quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
doeiii allemaaaaaal![]()
![]()
ik peer m ook
Onder m'n pyjama trouwens. Zo warm is het ook weer nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef Brennel het volgende:
Ik heb nu trouwens m'n Move Your Ass hotpants aan
Fok forum heeft tegewoordig een APIquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je nu een spambot gemaakt
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
halfvolyoghurten - iets of iemand volyoghurten met een verminderde hoeveelheid eiwitten ten behoeve van de ondersteuning van een caloriearm dieet.
waarom staat er een thumb up bijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Der Rudy playlist! http://presents.3fm.nl/page/derrudy
Doe je aan verzoekjesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef Brennel het volgende:
Ik heb nu trouwens m'n Move Your Ass hotpants aan
Omdat het dan een kwestie is van klikken en je komt bij de lijst terechtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom staat er een thumb up bij
Coolquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Fok forum heeft tegewoordig een API
"Ik zal kijken wat ik voor je kan doen."quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:25 schreef Brennel het volgende:
[..]
"Ik zal kijjken wat ik voor je kan doen."
Bij die naam moet ik altijd aan pindakaas denkenquote:
wtfquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bij die naam moet ik altijd aan pindakaas denken
Tja, Calvin - Calvéquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:25 schreef Brennel het volgende:
[..]
"Ik zal kijken wat ik voor je kan doen."
Waar dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Fok forum heeft tegewoordig een API
ja inderdaad.. dit moeten ze internationaal gaan doen wil ik bijna zeggen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoe goed als dit klinkt. Ben onder de indruk..
... en is dat ook al volgeyoghurt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef Bol_Wan het volgende:
Waar is het zwembad?
beide, zanger Bjorn is belg en de anderen komt uit NL.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja inderdaad.. dit moeten ze internationaal gaan doen wil ik bijna zeggen!
was dit nou vooral Belgisch of Nederlands?
Beiden geloof ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja inderdaad.. dit moeten ze internationaal gaan doen wil ik bijna zeggen!
was dit nou vooral Belgisch of Nederlands?
goeie mix, Nederlandse zangers hebben meestal een kleine fout in hun Engels, dus een Belgische zanger is zeker welkomquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
beide, zanger Bjorn is belg en de anderen komt uit NL.
ja, wss omdat ie iets recenter isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Staat VIVA LA VIDA nou echt boven Clocks? Heb de rest van de lijst nog niet eens gezien, maar ik heb nu al genoeg gezien.
Is toch echt belachelijk of niet ? Zelfs de meest recente single van Pearl Jam staat in de top 15.. Morgen moet Timoer dus ook die troep uit de lijst draaien?quote:
tja, op Just Breathe heb ik dan ook gestemd, omdat ik het gewoon een geweldig nummer vind, maar tis inderdaad overal het algemeen wel schreinend hoe weinig opslagruimte mensen voor muziek hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is toch echt belachelijk of niet ? Zelfs de meest recente single van Pearl Jam staat in de top 15.. Morgen moet Timoer dus ook die troep uit de lijst draaien?Kan ik dus wel overslaan.
het is een hit geweestquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tja, op Just Breathe heb ik dan ook gestemd, omdat ik het gewoon een geweldig nummer vind, maar tis inderdaad overal het algemeen wel schreinend hoe weinig opslagruimte mensen voor muziek hebben![]()
![]()
en dan heb je ook nog voor die mensen die op de grootste kutplaten stemmen omdat ze dat grappig vinden.. zo'n Treble of Toppertje, wrm zet 3fm die in vredesnaam in de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |