je hebt nog te veel vetrouwen dat het klootjesvolk een goede smaak heeft, Hansquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef -Hans- het volgende:
The Shins, The Magic Numbers, Tom Helsen, Modest Mouse en Friska Viljor zullen er vast ook wel niet instaan
Als je idd ziet wat voor een ellende er altijd hoog in de hitlijsten staat dan is dat toch weinig hoopgevendquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je hebt nog te veel vetrouwen dat het klootjesvolk een goede smaak heeft, Hans
2x zelfs, alleen jammer dat You'll be the leader buiten de boot is gevallenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je idd ziet wat voor een ellende er altijd hoog in de hitlijsten staat dan is dat toch weinig hoopgevend.
Wat een toffe plaat dit van Daft Punk.
Oja, de Staat staat wel in de lijst. Top !
Even snel gekeken of die plaat vaak op 3FM te horen is geweest, maar dat is niet het geval. De teller staat op 16 stuks. Maar is You'll Be The Leader niet de nieuwe single? Toffe plaatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
2x zelfs, alleen jammer dat You'll be the leader buiten de boot is gevallen
Pffff het concert van de Staat staat nog behoorlijk op mijn netvlies gebrandquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Staat trpuwens ook in de Live Request vandaag![]()
dat moet jij je nog kunnen herinneren Hans
nou ja, nieuw.. ik weet nog dat die een paar maanden geleden in de nieuwe hits-banner stond, en toen had Corton em een aantal dagen achter elkaar gedraaidquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even snel gekeken of die plaat vaak op 3FM te horen is geweest, maar dat is niet het geval. De teller staat op 16 stuks. Maar is You'll Be The Leader niet de nieuwe single? Toffe plaat
kvind et alledrie wel best, C-mon and Kipsky lijkt me ook vet met het Metropole orkestquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pffff het concert van de Staat staat nog behoorlijk op mijn netvlies gebrand. By far het tofste optreden wat ik heb gezien @ Noorderslag. Liep de zaal uit met suizende oren. Die mag van mij wel winnen
.
En anders Kyteman.
uuhm heb ik dan even gemist denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:37 schreef Bol_Wan het volgende:
nou ja, nieuw.. ik weet nog dat die een paar maanden geleden in de nieuwe hits-banner stond, en toen had Corton em een aantal dagen achter elkaar gedraaid
En het is de nieuwe singlequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kvind et alledrie wel best, C-mon and Kipsky lijkt me ook vet met het Metropole orkest
WB !quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:42 schreef Brennel het volgende:
Zo, ben ik weer. Heb Wie is de Mol gekeken op uitzending gemist
ja.. al hoorde ik em ook bij Coen, maar toen had ie gewoon plaatje praatje gewonnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm heb ik dan even gemist denk ik. 't is ook meer een plaat voor 3voor12/der rudy. Overdag zul je 'm vast niet horen
Ah, goede zaak dat die plaat dan heeft gewonnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja.. al hoorde ik em ook bij Coen, maar toen had ie gewoon plaatje praatje gewonnen
Vandaag trouwens ook al op CityFM gehoord en Gloriaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dance dance dance
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |