Ik ook!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef Marissaatje het volgende:
JAAA eindelijk de afvaller goed voorspeld in de prono!!
Wie weet komt er iemand weer terug laterquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen groen... want er gaan er nooit twee tegelijk uit
even wachtenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef Marissaatje het volgende:
JAAA eindelijk de afvaller goed voorspeld in de prono!!
Waarom niet? Is toch wel eerder gebeurd?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen groen... want er gaan er nooit twee tegelijk uit
Oortje of iets?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Barbara is het gewoon niet... als ze haar niet hadden teruggekocht had het programma geen mol meer gehad
Ja, zou natuurlijk ook kunnen.quote:
Maar dat is toch vreemd?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Barbara is het gewoon niet... als ze haar niet hadden teruggekocht had het programma geen mol meer gehad
Wat als ze gewoon een groen scherm had gekregen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ze kon altijd zelf beslissen of ze het geloofde. Met seinen had ze dus kunnen horen/zien wie rood of groen aanwees en had ze het niet kunnen geloven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Oh verrek... dat zou wel briljant zijnquote:
Verwacht ik ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
Ik denk dat Manuel later nog terugkomt.
Ja inderdaad, de Japanse cultuur is heel interessant.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:01 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik hoop dat ze wel meer met Japan doen - deze opdrachten kunnen ook wel in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |