Ah, gelukkig, thanksquote:
Ik vond het wel humor toen 'ie op de desk ging staan dansen, en even later Wake Me Up Before You Go Go zingend samen met Jamai.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Waarom de KRO dat soort programma's maakt is mij een raadsel. Ook nog een flinke nepkloon van Ik hou van Holland.
Uit zelfbescherming kijk ik nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond het wel humor toen 'ie op de desk ging staan dansen, en even later Wake Me Up Before You Go Go zingend samen met Jamai.
Ik zapte er ook maar toevallig langs hoor, en kwam pas de laatste 5 minuten binnenvallen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming kijk ik niet.
Nou, wel een chanson d'amour jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Bitch ! Leuk chanson
Omdat Annemieke bezig is. Die is net als Rob cameraschuw.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef alors het volgende:
Waarom staat de cam op de gang?
Ik vooral uit bescherming van m'n tvquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming kijk ik niet.
Nou ik heb em echt nog nooit op de gang gezien bij Annemiekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat Annemieke bezig is. Die is net als Rob cameraschuw.
Al weer pleitequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef hole1988 het volgende:
http://twitter.com/3FMNEWS a 3fm deutche schalplatte account
Hoe kom je erop
Ja en waaromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |