten vielen bijna om van vermoeidheid aan het eindequote:
Oh, de Turkse maffia is weer bezig zie ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mensen van andere komaf hadden ook geprobeerd, maar die hebben het niet na kunnen vertellen.
In Breda ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Vraagje: waarom worden alle avondwinkels in Rotterdam door Turken gerund?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............
Geen idee, ik gok ook maar wat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, de Turkse maffia is weer bezig zie ik.
Nee want die werken en studeren niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
Turken hebben 's avonds en de rest van de dag btw ook niets te doen
Dat is zo, en hoe meer hoe beter. Jammer dat ze zo duur zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geen idee, ik gok ook maar wat.
Maar Turken runnen sowieso veel winkeltjes toch.
Damn, dat is wel veel werk dan!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar 6,5 uur aan een project besteed, al mijn projectgenoten vielen bijna om van vermoeidheid aan het einde
Haha vergeleken met de inkoopprijs wel ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is zo, en hoe meer hoe beter. Jammer dat ze zo duur zijn.
hoax ze werken toch in die winkel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee want die werken en studeren niet.
werken? hoezo werken? mijn ex-schoonvader dronk alleen maar koffie de hele dag en kletste met mij en een vriend van hem.quote:
Je hoeft toch niet te leren om te jatten, dat zit in hun instinctquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee want die werken en studeren niet.
geld is belangrijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het enige waar jullie aan denken.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef IHVK het volgende:
Ik heb PES gespeeld vandaag met vrienden. Heel productief.
Geniaal hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |