Ah, nou in dat geval: ja, dat heeft ze wel eensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stopverf achtig zie ik als smeerbaar, tandpasta, leverpate, pindakaas?
Oh wittig, nee dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wittig en halfvast (als pasta) bedoelt. Want da's stopverf.
Hmmz, ik zou het echt niet kunnen zeggen, maar ik zal er op gaan letten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:46 schreef Strega het volgende:
Meer van als hele grote hopen(voor een kat dan) en dan licht beige/grijzig van kleur en erg stinkend. De lichte kleur zou moeten opvallen in de kattenbak. Als het iets met de alvleesklier kunnen er enzymen gegeven worden door de dierenarts. Het voedsel wat de kat nu tot zich neemt, stroomt door voordat er genoeg uit opgenomen is door het lichaam, gaat vaak samen met een schildklierprobleem. De kat haalt dus bij lange na niet genoeg "uit" de voeding en vermagerd sterk.
Ik zou het even aan je DA vragen, het is vrij makkelijk op- te sporen. Door de evt. enzymen zou de opname van voeding beter moeten gaan en de kat weer aankomen in gewicht. Ik zou er geen 4 tot 6 weken mee wachten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmz, ik zou het echt niet kunnen zeggen, maar ik zal er op gaan letten.
Dan is dat ook niet het geval bij Ziggy, want die geur is overduidelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmz, ik zou het echt niet kunnen zeggen, maar ik zal er op gaan letten.
Ik ga eerst wel een paar dagen op dr poep lettenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zou het even aan je DA vragen, het is vrij makkelijk op- te sporen. Door de evt. enzymen zou de opname van voeding beter moeten gaan en de kat weer aankomen in gewicht. Ik zou er geen 4 tot 6 weken mee wachten.
Oh, nou de geur is dodelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:56 schreef jora23 het volgende:
[..]
Dan is dat ook niet het geval bij Ziggy, want die geur is overduidelijk![]()
Maar als jouw katje goede nierwaardes heeft, moet ze ook niet zo stinken uit haar bekje hoor.
Ing: er zijn geen nieuwe SMS waardige ontwikkelingen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:04 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik zagZiggy
![]()
Kan me voorstellen dat bij een te hoog ingestelde dosering de kat gaat afvallen, omdat het proces tussen de beide hormonen dan verstoord is.
Hopelijk gaat het snel beter met een lagere dosering![]()
Verder nog Rossi en Fire![]()
En nu wegggg, omkleden en naar Trovey&JJH-town
Baloe stonk ook vreselijk gruwelijk ranzig uit z'n mond, echt een rottingslucht.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, nou de geur is dodelijk[ afbeelding ]
Ik ruik het al als ze op de grond naast de bank zit en ze mauwt ofzo
Maar ja, ze eet ook alleen natvoer dus misschien komt het daardoor.
Het wordt wel heel erg een Ziggy-topic nu he
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing: er zijn geen nieuwe SMS waardige ontwikkelingen!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:04 schreef Cat22 het volgende:
Maakt toch niet uit MB.![]()
Ziggy is een beetje van ons allemaal, iets meer van jou en Re en vooral van zichzelf.
Hm, ze heeft het bekkie echt goed bekeken, maar niks raars aan. Ja, het zag er wel ranzig uit vond ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Baloe stonk ook vreselijk gruwelijk ranzig uit z'n mond, echt een rottingslucht.
En toen bleek ook dat er idd iets aan het rotten was in dat bekkie![]()
Is Ziggy wel es getest op FIV/FELV?
En ik ga repeteren. We zitten deze week op een andere locatie. Zooo vervelend. In plaats van 500 meter moet ik nu 200 meter lopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:09 schreef trovey het volgende:
Ik ga even de wekelijkse boodschappen doen
Greys, volgens mij wacht er iemand in dat topic al een tijdje op goedkeuring van jequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Doen jullie ook een poging?
[SPEL!] Six degrees of ESF
Is het nog verder gezocht dan het voorbeeld in de OP? Dan is het misschien geen goeiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet er misschien wel eentje, maar ik weet niet of die te ver gezocht is
Of je doet 't gewoon lekker tochquote:Degene die de vorige genoemde persoon binnen zes stappen kan linken aan het ESF mag de volgende persoon noemen die gelinkt moet worden. En als diegene er even niet is, dan roept een ander gewoon weer een volgende.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:34 schreef nokwanda het volgende:
Het schorriemorrie is er
En een ervan is echt schorriemorrie. Check tha topic
Ik heb het vanavond pas geopend dat topicquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:31 schreef Barbaaf het volgende:
kusje voor Ziggy en MB![]()
[..]
Greys, volgens mij wacht er iemand in dat topic al een tijdje op goedkeuring van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |