Ja, of iemand met schoenmaat 37.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:10 schreef TLC het volgende:
Wie reed er eigenlijk in de auto met nummer 37 ?
(3+7, tiende seizoen... misschien is dat een aanwijzing)
Dan is het niet meer Wie is de Mol in mijn ogen. Als dat gebeurd stop ik gelijk met kijken. De Mol hoort ten alle tijden in het spel te blijven, tenzij dringende omstandigheden dit onmogelijk maken. Dan denk ik aan overlijden van de mol of familie/vrienden van de mol of een zware ziekte. Elk ander excuus is voor mij ondenkbaar eigenlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
In molseries in andere landen is de mol zelfs een tijd uit het spel geweest. Dus het hoeft geen probleem te zijn.
had ze ook nog een rood boekje?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Die rode kleren van Hind zijn volgens mij echt geen toeval... zeker als ik nog die rode sleutel in mijn geheugen haal van de eerste aflevering
Ja, maar de vier mensen hadden ook niet gelogen. Dus om het nou over een mogelijk oortje te gaan hebben...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zou Barbara in kunnen hebben om steeds de groene steen te kunnen aanwijzen
Inderdaad. Valt me ook op dat de kleur blauw vaak naar voren komt: blauw broekpak van Sanne, ze begonnen vanavond over het blauwe shirt van Frits, blauwe onderbroek van Frits...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Die rode kleren van Hind zijn volgens mij echt geen toeval... zeker als ik nog die rode sleutel in mijn geheugen haal van de eerste aflevering
Het is al eens voorgekomen volgens mij hoor. Bij 1 van de eerste seizoenen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan is het niet meer Wie is de Mol in mijn ogen. Als dat gebeurd stop ik gelijk met kijken. De Mol hoort ten alle tijden in het spel te blijven, tenzij dringende omstandigheden dit onmogelijk maken. Dan denk ik aan overlijden van de mol of familie/vrienden van de mol of een zware ziekte. Elk ander excuus is voor mij ondenkbaar eigenlijk.
Wat is er met een oortje?
Ah op die manier. Ze draaide wel steeds dezelfde kant op... Maar ik geloof er eerlijk gezegd niet in.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zou Barbara in kunnen hebben om steeds de groene steen te kunnen aanwijzen
En Pieter-Jan weet wie de Mol is, waarom zou hij dat anders moeten weten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:11 schreef Operc het volgende:
De theorie van het oortje wordt natuurlijk wel enigzins ondersteund omdat Barbara mee werd genomen voordat de rest naar dat tafeltje liep met die 2 kommen.
Ja, dat herinner ik mij ook. Maar volgens mij gingen er toen 2 tijdelijk uit voor een opdracht. En dat werd @ random bepaald. Maar pin me er niet op vast. Dat vind ik wel iets anders overigens, dan weet de rest dat er 2 even weg zijn, en dat daar de mol bij kan zitten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is al eens voorgekomen volgens mij hoor. Bij 1 van de eerste seizoenen.
Omdat ie de presentator is?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:17 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
En Pieter-Jan weet wie de Mol is, waarom zou hij dat anders moeten weten?
Nee volgens mij is de mol er echt een aflevering uit geweest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik mij ook. Maar volgens mij gingen er toen 2 tijdelijk uit voor een opdracht. En dat werd @ random bepaald. Maar pin me er niet op vast. Dat vind ik wel iets anders overigens, dan weet de rest dat er 2 even weg zijn, en dat daar de mol bij kan zitten.
Dat kun je speltechnisch gezien nooit maken!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:19 schreef Karstman het volgende:
Ander theorietje, Manuel was de mol, is nu ziek weg en nu hebben ze een probleem. Barbara was backup en moest apart worden gehaald van de rest om haar te instrueren...
Tot nu toe heeft de presentator nooit geweten wie de mol isquote:
Mooie om morgen is uit te zoeken, ben ik wel benieuwd naar!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee volgens mij is de mol er echt een aflevering uit geweest.
Misschien een keus van de presentator?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft de presentator nooit geweten wie de mol is
PJ zei dat ie het wist, maar ook hij kan liegen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft de presentator nooit geweten wie de mol is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |