SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan oordeel ik liever niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat telt niet, je moet hem wel gezien hebben om er over te oordelen : )
Goed bezig. Hoeveel nog te gaan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, ik ben echt bekaf. Net 6,5 uur lang aan een project gewerkt, zonder pauze.
Een uur of drie, maar daar wachten we maar mee tot morgen. Iedereen viel bijna omquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:40 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Goed bezig. Hoeveel nog te gaan?
Ja logisch. Wat voor project? Voor je opleiding? Wat voor opleiding doe je?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een uur of drie, maar daar wachten we maar mee tot morgen. Iedereen viel bijna om.
Ik studeer International Business. We schrijven een business plan, maar helaas is ons bedrijf niet meer zo behulpzaam als ze eerst deden overkomenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja logisch. Wat voor project? Voor je opleiding? Wat voor opleiding doe je?
Oh da's wel balen. Dan kom je niet écht verder op de manier waarop je zou willen begrijp ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik studeer International Business. We schrijven een business plan, maar helaas is ons bedrijf niet meer zo behulpzaam als ze eerst deden overkomen. We hadden ze een vragenlijst gestuurd, maar na twee weken en meerdere beloftes hebben we nog steeds geen antwoorden. Nu is het allemaal een beetje improviseren
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |