Ja kan toch doen alsofquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Dat jij het dan vergeet geloof ik graag, maar je kent mij he![]()
Dat werkt bij mij niet; loopt de pc op vast. Maar het is al geluktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
Elies: onderaan je boerderij op een leeg vakje 'neighbour' gaan staan en klikken, dan wijst het zich vanzelf.![]()
Je staat er bij mij nog niet bij, maar dat kan even duren af en toe..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij niet; loopt de pc op vast. Maar het is al gelukt
Ik heb je kippen al gevoederd heurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:29 schreef Bamba het volgende:
Je staat er bij mij nog niet bij, maar dat kan even duren af en toe..
Truste Zwabber![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:18 schreef JJH het volgende:
Troof! Ik was net nog bijna bij je in de straat!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:15 schreef Strega het volgende:
Ga zo maar eens naar bed. Hoop dat ik beter slaap dan afgelopen nacht. Die dromen wil je niet weten.
Morgen eerst maar eens een uitgebreide Lush beurt voor mezelf. Ik heb geen ogen meer van het huilen.
Mijn hart doet pijn en ik morgen eerst maar eens liters Lush en water nodig om wat weg te kunnen spoelen.
Ja maar dat kan ik nu niet meer zien...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:26 schreef trovey het volgende:
[..]
De enige waar nog licht te zien ik ben ik...maar niet lang meer
Ik en de andere gekken hierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik nu niet meer zien...
Ben indertussen al thuis, en toen ik er net langsreed brandde er nog wel meer licht.
Waarschijnlijk een combinatie van een paar dagen skiën en wat huizen bekijken in Luzern, Zwitserland.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:28 schreef nieslief het volgende:
Mogguh,
Wow Subtle wat een reis, gaaf hoor.
DML waar ga je heen????
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Tis zulk mooi weer weer vandaag, ik heb zin om vanmiddag vrij te nemen
Oeh leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een combinatie van een paar dagen skiën en wat huizen bekijken in Luzern, Zwitserland.
Nataaaaaasjquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
al hoewel er natuurlijk niks mis is met aan het goeie doel geven, word ik altijd die commerciele ramtam zo beu die er om heen zit, heel veel "bn'ers" die ineens mee willen doen zodat ze met hun kop op tv / radio komen om te laten zien hoe goed iedereen wel niet is
tis allemaal gewoon weer een smerige hype, daar baal ik zo van, dat iedereen ineens zingend met de handen in elkaar joepiedepoepie-goedhartig zit te doen, en vervolgens een maand later is iedereen het weer vergeten, het is niet meer "in", wachtend op de volgende ramp![]()
en dan dacht je dat die fashion-gays erg waren met het hypen van mode
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb echt niks tegen grootschalige goeie-doel-rampen-acties hoor, maar als nu iedereen op de radio/tv nou wat minder blij met zichzelf was...en er een hoop mensen zijn die het doen om erbij te horen, dan vraag ik me echt af waar zijn we mee bezig
![]()
voorbeeld: 2005, orkaan katrina, hoop heisa in de media, iedereen vond het echt erg, en iedereen vond het zielug
dan is de rush van de hype voorbij, en dan ziet de boel in new orleans er in 2009 nog steeds zo uit:
[ afbeelding ]
iedereen is het alweer vergeten![]()
en dat is dan in het rijkste land ter wereld he
Hoe cool!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:08 schreef MrSubtle het volgende:
Ni Hao!
[knip]
Okay, ik zal het ontbijt van de meesten wel weer hebben laten terugkomen, dus ik kan weer uitloggen hier![]()
Oeh leuk heb je er zin in??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:24 schreef Ynske het volgende:
MrS. t tof!
@greys, t zou me heel gaaf lijken maar idd t eten
k mag voor fok een ijshockeywedstrijd gaan fotograferen binnenkort
Ik vind het ook echt naar, ik krijg dr een knoop van in mn maag hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
Ik kan echt gewoon bijna niet geloven hoe negatief er door sommigen over acties bij rampen gedaan wordt
Nog steeds niet. Ik had de posts van Zwabber gemist daarover.
Dus 'omdat iedereen het een maand later toch alweer vergeten is', kan je beter helemaal maar je ogen er voor sluiten en niet helpen? Nou, daar zijn die mensen daar klaar mee dan![]()
Probeer dat nou eens los te zien van elkaar.
JA, het is kut dat het er na de orkaan Katrina op sommige plekken nog steeds niet uit ziet, maar JA, er zijn ook heel veel mensen wél geholpen aan nieuwe huizen inmiddels. Zie toch eens niet alleen het negatieve.
En JA, de meeste mensen zijn het een maand later weer vergeten, maar dat betekent toch niet dat de mensen die het niet vergeten en daar de handen uit de mouwen willen steken om wel te helpen dan maar zonder geld moeten komen te zitten?
Sorry, moest het even kwijt
je kunt t beter rochelen noemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:40 schreef nieslief het volgende:
Mogguh wie er net binnengekomen is en die ik nog niet gegroet heb.
Beterschap Enfermera
Yns. gaat het alweer beter met het hoesten??
Ik heb niet eens zo zeer een probleem met mensen die zeggen dat ze geen geld willen of kunnen geven, dat is geheel hun eigen keuze en daar zal ik nooit iemand op aankijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt naar, ik krijg dr een knoop van in mn maag hoor.
Echt zelfs al blijft dr geld aan de strijkstok hangen , al komt dr van de 10 euro die je geeft 7 euro aan, als er maar wat aan komt.
We kunnen toch niet maar allemaal helemaal geen ene fucking niks doen om die mensen daar te helpen???
Kijk als je niks kan missen, ok, daar kun je niks aan doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo zeer een probleem met mensen die zeggen dat ze geen geld willen of kunnen geven, dat is geheel hun eigen keuze en daar zal ik nooit iemand op aankijken.
Maar de redenen steken me zo.
'Ja, een maand later is iedereen het toch weer vergeten". Ja dus?? Moeten we het dan massaal maar gewoon na 5 minuten vergeten dus ipv over een maand? Helpt dat die mensen?
'Die artiesten die allemaal weer zonodig met hun kop op tv willen'. Nou sorry, die zijn gevraagd daarvoor en ik vind het werkelijk super dat ze zich massaal daarvoor inzetten.
Thanksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:40 schreef nieslief het volgende:
Mogguh wie er net binnengekomen is en die ik nog niet gegroet heb.
Beterschap Enfermera
Yns. gaat het alweer beter met het hoesten??
Farmville?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:58 schreef nieslief het volgende:
Muis zit naast de luidsprekers van de pc...... Hij is aan het zoeken..... Waar komt toch dat geluid vandaanIk weet zeker dat ik kippen en een eend hoor
Ik ben ook zo. Maar mijn man niet. Dus hier is het aanrecht bijna altijd leeg. Gister deed niemand het uit zichzelf, dus heb ik het vanochtend maar gedaan, bij uitzonderingquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van mijn buurman....die heeft dezelfde argumenten...hij schrok er zelfs van dat hij, toen hij terugkwam nadat hij onverwacht in het ziekenhuis was opgenomen, dat hij een leeg aanrecht aantrof....had hij nog nooit gezien
Ik snap dat 'zwelgen in je eigen goedheid' niet zo steeds?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
@Greys: Snap het hoe je erover denkt, ik help alleen liever mensen hier in NL. En wat Zwabber zegt, het circus eromheen vind ik jammer, het is zo zwelgen in je eigen goedheid omdat je geld hebt gedoneerdDaar hou ik niet zo van. Maar natuurlijk is het wel goed dat mensen geld geven zodat het land weer enigzins opgebouwd kan worden
Het is ook geen aflaat. Tenminste... dat hoort het niet te zijn. En dat zwelgen in je eigen goedheid is ook niet tof. En ja, er zijn veel mensen die er niet bij stilstaan. Aan de andere kant, van mij uit gezien... zien geven doet geven en daar zijn op dit moment mensen mee geholpen. Dus, ja, ik zeg het wel. Ik geef aan een kleinschalig project dat mensen helpt. En of ze er dan hulp van invliegen of dat er goederen van gekocht worden zal mij een worst zijn. En ik hoop van harte dat ze dat land nu constructief kunnen helpen. Dwz, mensen kunnen helpen om op weg te komen en zichzelf te helpen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
@Greys: Snap het hoe je erover denkt, ik help alleen liever mensen hier in NL. En wat Zwabber zegt, het circus eromheen vind ik jammer, het is zo zwelgen in je eigen goedheid omdat je geld hebt gedoneerdDaar hou ik niet zo van. Maar natuurlijk is het wel goed dat mensen geld geven zodat het land weer enigzins opgebouwd kan worden
dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik hoop van harte dat ze dat land nu constructief kunnen helpen. Dwz, mensen kunnen helpen om op weg te komen en zichzelf te helpen.
om 17.00 uur ongeveer worden ze gebrachtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Tis trouwens Nokkies day today, hoe laat worden de dames gehaald????????
Ik ben er vanmorgen al geweest hoor.quote:
Het is zo massaal. Waarom moet er EN radio overdag, en dan 's avonds nog eens dat gezamenlijke programma? Ja, om zoveel mogelijk geld in te zamelen, dat snap ik ook wel, maar het is zoveel. Dat gaat me dan tegenstaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap dat 'zwelgen in je eigen goedheid' niet zo steeds?
Die artiesten worden daar voor gevraagd om belangeloos mee te werken. Als ze nee zeggen is het niet goed, maar als ze ja zeggen is het ook niet goed want dan zwelgen ze in hun eigen goedheid
En alleen door middel van zo'n 'circus' bereik je zoveel mensen tegelijk. Met een oproepje in de krant alleen hadden ze echt niet al die miljoenen opgehaald hoor. Dus wát is nou belangrijker, dat die mensen daar zoveel mogelijk geholpen worden die alles kwijt zijn, of dat Borsato weer even op tv is?
Disclaimer: ik ben niet boos oid ofzo hoorIk snáp het alleen gewoon niet
Zo noemt Joel mij meestal: moederquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik noem mn moeder "ma" of als ze vervelend / dom / lastig doet MOEDER!
Mama echt zelden
Nou, als je massaal iets wil bereiken moet je ook massale middelen inzetten, dat is toch logisch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het is zo massaal. Waarom moet er EN radio overdag, en dan 's avonds nog eens dat gezamenlijke programma? Ja, om zoveel mogelijk geld in te zamelen, dat snap ik ook wel, maar het is zoveel. Dat gaat me dan tegenstaan.
Nouja, blijkbaar hebben wij Nederlanders het nodig, zulke dingen? Want toen die ramp zich voordeed was ook het Irak-rapport onder de aandacht en dat kreeg voorrang. Dus blijkbaar letten we dan niet op natuuurrampen zoals deze en hebben we zo'n enorme dag in het teken van die ramp nodig om iets te doneren? Vind ik raar. Dat moet toch simpeler kunnen denk ik dan...
Dat dus. Ik vind het weer wel een beetje over de top dat het op 7 radiozenders te horen is geweest (het uitzenden ervan kost ook geld doneer dat dan liever) en ook nog op 3 zenders tv. Ik geef heus wel alleen niet veel en wat ik geef gaat naar sponsorlopen en naar lege-flessen-bonnen en inzamelacties hier in de buurt. Dat ze er een mooie show van maken met artiesten enzo vind ik mooi zien geven doet tenslotte ook geven. Maar moet dat nou op zoveel zenders helemaal uitgezonden worden?? Dat snap ik dan weer niet. Je kunt ook i.p.v. reclameblokken updates geven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
quote:
Gerdaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo noemt Joel mij meestal: moeder![]()
Zeg moeder, weet je waar ............
En als ik niet luister: Gerda!!
Ruimen die handel !quote:
Ja, vreselijk toch. My middle name. Van de drie die ik heb, vond hij die de meest geschiktequote:
Blijkbaar ja, maar dat is dus wat me stoort.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als je massaal iets wil bereiken moet je ook massale middelen inzetten, dat is toch logisch?
En nee ik vind het niet storend als ik op straat mensen leuke kleine dingen zie doen om geld op te halen en mensen op tv grote dingen zie doen om geld op te halen, ik vind het dan altijd fijn dat er even saamhorigheid heerst want zeiken op elkaar en op alles doen we toch al genoeg in dit land
Zo is het!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Ruimen die handel !
Ja kom op, ga nou niet doen alsof je zelf een heilige bent. Sorry hoor, maar als ik niet geef ben ik gelijk een slecht persoon dat niemand iets gunt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Blijkbaar vinden sommigen het reuze storend dat er een avondje drie tv-zenders hetzelfde uitzenden.
Weet je wat pas storend is? Als je halve familie dood is en je dakloos bent.
En dat terwijl je toch al geboren wordt onder de meest kansloze omstandigheden die er maar zijn ter wereld.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Blijkbaar vinden sommigen het reuze storend dat er een avondje drie tv-zenders hetzelfde uitzenden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, vreselijk toch. My middle name. Van de drie die ik heb, vond hij die de meest geschikte
Maar wat is dan het verschil tussen de tsunami en dit?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, maar dat is dus wat me stoort.
En idd, de saamhorigheid is idd wat goed is, maar ik vraag me dan af; waarom kan dat niet voor de problemen in ons land? Dat is ook wat me stoort. Ik zie meer dan genoeg issues hier die aangepakt moeten worden, genoeg om op te noemen, en daar staan we allemaal lijnrecht tegenover elkaar. Dan vind ik het jammer dat dat niet kan voor onze eigen problemen.
Enne, even om een nuance in het verhaal te brengen: ik geef zeker wel periodiek aan goede doelen, heb ook toentertijd bij die tsunami wat overgemaakt en de algemene fondsen hier doe ik ook. Alleen maak ik er wel een keuze in van waar ik hoeveel aan geef.
En het was er jaren geleden al zo rot toen je verraden werd door je buren en je halve familie vast zat of onder invloed stond van de Duvaliers.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Dan heb je niet goed gelezen wat ik zei, want ik heb nu al twee keer duidelijk gezegd dat ik het NIEMAND (!) kwalijk neem als ze geen geld geven. Kom, niet selectief gaan lezen nu.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja kom op, ga nou niet doen alsof je zelf een heilige bent. Sorry hoor, maar als ik niet geef ben ik gelijk een slecht persoon dat niemand iets gunt?
Nee.
Joel weet het idd mooi te brengen. Mijn moeder heeft 1 hele mooie "doopnaam".quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helemaal top die Joël
![]()
Ik weet de doopnamen van mijn moeder niet eens joh
Het schijnt dat ze dat wel voorzichtig aan gaan pakken omdat het land ook zo corrupt is en nu een heel deel van de regering ook is omgekomen enzo. Ze gaan dat samen met de VN doen en die geeft dan kleine beetjes geld aan projecten e.d. Kijk maar naar de aflevering van Pauw & Witteman van gister, daar wordt het eea uitgelegdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoeveel geld heeft Haiti nu eigenlijk van de hele wereld gekregen?
Daar moeten ze toch zo ongeveer het hele land mee kunnen opbouwen, het lijkt haast bijna meer dan dat ze ooit gehad hebben. En ik hoop van harte dan ze hier jaren voorspoed van kunnen hebben i.p.v. dat ze weer terug vallen in armoede.
Ik zou wel graag willen zien hoe ze dan aanpakken. Geven ze de mensen zelf geld om een huis te bouwen?
Mijn gevoel van hoe het is geregeld enzo. Ik heb er nu gewoon minder zin in dan toen. En ik ga niet elke keer iets geven bij elke natuurramp.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil tussen de tsunami en dit?
Hebben die mensen daar nu gewoon pech dat het de zoveelste ramp is die een beroep op jou doet?
Zulke dingen zullen blijven gebeuren, zolang wij hier in luxe leven vind ik het onze taak om te helpen waar nodig. En wil je echt de problemen in ons land die we zelf veroorzaken vergelijken met een allesverwoestende natuurramp in een ontwikkelingsland?
Ik vind gewoon dat je het ineens heel sarcastisch brengt, ook met de ':)' smiley voor je post. Ik vond dat je een steek onder water gaf door de laatste zin die je zei, en daar voelde ik me door aangevallen. Op internet is het soms lastig te peilen hoe iemand iets bedoeld.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen wat ik zei, want ik heb nu al twee keer duidelijk gezegd dat ik het NIEMAND (!) kwalijk neem als ze geen geld geven. Kom, niet selectief gaan lezen nu.
Je schuift me nu verdorie uitspraken in de mond die ik nooit zou zeggen, met 'slecht persoon' en 'heilige'![]()
Lees mijn post nog even na, die je quote... dan zeg ik alleen maar dat ik het 'gezeur' over dat het op drie zenders tegelijk een beetje jammer vindt. Verder niets over slechte personen, wel of geen geld geven, etc.
Dan is het voortaan misschien beter om dan even te vragen hoe ik het bedoelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je het ineens heel sarcastisch brengt, ook met de ':)' smiley voor je post. Ik vond dat je een steek onder water gaf door de laatste zin die je zei, en daar voelde ik me door aangevallen. Op internet is het soms lastig te peilen hoe iemand iets bedoeld.
Diequote:
wel veel fotos maken hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:06 schreef Cat22 het volgende:
Hoi!![]()
Geen DTH updates of gewieber?
Dan zal ik het voortouw nemen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog één nachtje slapen en dan gaan we naar DTH!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn de betere plannen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem vanmiddag lekker vrij, ga zo lekker de stad in en dan lekker vroeg naar huis![]()
lekker, geniet ervan!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem vanmiddag lekker vrij, ga zo lekker de stad in en dan lekker vroeg naar huis![]()
Alsof jij je laat dwingen.quote:
Sorry, maar ik moet hier nog even op inhaken, ook al is de discussie voorbij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Hey, jij zei dat ik hem moest showenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof jij je laat dwingen.![]()
Je wil gewoon je taart flashen.
Ik denk niet dat de discussie voorbij is hoor, dus voeg toe als je wil.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet hier nog even op inhaken, ook al is de discussie voorbij.
Weet je wat mij stoort? Dat koenders het geld wel kan verdubbel, maar dat wij volgend jaar de broekriem ws moeten aanhalen omdat er weer een begrotings te kort is. Dat is wat mij stoort.
En balkenende die oproept om vooral GUL te geven. Heeft die kerel zelf zn salaris al gedoneerd?
Wow, heb ik zo'n macht over je?quote:
Ik heb niet terug gelezen van gisterenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de discussie voorbij is hoor, dus voeg toe als je wil.
Maar ik had weinig toe te voegen aan wat ik gisteravond heb gezegd. Ieder zijn mening en ik zie er weinig nut in mijn mening nogmaals te herhalen.Dus dat verklaart waarom ik er vandaag niet op inging.
[..]
Wow, heb ik zo'n macht over je?![]()
*valt om*
Het is wel een heel liefe taart hoor, had de foto niet willen missen.
Dat moet alleen Cat22quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:04 schreef Greys het volgende:
Want als we voor smileys nou ook al disclaimers moeten gaan plaatsen...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:39 schreef Cat22 het volgende:
Satsu had net trouwens eenmoment.
Het beest houdt ervan op de rand van het bad te zitten. Heel relaxed en dan laat hij zijn staart zakken tot op het wateroppervlak. Vandaag duwde ik zijn staart onder water: geen respons, water was immers lekker warm. Tot hij van de rand sprong. Hij wist niet hoe hij zich moest draaien om dat koude druipende ding wat aan zijn kontje ontsproot te bekijken.Hij had zelfs het besef niet zich droog te gaan likken.
En ome Naartjie vond die natte zwabber opeens erg interessant om tegenaan te tikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |