Ik vind gewoon dat je het ineens heel sarcastisch brengt, ook met de ':)' smiley voor je post. Ik vond dat je een steek onder water gaf door de laatste zin die je zei, en daar voelde ik me door aangevallen. Op internet is het soms lastig te peilen hoe iemand iets bedoeld.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen wat ik zei, want ik heb nu al twee keer duidelijk gezegd dat ik het NIEMAND (!) kwalijk neem als ze geen geld geven. Kom, niet selectief gaan lezen nu.
Je schuift me nu verdorie uitspraken in de mond die ik nooit zou zeggen, met 'slecht persoon' en 'heilige'![]()
Lees mijn post nog even na, die je quote... dan zeg ik alleen maar dat ik het 'gezeur' over dat het op drie zenders tegelijk een beetje jammer vindt. Verder niets over slechte personen, wel of geen geld geven, etc.
Dan is het voortaan misschien beter om dan even te vragen hoe ik het bedoelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je het ineens heel sarcastisch brengt, ook met de ':)' smiley voor je post. Ik vond dat je een steek onder water gaf door de laatste zin die je zei, en daar voelde ik me door aangevallen. Op internet is het soms lastig te peilen hoe iemand iets bedoeld.
Diequote:
wel veel fotos maken hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:06 schreef Cat22 het volgende:
Hoi!![]()
Geen DTH updates of gewieber?
Dan zal ik het voortouw nemen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog één nachtje slapen en dan gaan we naar DTH!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn de betere plannen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem vanmiddag lekker vrij, ga zo lekker de stad in en dan lekker vroeg naar huis![]()
lekker, geniet ervan!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem vanmiddag lekker vrij, ga zo lekker de stad in en dan lekker vroeg naar huis![]()
Alsof jij je laat dwingen.quote:
Sorry, maar ik moet hier nog even op inhaken, ook al is de discussie voorbij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Blijkbaar vinden sommigen het reuze storend dat er een avondje drie tv-zenders hetzelfde uitzenden.
Weet je wat pas storend is? Als je halve familie dood is en je dakloos bent.
Hey, jij zei dat ik hem moest showenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof jij je laat dwingen.![]()
Je wil gewoon je taart flashen.
Ik denk niet dat de discussie voorbij is hoor, dus voeg toe als je wil.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet hier nog even op inhaken, ook al is de discussie voorbij.
Weet je wat mij stoort? Dat koenders het geld wel kan verdubbel, maar dat wij volgend jaar de broekriem ws moeten aanhalen omdat er weer een begrotings te kort is. Dat is wat mij stoort.
En balkenende die oproept om vooral GUL te geven. Heeft die kerel zelf zn salaris al gedoneerd?
Wow, heb ik zo'n macht over je?quote:
Ik heb niet terug gelezen van gisterenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de discussie voorbij is hoor, dus voeg toe als je wil.
Maar ik had weinig toe te voegen aan wat ik gisteravond heb gezegd. Ieder zijn mening en ik zie er weinig nut in mijn mening nogmaals te herhalen.Dus dat verklaart waarom ik er vandaag niet op inging.
[..]
Wow, heb ik zo'n macht over je?![]()
*valt om*
Het is wel een heel liefe taart hoor, had de foto niet willen missen.
Dat moet alleen Cat22quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:04 schreef Greys het volgende:
Want als we voor smileys nou ook al disclaimers moeten gaan plaatsen...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:39 schreef Cat22 het volgende:
Satsu had net trouwens eenmoment.
Het beest houdt ervan op de rand van het bad te zitten. Heel relaxed en dan laat hij zijn staart zakken tot op het wateroppervlak. Vandaag duwde ik zijn staart onder water: geen respons, water was immers lekker warm. Tot hij van de rand sprong. Hij wist niet hoe hij zich moest draaien om dat koude druipende ding wat aan zijn kontje ontsproot te bekijken.Hij had zelfs het besef niet zich droog te gaan likken.
En ome Naartjie vond die natte zwabber opeens erg interessant om tegenaan te tikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |