Ik zou niet durven! Veel thee en fruit en vanavond vroeg slapen, dan ben ik morgen vast weer de oudequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Vanavond maar even wat Sjon filmpjes kijken(Het zijn er wel véul zeg
)
GB, niet ziek worden he?![]()
Mooie foto, FR!
Jamaar, hijs te snel voor fotos en hij doet echt zulke leuke dingen als ie wakker isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Vanavond maar even wat Sjon filmpjes kijken(Het zijn er wel véul zeg
)
GB, niet ziek worden he?![]()
Mooie foto, FR!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef MissBliss het volgende:
Nouuu, ik snap er niks van!
De uitslagen van Ziggy's schildklier zijn 'te laag'. Dus, ipv te snel, werkt dat ding nu te langzaam. Dan zou ze toch juist dikker moeten worden?
Ik krijg hem ook niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, dat is dezelde link , krijg ik helaas dezelfde melding
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Had de da daar geen verklaring voor?
Wat raar...
Nou, de da van gisteren is er pas donderdag weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
rare uitslag MB wat zei de DA ervan?
Wat een schat!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is iets scherper denk ik.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef Cat22 het volgende:
PPPPPiet PPPPaulusma zegt:
'morgen kans op regen en SNEEUW'![]()
Zo klinkt het wel een beetje vreemd inderdaad. Ben benieuwd...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Nou, de da van gisteren is er pas donderdag weerDus ik zou moeten wachten. Maar de assistente laat straks de andere da terugbellen, want ik snap het gewoon niet
Tja, raar, ik slaap slecht en moet op de gekste ogenblikken huilen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat hij nog maar lang bij ons mag blijven
Hoe is het met jullie Strega?
wat vervelend, weet men al wat eraan te doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef MissBliss het volgende:
Nouuu, ik snap er niks van!
De uitslagen van Ziggy's schildklier zijn 'te laag'. Dus, ipv te snel, werkt dat ding nu te langzaam. Dan zou ze toch juist dikker moeten worden?
ja maat joeptjoeb pakt geen mp3's, enne, ik had het ook maar snel even opgenomen omdat hij zo leuk zat te kakelenquote:
Nog geen dames gearriveerd? Ik wilde net in je topic gaan kijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef nokwanda het volgende:
Any time now![]()
We wachten. tiktaktiktaktiktak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |