Alweer een ziel verloren aan die achterlijke ideologie van Min-e.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
Mine, ik plan ook om nooit te gaan trouwen. Jij bent mijn voorbeeld dus bereid mij maar alvast voor op alles wat mij te wachten staat.
Sananeolm.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alweer een ziel verloren aan die achterlijke ideologie van Min-e.![]()
Kunnen jullie later lekker samen rummikubben en Desperate Houswives-kijkavonden organiseren.
Je wist volgens Rookert alles over twitteren, kan je mij ff uitleggen hoe het werktquote:
Ik wilde in het vorige topic het volgende zeggen, maar zag er vanaf.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alweer een ziel verloren aan die achterlijke ideologie van Min-e.![]()
Kunnen jullie later lekker samen rummikubben en Desperate Houswives-kijkavonden organiseren.
Trouw met ze, lok ze erin en pluk ze helemaal kaal. En daarna laat je ze achter met een gebroken hart, verwoest zelfbeeld en een lege portemonnee.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
Mine, ik plan ook om nooit te gaan trouwen. Jij bent mijn voorbeeld dus bereid mij maar alvast voor op alles wat mij te wachten staat.
op mobiel is lastig (lng verhaal pijn duim) ik leg morgen uit ok?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:03 schreef siddha het volgende:
[..]
Je wist volgens Rookert alles over twitteren, kan je mij ff uitleggen hoe het werkt
ctrl a(alles select - ctrl c(kopiere- ctrl v(plakken op fokquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:01 schreef Min-e het volgende:
Ik was bezig!! Kon de op niet zo snel kopieren.![]()
thnxquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
op mobiel is lastig (lng verhaal pijn duim) ik leg morgen uit ok?
Heldin.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:03 schreef Min-e het volgende:
Trouw met ze, lok ze erin en pluk ze helemaal kaal. En daarna laat je ze achter met een gebroken hart, verwoest zelfbeeld en een lege portemonnee.![]()
hahahaha
Het eerste slachtoffer gaat vallen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bortecinem denk dat je er eentje aan je haak hebt.
hoi, nachtmotquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het eerste slachtoffer gaat vallen.
Dat deed ik. Maar jij was sneller.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
ctrl a(alles select - ctrl c(kopiere- ctrl v(plakken op fok
ik zei :pquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:06 schreef TheMagnificent het volgende:
O, zit ie op mobiel!Zeg dat dan...
[..]
Het eerste slachtoffer gaat vallen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ssshhht, ik ben ünderküffer. Ik ga hun netwerk van binnenuit kapotmaken.
[ afbeelding ]
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen.
Ablaaa, help.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat hier wel veel op South Park lijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mannen zijn hele sympathieke wezens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe succesvoller je bent hoe trotser ik op jou wordquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mannen zijn hele sympathieke wezens.Ze zijn onze vriendschap en moeite dubbel en dwars waard.
Is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mannen zijn hele sympathieke wezens.Ze zijn onze vriendschap en moeite dubbel en dwars waard.
Bir viski alırmıydınız?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn we stiekem allemaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Hoe succesvoller je bent hoe trotser ik op jou wordmaar ik had zoiets niet van Min-e verwcht, ze lijkt wel een wolvin in schapevacht
![]()
OMG.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deed me hier aan denken...
Ik heb een jaar VHBO gedaan en toevalligwas ik de enige jongen in de klas, toen pas heb ik geleerd hoe gemeen vrouwen zijn, vooral tegen hun beste vriendinnenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deed me hier aan denken...
Je hebt onze eer geredquote:
Vrouwen zijn bitches.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:29 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb een jaar VHBO gedaan en toevalligwas ik de enige jongen in de klas, toen pas heb ik geleerd hoe gemeen vrouwen zijn, vooral tegen hun beste vriendinnen
De wanhoop slaat toe.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:33 schreef Min-e het volgende:
Ik neem alles terug wat ik heb gezegd.![]()
Meende het niet, tenminste niet allemaal.
Oh zo. Shit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
dat is om ze weer in mijn straatje te krijgen...
Iyi geceler.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, zal ook wel weer een tactiek zijn, maar vooruit, voor deze keer kun je er mee door.![]()
Ik ga btw maar eens even lezen en daarna slapen. Trusten.
nee hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, zal ook wel weer een tactiek zijn, maar vooruit, voor deze keer kun je er mee door.![]()
Ik ga btw maar eens even lezen en daarna slapen. Trusten.
Je laat ons mannen ontmand achter en nu neem je alles terugquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:33 schreef Min-e het volgende:
Ik neem alles terug wat ik heb gezegd.![]()
Meende het niet, tenminste niet allemaal.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:39 schreef siddha het volgende:
[..]
Je laat ons mannen ontmand achter en nu neem je alles terug![]()
Ik zeg dit is sparta en roep heel hard JIHAD
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:39 schreef Min-e het volgende:
Ik ga ook slapen, kan ik weer nieuwe listen verzinnen om mannen het leven zuur te maken.![]()
goede nacht leuke damesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ook. Trusten Mine abla en Sidda abi.
Neuh. Gister meegevraagd naar de bioscoop om Avatar te gaan kijken. Nee bedankt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:19 schreef ClioSporT het volgende:
Hier nog iemand aanwezig die wilt beweren dat avatar keigaaf cool is ofzo ?
bah![]()
![]()
Hier ook, van half 1 tot 10 min geledenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:20 schreef Ayca het volgende:
Zo dat was het eerst in lange tijd dat ik meer dan 10 uur heb geslapen![]()
Dat is niet leuk, nee. Waarom gaat die ene stoppen? Vond hij het saai? En waarom smeert jouw belangrijke projectgenote hem? (ik ben in een vraag buiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat minder, hoorde gisteren dat eentje gaat stoppen met de opleiding en binnenkort weer vertrekt. En een belangrijke projectgenote smeert hem ook.
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:10 schreef Bortecinem het volgende:
Lui mensen toch.![]()
Ik heb al met mijn moeder boodschappen gedaan, het huis schoongemaakt en ontbeten.
Jaa!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Zie je Julis kijkt ook naar Phineas & Ferb!![]()
Mijn kamer moet ik ook nog gaan schoonmaken, maar dat doe ik straks wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik moet mijn kamer nog gaan opruimen. Ik heb mijn schoolpasje kwijt (ik moet een bepaald aantal uren maken in studielokaal, waarbij je dat pasje nodig hebt), hopelijk ligt het ergens in mijn kamer.
Dat heb ik dus ook vaakquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn kamer moet ik ook nog gaan schoonmaken, maar dat doe ik straks wel.![]()
Oh God, schoolpasjes.Op mijn vorige school moest je elke dag je schoolpas laten scannen. Ik vergat dat ding bijna altijd en als ik het niet was vergeten dan was ik 'm kwijt.
Dat telt niet, je moet hem wel gezien hebben om er over te oordelen : )quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Neuh. Gister meegevraagd naar de bioscoop om Avatar te gaan kijken. Nee bedankt.
Enne, goedemorgen.
Ik nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik ken die hele titelsong uit mn hoofd
Ik wilde hem zien.. niet doen dus?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat telt niet, je moet hem wel gezien hebben om er over te oordelen : )
Hoe oud was jij ook alweer ?quote:
Okquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:37 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ok![]()
Ga maar kijken dan, jij vindt al die effecten (waar ik gewoon duizelig van werd) vast wel leuk
Niks met leeftijd te maken, ik vind madagascar 2 wel heel cool.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
Je word oudquote:
Die projectgenote wil International bachelor of communication and media gaan studeren, en die vriend beviel de opleiding niet, vond het erg saai en zo.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, nee. Waarom gaat die ene stoppen? Vond hij het saai? En waarom smeert jouw belangrijke projectgenote hem? (ik ben in een vraag bui)
De visuele effecten waren vet en mooi gedaan, het verhaal niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:19 schreef ClioSporT het volgende:
Hier nog iemand aanwezig die wilt beweren dat avatar keigaaf cool is ofzo ?
bah![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:44 schreef ClioSporT het volgende:
Wie doet aan farmville?? Mijn moeder rende gister met paniek bij mij het huis naar binnen omdat haar koeien gemolken moesten worden ofzo ? Ze zei haast niet eens gedag
Ja, het is niet leuk. Maar ja, het is hun leven, dus uiteindelijk moeten zij beslissen wat het beste voor hen is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:
Jailbait
Maar kut Wik, ze zeggen dat ook op de goede momenten
Hahahahahaha.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:44 schreef ClioSporT het volgende:
Wie doet aan farmville?? Mijn moeder rende gister met paniek bij mij het huis naar binnen omdat haar koeien gemolken moesten worden ofzo ? Ze zei haast niet eens gedag
Dat vond ik dus niet. Als je zo'n film kan maken met zulke effecten verwacht je veel en veel meer.. Ik sprong geen één keertje uit m'n stoel, behalve toen in het voorprogramma (toen ze uitlegde wat imax en 3d nou eigenlijk is) een poes heel dicht op je af kwam rennen, net alsof ie voor je neus stond..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De visuele effecten waren vet en mooi gedaan, het verhaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |