quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:39 schreef TAV74 het volgende:
Hallo. Net eens even die lijst bekeken.. Even steekproefsgewijs gecheckt wat er in zoal in staat, niet helemaal zuiver. Ik vond 1 nummer van Tool, en dan dus Stinkfist van Aenima uit 1996
Ja, ik wilde er niet over beginnen, maar ik werd inderdaad wel erg verdrietig van de top 10...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
. Sowieso als je ziet hoe hoog sommige platen staan, bizar. Pearl Jam met hun meest recente single in de top 15. Mooie plaat hoor, maar zo hoog? Clocks op P2 en het later uitgebrachte Viva La Vida op P1.. Naja, er staan gelukkig ook wel een paar toffe platen in de lijst dus het is niet alleen maar crap
.
Dat worden dan drukke tijden, succes!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:53 schreef themauster het volgende:
Dit zal de laatste rustige zaterdagmorgen in tijden worden, maandag de sleutel halen van ons nieuwe huis en dan wordt het druk klussen
Whahaha, priceless!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:56 schreef Sirolf het volgende:
Jess was hilarisch vannacht met d'r verlegen opmerkingen en vragen tegen Gerard.
En ook voor en na Rising Up dat ze een flauwe grap van Gerard verwacht, maar dat die niet komt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |