Alweer een ziel verloren aan die achterlijke ideologie van Min-e.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
Mine, ik plan ook om nooit te gaan trouwen. Jij bent mijn voorbeeld dus bereid mij maar alvast voor op alles wat mij te wachten staat.
Sananeolm.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alweer een ziel verloren aan die achterlijke ideologie van Min-e.![]()
Kunnen jullie later lekker samen rummikubben en Desperate Houswives-kijkavonden organiseren.
Je wist volgens Rookert alles over twitteren, kan je mij ff uitleggen hoe het werktquote:
Ik wilde in het vorige topic het volgende zeggen, maar zag er vanaf.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alweer een ziel verloren aan die achterlijke ideologie van Min-e.![]()
Kunnen jullie later lekker samen rummikubben en Desperate Houswives-kijkavonden organiseren.
Trouw met ze, lok ze erin en pluk ze helemaal kaal. En daarna laat je ze achter met een gebroken hart, verwoest zelfbeeld en een lege portemonnee.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
Mine, ik plan ook om nooit te gaan trouwen. Jij bent mijn voorbeeld dus bereid mij maar alvast voor op alles wat mij te wachten staat.
op mobiel is lastig (lng verhaal pijn duim) ik leg morgen uit ok?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:03 schreef siddha het volgende:
[..]
Je wist volgens Rookert alles over twitteren, kan je mij ff uitleggen hoe het werkt
ctrl a(alles select - ctrl c(kopiere- ctrl v(plakken op fokquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:01 schreef Min-e het volgende:
Ik was bezig!! Kon de op niet zo snel kopieren.![]()
thnxquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
op mobiel is lastig (lng verhaal pijn duim) ik leg morgen uit ok?
Heldin.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:03 schreef Min-e het volgende:
Trouw met ze, lok ze erin en pluk ze helemaal kaal. En daarna laat je ze achter met een gebroken hart, verwoest zelfbeeld en een lege portemonnee.![]()
hahahaha
Het eerste slachtoffer gaat vallen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bortecinem denk dat je er eentje aan je haak hebt.
hoi, nachtmotquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het eerste slachtoffer gaat vallen.
Dat deed ik. Maar jij was sneller.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
ctrl a(alles select - ctrl c(kopiere- ctrl v(plakken op fok
ik zei :pquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:06 schreef TheMagnificent het volgende:
O, zit ie op mobiel!Zeg dat dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |