Oh zo. Shit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
dat is om ze weer in mijn straatje te krijgen...
Iyi geceler.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, zal ook wel weer een tactiek zijn, maar vooruit, voor deze keer kun je er mee door.![]()
Ik ga btw maar eens even lezen en daarna slapen. Trusten.
nee hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, zal ook wel weer een tactiek zijn, maar vooruit, voor deze keer kun je er mee door.![]()
Ik ga btw maar eens even lezen en daarna slapen. Trusten.
Je laat ons mannen ontmand achter en nu neem je alles terugquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:33 schreef Min-e het volgende:
Ik neem alles terug wat ik heb gezegd.![]()
Meende het niet, tenminste niet allemaal.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:39 schreef siddha het volgende:
[..]
Je laat ons mannen ontmand achter en nu neem je alles terug![]()
Ik zeg dit is sparta en roep heel hard JIHAD
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:39 schreef Min-e het volgende:
Ik ga ook slapen, kan ik weer nieuwe listen verzinnen om mannen het leven zuur te maken.![]()
goede nacht leuke damesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ook. Trusten Mine abla en Sidda abi.
Neuh. Gister meegevraagd naar de bioscoop om Avatar te gaan kijken. Nee bedankt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:19 schreef ClioSporT het volgende:
Hier nog iemand aanwezig die wilt beweren dat avatar keigaaf cool is ofzo ?
bah![]()
![]()
Hier ook, van half 1 tot 10 min geledenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:20 schreef Ayca het volgende:
Zo dat was het eerst in lange tijd dat ik meer dan 10 uur heb geslapen![]()
Dat is niet leuk, nee. Waarom gaat die ene stoppen? Vond hij het saai? En waarom smeert jouw belangrijke projectgenote hem? (ik ben in een vraag buiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat minder, hoorde gisteren dat eentje gaat stoppen met de opleiding en binnenkort weer vertrekt. En een belangrijke projectgenote smeert hem ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |