Dat heb ik gedaan, anders is ze weer 5 minuten bezigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Ach die kleine onhandige ouwe ZiggGing ze er zelf weer op of heb jij dat gedaan?
Aww Ziggy.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, anders is ze weer 5 minuten bezig
Aaawwquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Aww Ziggy.
En mijn frisse dame van net twee jaar is zo'n muts dat als ze valt of met stoeien op haar rug eindigt ze ook heel suffig net zo blijft liggen. Zo'n blik van waarom moet mij dit nu weer overkomen trekt ze dan.
Omgquote:
Heb je niet een vers ziggy prentje toevallig?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaww
Ja zielig en komisch tegelijk is dat.
Wat blijft ie rustig liggen. Mijn dunne deelt een mep uit naar mijn dikkiedoedel als ze met haar staart aan de haal gaat.quote:
Geen mooie, maar ik heb speciaal voor jou met mn telefoon even 2 kiekjes gemaakt van Ziggy op het tafeltje waar ze net zo elegant vanaf rolde:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je niet een vers ziggy prentje toevallig?
Aww, die ziggy toch...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen mooie, maar ik heb speciaal voor jou met mn telefoon even 2 kiekjes gemaakt van Ziggy op het tafeltje waar ze net zo elegant vanaf rolde:
[ afbeelding ]
De kruik lag net meer aan de rand van het tafeltje en je ziet dat zij ook op de rand van de kruik ligt, zodat ze, in staat van totale ontspanning, makkelijk er vanaf kan rollen
[ afbeelding ]
"Mens, laat me toch slapen"
link?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:47 schreef Enfermera het volgende:
Ik zit die uitzending van gister ff te kijken, die van een dubbeltje op z'n kant.. Shocking.
Dat ja. Ze is echt een mager hummeltje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:43 schreef Cat22 het volgende:
Ziggy hoofd![]()
Wat is ze toch een mager kruimeltje.Ze zal de kruik vast wel waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |