Echt een super toffe plaat hoor, maar kom op dat ding is nog maar net uit en staat zo hoog tusen zgn. de beste platen uit het decennium. Als Clocks later zou zijn uitgebracht dan had die absoluut op 1 gestaan. En het duurt zo te zien nog een week ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
tja, op Just Breathe heb ik dan ook gestemd, omdat ik het gewoon een geweldig nummer vind, maar tis inderdaad overal het algemeen wel schreinend hoe weinig opslagruimte mensen voor muziek hebben![]()
![]()
Tsja, dat gaat echt nergens over inderdaad.quote:en dan heb je ook nog voor die mensen die op de grootste kutplaten stemmen omdat ze dat grappig vinden.. zo'n Treble of Toppertje, wrm zet 3fm die in vredesnaam in de lijst
you're welcomequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef alors het volgende:
Wat draait Rudy toch bijzonder puicke muziek
als hij in de lijst staat , is het vast vaker dan 1xquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Bol_Wan het volgende:
jmr trouwens dat je niet kan kijken hoevaak er op je vrij keuze is gestemd, ben benieuwd of ik echt de enige was
Tamanny Hall NYC - Someone, totaal niet bekend dus ik verwacht niet vaker dan 1x hoor, maar et zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wat was je vrije keuze dan? nu ben ik wel benieuwd
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:18 schreef alors het volgende:
Even mijn platen opgezocht...
MUSE - BLISS - #45
KANYE WEST/DAFT PUNK - STRONGER - NIET
KILLERS - MR BRIGHTSIDE - #29
MISSY ELLIOTT - WORK IT - ook NIET
NERD - PROVIDER - ook NIET
PAOLO NUTINI - CANDY - NIET, en hij stond nog zo hoog in de top SR
AALIYAH/TIMBALAND - TRY AGAIN - #476, nou er zijn toch nog mensen die het op waarde weten te schatten
JOSE GONZALEZ - HEARTBEATS - #539
R.E.M. - IMITATION OF LIFE - #260
LAST SHADOW PUPPETS - MY MISTAKES WERE MADE FOR YOU - #135, vind ik nog laag, maarja
Maarja als je naar de top50 ziet is het één en al wansmaak, dus ja niet gek.
Heb het idee dat het grootste deel van de stemmers bestaat uit mensen die pas na 2007 een radio hebben aangeschaft.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Daft Punk niet? raar, had wel verwacht dat die hoog zou komen
je hebt nog te veel vetrouwen dat het klootjesvolk een goede smaak heeft, Hansquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef -Hans- het volgende:
The Shins, The Magic Numbers, Tom Helsen, Modest Mouse en Friska Viljor zullen er vast ook wel niet instaan
Als je idd ziet wat voor een ellende er altijd hoog in de hitlijsten staat dan is dat toch weinig hoopgevendquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je hebt nog te veel vetrouwen dat het klootjesvolk een goede smaak heeft, Hans
2x zelfs, alleen jammer dat You'll be the leader buiten de boot is gevallenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je idd ziet wat voor een ellende er altijd hoog in de hitlijsten staat dan is dat toch weinig hoopgevend.
Wat een toffe plaat dit van Daft Punk.
Oja, de Staat staat wel in de lijst. Top !
Even snel gekeken of die plaat vaak op 3FM te horen is geweest, maar dat is niet het geval. De teller staat op 16 stuks. Maar is You'll Be The Leader niet de nieuwe single? Toffe plaatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
2x zelfs, alleen jammer dat You'll be the leader buiten de boot is gevallen
Pffff het concert van de Staat staat nog behoorlijk op mijn netvlies gebrandquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Staat trpuwens ook in de Live Request vandaag![]()
dat moet jij je nog kunnen herinneren Hans
nou ja, nieuw.. ik weet nog dat die een paar maanden geleden in de nieuwe hits-banner stond, en toen had Corton em een aantal dagen achter elkaar gedraaidquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even snel gekeken of die plaat vaak op 3FM te horen is geweest, maar dat is niet het geval. De teller staat op 16 stuks. Maar is You'll Be The Leader niet de nieuwe single? Toffe plaat
kvind et alledrie wel best, C-mon and Kipsky lijkt me ook vet met het Metropole orkestquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pffff het concert van de Staat staat nog behoorlijk op mijn netvlies gebrand. By far het tofste optreden wat ik heb gezien @ Noorderslag. Liep de zaal uit met suizende oren. Die mag van mij wel winnen
.
En anders Kyteman.
uuhm heb ik dan even gemist denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:37 schreef Bol_Wan het volgende:
nou ja, nieuw.. ik weet nog dat die een paar maanden geleden in de nieuwe hits-banner stond, en toen had Corton em een aantal dagen achter elkaar gedraaid
En het is de nieuwe singlequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kvind et alledrie wel best, C-mon and Kipsky lijkt me ook vet met het Metropole orkest
WB !quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:42 schreef Brennel het volgende:
Zo, ben ik weer. Heb Wie is de Mol gekeken op uitzending gemist
ja.. al hoorde ik em ook bij Coen, maar toen had ie gewoon plaatje praatje gewonnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm heb ik dan even gemist denk ik. 't is ook meer een plaat voor 3voor12/der rudy. Overdag zul je 'm vast niet horen
Ah, goede zaak dat die plaat dan heeft gewonnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja.. al hoorde ik em ook bij Coen, maar toen had ie gewoon plaatje praatje gewonnen
Vandaag trouwens ook al op CityFM gehoord en Gloriaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dance dance dance
heeft cityfm ook een webstreampjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vandaag trouwens ook al op CityFM gehoord en GloriaGe-wel-dige plaat
.
Jup, check http://www.cityfm.nl/quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heeft cityfm ook een webstreampje
Fantastische plaat nog steedsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:57 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo maar slapen
Weinig te beleven nog op het WWW, en ik heb wat uurtjes slaap in te halen.
Maar eerst nog genieten vanRobyn
With Every Heartbeat
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Whigfield – When I Think Of You
The Big Pink - Velvet
Caro Emeral – A Night Like This
Vampire Weekend – Cousins
Dio & The Madd – Baby
The XX – Islands
Basement Jaxx – Good Luck
Two Door Cinema Club – I Can Talk
Live Request
Hot Chip – One Life Stand
The Killers – Mr Brightside
Live request: welk track uit het 3FM live archief moet der Rudy vrijdag draaien?
SMS A/B/C naar 3333 of twitter met #derrudy
A. C-Mon & Kypski vs Metropole Orkest – More Is Less (Noorderslag 2010)
B. Kyteman's Hiphop Orkest – She Blew Like Trumpets (Noorderslag 2010)
C.De Staat – Fantastic Journey Of The Underground Man (Noorderslag 2010)
lekkere muziek, geen platen die ik niet lekker vind dus dat gaat al goedquote:
mij kat loopt altijd over me heen áls ik eindelijk slaapquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:06 schreef Brennel het volgende:
Whahaha, m'n kat heeft de rugleuning van de bank waar ik altijd op zit verkozen als nieuwe slaapplek.
Net rekte hij zich uit en zette daarbij zijn voorpoten in mijn nek![]()
gek beest
![]()
Maar goed, truste!
Staan een paar bijzonder fijne tracks op de lijstquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
lekkere muziek, geen platen die ik niet lekker vind dus dat gaat al goed
zijn wij eigenlijk als enigste over hier, tword wel erg rustig als Brennel ook al weg is
Aaaah wat sweetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:06 schreef Brennel het volgende:
Whahaha, m'n kat heeft de rugleuning van de bank waar ik altijd op zit verkozen als nieuwe slaapplek.
Net rekte hij zich uit en zette daarbij zijn voorpoten in mijn nek![]()
gek beest
![]()
Maar goed, truste!
nog niet gehooord, vond de vorige erg tof dus ben benieuwdquote:
Jup, Domino's was wel een toffe track inderdaadquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nog niet gehooord, vond de vorige erg tof dus ben benieuwd
Ja hè, van de week legde ik m'n hoofd op de rugleuning van de bank bij het gapen, vlakbij hem, en keek hem daarbij aan. Toen stak hij gewoon zomaar, zonder zich uit te hoeven rekken ofzo, zijn voorpoot uit, raakte mijn wang (zonder nagels) even aan, en ging weer liggen zoals hij lagquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aaaah wat sweet. Katten zijn zo tof
![]()
Trusten !.
hoor em elke dag voorbijkomen bij Corton, en hij word ook elke dag beterquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, Domino's was wel een toffe track inderdaad. De plaat van Two Door Cinema Club vind ik erg tof
.
ik vind het de mooiste track van het album. eigenlijk is het een ballad, maar dan wel zoals de big pink het doet. dus toch veel distortion en feebackquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nog niet gehooord, vond de vorige erg tof dus ben benieuwd
ik zou her erin houden..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik vind het de mooiste track van het album. eigenlijk is het een ballad, maar dan wel zoals de big pink het doet. dus toch veel distortion en feeback
aaah echt liefquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:11 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja hè, van de week legde ik m'n hoofd op de rugleuning van de bank bij het gapen, vlakbij hem, en keek hem daarbij aan. Toen stak hij gewoon zomaar, zonder zich uit te hoeven rekken ofzo, zijn voorpoot uit, raakte mijn wang (zonder nagels) even aan, en ging weer liggen zoals hij lag![]()
![]()
![]()
En ik wilde nog iets zeggen, maar weet het niet meerdus hoog tijd om echt te gaan slapen
!
Jup, de plaat groeit inderdaadquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hoor em elke dag voorbijkomen bij Corton, en hij word ook elke dag beter
leuke plaat inderdaad.. De trend die DIO eigenlijk een beetje is begonnen vind ik een hele goede ontwikkeling.. minder kapsones en meer creativiteitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:27 schreef -Hans- het volgende:
Dio en The Madd. Jaja, dat was ook tof ! Relaxte plaat.
was prachtig vorige week, gezien in de stadsshouwburg van groningen. publiek stond op het podium en de band in de zaal!quote:
Sterker nog, die heeft 'ie last-minute afgebeld omdat 'ie alleen tussen 1.15 en 2.00 op TV is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoor net dat Giel geen band heeft vannacht... lekker rustig hier dus
't was vorige week wel een beetje overkill van hem, maar enthousiast is hij wel en qua interactie met het publiek was het ook dik in orde. Volgens mij idd wel iemand die je er prima bij kan hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:29 schreef Bol_Wan het volgende:
leuke plaat inderdaad.. De trend die DIO eigenlijk een beetje is begonnen vind ik een hele goede ontwikkeling.. minder kapsones en meer creativiteit
Omgekeerde volgorde, geweldig actiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
was prachtig vorige week, gezien in de stadsshouwburg van groningen. publiek stond op het podium en de band in de zaal!
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:35 schreef -Hans- het volgende:
Basement Jaxx – Good Luck. Blijft fijn
yup, een van hun betere singles!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:35 schreef -Hans- het volgende:
Basement Jaxx – Good Luck. Blijft fijn
toevallig, zei corton ook van de weekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:43 schreef -Hans- het volgende:
Two Door Cinema Club – I Can Talk, maar het gitaar stukje komt mij bekend voor. Munich?
Ah, dat is wel toevalligquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
toevallig, zei corton ook van de week![]()
De Staat![]()
![]()
Dit is ook een dikke prima hoor !quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kut, de verkeerde track in dalet(staat genoemd als fantastic journey maar blijkt nu Wait For Evolution te zijn)
ach ja... volgende week herkansing
Geef degene die dat ingevoerd heeft een schop zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kut, de verkeerde track in dalet(staat genoemd als fantastic journey maar blijkt nu Wait For Evolution te zijn)
het is je meer dan vergeven, maakt niet uit wat je draait, de staat is fantastisch!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Trusten !quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:57 schreef Bol_Wan het volgende:
we sluiten vertrouwd, ga ook meteen maar slapen, het bier is op![]()
![]()
Ik heb op Modest Mouse gestemd, nergens te bekennen in de lijstquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef -Hans- het volgende:
The Shins, The Magic Numbers, Tom Helsen, Modest Mouse en Friska Viljor zullen er vast ook wel niet instaan
Zo jammer dat die plaat maar bij een redelijk kleine groep bekend lijkt te zijn. Geweldige plaat met ook een toffe clip erbij (heb je op de radio natuurlijk niet veel aan, maar toch..).quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb op Modest Mouse gestemd, nergens te bekennen in de lijst
Giel is idd nogal vervelend aan het doen vannacht...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:17 schreef northernlight81 het volgende:
Wat een teringzooi is dit zeg, kun je nog beter Shakira draaien. Beschamend als Brabander deze rotzooi.
De hele tijd die irritante samples tussendoor maakt het niet leuker, wat is Giel dramatisch vanavond zeg. Dat hij net chips zat te eten en we het geritsel op de radio konden horen was ook al verschrikkelijk onprofessioneel.
Wat is er grappig om 10x tijdens een gesprek geboer te laten horen en een regeltje tekst uit het slechtste nummer dat ik laatste jaren heb gehoord ('ge kunt de groeten uit Brabant krijgen, kut').
Succes met het stimuleren van de economiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:54 schreef Cee het volgende:
Ik vind het tot dusver prima zo. Je krijgt tenminste een week lang niet 2 keer de zelfde plaat. En nu ga ik Breda leegkopen.
Vorige week in Breda geweest. Blijft een topstadquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Succes met het stimuleren van de economie.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:39 schreef TAV74 het volgende:
Hallo. Net eens even die lijst bekeken.. Even steekproefsgewijs gecheckt wat er in zoal in staat, niet helemaal zuiver. Ik vond 1 nummer van Tool, en dan dus Stinkfist van Aenima uit 1996
Ja, ik wilde er niet over beginnen, maar ik werd inderdaad wel erg verdrietig van de top 10...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
. Sowieso als je ziet hoe hoog sommige platen staan, bizar. Pearl Jam met hun meest recente single in de top 15. Mooie plaat hoor, maar zo hoog? Clocks op P2 en het later uitgebrachte Viva La Vida op P1.. Naja, er staan gelukkig ook wel een paar toffe platen in de lijst dus het is niet alleen maar crap
.
Dat worden dan drukke tijden, succes!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:53 schreef themauster het volgende:
Dit zal de laatste rustige zaterdagmorgen in tijden worden, maandag de sleutel halen van ons nieuwe huis en dan wordt het druk klussen
Whahaha, priceless!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:56 schreef Sirolf het volgende:
Jess was hilarisch vannacht met d'r verlegen opmerkingen en vragen tegen Gerard.
En ook voor en na Rising Up dat ze een flauwe grap van Gerard verwacht, maar dat die niet komt.quote:
Same herequote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:21 schreef evert het volgende:
was gaaf om deze van novastar weer te horen... beelden van breda finale erbij en weer kippenvel
Nou idd zegquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:28 schreef Bol_Wan het volgende:
ze is wel goed op de hoogt van de regels van de top 1000![]()
![]()
Ik was ook blij verrast jaquote:
Iddquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:28 schreef Bol_Wan het volgende:
ze is wel goed op de hoogt van de regels van de top 1000![]()
![]()
hou vooral in de nacht zou ik zeggenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een overdreven blije en vooral domme muts, die Kristel.
"Ow, had je nog meer nummers ingevuld?"
Ik vind haar ook stom. Met die stomme items in de nacht, Dinand in de douche enzo. En ze komt uit Heesch maar heeft haar zachte g moeiteloos omgewisseld voor een gooische r en een harde g.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een overdreven blije en vooral domme muts, die Kristel.
"Ow, had je nog meer nummers ingevuld?"
Toch niet Yeah Yeah? Toen ik die hoorde, vond ik 't echt iets nieuws. En ze hebben ook echt een trend gezet in housemuziek, want iedereen deed het daarna na.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:47 schreef alors het volgende:
Dit vond ik toen al een matige plaat en heb nu ook niet zoiets van 'oh wat een toffe plaat eigenlijk' zoals ik dat wel met veel 90s platen heb. Dit is echt zo'n 1000 in een dozijn plaatje wmb.
ja die jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Toch niet Yeah Yeah? Toen ik die hoorde, vond ik 't echt iets nieuws. En ze hebben ook echt een trend gezet in housemuziek, want iedereen deed het daarna na.
Het is wel leuk als je Van Dik Houtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:49 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben geen Van Dik Hout fan, maar dit nummer ontgaat me echt volledig.
Komt vooral doordat de tweede CD heel erg tegenviel. Erg jammer!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:53 schreef ScottTracy het volgende:
The Feeling... ook nooit meer wat van gehoord. Sewn was nog wel een mooi nummertje.
Het is me zelfs ontgaan dat ze een tweede cd hadden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt vooral doordat de tweede CD heel erg tegenviel. Erg jammer!
En da's maar goed ook, want daar mis je weinig aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het is me zelfs ontgaan dat ze een tweede cd hadden.Kun je nagaan.
jaren niet gehoord, maar dit is eigenlijk best mooi liedjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:15 schreef ScottTracy het volgende:
TwarresZe hebben wel mooie liedjes gemaakt, maar die staan er niet in.
Moooiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:15 schreef ScottTracy het volgende:
TwarresZe hebben wel mooie liedjes gemaakt, maar die staan er niet in.
Meezingen:
Doe't ik dy seach lang ferlyn
Wat docht it dochs sear as ik d'r wer oan tink {x2}
Ik sjoch dy,
Ik hear dy,
Ik fiel dy, eltse kear opnij {x2}
Oeh...
Hjir bin ik,
Wêr bisto
It is al lang lyn
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is te lang lyn
Do bist net oars dan leaf
Want do dochst gewoan neat ferkeard
Ik hâld fan dy, sa asto bist
Datst dat dan wol efkes witst
Hjir bin ik,
Wêr bisto
It is al lang lyn
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is te lang lyn
Do bist net oars dan leaf
Want do dochst gewoan neat ferkeard
Ik hâld fan dy, sa asto bist
Datst dat dan wol efkes witst
Ik sjoch dy,
Ik hear dy,
Ik fiel dy, eltse kear opnij
Prachtig inderdaadquote:
Alles wat je vandaag hoort staat lager dan Toppertje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:12 schreef alors het volgende:
Wat staat Groovejet ook schandelijk laag zeg
GoedeMIDDAGquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:30 schreef Sj0rSz het volgende:
GoedeMIDDAG!!!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:28 schreef alors het volgende:
Vanavond John Mayer in That's Live toch?
Nickelback is best te pruimen, als ze maar niet serieuse nuummers proberen te maken.. dan word het gewon lachwekkendquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:25 schreef ScottTracy het volgende:
NickelbackWat mensen hier toch in horen
Niet mijn favoriet... maar toch altijd leuk om Muse op de radio te horenquote:
ze staan er elf keer in,dus dat komt wel goed deze weekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Niet mijn favoriet... maar toch altijd leuk om Muse op de radio te horen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:35 schreef hole1988 het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/vara/nachtegiel/20100123-01.wma&start=02:56:00&end=02:59:48![]()
quote:
Zeker weten!quote:
Of die doos van net die 8 keer Linkin Park in haar top 10 hadquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:20 schreef Captain_Slow het volgende:
10 nummers van 1 artiest in een lijst is een beetje een overkill, zeker als Coldplay er dan 10 in de top 10 heeft staan
Nou idd zegquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:27 schreef Captain_Slow het volgende:
WoW!, die Bart heeft me een gevoel voor humor zeg!
Als ik nog had gestemd dan had ik 10 keer RHCP in mijn top 10 gezet, omdat het teveel tijd zou hebben gekost om er de 10 beste uit te halenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of die doos van net die 8 keer Linkin Park in haar top 10 had. Sneu.
Wat, is John Mayer?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:27 schreef henkde_j het volgende:
Vanavond John Mayer? Of volgende week pas?
Nee, dat denk ik helemaal niet. Jij denkt zeker dat je de Josti Bandquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:30 schreef -Hans- het volgende:
Jij denkt zeker dat je Dave Matthews Band?
LOL !quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik helemaal niet. Jij denkt zeker dat je de Josti Band
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:30 schreef -Hans- het volgende:
Jij denkt zeker dat je Dave Matthews Band?
Rofl !quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:37 schreef Apostrof het volgende:
WAT EEN GOEDE GRAP RAAP ME OP
Ja, een beetje vaagquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:18 schreef -Hans- het volgende:
Hakkuuh !!!1 Schijnbaar nu weer de normale programmering?
Zou Stevie gezien hebben wat er nu echt gebeurd is?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou Stevie gezien hebben wat er nu echt gebeurd is?![]()
Vanavond trouwens om 0.25 een Met Michiel: Stevie Wonder concert. Jammer van die kuttijd, komt totaal niet uit in mijn tentamenweekquote:
Waarom de KRO dat soort programma's maakt is mij een raadsel. Ook nog een flinke nepkloon van Ik hou van Holland.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jammer dat Ekdom in zo'n werkelijk tenenkrommend slecht en vooral totaal ongrappig programma als dat De leukste jaren zit.
NEE! Gemistquote:
1-op-1 kopie. Kans-loos.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Waarom de KRO dat soort programma's maakt is mij een raadsel. Ook nog een flinke nepkloon van Ik hou van Holland.
Ah, gelukkig, thanksquote:
Ik vond het wel humor toen 'ie op de desk ging staan dansen, en even later Wake Me Up Before You Go Go zingend samen met Jamai.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Waarom de KRO dat soort programma's maakt is mij een raadsel. Ook nog een flinke nepkloon van Ik hou van Holland.
Uit zelfbescherming kijk ik nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond het wel humor toen 'ie op de desk ging staan dansen, en even later Wake Me Up Before You Go Go zingend samen met Jamai.
Ik zapte er ook maar toevallig langs hoor, en kwam pas de laatste 5 minuten binnenvallen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming kijk ik niet.
Nou, wel een chanson d'amour jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Bitch ! Leuk chanson
Omdat Annemieke bezig is. Die is net als Rob cameraschuw.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef alors het volgende:
Waarom staat de cam op de gang?
Ik vooral uit bescherming van m'n tvquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming kijk ik niet.
Nou ik heb em echt nog nooit op de gang gezien bij Annemiekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat Annemieke bezig is. Die is net als Rob cameraschuw.
Al weer pleitequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef hole1988 het volgende:
http://twitter.com/3FMNEWS a 3fm deutche schalplatte account
Hoe kom je erop
Ja en waaromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |