Welkom!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi,
Is dit de lotgenoten groep voor bevroren pinguins?
Groetjes,
Een onzeker keizertje
Vertel maar hoor! Kun je tapdansen toevallig?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi,
Groetjes,
Een onzeker keizertje
JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Maar ik hunt niet mee dusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef Cat22 het volgende:
Volgende SC mag wel eenhyper
bijna
naar
DTH
titel hebben.
![]()
*gaat LaPo hunten*
Noes!!!! Mn batterij!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom!Wat is je account op FB, dan mag je mijn buurman worden.
![]()
Farmvillers: Mijn kippenhok is bijna klaar, kijk uit naar rondvliegende eieren!
En nu zal ik me weer kalm houden wat betreft FV stuff hier.![]()
Ik heb je maar laten uitslapen, je lag er zo vredig bij.quote:
Ik nu ook!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik ehh, zie een hoop spelfouten in de TT
Engels! FTW!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik ehh, zie een hoop spelfouten in de TT
Engel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je maar laten uitslapen, je lag er zo vredig bij.
Ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi,
Groetjes,
Een onzeker keizertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb ook een kippenhok nu!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom!Wat is je account op FB, dan mag je mijn buurman worden.
![]()
Farmvillers: Mijn kippenhok is bijna klaar, kijk uit naar rondvliegende eieren!
En nu zal ik me weer kalm houden wat betreft FV stuff hier.![]()
tux on ice!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi,
Groetjes,
Een onzeker keizertje
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Cat22 het volgende:
Varkens geven truffels.
LOL! EchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het ook al zo gek dat je konijnen had, wat geven die nou?Maar das natuurlijk Angora wol
Ik dacht eerst; ze worden toch niet geslacht he![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Die had ik voor ze gemaakt ( FarmVille ) Maar laten ze links liggenquote:
op 1 enkele kernel panic na is mijn linux nog nooit vastgelopenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die had ik voor ze gemaakt ( FarmVille ) Maar laten ze links liggen
Ik zeg ingevroren, nier vastgelopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op 1 enkele kernel panic na is mijn linux nog nooit vastgelopen![]()
en dat is niet eens de schuld van linux, maar van nvidia
Kijk eens naar je tobo. De t en de r zitten naast elkaar,mag ik eens een keertje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehh, nierfalen is ietsje ernstiger dan een kernel panic
ja ik typ er ook vaak zat naast hoor (tien salami's en een laptop toetsenbord dusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Kijk eens naar je tobo. De t en de r zitten naast elkaar,mag ik eens een keertje.
(Ik heb echt dikke vingers hoor!)
Aaahw!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:08 schreef MissBliss het volgende:
Aaawww arme Ziggy!
Ze lag net heel diep in slaap op dr kruikje, en toen echt in slowmotion zag ik haar vanuit mn ooghoek heel langzaam opzij rollen en zo pardoes van het tafeltje afEn ze bleef er echt versuft naast liggen
Ze valt er wel vaker af, maar nu was het wel heel knulligMaar goed, niks gebroken, ze ligt alweer.
Arme Ziggy! *giechel*quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:08 schreef MissBliss het volgende:
Aaawww arme Ziggy!
Ze lag net heel diep in slaap op dr kruikje, en toen echt in slowmotion zag ik haar vanuit mn ooghoek heel langzaam opzij rollen en zo pardoes van het tafeltje afEn ze bleef er echt versuft naast liggen
Ze valt er wel vaker af, maar nu was het wel heel knulligMaar goed, niks gebroken, ze ligt alweer.
Echt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg spannendquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:10 schreef nokwanda het volgende:
Ja hallo, mijn natte droom is nog maar 2 uur en 51 minuten van me verwijdenrd. Zie deze TT
Ja, ik achteraf ook hoor. Maar bij haar vind ik het altijd toch wel heel zielig, omdat ze al zo oud en breekbaar isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Aaahw!
Maar ik moest toch ook wel een beetje lachen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:11 schreef nieslief het volgende:
Nokhet schandaal
erop???
Wat geven poezen eigenlijk in farmville??
Ja! Verslaaaaaafd!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:10 schreef Maes het volgende:
Ik heb aardbeien geoogst, stiekum toen niemand keek
Zelf niets verrekt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik achteraf ook hoor. Maar bij haar vind ik het altijd toch wel heel zielig, omdat ze al zo oud en breekbaar is
En ik schrok omdat ze bleef liggen(die ene miliseconde voor ik haar gepakt had
)
Neequote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme Ziggy! *giechel*
Heb je mijn charmante Yoko filmpje gezien?
Dat kan ik me voorstellen arme Ziggy en arme jij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik achteraf ook hoor. Maar bij haar vind ik het altijd toch wel heel zielig, omdat ze al zo oud en breekbaar is
En ik schrok omdat ze bleef liggen(die ene miliseconde voor ik haar gepakt had
)
Ach die kleine onhandige ouwe Ziggquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:08 schreef MissBliss het volgende:
Aaawww arme Ziggy!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:10 schreef Maes het volgende:
Ik heb aardbeien geoogst, stiekum toen niemand keek
Hoe doe ik dat dan??? Ik heb heul geen borstel. Kan wel aaienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef Cat22 het volgende:
Die borstel je. En 5 keer borstelen = lintje.
Neequote:
Dat heb ik gedaan, anders is ze weer 5 minuten bezigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Ach die kleine onhandige ouwe ZiggGing ze er zelf weer op of heb jij dat gedaan?
Aww Ziggy.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, anders is ze weer 5 minuten bezig
Aaawwquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Aww Ziggy.
En mijn frisse dame van net twee jaar is zo'n muts dat als ze valt of met stoeien op haar rug eindigt ze ook heel suffig net zo blijft liggen. Zo'n blik van waarom moet mij dit nu weer overkomen trekt ze dan.
Omgquote:
Heb je niet een vers ziggy prentje toevallig?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaww
Ja zielig en komisch tegelijk is dat.
Wat blijft ie rustig liggen. Mijn dunne deelt een mep uit naar mijn dikkiedoedel als ze met haar staart aan de haal gaat.quote:
Geen mooie, maar ik heb speciaal voor jou met mn telefoon even 2 kiekjes gemaakt van Ziggy op het tafeltje waar ze net zo elegant vanaf rolde:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je niet een vers ziggy prentje toevallig?
Aww, die ziggy toch...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen mooie, maar ik heb speciaal voor jou met mn telefoon even 2 kiekjes gemaakt van Ziggy op het tafeltje waar ze net zo elegant vanaf rolde:
[ afbeelding ]
De kruik lag net meer aan de rand van het tafeltje en je ziet dat zij ook op de rand van de kruik ligt, zodat ze, in staat van totale ontspanning, makkelijk er vanaf kan rollen
[ afbeelding ]
"Mens, laat me toch slapen"
link?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:47 schreef Enfermera het volgende:
Ik zit die uitzending van gister ff te kijken, die van een dubbeltje op z'n kant.. Shocking.
Dat ja. Ze is echt een mager hummeltje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:43 schreef Cat22 het volgende:
Ziggy hoofd![]()
Wat is ze toch een mager kruimeltje.Ze zal de kruik vast wel waarderen.
Mja, toch is ze wel even 'dik' geweest hoor! Maar nu dus een stuk afgevallen. Ik zie dat alleen totaal niet omdat ik dr elke dag zie, mn moeder zei het zondag dat ze afgevallen was.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat ja. Ze is echt een mager hummeltje.
Maar dat hoofd van haar blijft kicken
He bahquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:24 schreef Qwea het volgende:
trouwens, gisteren rond 22u een kat doodgereden hier voor op de weg![]()
Bloedvlek is nog te ziendierenambu enzo erbij. Meisje wat de kat heeft doodgereden he-le-maal overstuur
Vraagt die stomme ambu medewerker ook nog of ik ff in de zak wil kijken om te kijken of ik weet van wie die kat is. Dus ik "nee. Dank je" douwt ie gewoon die zak onder mn neus
Mooi dat ik weggelopen ben. MM heeft wel gekekenarm beestje
Hoe heten de dames eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:26 schreef nokwanda het volgende:
Hier heeft het hele huis nu een grote beurt gehad met Biotex. Alles is helemaal schoon voor de komst van de dames. Mogen ze het met z'n achten weer vies gaan maken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef nokwanda het volgende:
Hier heeft het hele huis nu een grote beurt gehad met Biotex. Alles is helemaal schoon voor de komst van de dames. Mogen ze het met z'n achten weer vies gaan maken.
Ik ben al in Beijing geweest, heb daar eigenlijk bijna alle grote sites bezocht (Tian'aman square inderdaad, verboden stad, lama temple, allerlei parken, de hutongs (soort traditionele woningen / krottenwijken), chinese muur, tempel van hemelse vrede, etc). Als ik terug kom in Beijing ga ik denk ik niet meer in Beijing zelf blijven maar met de trein verder reizen van daaruitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:30 schreef Enfermera het volgende:
Hoe cool!!Oeh ja daar zullen wel gore dingen te eten zijn idd. Ik weet niet of je mn post nog ziet maar wil je het toch vragen; wat ga je nog allemaal bezoeken in Beijing? Tienanmenplein enzo?
![]()
MrS!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben al in Beijing geweest, heb daar eigenlijk bijna alle grote sites bezocht (Tian'aman square inderdaad, verboden stad, lama temple, allerlei parken, de hutongs (soort traditionele woningen / krottenwijken), chinese muur, tempel van hemelse vrede, etc). Als ik terug kom in Beijing ga ik denk ik niet meer in Beijing zelf blijven maar met de trein verder reizen van daaruit
alleen de vlop, of ook de film?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:44 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh: je vlop is binnen!![]()
Als ik de film gekeken heb stuur ik hem weer terug.
Je wordt oudquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef Enfermera het volgende:
Oh fijn, dit kan er ook nog wel bij. Naast mn schouder en vandaag dan mn snotneus ging ik net stofzuigen en schoot het in mn onderrug.... Welja.![]()
Vastquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Je wordt oud....en ik ga dit oude lijf
eens richting Action sturen om die cadeautjes voor de katten op te halen
JA! Door weer en wind!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:43 schreef Cat22 het volgende:
Morgen.
Dierenthuis.
Gaat door.
Ja toch?
100% zeker he?
Want ik heb net weer vierhonderachtenzestig blikjes in mijn auto gefrommeld.
En die ga ik er NIET weer uithalen!
Ik moet lachen hierom....,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:43 schreef Cat22 het volgende:
Morgen.
Dierenthuis.
Gaat door.
Ja toch?
100% zeker he?
Want ik heb net weer vierhonderachtenzestig blikjes in mijn auto gefrommeld.
En die ga ik er NIET weer uithalen!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef Enfermera het volgende:
Oh fijn, dit kan er ook nog wel bij. Naast mn schouder en vandaag dan mn snotneus ging ik net stofzuigen en schoot het in mn onderrug.... Welja.![]()
Nou het is me weer duidelijk. Songfestival gaan we helemaal overslaan hier.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
Coaches kandidaten songfestival zijn bekend: Corry Konings, Frans Bauer
, Albert West
, Grad Damen
en Marianne Weber
Valt niet op dat de TROS het dit jaar organiseert he?
Je enthousiasme (over het songfestival dus) spettert van de pagina af.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
JA! Door weer en wind!![]()
, Albert West
, Grad Damen
en Marianne Weber
Nou, Albert West heeft natuurlijk wel ervaring met een Shalala ipv een Shalalie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je enthousiasme (over het songfestival dus) spettert van de pagina af.![]()
En, nog steeds vertrouwen erin dat we dit jaar een kans hebben om te winnen?
DTH!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, Albert West heeft natuurlijk wel ervaring met een Shalala ipv een Shalalie.
Al was dat meer Cha la la I need you
Ik moet toegeven, het is dit jaar moeilijker dan OOIT om optimistisch te zijn.
Maar dat heeft ook wel weer zijn charme
Omgquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
JA! Door weer en wind!![]()
, Albert West
, Grad Damen
en Marianne Weber
MB! Maatje!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg
Die gaan dus de kandidaten begeleiden? En niet Within temptation enzo? Dus geen hippe uitvoeringen van het ongetwijfeld verschrikkelijke nummer?Ik heb het nog steeds niet gehoord
Deal!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
MB! Maatje!![]()
Zullen we met elkaar afspreken dat we het nooooit gaan luisteren?
nieuws kijken met doven ondertiteling, en geluid uitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Deal!
Dat is alleen wel moeilijk rond de tijd van het Festival dan, want dan hoor je overal stukjes ervan in het nieuws enzo
Goed planquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nieuws kijken met doven ondertiteling, en geluid uit![]()
of je haalt je nieuws van internet
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:30 schreef Barbaaf het volgende:
/negeert FV en ESF![]()
Morgen DTHIk heb er zin in
Ten tijde van Tsjernobyl zat ik in de 5e kas VWO, ik kreeg van de natuurkundeleraar een geigertellermee. Na regenbuien was wel een lichte verhoging ten opzichte van normaal te meten, vooral op poreuze materialen als dakpannen maar niet in de hoeveelheden om je enigszins zorgen te maken. Zoals al gezegd, alleen ophopingen via voedsel hadden voor enig risico kunnen zorgen maar zelfs dat zal in Nederland wel meegevallen hebben
/nerd
Ja. De TROS heeft bepaald. Die organiseert het dit jaar en bepaalt lekker alles zelfquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg
Die gaan dus de kandidaten begeleiden? En niet Within temptation enzo? Dus geen hippe uitvoeringen van het ongetwijfeld verschrikkelijke nummer?Ik heb het nog steeds niet gehoord
nou, k heb een stukje mp3 met napoleon die een mini repetoire afwerkt, veel tuut, oui, bonjour napoleon, bonjour, kletskous, tres bien, j'adore, bien sur en bonjour-de-poepiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Nok dr poezels komen bijna he?
Ik heb niks bijgelezen.
Ben al twee uur thuis , waarvan ik 1 uur met de hondjes buiten geweest ben.
Voor het eerst dat Kees en Karel Sjon bij daglicht meemaken gewoon he![]()
Karel kreeg net weer een aanval trouwens, zo snel na elkaar heeft ie dr nog geen twee gehad![]()
Maar het kan zijn dat het hele Sjon gebeuren hem wat veel is natuurlijk, twas een veel minder heftige aanval dan die enge van laatst,arme beeb.
Heb ik nog iets gemist sinds 12.30?
De taart van Densie zag ik nog, dies geweldig
Dat is wel heel erg zeg, alle kans op leuke muziek is nu wel verkeken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. De TROS heeft bepaald. Die organiseert het dit jaar en bepaalt lekker alles zelf![]()
Er waren zelfs inzendingen van winnende componisten van het Eurovisie van andere jaren en die hebben ze ongeluisterd weer teruggestuurd![]()
Met deze coaches wordt het natuurlijk 5x hetzelfde Nederland-Muziekland-arrangement
Ik krijg t verdulleme niet gedownload, moet ik een account voor aanmaken en zo, jammerrrrrrquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, k heb een stukje mp3 met napoleon die een mini repetoire afwerkt, veel tuut, oui, bonjour napoleon, bonjour, kletskous, tres bien, j'adore, bien sur en bonjour-de-poepie
maar hij raffelt het vandaag lekker af, dus sommige dingen zijn moeilijk te onderscheiden
klik
Dan ga ik de seeeeeeeeerie kijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh @ Cat, tis geen fimmul, tis een seeeeeerie
En een dekentje om onder te kruipen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik stond vanochtend fris en fruitig naast mijn bedje, maar nu heb ik keel- en hoofdpijn. Does it ever stop?Hopelijk doet ibuprofen en thee de trick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hij zegt dit:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Je moet wachten als je geen account wilt.
Heb ik ook! Gaat helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En een dekentje om onder te kruipen.Beterschap!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:47 schreef Cat22 het volgende:
Farmville bokt. Ik kan mijn boerderij niet meer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft vriend van de week gemaakt. En dat is de reden dat deze strijkplank nog niet weg gegooid is.
Nein, dat is dezelde link , krijg ik helaas dezelfde meldingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:49 schreef ferrari_rood het volgende:
http://rs182.rapidshare.com/files/339321811/napoleonkletst.mp3
misschien werkt dit
k zie het, probeer het anders vanavond nog een keertje ofzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, dat is dezelde link , krijg ik helaas dezelfde melding
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft vriend van de week gemaakt. En dat is de reden dat deze strijkplank nog niet weg gegooid is.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[afbeelding]
En samen met Fire. Deze foto is hopelijk wat scherper.
fire heeft een plafondventilator op zijn kopquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve Ziggyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:43 schreef Cat22 het volgende:
Ziggy hoofd![]()
Wat is ze toch een mager kruimeltje.Ze zal de kruik vast wel waarderen.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben al in Beijing geweest, heb daar eigenlijk bijna alle grote sites bezocht (Tian'aman square inderdaad, verboden stad, lama temple, allerlei parken, de hutongs (soort traditionele woningen / krottenwijken), chinese muur, tempel van hemelse vrede, etc). Als ik terug kom in Beijing ga ik denk ik niet meer in Beijing zelf blijven maar met de trein verder reizen van daaruit
Welkom!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:15 schreef sararaats het volgende:
ik wil graag in de OP. nu heb ik het wel gevonden want ze noemen me Kuikie omwille van m'n kleine gestalte en gepiep.
Ik zou niet durven! Veel thee en fruit en vanavond vroeg slapen, dan ben ik morgen vast weer de oudequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Vanavond maar even wat Sjon filmpjes kijken(Het zijn er wel véul zeg
)
GB, niet ziek worden he?![]()
Mooie foto, FR!
Jamaar, hijs te snel voor fotos en hij doet echt zulke leuke dingen als ie wakker isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Vanavond maar even wat Sjon filmpjes kijken(Het zijn er wel véul zeg
)
GB, niet ziek worden he?![]()
Mooie foto, FR!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef MissBliss het volgende:
Nouuu, ik snap er niks van!
De uitslagen van Ziggy's schildklier zijn 'te laag'. Dus, ipv te snel, werkt dat ding nu te langzaam. Dan zou ze toch juist dikker moeten worden?
Ik krijg hem ook niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, dat is dezelde link , krijg ik helaas dezelfde melding
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Had de da daar geen verklaring voor?
Wat raar...
Nou, de da van gisteren is er pas donderdag weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
rare uitslag MB wat zei de DA ervan?
Wat een schat!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is iets scherper denk ik.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef Cat22 het volgende:
PPPPPiet PPPPaulusma zegt:
'morgen kans op regen en SNEEUW'![]()
Zo klinkt het wel een beetje vreemd inderdaad. Ben benieuwd...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Nou, de da van gisteren is er pas donderdag weerDus ik zou moeten wachten. Maar de assistente laat straks de andere da terugbellen, want ik snap het gewoon niet
Tja, raar, ik slaap slecht en moet op de gekste ogenblikken huilen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat hij nog maar lang bij ons mag blijven
Hoe is het met jullie Strega?
wat vervelend, weet men al wat eraan te doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef MissBliss het volgende:
Nouuu, ik snap er niks van!
De uitslagen van Ziggy's schildklier zijn 'te laag'. Dus, ipv te snel, werkt dat ding nu te langzaam. Dan zou ze toch juist dikker moeten worden?
ja maat joeptjoeb pakt geen mp3's, enne, ik had het ook maar snel even opgenomen omdat hij zo leuk zat te kakelenquote:
Nog geen dames gearriveerd? Ik wilde net in je topic gaan kijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef nokwanda het volgende:
Any time now![]()
We wachten. tiktaktiktaktiktak
Hij belde om ongeveer half 5 dat ie op weg was en dat het wss een uurtje zou duren. Maar het is echt spitsuur. Dus ik verwacht hen ieder moment, maar hou rekening met de filesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog geen dames gearriveerd? Ik wilde net in je topic gaan kijken.
Kan nog wel effe duren. En als je dan denkt dat het gesleten is, komen er van die momenten dat het in alle hevigheid terug is, alsof het gister was.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, raar, ik slaap slecht en moet op de gekste ogenblikken huilen.
Gelukkig hebben we hier troosthonden.
ghehehe, hij maakt er een potje van hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:37 schreef oh-oh het volgende:
Napoleon klinkt als het liefdeskind van C3PO en R2D2![]()
![]()
![]()
Nee, had het er vandaag nog met de vriend die hem gevonden heeft over.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan nog wel effe duren. En als je dan denkt dat het gesleten is, komen er van die momenten dat het in alle hevigheid terug is, alsof het gister was.
En geen geloof dat daartegen helpt
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, had het er vandaag nog met de vriend die hem gevonden heeft over.
Hij zei, wanneer stopt het huilen?
Ik zei: Nooit, maar het word minder.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, had het er vandaag nog met de vriend die hem gevonden heeft over.
Hij zei, wanneer stopt het huilen?
Ik zei: Nooit, maar het word minder.
Damnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef MissBliss het volgende:
Nok, hebben de dames al namen?(Lijkt me wel, maar houden ze die ook?
)
Nou, de dierenarts belde dus: De schildklier werkt nu dus te traag, wat eigenlijk niet raar is, want de dosering die ze nu krijgt is veel te hoog nu ze zo afgevallen is. Dus die moeten we nu halveren. Verder ook verder gaan met nierdieet zoveel mogelijk.
Hoe het dan komt dat ze zo afgevallen is: nou, hoogstwaarschijnlijk ligt dat dan weer ergens anders aan, want zo'n lijfje bestaat niet alleen uit niertjes en een schildklier natuurlijk.
Over 4-6 weken moeten we dan weer terug voor onderzoek en dan gaan ze ook kijken en voelen of ze misschien iets anders vinden
Aangezien ze 'voelen' zei, kan ik dan alleen maar aan een tumor denken eigenlijk.
Nou, niet zo leuk dus allemaal.
Het is net een lief klein banaantje, zielig om hem te gebruikenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef Qwea het volgende:ik lig dubbel hier
Jora23 heeft mn vibrator ontvangen die ik haar gestuurd heb
mail maar hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en nu ik toch aan het vragen ben..
Ik heb juist een plaatje gevonden wat ik als ava wil gebruiken. Zou iemand die kunnen ombouwen voor me als ik hem mail?![]()
stuur maarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb juist een plaatje gevonden wat ik als ava wil gebruiken. Zou iemand die kunnen ombouwen voor me als ik hem mail?![]()
Thanksquote:
In je poes steken zul je hem! niks zielig! Misbruiken dat krengquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:53 schreef jora23 het volgende:
[..]
Het is net een lief klein banaantje, zielig om hem te gebruiken
Nee iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
Nou ja, zolang ze nog gewoon eet en wil eten, gaat het in principe wel goed. Maar ja, als ze zo blijft afvallen heb ik over een paar maanden geen kat meer over natuurlijk!
k hoop dat t snel beter met haar gaatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
Nou ja, zolang ze nog gewoon eet en wil eten, gaat het in principe wel goed. Maar ja, als ze zo blijft afvallen heb ik over een paar maanden geen kat meer over natuurlijk!
ik zie dat je al hulp hebt, maar if all else fails ben ik er ook nogquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Nou mijn poezen kijken me al aan vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
In je poes steken zul je hem! niks zielig! Misbruiken dat kreng
Hopen dat het halveren van de medicatie ook wat uithaalt!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
er is inmiddels een tof topic over hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef sararaats het volgende:
allez, ik heb geen huisdieren maar zorg wel mee voor Super Vlekje (de poes van m'n broer)
spooksteden zijn
Thanksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hopen dat het halveren van de medicatie ook wat uithaalt!
Ik duim!
Het raadsel wat kat heet...sterkte...hopelijk komt er de komende weken weer genoeg bij zodat je tweede verdenking minder wordtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef MissBliss het volgende:
)
Nou, de dierenarts belde dus: De schildklier werkt nu dus te traag, wat eigenlijk niet raar is, want de dosering die ze nu krijgt is veel te hoog nu ze zo afgevallen is. Dus die moeten we nu halveren. Verder ook verder gaan met nierdieet zoveel mogelijk.
Hoe het dan komt dat ze zo afgevallen is: nou, hoogstwaarschijnlijk ligt dat dan weer ergens anders aan, want zo'n lijfje bestaat niet alleen uit niertjes en een schildklier natuurlijk.
Over 4-6 weken moeten we dan weer terug voor onderzoek en dan gaan ze ook kijken en voelen of ze misschien iets anders vinden
Aangezien ze 'voelen' zei, kan ik dan alleen maar aan een tumor denken eigenlijk.
Welke medicatie krijgt Ziggy dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hopen dat het halveren van de medicatie ook wat uithaalt!
Ik duim!
Carbimazol oid? Om dr schildklier langzamer te laten werken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:03 schreef jora23 het volgende:
[..]
Welke medicatie krijgt Ziggy dan?
Wij zien hier in de kliniek ook weleens dat schildklieren door medicatie ineens te langzaam gaan werken. Is gewoon een kwestie van instellen. alleen het mager worden, dat is raar. Ik las iets over nieren? Heeft ze nierklachten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Corbimazol oid? Om dr schildklier langzamer te laten werken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef MissBliss het volgende:
)
Ja, daarvoor heeft ze dus ook nierdieet. Maar die bloedwaarden zijn dus ook getest en die vielen ook binnen de goede normen. Dus ja, het afvallen is mysterieus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:15 schreef jora23 het volgende:
[..]
Wij zien hier in de kliniek ook weleens dat schildklieren door medicatie ineens te langzaam gaan werken. Is gewoon een kwestie van instellen. alleen het mager worden, dat is raar. Ik las iets over nieren? Heeft ze nierklachten?
Volgens mij bedoelde ze dat ze zelf even terug gaat lezenquote:
Joraquote:
Blond momentje lange dag gehadquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joraik had het niet tegen jou, sorry!
Ik bedoelde dat ik ging teruglezen
Misschien beetje rare vraag, maar moet ze enorm veel en stopverfachtig poepen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef MissBliss het volgende:
)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, daarvoor heeft ze dus ook nierdieet. Maar die bloedwaarden zijn dus ook getest en die vielen ook binnen de goede normen. Dus ja, het afvallen is mysterieus.
k zou wel willen maar ben daar echt te blonT voorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Doen jullie ook een poging?
[SPEL!] Six degrees of ESF
Ahum en ik het hele topic doorlezenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, daarvoor heeft ze dus ook nierdieet. Maar die bloedwaarden zijn dus ook getest en die vielen ook binnen de goede normen. Dus ja, het afvallen is mysterieus.
[..]
Volgens mij bedoelde ze dat ze zelf even terug gaat lezen
quote:
Stopverfachtig?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Misschien beetje rare vraag, maar moet ze enorm veel en stopverfachtig poepen?
Dan kan het aan de alvleesklier liggen.
Wij hebben zo een poes gehad, die werd ook vreselijk mager en het gaat vaak samen met schildklierproblemen.
Je kunt allicht even overleggen met je DA.
Ja, hebben ze ook bekeken en behalve de enorme stinkadem (volgens mij DA dus weer een typische nierpatient-ademquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:22 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ahum en ik het hele topic doorlezen![]()
Maar als ik haar foto zo zie vind ik echt dat ze een schildklier hoofdje heeft. Veel oude katten waarbij we bloed gaan onderzoeken en waar uitkomt dat de schildklier waardes te hoog zijn, hebben van die oogjes die zo diep liggen. Maar heel raar dat ze mager wordt. Hebben ze haar bekje ook wel nagekeken?
Ik zit al even te denken, maar das nog best moeilijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:19 schreef Greys het volgende:
Zoww Greys, ontzettend leuk bedacht (echt!) maar dan moet ik toch eens wat meer over ESF wetenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Je moet maar zo denken, wij blondjes hebben meer lolquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]handje geeft*
Hoi, Ml-etje aangenaam, ook BlonT
stopverf achtig zie ik als smeerbaar, tandpasta, leverpate, pindakaas?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Stopverfachtig?Ik weet niet hoe ik me dat moet voorstellen.
Maar niet enorm veel volgens mij, nou ja, is nogal moeilijk te controleren met 2 katten die in dezelfde bak poepen.
Maar ik hou het in mijn achterhoofd!
[..]
Ja, hebben ze ook bekeken en behalve de enorme stinkadem (volgens mij DA dus weer een typische nierpatient-adem) was daar niks mis mee.
Ik denk dat ze wittig en halfvast (als pasta) bedoelt. Want da's stopverf.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stopverf achtig zie ik als smeerbaar, tandpasta, leverpate, pindakaas?
Ah, nou in dat geval: ja, dat heeft ze wel eensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stopverf achtig zie ik als smeerbaar, tandpasta, leverpate, pindakaas?
Oh wittig, nee dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wittig en halfvast (als pasta) bedoelt. Want da's stopverf.
Hmmz, ik zou het echt niet kunnen zeggen, maar ik zal er op gaan letten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:46 schreef Strega het volgende:
Meer van als hele grote hopen(voor een kat dan) en dan licht beige/grijzig van kleur en erg stinkend. De lichte kleur zou moeten opvallen in de kattenbak. Als het iets met de alvleesklier kunnen er enzymen gegeven worden door de dierenarts. Het voedsel wat de kat nu tot zich neemt, stroomt door voordat er genoeg uit opgenomen is door het lichaam, gaat vaak samen met een schildklierprobleem. De kat haalt dus bij lange na niet genoeg "uit" de voeding en vermagerd sterk.
Ik zou het even aan je DA vragen, het is vrij makkelijk op- te sporen. Door de evt. enzymen zou de opname van voeding beter moeten gaan en de kat weer aankomen in gewicht. Ik zou er geen 4 tot 6 weken mee wachten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmz, ik zou het echt niet kunnen zeggen, maar ik zal er op gaan letten.
Dan is dat ook niet het geval bij Ziggy, want die geur is overduidelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmz, ik zou het echt niet kunnen zeggen, maar ik zal er op gaan letten.
Ik ga eerst wel een paar dagen op dr poep lettenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zou het even aan je DA vragen, het is vrij makkelijk op- te sporen. Door de evt. enzymen zou de opname van voeding beter moeten gaan en de kat weer aankomen in gewicht. Ik zou er geen 4 tot 6 weken mee wachten.
Oh, nou de geur is dodelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:56 schreef jora23 het volgende:
[..]
Dan is dat ook niet het geval bij Ziggy, want die geur is overduidelijk![]()
Maar als jouw katje goede nierwaardes heeft, moet ze ook niet zo stinken uit haar bekje hoor.
Ing: er zijn geen nieuwe SMS waardige ontwikkelingen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:04 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik zagZiggy
![]()
Kan me voorstellen dat bij een te hoog ingestelde dosering de kat gaat afvallen, omdat het proces tussen de beide hormonen dan verstoord is.
Hopelijk gaat het snel beter met een lagere dosering![]()
Verder nog Rossi en Fire![]()
En nu wegggg, omkleden en naar Trovey&JJH-town
Baloe stonk ook vreselijk gruwelijk ranzig uit z'n mond, echt een rottingslucht.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, nou de geur is dodelijk[ afbeelding ]
Ik ruik het al als ze op de grond naast de bank zit en ze mauwt ofzo
Maar ja, ze eet ook alleen natvoer dus misschien komt het daardoor.
Het wordt wel heel erg een Ziggy-topic nu he
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing: er zijn geen nieuwe SMS waardige ontwikkelingen!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:04 schreef Cat22 het volgende:
Maakt toch niet uit MB.![]()
Ziggy is een beetje van ons allemaal, iets meer van jou en Re en vooral van zichzelf.
Hm, ze heeft het bekkie echt goed bekeken, maar niks raars aan. Ja, het zag er wel ranzig uit vond ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Baloe stonk ook vreselijk gruwelijk ranzig uit z'n mond, echt een rottingslucht.
En toen bleek ook dat er idd iets aan het rotten was in dat bekkie![]()
Is Ziggy wel es getest op FIV/FELV?
En ik ga repeteren. We zitten deze week op een andere locatie. Zooo vervelend. In plaats van 500 meter moet ik nu 200 meter lopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:09 schreef trovey het volgende:
Ik ga even de wekelijkse boodschappen doen
Greys, volgens mij wacht er iemand in dat topic al een tijdje op goedkeuring van jequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Is het nog verder gezocht dan het voorbeeld in de OP? Dan is het misschien geen goeiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet er misschien wel eentje, maar ik weet niet of die te ver gezocht is
Of je doet 't gewoon lekker tochquote:Degene die de vorige genoemde persoon binnen zes stappen kan linken aan het ESF mag de volgende persoon noemen die gelinkt moet worden. En als diegene er even niet is, dan roept een ander gewoon weer een volgende.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:34 schreef nokwanda het volgende:
Het schorriemorrie is er
En een ervan is echt schorriemorrie. Check tha topic
Ik heb het vanavond pas geopend dat topicquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:31 schreef Barbaaf het volgende:
kusje voor Ziggy en MB![]()
[..]
Greys, volgens mij wacht er iemand in dat topic al een tijdje op goedkeuring van je
Ik zag er echt best wel tegen op , gewoon, die eerste keer alleen latenquote:
Like father, like sonquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe, mijn vader en ik niesen net alletwee exact tegelijkertijd keihard
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe, mijn vader en ik niesen net alletwee exact tegelijkertijd keihard
Neeeeeeeeeeeeeee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lekker
[ afbeelding ]
jaja ik weet het...
die zijn ook lekker jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lekker
[ afbeelding ]
jaja ik weet het...
voor zooiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
ohhhh die zooi die ik net in de oven geflikkerd heb is lekker
Mij ophalen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Popstarsssssss
Zijn er nog dingen die ik niet moet vergeten eigenlijk morgen?
Behalve dan de Gourmet blikjes en de Lush voor Eliesje?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Smakelijk Greys!
Kijk je zo Poepstars???
Ik was dus boodschappen doen en toen ik een uur of iets langer later thuis kwam ( want dr stond verdorie een rij in de Aldi op vrijdagavond, normaal ben ik de enige rond die tijd en bij de Super was het ook drukker dan normaal ) ben ik heeeeeel stilletjes naar binnen geslopen.
Twas muisstil en het mannetje lag tussen de grote mannen in op de bank te soezen![]()
Tis echt Sjonniewonderboy![]()
En nu ga ik ff Nok dr topic checken
quote:
die zooiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
1 ovenschaal, met aardappelschijfjes, hete taco-tomatenprut, gekruid gehakt met mais ui paprika en zongedroogde tomaatjes, aardappeltjes again, gehakt again, en kaas
en nu wachten tot hij uit de oven mag
Dat nummer hoort bij die flashmob van Oprah!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh dit nr, ik weet niet wat t is, maar daar word ik echt altijd vrolijk van
Oh gezellig!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:42 schreef Bamba het volgende:
Elies heeft hier net de handdoeken opgehaald voor DTH
quote:
Het is ook een gouden wijf natuurlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gizmo was helemaal weg van d'r! Kroelen dat 'ie deed met d'r!
Ze heeft een prachtige stem, maar om een Popster of in elk geval een 'ster' te worden moet echt alles bij elkaar goed zijn. De stem, het uiterlijk, maar zeker ook de uitstraling en de energie die er van uit gaat. En juist dat laatste mis ik zo bij haar, er gaat echt geen energie van uitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:45 schreef senesta het volgende:
Maar ze heeft wel een mooie stem, ze doet me qua uitstraling altijd een beetje aan streisand denken.
Ze moet maar musical ster worden of zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft een prachtige stem, maar om een Popster of in elk geval een 'ster' te worden moet echt alles bij elkaar goed zijn. De stem, het uiterlijk, maar zeker ook de uitstraling en de energie die er van uit gaat. En juist dat laatste mis ik zo bij haar, er gaat echt geen energie van uit
Daar heeft ze ook te weinig uitstraling voor vind ik eigenlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze moet maar musical ster worden of zo
Naja Joshua deed verder ook niet zo veel hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook te weinig uitstraling voor vind ik eigenlijk
Best een aardig duet dit, al is het eigenlijk de Dewi show waar Joshua aan mee mag doen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Maurice zag een hoop sex, mss had ik de verkeerde zender opstaan???????
Mss issie echt heeeeeelemaal niks gewendquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien zat maurice naar het verkeerde te kijken
neuh, hij zat stiekum porno op zijn telefoon te kijkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss issie echt heeeeeelemaal niks gewend
Niet als ie met Kim moet, dan heeft dr tenminste nog iemand een beetje uitstraling, als is het neppequote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Je zal als duo toch met Bart moeten samen, die trekt het hele niveau naar beneden
Volgens mij weet ie niet eens wat dat is, sexloos gevalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neuh, hij zat stiekum porno op zijn telefoon te kijken
Ik snapte dr ook geen snars vanquote:
Ik vond het echt een afschuuuuuuuuuuuwelijk zeik nummerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon zingen dit echt wayyyyy beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |