Welkom!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi,
Is dit de lotgenoten groep voor bevroren pinguins?
Groetjes,
Een onzeker keizertje
Vertel maar hoor! Kun je tapdansen toevallig?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi,
Groetjes,
Een onzeker keizertje
JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Maar ik hunt niet mee dusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef Cat22 het volgende:
Volgende SC mag wel eenhyper
bijna
naar
DTH
titel hebben.
![]()
*gaat LaPo hunten*
Noes!!!! Mn batterij!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom!Wat is je account op FB, dan mag je mijn buurman worden.
![]()
Farmvillers: Mijn kippenhok is bijna klaar, kijk uit naar rondvliegende eieren!
En nu zal ik me weer kalm houden wat betreft FV stuff hier.![]()
Ik heb je maar laten uitslapen, je lag er zo vredig bij.quote:
Ik nu ook!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik ehh, zie een hoop spelfouten in de TT
Engels! FTW!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik ehh, zie een hoop spelfouten in de TT
Engel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je maar laten uitslapen, je lag er zo vredig bij.
Ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi,
Groetjes,
Een onzeker keizertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb ook een kippenhok nu!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom!Wat is je account op FB, dan mag je mijn buurman worden.
![]()
Farmvillers: Mijn kippenhok is bijna klaar, kijk uit naar rondvliegende eieren!
En nu zal ik me weer kalm houden wat betreft FV stuff hier.![]()
tux on ice!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi,
Groetjes,
Een onzeker keizertje
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Cat22 het volgende:
Varkens geven truffels.
LOL! EchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het ook al zo gek dat je konijnen had, wat geven die nou?Maar das natuurlijk Angora wol
Ik dacht eerst; ze worden toch niet geslacht he![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Die had ik voor ze gemaakt ( FarmVille ) Maar laten ze links liggenquote:
op 1 enkele kernel panic na is mijn linux nog nooit vastgelopenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die had ik voor ze gemaakt ( FarmVille ) Maar laten ze links liggen
Ik zeg ingevroren, nier vastgelopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op 1 enkele kernel panic na is mijn linux nog nooit vastgelopen![]()
en dat is niet eens de schuld van linux, maar van nvidia
Kijk eens naar je tobo. De t en de r zitten naast elkaar,mag ik eens een keertje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehh, nierfalen is ietsje ernstiger dan een kernel panic
ja ik typ er ook vaak zat naast hoor (tien salami's en een laptop toetsenbord dusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Kijk eens naar je tobo. De t en de r zitten naast elkaar,mag ik eens een keertje.
(Ik heb echt dikke vingers hoor!)
Aaahw!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:08 schreef MissBliss het volgende:
Aaawww arme Ziggy!
Ze lag net heel diep in slaap op dr kruikje, en toen echt in slowmotion zag ik haar vanuit mn ooghoek heel langzaam opzij rollen en zo pardoes van het tafeltje afEn ze bleef er echt versuft naast liggen
Ze valt er wel vaker af, maar nu was het wel heel knulligMaar goed, niks gebroken, ze ligt alweer.
Arme Ziggy! *giechel*quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:08 schreef MissBliss het volgende:
Aaawww arme Ziggy!
Ze lag net heel diep in slaap op dr kruikje, en toen echt in slowmotion zag ik haar vanuit mn ooghoek heel langzaam opzij rollen en zo pardoes van het tafeltje afEn ze bleef er echt versuft naast liggen
Ze valt er wel vaker af, maar nu was het wel heel knulligMaar goed, niks gebroken, ze ligt alweer.
Echt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg spannendquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:10 schreef nokwanda het volgende:
Ja hallo, mijn natte droom is nog maar 2 uur en 51 minuten van me verwijdenrd. Zie deze TT
Ja, ik achteraf ook hoor. Maar bij haar vind ik het altijd toch wel heel zielig, omdat ze al zo oud en breekbaar isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Aaahw!
Maar ik moest toch ook wel een beetje lachen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:11 schreef nieslief het volgende:
Nokhet schandaal
erop???
Wat geven poezen eigenlijk in farmville??
Ja! Verslaaaaaafd!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:10 schreef Maes het volgende:
Ik heb aardbeien geoogst, stiekum toen niemand keek
Zelf niets verrekt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik achteraf ook hoor. Maar bij haar vind ik het altijd toch wel heel zielig, omdat ze al zo oud en breekbaar is
En ik schrok omdat ze bleef liggen(die ene miliseconde voor ik haar gepakt had
)
Neequote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme Ziggy! *giechel*
Heb je mijn charmante Yoko filmpje gezien?
Dat kan ik me voorstellen arme Ziggy en arme jij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik achteraf ook hoor. Maar bij haar vind ik het altijd toch wel heel zielig, omdat ze al zo oud en breekbaar is
En ik schrok omdat ze bleef liggen(die ene miliseconde voor ik haar gepakt had
)
Ach die kleine onhandige ouwe Ziggquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:08 schreef MissBliss het volgende:
Aaawww arme Ziggy!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:10 schreef Maes het volgende:
Ik heb aardbeien geoogst, stiekum toen niemand keek
Hoe doe ik dat dan??? Ik heb heul geen borstel. Kan wel aaienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef Cat22 het volgende:
Die borstel je. En 5 keer borstelen = lintje.
Neequote:
Dat heb ik gedaan, anders is ze weer 5 minuten bezigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Ach die kleine onhandige ouwe ZiggGing ze er zelf weer op of heb jij dat gedaan?
Aww Ziggy.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, anders is ze weer 5 minuten bezig
Aaawwquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Aww Ziggy.
En mijn frisse dame van net twee jaar is zo'n muts dat als ze valt of met stoeien op haar rug eindigt ze ook heel suffig net zo blijft liggen. Zo'n blik van waarom moet mij dit nu weer overkomen trekt ze dan.
Omgquote:
Heb je niet een vers ziggy prentje toevallig?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaww
Ja zielig en komisch tegelijk is dat.
Wat blijft ie rustig liggen. Mijn dunne deelt een mep uit naar mijn dikkiedoedel als ze met haar staart aan de haal gaat.quote:
Geen mooie, maar ik heb speciaal voor jou met mn telefoon even 2 kiekjes gemaakt van Ziggy op het tafeltje waar ze net zo elegant vanaf rolde:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je niet een vers ziggy prentje toevallig?
Aww, die ziggy toch...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen mooie, maar ik heb speciaal voor jou met mn telefoon even 2 kiekjes gemaakt van Ziggy op het tafeltje waar ze net zo elegant vanaf rolde:
[ afbeelding ]
De kruik lag net meer aan de rand van het tafeltje en je ziet dat zij ook op de rand van de kruik ligt, zodat ze, in staat van totale ontspanning, makkelijk er vanaf kan rollen
[ afbeelding ]
"Mens, laat me toch slapen"
link?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:47 schreef Enfermera het volgende:
Ik zit die uitzending van gister ff te kijken, die van een dubbeltje op z'n kant.. Shocking.
Dat ja. Ze is echt een mager hummeltje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:43 schreef Cat22 het volgende:
Ziggy hoofd![]()
Wat is ze toch een mager kruimeltje.Ze zal de kruik vast wel waarderen.
Mja, toch is ze wel even 'dik' geweest hoor! Maar nu dus een stuk afgevallen. Ik zie dat alleen totaal niet omdat ik dr elke dag zie, mn moeder zei het zondag dat ze afgevallen was.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat ja. Ze is echt een mager hummeltje.
Maar dat hoofd van haar blijft kicken
He bahquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:24 schreef Qwea het volgende:
trouwens, gisteren rond 22u een kat doodgereden hier voor op de weg![]()
Bloedvlek is nog te ziendierenambu enzo erbij. Meisje wat de kat heeft doodgereden he-le-maal overstuur
Vraagt die stomme ambu medewerker ook nog of ik ff in de zak wil kijken om te kijken of ik weet van wie die kat is. Dus ik "nee. Dank je" douwt ie gewoon die zak onder mn neus
Mooi dat ik weggelopen ben. MM heeft wel gekekenarm beestje
Hoe heten de dames eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:26 schreef nokwanda het volgende:
Hier heeft het hele huis nu een grote beurt gehad met Biotex. Alles is helemaal schoon voor de komst van de dames. Mogen ze het met z'n achten weer vies gaan maken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef nokwanda het volgende:
Hier heeft het hele huis nu een grote beurt gehad met Biotex. Alles is helemaal schoon voor de komst van de dames. Mogen ze het met z'n achten weer vies gaan maken.
Ik ben al in Beijing geweest, heb daar eigenlijk bijna alle grote sites bezocht (Tian'aman square inderdaad, verboden stad, lama temple, allerlei parken, de hutongs (soort traditionele woningen / krottenwijken), chinese muur, tempel van hemelse vrede, etc). Als ik terug kom in Beijing ga ik denk ik niet meer in Beijing zelf blijven maar met de trein verder reizen van daaruitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:30 schreef Enfermera het volgende:
Hoe cool!!Oeh ja daar zullen wel gore dingen te eten zijn idd. Ik weet niet of je mn post nog ziet maar wil je het toch vragen; wat ga je nog allemaal bezoeken in Beijing? Tienanmenplein enzo?
![]()
MrS!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben al in Beijing geweest, heb daar eigenlijk bijna alle grote sites bezocht (Tian'aman square inderdaad, verboden stad, lama temple, allerlei parken, de hutongs (soort traditionele woningen / krottenwijken), chinese muur, tempel van hemelse vrede, etc). Als ik terug kom in Beijing ga ik denk ik niet meer in Beijing zelf blijven maar met de trein verder reizen van daaruit
alleen de vlop, of ook de film?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:44 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh: je vlop is binnen!![]()
Als ik de film gekeken heb stuur ik hem weer terug.
Je wordt oudquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef Enfermera het volgende:
Oh fijn, dit kan er ook nog wel bij. Naast mn schouder en vandaag dan mn snotneus ging ik net stofzuigen en schoot het in mn onderrug.... Welja.![]()
Vastquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Je wordt oud....en ik ga dit oude lijf
eens richting Action sturen om die cadeautjes voor de katten op te halen
JA! Door weer en wind!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:43 schreef Cat22 het volgende:
Morgen.
Dierenthuis.
Gaat door.
Ja toch?
100% zeker he?
Want ik heb net weer vierhonderachtenzestig blikjes in mijn auto gefrommeld.
En die ga ik er NIET weer uithalen!
Ik moet lachen hierom....,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:43 schreef Cat22 het volgende:
Morgen.
Dierenthuis.
Gaat door.
Ja toch?
100% zeker he?
Want ik heb net weer vierhonderachtenzestig blikjes in mijn auto gefrommeld.
En die ga ik er NIET weer uithalen!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef Enfermera het volgende:
Oh fijn, dit kan er ook nog wel bij. Naast mn schouder en vandaag dan mn snotneus ging ik net stofzuigen en schoot het in mn onderrug.... Welja.![]()
Nou het is me weer duidelijk. Songfestival gaan we helemaal overslaan hier.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
Coaches kandidaten songfestival zijn bekend: Corry Konings, Frans Bauer
, Albert West
, Grad Damen
en Marianne Weber
Valt niet op dat de TROS het dit jaar organiseert he?
Je enthousiasme (over het songfestival dus) spettert van de pagina af.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
JA! Door weer en wind!![]()
Coaches kandidaten songfestival zijn bekend: Corry Konings, Frans Bauer
, Albert West
, Grad Damen
en Marianne Weber
Valt niet op dat de TROS het dit jaar organiseert he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |