abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 januari 2010 @ 10:04:51 #126
163650 Greys
pi_77131067
Oh en ik zag dat ik gister niet goed heb teruggelezen, want ik zag Muizelientje!

Muizel, wat fijn dat je je al wat beter voelt! Goooooooo Mighty Mouse!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:08:58 #127
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_77131176
Tis zulk mooi weer weer vandaag, ik heb zin om vanmiddag vrij te nemen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 januari 2010 @ 10:19:45 #128
163650 Greys
pi_77131483
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Tis zulk mooi weer weer vandaag, ik heb zin om vanmiddag vrij te nemen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77131491
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een combinatie van een paar dagen skiën en wat huizen bekijken in Luzern, Zwitserland.
Oeh leuk.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:21:33 #130
176471 oh-oh
pi_77131541
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:19 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nataaaaaasj
Ik kijk wel ff hoe druk het hier is vandaag.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 januari 2010 @ 10:24:49 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77131626
MrS. t tof!

@greys, t zou me heel gaaf lijken maar idd t eten

k mag voor fok een ijshockeywedstrijd gaan fotograferen binnenkort
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:30:18 #132
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77131800
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

al hoewel er natuurlijk niks mis is met aan het goeie doel geven, word ik altijd die commerciele ramtam zo beu die er om heen zit, heel veel "bn'ers" die ineens mee willen doen zodat ze met hun kop op tv / radio komen om te laten zien hoe goed iedereen wel niet is

tis allemaal gewoon weer een smerige hype, daar baal ik zo van, dat iedereen ineens zingend met de handen in elkaar joepiedepoepie-goedhartig zit te doen, en vervolgens een maand later is iedereen het weer vergeten, het is niet meer "in", wachtend op de volgende ramp

en dan dacht je dat die fashion-gays erg waren met het hypen van mode
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

ik heb echt niks tegen grootschalige goeie-doel-rampen-acties hoor, maar als nu iedereen op de radio/tv nou wat minder blij met zichzelf was... en er een hoop mensen zijn die het doen om erbij te horen, dan vraag ik me echt af waar zijn we mee bezig

voorbeeld: 2005, orkaan katrina, hoop heisa in de media, iedereen vond het echt erg, en iedereen vond het zielug

dan is de rush van de hype voorbij, en dan ziet de boel in new orleans er in 2009 nog steeds zo uit:

[ afbeelding ]

iedereen is het alweer vergeten

en dat is dan in het rijkste land ter wereld he
Precies. Ben het echt helemaal met je eens. Daarom heb ik ook niks overgemaakt nu.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:08 schreef MrSubtle het volgende:
Ni Hao!

[knip]

Okay, ik zal het ontbijt van de meesten wel weer hebben laten terugkomen, dus ik kan weer uitloggen hier
Hoe cool!! Oeh ja daar zullen wel gore dingen te eten zijn idd. Ik weet niet of je mn post nog ziet maar wil je het toch vragen; wat ga je nog allemaal bezoeken in Beijing? Tienanmenplein enzo?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:30:39 #133
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77131810
Ohja, en mogguh allemaal

Ik beb snibverkoubeb
pi_77132081
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:24 schreef Ynske het volgende:
MrS. t tof!

@greys, t zou me heel gaaf lijken maar idd t eten

k mag voor fok een ijshockeywedstrijd gaan fotograferen binnenkort
Oeh leuk heb je er zin in??
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_77132098
Mogguh wie er net binnengekomen is en die ik nog niet gegroet heb.

Beterschap Enfermera

Yns. gaat het alweer beter met het hoesten??
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:41:34 #136
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77132121
Mijn boerderij is onbereikbaar
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 januari 2010 @ 10:44:10 #137
163650 Greys
pi_77132210
Ik kan echt gewoon bijna niet geloven hoe negatief er door sommigen over acties bij rampen gedaan wordt
Nog steeds niet. Ik had de posts van Zwabber gemist daarover.

Dus 'omdat iedereen het een maand later toch alweer vergeten is', kan je beter helemaal maar je ogen er voor sluiten en niet helpen? Nou, daar zijn die mensen daar klaar mee dan

Probeer dat nou eens los te zien van elkaar.
JA, het is kut dat het er na de orkaan Katrina op sommige plekken nog steeds niet uit ziet, maar JA, er zijn ook heel veel mensen wél geholpen aan nieuwe huizen inmiddels. Zie toch eens niet alleen het negatieve.
En JA, de meeste mensen zijn het een maand later weer vergeten, maar dat betekent toch niet dat de mensen die het niet vergeten en daar de handen uit de mouwen willen steken om wel te helpen dan maar zonder geld moeten komen te zitten?

Sorry, moest het even kwijt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 januari 2010 @ 10:44:43 #138
163650 Greys
pi_77132228
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:41 schreef ElisaB het volgende:
Mijn boerderij is onbereikbaar
Gladheid?
IJzel?
Overstekende pinguins?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:48:04 #139
176471 oh-oh
pi_77132347
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
Ik kan echt gewoon bijna niet geloven hoe negatief er door sommigen over acties bij rampen gedaan wordt
Nog steeds niet. Ik had de posts van Zwabber gemist daarover.

Dus 'omdat iedereen het een maand later toch alweer vergeten is', kan je beter helemaal maar je ogen er voor sluiten en niet helpen? Nou, daar zijn die mensen daar klaar mee dan

Probeer dat nou eens los te zien van elkaar.
JA, het is kut dat het er na de orkaan Katrina op sommige plekken nog steeds niet uit ziet, maar JA, er zijn ook heel veel mensen wél geholpen aan nieuwe huizen inmiddels. Zie toch eens niet alleen het negatieve.
En JA, de meeste mensen zijn het een maand later weer vergeten, maar dat betekent toch niet dat de mensen die het niet vergeten en daar de handen uit de mouwen willen steken om wel te helpen dan maar zonder geld moeten komen te zitten?

Sorry, moest het even kwijt
Ik vind het ook echt naar, ik krijg dr een knoop van in mn maag hoor.
Echt zelfs al blijft dr geld aan de strijkstok hangen , al komt dr van de 10 euro die je geeft 7 euro aan, als er maar wat aan komt.
We kunnen toch niet maar allemaal helemaal geen ene fucking niks doen om die mensen daar te helpen???
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 januari 2010 @ 10:49:52 #140
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77132406
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:40 schreef nieslief het volgende:

Beterschap Enfermera

je kunt t beter rochelen noemen
k heb wel t idee dat t wat vooruit gaat, als in k hoest dingen los nu
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 januari 2010 @ 10:50:26 #141
163650 Greys
pi_77132428
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik vind het ook echt naar, ik krijg dr een knoop van in mn maag hoor.
Echt zelfs al blijft dr geld aan de strijkstok hangen , al komt dr van de 10 euro die je geeft 7 euro aan, als er maar wat aan komt.
We kunnen toch niet maar allemaal helemaal geen ene fucking niks doen om die mensen daar te helpen???
Ik heb niet eens zo zeer een probleem met mensen die zeggen dat ze geen geld willen of kunnen geven, dat is geheel hun eigen keuze en daar zal ik nooit iemand op aankijken.

Maar de redenen steken me zo.
'Ja, een maand later is iedereen het toch weer vergeten". Ja dus?? Moeten we het dan massaal maar gewoon na 5 minuten vergeten dus ipv over een maand? Helpt dat die mensen?
'Die artiesten die allemaal weer zonodig met hun kop op tv willen'. Nou sorry, die zijn gevraagd daarvoor en ik vind het werkelijk super dat ze zich massaal daarvoor inzetten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:51:55 #142
176471 oh-oh
pi_77132480
Oh die Sjon trouwens
Gisteravond stond ie gewoon al op het bed
Dat trapje had ie ook gevonden
Dus ik dacht naja ok, dan kan je er ook zelf uit om te plassen op de plasmat en zo.
Maar toen bedacht ie dat het veel leuker was om heel wild te gaan spelen in bed ipv slapen, dus heb ik m dr maar uit geknikkerd, zn mand in.
Meteen stil en doorgeslapen tot vanmorgen
( Groucho Marx )
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:56:07 #143
176471 oh-oh
pi_77132626
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb niet eens zo zeer een probleem met mensen die zeggen dat ze geen geld willen of kunnen geven, dat is geheel hun eigen keuze en daar zal ik nooit iemand op aankijken.

Maar de redenen steken me zo.
'Ja, een maand later is iedereen het toch weer vergeten". Ja dus?? Moeten we het dan massaal maar gewoon na 5 minuten vergeten dus ipv over een maand? Helpt dat die mensen?
'Die artiesten die allemaal weer zonodig met hun kop op tv willen'. Nou sorry, die zijn gevraagd daarvoor en ik vind het werkelijk super dat ze zich massaal daarvoor inzetten.
Kijk als je niks kan missen, ok, daar kun je niks aan doen natuurlijk.
Maar echt moedwillig niks willen geven vind ik toch raar.
Je kunt je toch wel een beetje verplaatsen in die mensen daar?
Als je je zelfs voor mensen in een land als Haiti nog geen cent overhebt terwijl we hier in luxe leven, dan ben je imo toch wel een iets minder sympathiek persoon
Zeker als je er dan ook nog heel erg mee te koop moet lopen.
Speel dan gewoon stiekem de vrek
( Groucho Marx )
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:57:41 #144
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77132672
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:40 schreef nieslief het volgende:

Beterschap Enfermera

Thanks

@Greys: Snap het hoe je erover denkt, ik help alleen liever mensen hier in NL. En wat Zwabber zegt, het circus eromheen vind ik jammer, het is zo zwelgen in je eigen goedheid omdat je geld hebt gedoneerd Daar hou ik niet zo van. Maar natuurlijk is het wel goed dat mensen geld geven zodat het land weer enigzins opgebouwd kan worden
pi_77132679
KWam hier net iemand met een pup op kantoor
Kwil er ook 1
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_77132828
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:58 schreef nieslief het volgende:
Muis zit naast de luidsprekers van de pc...... Hij is aan het zoeken..... Waar komt toch dat geluid vandaan Ik weet zeker dat ik kippen en een eend hoor
Farmville?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 januari 2010 @ 11:04:18 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77132876
k had maanzaadbroodjes van de warme bakker.... alles ligt onder die dingen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_77132942
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef trovey het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van mijn buurman ....die heeft dezelfde argumenten...hij schrok er zelfs van dat hij, toen hij terugkwam nadat hij onverwacht in het ziekenhuis was opgenomen, dat hij een leeg aanrecht aantrof....had hij nog nooit gezien
Ik ben ook zo. Maar mijn man niet. Dus hier is het aanrecht bijna altijd leeg. Gister deed niemand het uit zichzelf, dus heb ik het vanochtend maar gedaan, bij uitzondering En bij uitzondering stond er ook al veel. Wat ik me tegenwoordig wel heb aangeleerd, is om al tijdens het koken de rommel op te ruimen, zodat er na het eten bijna niets meer staat.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 januari 2010 @ 11:07:10 #149
163650 Greys
pi_77132971
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Thanks

@Greys: Snap het hoe je erover denkt, ik help alleen liever mensen hier in NL. En wat Zwabber zegt, het circus eromheen vind ik jammer, het is zo zwelgen in je eigen goedheid omdat je geld hebt gedoneerd Daar hou ik niet zo van. Maar natuurlijk is het wel goed dat mensen geld geven zodat het land weer enigzins opgebouwd kan worden
Ik snap dat 'zwelgen in je eigen goedheid' niet zo steeds?
Die artiesten worden daar voor gevraagd om belangeloos mee te werken. Als ze nee zeggen is het niet goed, maar als ze ja zeggen is het ook niet goed want dan zwelgen ze in hun eigen goedheid
En alleen door middel van zo'n 'circus' bereik je zoveel mensen tegelijk. Met een oproepje in de krant alleen hadden ze echt niet al die miljoenen opgehaald hoor. Dus wát is nou belangrijker, dat die mensen daar zoveel mogelijk geholpen worden die alles kwijt zijn, of dat Borsato weer even op tv is?

Disclaimer: ik ben niet boos oid ofzo hoor Ik snáp het alleen gewoon niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77133108
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Thanks

Het is ook geen aflaat. Tenminste... dat hoort het niet te zijn. En dat zwelgen in je eigen goedheid is ook niet tof. En ja, er zijn veel mensen die er niet bij stilstaan. Aan de andere kant, van mij uit gezien... zien geven doet geven en daar zijn op dit moment mensen mee geholpen. Dus, ja, ik zeg het wel. Ik geef aan een kleinschalig project dat mensen helpt. En of ze er dan hulp van invliegen of dat er goederen van gekocht worden zal mij een worst zijn. En ik hoop van harte dat ze dat land nu constructief kunnen helpen. Dwz, mensen kunnen helpen om op weg te komen en zichzelf te helpen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')