Hij belde om ongeveer half 5 dat ie op weg was en dat het wss een uurtje zou duren. Maar het is echt spitsuur. Dus ik verwacht hen ieder moment, maar hou rekening met de filesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog geen dames gearriveerd? Ik wilde net in je topic gaan kijken.
Kan nog wel effe duren. En als je dan denkt dat het gesleten is, komen er van die momenten dat het in alle hevigheid terug is, alsof het gister was.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, raar, ik slaap slecht en moet op de gekste ogenblikken huilen.
Gelukkig hebben we hier troosthonden.
ghehehe, hij maakt er een potje van hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:37 schreef oh-oh het volgende:
Napoleon klinkt als het liefdeskind van C3PO en R2D2![]()
![]()
![]()
Nee, had het er vandaag nog met de vriend die hem gevonden heeft over.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan nog wel effe duren. En als je dan denkt dat het gesleten is, komen er van die momenten dat het in alle hevigheid terug is, alsof het gister was.
En geen geloof dat daartegen helpt
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, had het er vandaag nog met de vriend die hem gevonden heeft over.
Hij zei, wanneer stopt het huilen?
Ik zei: Nooit, maar het word minder.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, had het er vandaag nog met de vriend die hem gevonden heeft over.
Hij zei, wanneer stopt het huilen?
Ik zei: Nooit, maar het word minder.
Damnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef MissBliss het volgende:
Nok, hebben de dames al namen?(Lijkt me wel, maar houden ze die ook?
)
Nou, de dierenarts belde dus: De schildklier werkt nu dus te traag, wat eigenlijk niet raar is, want de dosering die ze nu krijgt is veel te hoog nu ze zo afgevallen is. Dus die moeten we nu halveren. Verder ook verder gaan met nierdieet zoveel mogelijk.
Hoe het dan komt dat ze zo afgevallen is: nou, hoogstwaarschijnlijk ligt dat dan weer ergens anders aan, want zo'n lijfje bestaat niet alleen uit niertjes en een schildklier natuurlijk.
Over 4-6 weken moeten we dan weer terug voor onderzoek en dan gaan ze ook kijken en voelen of ze misschien iets anders vinden
Aangezien ze 'voelen' zei, kan ik dan alleen maar aan een tumor denken eigenlijk.
Nou, niet zo leuk dus allemaal.
Het is net een lief klein banaantje, zielig om hem te gebruikenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef Qwea het volgende:ik lig dubbel hier
Jora23 heeft mn vibrator ontvangen die ik haar gestuurd heb
mail maar hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en nu ik toch aan het vragen ben..
Ik heb juist een plaatje gevonden wat ik als ava wil gebruiken. Zou iemand die kunnen ombouwen voor me als ik hem mail?![]()
stuur maarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb juist een plaatje gevonden wat ik als ava wil gebruiken. Zou iemand die kunnen ombouwen voor me als ik hem mail?![]()
Thanksquote:
In je poes steken zul je hem! niks zielig! Misbruiken dat krengquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:53 schreef jora23 het volgende:
[..]
Het is net een lief klein banaantje, zielig om hem te gebruiken
Nee iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
Nou ja, zolang ze nog gewoon eet en wil eten, gaat het in principe wel goed. Maar ja, als ze zo blijft afvallen heb ik over een paar maanden geen kat meer over natuurlijk!
k hoop dat t snel beter met haar gaatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
Nou ja, zolang ze nog gewoon eet en wil eten, gaat het in principe wel goed. Maar ja, als ze zo blijft afvallen heb ik over een paar maanden geen kat meer over natuurlijk!
ik zie dat je al hulp hebt, maar if all else fails ben ik er ook nogquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Nou mijn poezen kijken me al aan vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
In je poes steken zul je hem! niks zielig! Misbruiken dat kreng
Hopen dat het halveren van de medicatie ook wat uithaalt!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
er is inmiddels een tof topic over hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef sararaats het volgende:
allez, ik heb geen huisdieren maar zorg wel mee voor Super Vlekje (de poes van m'n broer)
spooksteden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |