Zo jammer dat die plaat maar bij een redelijk kleine groep bekend lijkt te zijn. Geweldige plaat met ook een toffe clip erbij (heb je op de radio natuurlijk niet veel aan, maar toch..).quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb op Modest Mouse gestemd, nergens te bekennen in de lijst
Giel is idd nogal vervelend aan het doen vannacht...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:17 schreef northernlight81 het volgende:
Wat een teringzooi is dit zeg, kun je nog beter Shakira draaien. Beschamend als Brabander deze rotzooi.
De hele tijd die irritante samples tussendoor maakt het niet leuker, wat is Giel dramatisch vanavond zeg. Dat hij net chips zat te eten en we het geritsel op de radio konden horen was ook al verschrikkelijk onprofessioneel.
Wat is er grappig om 10x tijdens een gesprek geboer te laten horen en een regeltje tekst uit het slechtste nummer dat ik laatste jaren heb gehoord ('ge kunt de groeten uit Brabant krijgen, kut').
Succes met het stimuleren van de economiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:54 schreef Cee het volgende:
Ik vind het tot dusver prima zo. Je krijgt tenminste een week lang niet 2 keer de zelfde plaat. En nu ga ik Breda leegkopen.
Vorige week in Breda geweest. Blijft een topstadquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Succes met het stimuleren van de economie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |