heeft cityfm ook een webstreampjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vandaag trouwens ook al op CityFM gehoord en GloriaGe-wel-dige plaat
.
Jup, check http://www.cityfm.nl/quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heeft cityfm ook een webstreampje
Fantastische plaat nog steedsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:57 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo maar slapen
Weinig te beleven nog op het WWW, en ik heb wat uurtjes slaap in te halen.
Maar eerst nog genieten vanRobyn
With Every Heartbeat
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Whigfield – When I Think Of You
The Big Pink - Velvet
Caro Emeral – A Night Like This
Vampire Weekend – Cousins
Dio & The Madd – Baby
The XX – Islands
Basement Jaxx – Good Luck
Two Door Cinema Club – I Can Talk
Live Request
Hot Chip – One Life Stand
The Killers – Mr Brightside
Live request: welk track uit het 3FM live archief moet der Rudy vrijdag draaien?
SMS A/B/C naar 3333 of twitter met #derrudy
A. C-Mon & Kypski vs Metropole Orkest – More Is Less (Noorderslag 2010)
B. Kyteman's Hiphop Orkest – She Blew Like Trumpets (Noorderslag 2010)
C.De Staat – Fantastic Journey Of The Underground Man (Noorderslag 2010)
lekkere muziek, geen platen die ik niet lekker vind dus dat gaat al goedquote:
mij kat loopt altijd over me heen áls ik eindelijk slaapquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:06 schreef Brennel het volgende:
Whahaha, m'n kat heeft de rugleuning van de bank waar ik altijd op zit verkozen als nieuwe slaapplek.
Net rekte hij zich uit en zette daarbij zijn voorpoten in mijn nek![]()
gek beest
![]()
Maar goed, truste!
Staan een paar bijzonder fijne tracks op de lijstquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
lekkere muziek, geen platen die ik niet lekker vind dus dat gaat al goed
zijn wij eigenlijk als enigste over hier, tword wel erg rustig als Brennel ook al weg is
Aaaah wat sweetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:06 schreef Brennel het volgende:
Whahaha, m'n kat heeft de rugleuning van de bank waar ik altijd op zit verkozen als nieuwe slaapplek.
Net rekte hij zich uit en zette daarbij zijn voorpoten in mijn nek![]()
gek beest
![]()
Maar goed, truste!
nog niet gehooord, vond de vorige erg tof dus ben benieuwdquote:
Jup, Domino's was wel een toffe track inderdaadquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nog niet gehooord, vond de vorige erg tof dus ben benieuwd
Ja hè, van de week legde ik m'n hoofd op de rugleuning van de bank bij het gapen, vlakbij hem, en keek hem daarbij aan. Toen stak hij gewoon zomaar, zonder zich uit te hoeven rekken ofzo, zijn voorpoot uit, raakte mijn wang (zonder nagels) even aan, en ging weer liggen zoals hij lagquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aaaah wat sweet. Katten zijn zo tof
![]()
Trusten !.
hoor em elke dag voorbijkomen bij Corton, en hij word ook elke dag beterquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, Domino's was wel een toffe track inderdaad. De plaat van Two Door Cinema Club vind ik erg tof
.
ik vind het de mooiste track van het album. eigenlijk is het een ballad, maar dan wel zoals de big pink het doet. dus toch veel distortion en feebackquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nog niet gehooord, vond de vorige erg tof dus ben benieuwd
ik zou her erin houden..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik vind het de mooiste track van het album. eigenlijk is het een ballad, maar dan wel zoals de big pink het doet. dus toch veel distortion en feeback
aaah echt liefquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:11 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja hè, van de week legde ik m'n hoofd op de rugleuning van de bank bij het gapen, vlakbij hem, en keek hem daarbij aan. Toen stak hij gewoon zomaar, zonder zich uit te hoeven rekken ofzo, zijn voorpoot uit, raakte mijn wang (zonder nagels) even aan, en ging weer liggen zoals hij lag![]()
![]()
![]()
En ik wilde nog iets zeggen, maar weet het niet meerdus hoog tijd om echt te gaan slapen
!
Jup, de plaat groeit inderdaadquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hoor em elke dag voorbijkomen bij Corton, en hij word ook elke dag beter
leuke plaat inderdaad.. De trend die DIO eigenlijk een beetje is begonnen vind ik een hele goede ontwikkeling.. minder kapsones en meer creativiteitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:27 schreef -Hans- het volgende:
Dio en The Madd. Jaja, dat was ook tof ! Relaxte plaat.
was prachtig vorige week, gezien in de stadsshouwburg van groningen. publiek stond op het podium en de band in de zaal!quote:
Sterker nog, die heeft 'ie last-minute afgebeld omdat 'ie alleen tussen 1.15 en 2.00 op TV is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoor net dat Giel geen band heeft vannacht... lekker rustig hier dus
't was vorige week wel een beetje overkill van hem, maar enthousiast is hij wel en qua interactie met het publiek was het ook dik in orde. Volgens mij idd wel iemand die je er prima bij kan hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:29 schreef Bol_Wan het volgende:
leuke plaat inderdaad.. De trend die DIO eigenlijk een beetje is begonnen vind ik een hele goede ontwikkeling.. minder kapsones en meer creativiteit
Omgekeerde volgorde, geweldig actiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
was prachtig vorige week, gezien in de stadsshouwburg van groningen. publiek stond op het podium en de band in de zaal!
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:35 schreef -Hans- het volgende:
Basement Jaxx – Good Luck. Blijft fijn
yup, een van hun betere singles!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:35 schreef -Hans- het volgende:
Basement Jaxx – Good Luck. Blijft fijn
toevallig, zei corton ook van de weekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:43 schreef -Hans- het volgende:
Two Door Cinema Club – I Can Talk, maar het gitaar stukje komt mij bekend voor. Munich?
Ah, dat is wel toevalligquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
toevallig, zei corton ook van de week![]()
De Staat![]()
![]()
Dit is ook een dikke prima hoor !quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kut, de verkeerde track in dalet(staat genoemd als fantastic journey maar blijkt nu Wait For Evolution te zijn)
ach ja... volgende week herkansing
Geef degene die dat ingevoerd heeft een schop zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kut, de verkeerde track in dalet(staat genoemd als fantastic journey maar blijkt nu Wait For Evolution te zijn)
het is je meer dan vergeven, maakt niet uit wat je draait, de staat is fantastisch!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Trusten !quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:57 schreef Bol_Wan het volgende:
we sluiten vertrouwd, ga ook meteen maar slapen, het bier is op![]()
![]()
Ik heb op Modest Mouse gestemd, nergens te bekennen in de lijstquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef -Hans- het volgende:
The Shins, The Magic Numbers, Tom Helsen, Modest Mouse en Friska Viljor zullen er vast ook wel niet instaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |