quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
drink je zelf lekker naar de klote
dat maakt deze avond extra saai.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind het wel ok voor vandaag, lekker rustig hier.
O ja, fok is wel te rustig ja, dat is wel minder.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat maakt deze avond extra saai.
Klinkt als een coole plek hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan komen ze zeggen dat je moet ophouden en andere jongens kijken kwijlend naar de controllers in je hand.
dacht dat je het ook daarover had, dat het lekker rustig was? de tijd gaat de laatste dagen zo langzaam.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
O ja, fok is wel te rustig ja, dat is wel minder.
Ja vet cool. Ik denk dat ik er nu wel elke zaterdag te vinden ben.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Klinkt als een coole plek hoor![]()
.
Nee, het is nog geen zomerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
drink je zelf lekker naar de klote
Langzaam. Ik ben bijna 20. Snel heet dat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dacht dat je het ook daarover had, dat het lekker rustig was? de tijd gaat de laatste dagen zo langzaam.
Is cool, veel plezier met alles.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef maartjeh het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vanavond.
Nee niet doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
Maar Fightclub is ook lekker logisch trouwens.![]()
Ok ik ga niet meer spoilen.
boeiend dood ga je toch wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, het is nog geen zomer![]()
Je leeft ongezond trouwens, paar glazen alcohol per week zijn goed voor je lichaam
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef maartjeh het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vanavond.
Maar wel een toffe film, en Brad Pitt en hoe-heet-ie-ook-alweer zijn zeer toffe acteurs.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
Maar Fightclub is ook lekker logisch trouwens.![]()
Ok ik ga niet meer spoilen.
Op die manier vind ik het ook snel hoor, ben bijna 17, voelt wel raar. Maar weet niet, tijd gaat de laatste dagen zo sloom. Hele dag bezig en dan kom ik achter de comp en is het net 22.00quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Langzaam. Ik ben bijna 20. Snel heet dat.
Edward Norton.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar wel een toffe film, en Brad Pitt en hoe-heet-ie-ook-alweer zijn zeer toffe acteurs.
niks is wat het lijktquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee niet doenik moet heb nog zien, hij staat klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |