Nou, Albert West heeft natuurlijk wel ervaring met een Shalala ipv een Shalalie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je enthousiasme (over het songfestival dus) spettert van de pagina af.![]()
En, nog steeds vertrouwen erin dat we dit jaar een kans hebben om te winnen?
DTH!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, Albert West heeft natuurlijk wel ervaring met een Shalala ipv een Shalalie.
Al was dat meer Cha la la I need you
Ik moet toegeven, het is dit jaar moeilijker dan OOIT om optimistisch te zijn.
Maar dat heeft ook wel weer zijn charme
Omgquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
JA! Door weer en wind!![]()
Coaches kandidaten songfestival zijn bekend: Corry Konings, Frans Bauer
, Albert West
, Grad Damen
en Marianne Weber
Valt niet op dat de TROS het dit jaar organiseert he?
MB! Maatje!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg
Die gaan dus de kandidaten begeleiden? En niet Within temptation enzo? Dus geen hippe uitvoeringen van het ongetwijfeld verschrikkelijke nummer?Ik heb het nog steeds niet gehoord
Deal!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
MB! Maatje!![]()
Zullen we met elkaar afspreken dat we het nooooit gaan luisteren?
nieuws kijken met doven ondertiteling, en geluid uitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Deal!
Dat is alleen wel moeilijk rond de tijd van het Festival dan, want dan hoor je overal stukjes ervan in het nieuws enzo
Goed planquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nieuws kijken met doven ondertiteling, en geluid uit![]()
of je haalt je nieuws van internet
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:30 schreef Barbaaf het volgende:
/negeert FV en ESF![]()
Morgen DTHIk heb er zin in
Ten tijde van Tsjernobyl zat ik in de 5e kas VWO, ik kreeg van de natuurkundeleraar een geigertellermee. Na regenbuien was wel een lichte verhoging ten opzichte van normaal te meten, vooral op poreuze materialen als dakpannen maar niet in de hoeveelheden om je enigszins zorgen te maken. Zoals al gezegd, alleen ophopingen via voedsel hadden voor enig risico kunnen zorgen maar zelfs dat zal in Nederland wel meegevallen hebben
/nerd
Ja. De TROS heeft bepaald. Die organiseert het dit jaar en bepaalt lekker alles zelfquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg
Die gaan dus de kandidaten begeleiden? En niet Within temptation enzo? Dus geen hippe uitvoeringen van het ongetwijfeld verschrikkelijke nummer?Ik heb het nog steeds niet gehoord
nou, k heb een stukje mp3 met napoleon die een mini repetoire afwerkt, veel tuut, oui, bonjour napoleon, bonjour, kletskous, tres bien, j'adore, bien sur en bonjour-de-poepiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Nok dr poezels komen bijna he?
Ik heb niks bijgelezen.
Ben al twee uur thuis , waarvan ik 1 uur met de hondjes buiten geweest ben.
Voor het eerst dat Kees en Karel Sjon bij daglicht meemaken gewoon he![]()
Karel kreeg net weer een aanval trouwens, zo snel na elkaar heeft ie dr nog geen twee gehad![]()
Maar het kan zijn dat het hele Sjon gebeuren hem wat veel is natuurlijk, twas een veel minder heftige aanval dan die enge van laatst,arme beeb.
Heb ik nog iets gemist sinds 12.30?
De taart van Densie zag ik nog, dies geweldig
Dat is wel heel erg zeg, alle kans op leuke muziek is nu wel verkeken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. De TROS heeft bepaald. Die organiseert het dit jaar en bepaalt lekker alles zelf![]()
Er waren zelfs inzendingen van winnende componisten van het Eurovisie van andere jaren en die hebben ze ongeluisterd weer teruggestuurd![]()
Met deze coaches wordt het natuurlijk 5x hetzelfde Nederland-Muziekland-arrangement
Ik krijg t verdulleme niet gedownload, moet ik een account voor aanmaken en zo, jammerrrrrrquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, k heb een stukje mp3 met napoleon die een mini repetoire afwerkt, veel tuut, oui, bonjour napoleon, bonjour, kletskous, tres bien, j'adore, bien sur en bonjour-de-poepie
maar hij raffelt het vandaag lekker af, dus sommige dingen zijn moeilijk te onderscheiden
klik
Dan ga ik de seeeeeeeeerie kijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh @ Cat, tis geen fimmul, tis een seeeeeerie
En een dekentje om onder te kruipen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik stond vanochtend fris en fruitig naast mijn bedje, maar nu heb ik keel- en hoofdpijn. Does it ever stop?Hopelijk doet ibuprofen en thee de trick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hij zegt dit:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Je moet wachten als je geen account wilt.
Heb ik ook! Gaat helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En een dekentje om onder te kruipen.Beterschap!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:47 schreef Cat22 het volgende:
Farmville bokt. Ik kan mijn boerderij niet meer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft vriend van de week gemaakt. En dat is de reden dat deze strijkplank nog niet weg gegooid is.
Nein, dat is dezelde link , krijg ik helaas dezelfde meldingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:49 schreef ferrari_rood het volgende:
http://rs182.rapidshare.com/files/339321811/napoleonkletst.mp3
misschien werkt dit
k zie het, probeer het anders vanavond nog een keertje ofzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, dat is dezelde link , krijg ik helaas dezelfde melding
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft vriend van de week gemaakt. En dat is de reden dat deze strijkplank nog niet weg gegooid is.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[afbeelding]
En samen met Fire. Deze foto is hopelijk wat scherper.
fire heeft een plafondventilator op zijn kopquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve Ziggyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:43 schreef Cat22 het volgende:
Ziggy hoofd![]()
Wat is ze toch een mager kruimeltje.Ze zal de kruik vast wel waarderen.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben al in Beijing geweest, heb daar eigenlijk bijna alle grote sites bezocht (Tian'aman square inderdaad, verboden stad, lama temple, allerlei parken, de hutongs (soort traditionele woningen / krottenwijken), chinese muur, tempel van hemelse vrede, etc). Als ik terug kom in Beijing ga ik denk ik niet meer in Beijing zelf blijven maar met de trein verder reizen van daaruit
Welkom!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:15 schreef sararaats het volgende:
ik wil graag in de OP. nu heb ik het wel gevonden want ze noemen me Kuikie omwille van m'n kleine gestalte en gepiep.
Ik zou niet durven! Veel thee en fruit en vanavond vroeg slapen, dan ben ik morgen vast weer de oudequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Vanavond maar even wat Sjon filmpjes kijken(Het zijn er wel véul zeg
)
GB, niet ziek worden he?![]()
Mooie foto, FR!
Jamaar, hijs te snel voor fotos en hij doet echt zulke leuke dingen als ie wakker isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Vanavond maar even wat Sjon filmpjes kijken(Het zijn er wel véul zeg
)
GB, niet ziek worden he?![]()
Mooie foto, FR!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef MissBliss het volgende:
Nouuu, ik snap er niks van!
De uitslagen van Ziggy's schildklier zijn 'te laag'. Dus, ipv te snel, werkt dat ding nu te langzaam. Dan zou ze toch juist dikker moeten worden?
Ik krijg hem ook niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, dat is dezelde link , krijg ik helaas dezelfde melding
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Had de da daar geen verklaring voor?
Wat raar...
Nou, de da van gisteren is er pas donderdag weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
rare uitslag MB wat zei de DA ervan?
Wat een schat!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is iets scherper denk ik.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef Cat22 het volgende:
PPPPPiet PPPPaulusma zegt:
'morgen kans op regen en SNEEUW'![]()
Zo klinkt het wel een beetje vreemd inderdaad. Ben benieuwd...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Nou, de da van gisteren is er pas donderdag weerDus ik zou moeten wachten. Maar de assistente laat straks de andere da terugbellen, want ik snap het gewoon niet
Tja, raar, ik slaap slecht en moet op de gekste ogenblikken huilen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat hij nog maar lang bij ons mag blijven
Hoe is het met jullie Strega?
wat vervelend, weet men al wat eraan te doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef MissBliss het volgende:
Nouuu, ik snap er niks van!
De uitslagen van Ziggy's schildklier zijn 'te laag'. Dus, ipv te snel, werkt dat ding nu te langzaam. Dan zou ze toch juist dikker moeten worden?
ja maat joeptjoeb pakt geen mp3's, enne, ik had het ook maar snel even opgenomen omdat hij zo leuk zat te kakelenquote:
Nog geen dames gearriveerd? Ik wilde net in je topic gaan kijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef nokwanda het volgende:
Any time now![]()
We wachten. tiktaktiktaktiktak
Hij belde om ongeveer half 5 dat ie op weg was en dat het wss een uurtje zou duren. Maar het is echt spitsuur. Dus ik verwacht hen ieder moment, maar hou rekening met de filesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog geen dames gearriveerd? Ik wilde net in je topic gaan kijken.
Kan nog wel effe duren. En als je dan denkt dat het gesleten is, komen er van die momenten dat het in alle hevigheid terug is, alsof het gister was.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, raar, ik slaap slecht en moet op de gekste ogenblikken huilen.
Gelukkig hebben we hier troosthonden.
ghehehe, hij maakt er een potje van hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:37 schreef oh-oh het volgende:
Napoleon klinkt als het liefdeskind van C3PO en R2D2![]()
![]()
![]()
Nee, had het er vandaag nog met de vriend die hem gevonden heeft over.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan nog wel effe duren. En als je dan denkt dat het gesleten is, komen er van die momenten dat het in alle hevigheid terug is, alsof het gister was.
En geen geloof dat daartegen helpt
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, had het er vandaag nog met de vriend die hem gevonden heeft over.
Hij zei, wanneer stopt het huilen?
Ik zei: Nooit, maar het word minder.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, had het er vandaag nog met de vriend die hem gevonden heeft over.
Hij zei, wanneer stopt het huilen?
Ik zei: Nooit, maar het word minder.
Damnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef MissBliss het volgende:
Nok, hebben de dames al namen?(Lijkt me wel, maar houden ze die ook?
)
Nou, de dierenarts belde dus: De schildklier werkt nu dus te traag, wat eigenlijk niet raar is, want de dosering die ze nu krijgt is veel te hoog nu ze zo afgevallen is. Dus die moeten we nu halveren. Verder ook verder gaan met nierdieet zoveel mogelijk.
Hoe het dan komt dat ze zo afgevallen is: nou, hoogstwaarschijnlijk ligt dat dan weer ergens anders aan, want zo'n lijfje bestaat niet alleen uit niertjes en een schildklier natuurlijk.
Over 4-6 weken moeten we dan weer terug voor onderzoek en dan gaan ze ook kijken en voelen of ze misschien iets anders vinden
Aangezien ze 'voelen' zei, kan ik dan alleen maar aan een tumor denken eigenlijk.
Nou, niet zo leuk dus allemaal.
Het is net een lief klein banaantje, zielig om hem te gebruikenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef Qwea het volgende:ik lig dubbel hier
Jora23 heeft mn vibrator ontvangen die ik haar gestuurd heb
mail maar hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en nu ik toch aan het vragen ben..
Ik heb juist een plaatje gevonden wat ik als ava wil gebruiken. Zou iemand die kunnen ombouwen voor me als ik hem mail?![]()
stuur maarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb juist een plaatje gevonden wat ik als ava wil gebruiken. Zou iemand die kunnen ombouwen voor me als ik hem mail?![]()
Thanksquote:
In je poes steken zul je hem! niks zielig! Misbruiken dat krengquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:53 schreef jora23 het volgende:
[..]
Het is net een lief klein banaantje, zielig om hem te gebruiken
Nee iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
Nou ja, zolang ze nog gewoon eet en wil eten, gaat het in principe wel goed. Maar ja, als ze zo blijft afvallen heb ik over een paar maanden geen kat meer over natuurlijk!
k hoop dat t snel beter met haar gaatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
Nou ja, zolang ze nog gewoon eet en wil eten, gaat het in principe wel goed. Maar ja, als ze zo blijft afvallen heb ik over een paar maanden geen kat meer over natuurlijk!
ik zie dat je al hulp hebt, maar if all else fails ben ik er ook nogquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Nou mijn poezen kijken me al aan vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
In je poes steken zul je hem! niks zielig! Misbruiken dat kreng
Hopen dat het halveren van de medicatie ook wat uithaalt!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
er is inmiddels een tof topic over hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef sararaats het volgende:
allez, ik heb geen huisdieren maar zorg wel mee voor Super Vlekje (de poes van m'n broer)
spooksteden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |