klopt, daarom heb ik me post ook aangepast!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Ascendancy het volgende:
tvp
Had jij het maar moeten doen nick
hij staat dadelijk wel op internet hoor!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:49 schreef Kidney_bean01 het volgende:
SHIT! Ik had niet door dat Wie is de mol vandaag was!!!!!! Ik dacht dat het niet doorging ivm die actie.. wanneer is de herhaling?
Uitzending gemist.nlquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:49 schreef Kidney_bean01 het volgende:
SHIT! Ik had niet door dat Wie is de mol vandaag was!!!!!! Ik dacht dat het niet doorging ivm die actie.. wanneer is de herhaling?
dat is ook zo!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:49 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Ik vind het altijd te kort duren.
Kijk gewoon naar uitzendinggemist.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:49 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ook!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef Marissaatje het volgende:
JAAA eindelijk de afvaller goed voorspeld in de prono!!
Wie weet komt er iemand weer terug laterquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen groen... want er gaan er nooit twee tegelijk uit
even wachtenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef Marissaatje het volgende:
JAAA eindelijk de afvaller goed voorspeld in de prono!!
Waarom niet? Is toch wel eerder gebeurd?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen groen... want er gaan er nooit twee tegelijk uit
Oortje of iets?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Barbara is het gewoon niet... als ze haar niet hadden teruggekocht had het programma geen mol meer gehad
Ja, zou natuurlijk ook kunnen.quote:
Maar dat is toch vreemd?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Barbara is het gewoon niet... als ze haar niet hadden teruggekocht had het programma geen mol meer gehad
Wat als ze gewoon een groen scherm had gekregen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ze kon altijd zelf beslissen of ze het geloofde. Met seinen had ze dus kunnen horen/zien wie rood of groen aanwees en had ze het niet kunnen geloven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Oh verrek... dat zou wel briljant zijnquote:
Verwacht ik ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
Ik denk dat Manuel later nog terugkomt.
Ja inderdaad, de Japanse cultuur is heel interessant.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:01 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik hoop dat ze wel meer met Japan doen - deze opdrachten kunnen ook wel in Nederland.
Ze heeft haar over haar oren en die dingen kunnen heel klein zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Is wel een heel groot risico hoor
goed punt, had ik niet aan gedachtquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ze heeft haar over haar oren en die dingen kunnen heel klein zijn.
Is mijn post onzichtbaar ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:01 schreef Piles het volgende:
Als Barbera geen vrijstelling had gekregen, waren ze toch gewoon naar de test gegaan en had ze een groen/rood scherm gekregen?
Ik verdenk Barbara ook niet echt. Maar je weet het nooit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Is wel een heel groot risico hoor
Nee, maar volgens mij klopt het niet. Er is niet gezegd dat ze teruggingen naar het scherm, alleen dat er geld te verdienen was en toen is ze meegenomen. Vervolgens kregen ze te horen dat ze bij rood wegmoest, en bij groen mocht blijven. Conclusie: ze kan de mol niet zijn, want er is risico op rood en zonder mol heb je een probleem.quote:
Dat dacht ik in het begin, maar als je na meer dan een dag nog steeds niet op pootjes staat.. Wat is dan nog je meerwaarde?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:07 schreef Jivis het volgende:
Leuke aflevering, maar vind dat Manuel veel te abrupt weg is... zit nog een staartje aan, anders zou ik het wel erg vreemd vinden. Kan me herinneren dat ze er bij de ziekte van Roeland veel meer aandacht aan besteedden destijds.
Ik denk dat ze er dan uit had gelegen, einde aflevering. Weet niet of het al eerder tot de laatste is gekomen en of ze dan het scherm ook hebben laten zien.quote:
In molseries in andere landen is de mol zelfs een tijd uit het spel geweest. Dus het hoeft geen probleem te zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij klopt het niet. Er is niet gezegd dat ze teruggingen naar het scherm, alleen dat er geld te verdienen was en toen is ze meegenomen. Vervolgens kregen ze te horen dat ze bij rood wegmoest, en bij groen mocht blijven. Conclusie: ze kan de mol niet zijn, want er is risico op rood en zonder mol heb je een probleem.
Zou kunnen ja, ze hadden dit wel op verschillende manieren kunnen 'regisseren'quote:
Dat was wel anders toen zaten ze met z'n allen in tentjes vlak bij elkaar. Nu lag hij waarschijnlijk de hele tijjd boven de wcpot, geen leuke tvquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:07 schreef Jivis het volgende:
Leuke aflevering, maar vind dat Manuel veel te abrupt weg is... zit nog een staartje aan, anders zou ik het wel erg vreemd vinden. Kan me herinneren dat ze er bij de ziekte van Roeland veel meer aandacht aan besteedden destijds.
True maar dan nog: wat extra uitleg kon geen kwaad. Nu was het van: "Manuel is ziek, dus dikke doei." punt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:10 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat was wel anders toen zaten ze met z'n allen in tentjes vlak bij elkaar. Nu lag hij waarschijnlijk de hele tijjd boven de wcpot, geen leuke tv
Ja, of iemand met schoenmaat 37.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:10 schreef TLC het volgende:
Wie reed er eigenlijk in de auto met nummer 37 ?
(3+7, tiende seizoen... misschien is dat een aanwijzing)
Dan is het niet meer Wie is de Mol in mijn ogen. Als dat gebeurd stop ik gelijk met kijken. De Mol hoort ten alle tijden in het spel te blijven, tenzij dringende omstandigheden dit onmogelijk maken. Dan denk ik aan overlijden van de mol of familie/vrienden van de mol of een zware ziekte. Elk ander excuus is voor mij ondenkbaar eigenlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
In molseries in andere landen is de mol zelfs een tijd uit het spel geweest. Dus het hoeft geen probleem te zijn.
had ze ook nog een rood boekje?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Die rode kleren van Hind zijn volgens mij echt geen toeval... zeker als ik nog die rode sleutel in mijn geheugen haal van de eerste aflevering
Ja, maar de vier mensen hadden ook niet gelogen. Dus om het nou over een mogelijk oortje te gaan hebben...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zou Barbara in kunnen hebben om steeds de groene steen te kunnen aanwijzen
Inderdaad. Valt me ook op dat de kleur blauw vaak naar voren komt: blauw broekpak van Sanne, ze begonnen vanavond over het blauwe shirt van Frits, blauwe onderbroek van Frits...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Die rode kleren van Hind zijn volgens mij echt geen toeval... zeker als ik nog die rode sleutel in mijn geheugen haal van de eerste aflevering
Het is al eens voorgekomen volgens mij hoor. Bij 1 van de eerste seizoenen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan is het niet meer Wie is de Mol in mijn ogen. Als dat gebeurd stop ik gelijk met kijken. De Mol hoort ten alle tijden in het spel te blijven, tenzij dringende omstandigheden dit onmogelijk maken. Dan denk ik aan overlijden van de mol of familie/vrienden van de mol of een zware ziekte. Elk ander excuus is voor mij ondenkbaar eigenlijk.
Wat is er met een oortje?
Ah op die manier. Ze draaide wel steeds dezelfde kant op... Maar ik geloof er eerlijk gezegd niet in.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En Pieter-Jan weet wie de Mol is, waarom zou hij dat anders moeten weten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:11 schreef Operc het volgende:
De theorie van het oortje wordt natuurlijk wel enigzins ondersteund omdat Barbara mee werd genomen voordat de rest naar dat tafeltje liep met die 2 kommen.
Ja, dat herinner ik mij ook. Maar volgens mij gingen er toen 2 tijdelijk uit voor een opdracht. En dat werd @ random bepaald. Maar pin me er niet op vast. Dat vind ik wel iets anders overigens, dan weet de rest dat er 2 even weg zijn, en dat daar de mol bij kan zitten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is al eens voorgekomen volgens mij hoor. Bij 1 van de eerste seizoenen.
Omdat ie de presentator is?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:17 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
En Pieter-Jan weet wie de Mol is, waarom zou hij dat anders moeten weten?
Nee volgens mij is de mol er echt een aflevering uit geweest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik mij ook. Maar volgens mij gingen er toen 2 tijdelijk uit voor een opdracht. En dat werd @ random bepaald. Maar pin me er niet op vast. Dat vind ik wel iets anders overigens, dan weet de rest dat er 2 even weg zijn, en dat daar de mol bij kan zitten.
Dat kun je speltechnisch gezien nooit maken!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:19 schreef Karstman het volgende:
Ander theorietje, Manuel was de mol, is nu ziek weg en nu hebben ze een probleem. Barbara was backup en moest apart worden gehaald van de rest om haar te instrueren...
Tot nu toe heeft de presentator nooit geweten wie de mol isquote:
Mooie om morgen is uit te zoeken, ben ik wel benieuwd naar!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee volgens mij is de mol er echt een aflevering uit geweest.
Misschien een keus van de presentator?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft de presentator nooit geweten wie de mol is
PJ zei dat ie het wist, maar ook hij kan liegen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij weet ook mijn opa's naam niet, maar ik kan hem wel vertellen als je dat graag wil.quote:
dat lijkt me dan idd meer logisch. Manuel wilde vorige week koste wat het kost een extra joker. Daar verklapte hij dat hij de mol niet was.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Nee, dat hadden ze anders opgelost dan.
Wij zien alles hier in 9 afleveringen en 9 dagen.. Wie zegt dat het echt 9 dagen waren? Dat is een kwestie van de groep desnoods 2 dagen op het strand parkeren. Wisselen van mol klinkt niet logisch.
als dat zo is, zal het denk ook meteen het einde van de mol zijn!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:19 schreef Karstman het volgende:
Ander theorietje, Manuel was de mol, is nu ziek weg en nu hebben ze een probleem. Barbara was backup en moest apart worden gehaald van de rest om haar te instrueren...
De vorige (2?) seizoenen wist hij het ook niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Misschien een keus van de presentator?
Die hint was meer bedoeld als laten zien aan Karel en Angela denk ik. En daar heeft iedereen geprobeerd te laten zien dat hij/zij de mol was, maar de echte mol heeft zich natuurlijk echt laten zien. Totaal waardeloze aanwijzing als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:21 schreef Madsen het volgende:
het is vast al gezegd maar de mol zou zich deze afl. laten zien. arjen met die spiegel? hij liet zich letterlijk zien
vorig jaar wist hij het sowieso niet. Toen dacht hij Sebastiaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
PJ zei dat ie het wist, maar ook hij kan liegen.
Ik wou ook jaren geen Peugeot. Maar ik heb er nu wel 1.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
De vorige (2?) seizoenen wist hij het ook niet.
of arjen die zich in de spiegel liet zien (tijdens zijn interview stuk)quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef dfnk het volgende:
Maar de bekendmaking van de mol is dus eigenlijk die opdracht waarbij iedereen zich voor moest doen als de mol?
We weten het uiterlijk in de 10e aflevering, denk dat hij dat meer bedoelde. Hij kon op dat moment van de opname nog niet weten of Frits erin bleef, tenzij hij wist dat Frits de mol isquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:23 schreef detulp050 het volgende:
Opvallend was dat Pieter-Jan zei dat we pas in de 10e aflevering zouden weten of Angela en Karel de goede mol hadden aangewezen. Dat is alleen zo als Frits de finale haalt. En Frits haalt alleen 100% zeker de finale als hij de mol is
Kan. Kan ook anders blijken aan het eind. Maar ik ga vooralsnog met je meequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef dfnk het volgende:
Maar de bekendmaking van de mol is dus eigenlijk die opdracht waarbij iedereen zich voor moest doen als de mol?
Ik weet niet waarom ik er nog op in ga, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat PJ het dit jaar móest weten voor een opdracht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik wou ook jaren geen Peugeot. Maar ik heb er nu wel 1.
Ok, dat neem ik direct van je aan. Dat heb ik overigens niet gelezen, maar ben er wel benieuwd naar. Alhoewel dat voor deze opdracht niet echt noodzakelijk was, want bij een rood partje en terugkeer naar het scherm had de regie nog altijd de eindbeslissing gehad. Dus strikt noodzakelijk was het niet toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:25 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik er nog op in ga, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat PJ het dit jaar móest weten voor een opdracht.
quote:k wou dat ik kon zeggen: Niets is wat het lijkt!! Tadaaaa, hier ben ik. Stiekem toch weer terug in aflevering 4 ofzo.
Maar nee. Ik lig eruit. Het is over. Wie is de Mol? is voor mij ten einde.
Zonder dat brute rode scherm nog wel. Afgehaakt door overmacht.
Alsof je in de Tour de France in de Koninginnerit meezit in de ontsnapping en dan lek rijdt... Zo voelt het een beetje.
Nog even hebben we geprobeerd of ik na een extra ochtend rust weer in kon springen, maar ook dat ging niet.
Pech. En dat terwijl ik - volgens mij dan hè - op een heel goed spoor zat....
Van te voren had ik hele theorieën bedacht, hoe ik het spel zou gaan spelen, maar vanaf minuut 1 werd ik helemaal in het spel gezogen en bleef er van die vooraf bedachte strategie weinig over. Toch maar gewoon op mijn gevoel afgaan. Net zoals ik dat in mijn programma JONG ook altijd doe.
Vanaf dag 1 heb ik 1 (opper)hoofdverdachte gehad. En een tweede kandidaat. Natuurlijk heb ik voor de zekerheid nog een beetje gespreid, maar het feit dat ik er in aflevering 2 niet uit ging, zei mij genoeg. Daar had ik namelijk best bruut ingezet op mijn hoofdverdachte.
Lang verhaal kort: ik lig eruit en die Mol lacht in zijn vuistje. Maar.... Ondanks deze matigste reden om het spel te moeten verlaten, zie ik mijn avontuur in de Mol als een van de waanzinnigste dingen die ik tot nu toe in medialand heb meegemaakt.
Ik weet niet of je de film 'The Game' kent? Nou... Als je in Wie is de Mol? zit, dan voel je je net Michael Douglas. Bizar.
P.S.: Ik heb nu nog meer bewondering voor de makers van dit programma. Het zit qua productie erg goed in elkaar.
Bovendien loopt alles achter de schermen als een geoliede machine. 'Chapeau' en dank voor alle goede zorgen.
Ik zeg: Televizierring 2010! Toch?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik verdenk nu Arjen,Hind of Sanne.
En ik denk ook dat Manuel terug komt..morgen is hij te horen bij Hans Schiffers om 15.30 op radio 2 ! Mijn afvaller vanavond was Kim.
Jammer.quote:Maar nee. Ik lig eruit. Het is over. Wie is de Mol? is voor mij ten einde.
Leuk stukje...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:27 schreef Terreros85 het volgende:
Bericht van Manuel, van de WIDM site
[..]
Dan zou Barbara de mol kunnen zijn..want ze koos wel de goeie steen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Das teveel toevalquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:28 schreef sjimz het volgende:
Eric had een shirt aan van de Boston Red Sox.
Boston + mol op google =
Mol Logistics USA Inc
www.mol-logistics.co.jp
440 William F McClellan Highway
Boston, MA 02128-1172, United States![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef burges het volgende:
Ik denk ook dat Manuel gewoon terugkomt, Wie is de mol en hun snode plannetjes.
Wie zullen er eigenlijk achter al die ideeën zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is logischquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:28 schreef sjimz het volgende:
Eric had een shirt aan van de Boston Red Sox.
Boston + mol op google =
Mol Logistics USA Inc
www.mol-logistics.co.jp
440 William F McClellan Highway
Boston, MA 02128-1172, United States![]()
Dan zou dat het eerste molligs zijn dat hij doet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:41 schreef kratovsk het volgende:
Overduidelijk Frits Sissing de mol. Slimme zin om je te verspreken en zo 3000 euro uit de pot te halen.
Want dat had natuurlijk niet door iedereen gezegd kunnen worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:41 schreef kratovsk het volgende:
Overduidelijk Frits Sissing de mol. Slimme zin om je te verspreken en zo 3000 euro uit de pot te halen.
Als men slim was geweest wel ja, maar daar moet je maar net opkomen (de Mol heeft t mooi kunnen overdenken van tevoren). Maar dat ie ineens uitvond dat ie dat trapje opmoest in dat Nederlandse dorp, en t dan toevallig genoeg nét niet haalt (niet zo gek met een Japanner naast de trap), is voor mij nog de grootste reden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:43 schreef .aeon het volgende:
[..]
Want dat had natuurlijk niet door iedereen gezegd kunnen worden.
Omdat dat een prive zaak is?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:44 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
waarom wordt er niet gewoon gezegd wat voor ziekte manuel had?
Een zeurende SOA.quote:
En het geld net missen natuurlijk. HIj zou het wel kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:43 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dan zou dat het eerste molligs zijn dat hij doet.
Met het geld missen bedoel ik die opdracht van vorige week, waar hij bijna het geld pakte.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
En het geld net missen natuurlijk. HIj zou het wel kunnen zijn.
Huh? Dat moet je ff nader verklaren...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:41 schreef kratovsk het volgende:
Frits zei ´Ik wist al van tevoren dat we naar Japan gingen!´, dus hij is overduidelijk de Mol want alleen de Mol heeft voorkennis.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Huh? Dat moet je ff nader verklaren...
Nou, dat is te kort door de bocht natuurlijk, want je verdacht maken was de opdracht. Maar die zin was wel slim gekozen, als je weet dat die 2 zitten te loeren wie er verdacht is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:52 schreef .aeon het volgende:
[..]
Frits zei ´Ik wist al van tevoren dat we naar Japan gingen!´, dus hij is overduidelijk de Mol want alleen de Mol heeft voorkennis.
Voornamelijk geen zin meer er in, denk ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is er al bekend wat manuel had of heeft?
wat maakt het verschil als je weet dat hij griep heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik gok dat het iets met zijn heilig kruis te maken heeft...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Arjen weet dat Inge dit trucje deed en kopieert het om verdacht over te komenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:54 schreef Kinga het volgende:
Echt Arjen, wtf, te obvious?
[ afbeelding ]
Of hij was melaats. Ook al zo'n bijbelse ziektequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat het iets met zijn heilig kruis te maken heeft...
Joris Linssen deed ook vage handgebaren op foto's, maar dat was ook betekenisloos.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:56 schreef .aeon het volgende:
Kan natuurlijk voor de grap zijn, die gebaren.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:56 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
wat maakt het verschil als je weet dat hij griep heeft.
Ik denk dat je door mollen juist niet op een mol gaat lijken juist deze editie. Mijn gevoel zegt nog steeds Arjen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Arjen weet dat Inge dit trucje deed en kopieert het om verdacht over te komen
Oh ja, kloptquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:58 schreef Horloge het volgende:
[..]
Joris Linssen deed ook vage handgebaren op foto's, maar dat was ook betekenisloos.
Euh je vergeet voor het gemak even dat Arjen inderdaad geen fouten gemaakt heeft, maar daarin tegen is hij ook minimaal 2x over een zelfde stuk asfalt gereden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:10 schreef redcable het volgende:
Arjen deed de verkeersproef uitstekend en alle verdenkingen kwam op barbara, sanne, kim.
Maar in wie is de mol style zou het zijn dat Arjen op een namiddag even geoefend heeft een half jaar eerder op een circuit en uitstekend de proef kon weerstaan. (net als George bij het waterskieen)
ja maar dat is minder opvallend omdat hij in zijn eentje reed en het dan dus voor kan komen. Maar om te laten zien dat hij wel zijn best deed reed hij zonder overtredingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh je vergeet voor het gemak even dat Arjen inderdaad geen fouten gemaakt heeft, maar daarin tegen is hij ook minimaal 2x over een zelfde stuk asfalt gereden.
Daarom zou het ook een goede molactie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar dat is minder opvallend omdat hij in zijn eentje reed en het dan dus voor kan komen. Maar om te laten zien dat hij wel zijn best deed reed hij zonder overtreding
inderdaad, de minst opvallende manier om die opdracht te verneuken zonder heel verdacht te zijn. En je ziet maar weer hoe dom de rest is door die opdracht te verneuken. Allemaal voor alles gaan in plaats van een veilige route kiezen en veilig geld binnen halenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom zou het ook een goede molactie kunnen zijn.
Of hij liegt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:52 schreef .aeon het volgende:
[..]
Frits zei ´Ik wist al van tevoren dat we naar Japan gingen!´, dus hij is overduidelijk de Mol want alleen de Mol heeft voorkennis.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:09 schreef Agiath het volgende:
Ik vind die Frits trouwens echt een rotkop hebben, wat een gaylord
Vooral die scene jaquote:
Op die onderste foto lijkt hij op Benjamin Linus.quote:
Zij is de mol niet. Ze verlulde zich eigenlijk al toen het scherm voor Erik aanging. Toen zei ze namelijk, nou dan hoef je mijn naam niet meer in te toetsen. Maw ze dacht zelf dat ze eruit lag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:32 schreef Operc het volgende:
Barbara zegt zelf ook dat ze nog geen rood scherm heeft gekregen (ja dat is ook zo, dat weet ik)
Misschien een hint vanuit haar dat ze de mol is? Of is het alvast een verklaring? Iets in de trant van: Niet achteraf gaan zeiken dat ik er bijna uit ging als mol, er is vorig seizoen alleen gezegd dat een mol geen rood scherm kan krijgen en dat heb ik niet gehad.
Of ze acteerde dat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zij is de mol niet. Ze verlulde zich eigenlijk al toen het scherm voor Erik aanging. Toen zei ze namelijk, nou dan hoef je mijn naam niet meer in te toetsen. Maw ze dacht zelf dat ze eruit lag.
of.. Nou dan hoef je mijn naam niet meer in te toetsen... want ik weet toch al dat ik Groen krijg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zij is de mol niet. Ze verlulde zich eigenlijk al toen het scherm voor Erik aanging. Toen zei ze namelijk, nou dan hoef je mijn naam niet meer in te toetsen. Maw ze dacht zelf dat ze eruit lag.
Juist omdat Frits deze opdracht 'won' en imho als enige iets 'slims' deed, maakt dat de kans dat hij de echte Mol is groter.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of hij liegt.Omdat hij zich móést voordoen als de mol.
No shit sherlock. Ironie enzo..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of hij liegt.Omdat hij zich móést voordoen als de mol.
Tja, ik weet niet of Karel en Angela precies wisten wat de opdracht aan de kandidaten was, maar als dat wel zo was, dan WIST Karel dat de Mol zich zou proberen te openbaren aan hem.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:56 schreef Bragi het volgende:
Ja, maar het was toch geen échte voorkennis? Wat hij zei, dat wist iedereen op dát moment: dat ze in Japan zijn. Alleen Frits zei het zo dat hij van tevoren al wist dat ze naar Japan gingen. Hij zégt het. Hij bewéért het. Dat maakt hét nog geen voorkennis...
Ik snap dus ook niet dat Karel die aanwijzing zo serieus nam...
Snap je het spel welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij had wel een shirt met Japan aan...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:56 schreef Bragi het volgende:
Ja, maar het was toch geen échte voorkennis? Wat hij zei, dat wist iedereen op dát moment: dat ze in Japan zijn. Alleen Frits zei het zo dat hij van tevoren al wist dat ze naar Japan gingen. Hij zégt het. Hij bewéért het. Dat maakt hét nog geen voorkennis...
Ik snap dus ook niet dat Karel die aanwijzing zo serieus nam...
Volgens mij heeft Angela het altijd wel geweten toen zij nog presenteerde. In ieder geval wist ze het in dat seizoen met 'gewone' Nederlanders... dat blonde meisje dat Frank Sinatra zong was toen de Mol. Die jongen die 'who let the dog out' zong vind ik nog steeds de meest hilarische scene in Wie is de Mol geschiedenis.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een mol met autocue of niet, lastig lastigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:49 schreef Ladidadida het volgende:
Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits...
Lastig
Ik blijf dus bij Arjen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Enfermera het volgende:
Is dat een cryptische opmerking van Arjen? "Ik heb mijn opdracht niet gehaald, maar de groep wel"?
Één van de eerste dingen die Arjen zei in de eerste aflevering:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:44 schreef Enfermera het volgende:
Nog even mezelf quoten uit het (verkeerde) 10e topic over deze serie:
[..]
Ik blijf dus bij Arjen.
Ze wisten het al wat verder van tevoren, Frits Sissing heeft het aan zijn gezin verteld, zo zei hij in een promofilmpje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:31 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik vraag me overigens af tot in hoeverre de kandidaten niet wisten dat ze naar Japan zouden gaan, Ik vond het in afl 1 nml erg verdacht dat Tim die man in quasi Japans aansprak...? Even in het vliegtuig geleerd, ofzo?
Verdre vind ik het erg jammer dat Manuel er uit is. Vond hem erg leuk. Wat mij betreft had Kim eruit mogen vliegen, wat een irritant portret is dat zeg. Gewoon niet leuk, molt teveel en op een stomme manier ook. Dat gesprek van haar met Karel en Angela was echt te kansloos voor woorden.
Ik zet mijn geld ook voorzichtig op Arjen. Bij die auto-opdracht heeft hij de hoogste score gehaald, maar dan wel 'per ongeluk' 2x over hetzelfde stuk asfalt rijden. Ja, zo kan ik ook geld binnen harken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:44 schreef Enfermera het volgende:
Nog even mezelf quoten uit het (verkeerde) 10e topic over deze serie:
[..]
Ik blijf dus bij Arjen.
Die in Argentinië was tenminste nog gênant. Deze 'opdracht' was inderdaad niets aan, vooral omdat de gastheren nu gewoon Karel en Angela waren in plaats van twee hoge Japanners.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:46 schreef .aeon het volgende:
Sowieso vond ik die opdracht aan tafel vrij kansloos, ook toen in Argentinië. Iedereen weet van elkaar dat je een opdracht hebt en als je even nadenkt kom je er ook snel achter dat iedereen dezelfde opdracht heeft. Het leek erg nep, 'hihi wat doe jij verdacht'. Volgens mij wisten Karel en Angela ook dat ze zo'n opdracht hadden. Dus iedereen gaat een beetje verdacht liggen lopen doen. Wat een opdracht..
Daar ga je toch ook vanuit?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Één van de eerste dingen die Arjen zei in de eerste aflevering:
"ik kijk er ook tegenop dat het zo lang gaat duren"
Hoe weet hij al dat het zolang gaat duren?
Arjen
Ja precies.. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Één van de eerste dingen die Arjen zei in de eerste aflevering:
"ik kijk er ook tegenop dat het zo lang gaat duren"
Hoe weet hij al dat het zolang gaat duren?
Arjen
Nee, dat werd ook in januari uitgezonden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:27 schreef emss het volgende:
Zo, ik dacht alle seizoenen vanaf seizoen 4 gevolgd te hebben, kom ik er achter dat seizoen 9 compleet aan me voorbij gegaan is. Werd die vorig jaar ook rond deze tijd uitgezonden? Of was het een najaars-seizoen, dan zou het kunnen dat ik niet in NL was.
Alleen de winnaar. Mol zijn is een eer om te doen dus dat doen ze vrijwillig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:11 schreef Klopkoek het volgende:
Verdient de Mol eigenlijk ook geld? Of is de winnaar de enige?
Nee hoor, de vorige twee seizoenen wist Hagens het ook al.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef .aeon het volgende:
Tegenwoordig? PJH weet dit seizoen voor het eerst wie de Mol is. Ik geloof dat Karel het ook niet heeft geweten, maar Angela wel dacht ik. En dan nog vind ik niet jammer, wat maakt het nou uit dat de presentator het weet?
Ik meen gehoord te hebben van niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee hoor, de vorige twee seizoenen wist Hagens het ook al.
http://www.mediacourant.nl/?p=52913quote:“Ja, ik wist het dit jaar van tevoren en dat is me goed bevallen. In het verleden heb ik het ook wel eens niet geweten en dan ga je een soort van meespelen. Maar ten eerste ben ik er niet zo goed in. En ten tweede vind ik het niet zo passen bij de rol van presentator.”
Wie wel?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Fascinerend, ik zie overal hints!
Arjen is NIET de mol.
Precies dat jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ze kan van mij altijd een knuffel krijgen, dat dan weer wel.
Schnitzelparadijs, de Popgroep en volgens mij speelt ze ook in iets van Annie M.G. Smidt ofzo dat er nog niet zolang is?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zij is actrice toch? Waar kan ik haar van kennen, waar speelt zij in?
Mag een man niet trots zijn?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:31 schreef NrSiX het volgende:
Ik dacht te horen dat Arjen zei dat hij het wel leuk vond dat de rest het zo slecht deed in de auto, ook wel apart? (weet niet of het al gepost is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |