Alleen... ze heeft iets slooms in dr ogenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
leuker dan met rood haar
ik ben zo snel johquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:15 schreef Pien85 het volgende:
Je hebt de OP gedingest?!![]()
Hij is weer gemaakt
ze speelt ook altijd een beetje t sukkeltje in series en filmsquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen... ze heeft iets slooms in dr ogen
Jepquote:
Hoi Juicy, jij bent niet bi, jij bent alleen maar Miley-seksueel, toch?quote:
Geen idee, ik ken haar niet van TV, ja van jaren geleden, Buffy, daarna niet meer. Maar ze heeft gewoon echt iets slooms, alsof ze dr niet helemaal bij is met dr hoofd ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze speelt ook altijd een beetje t sukkeltje in series en films
zon entree vraagt om een enthousiast welkomquote:
Ik spreid graag mijn kansen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoi Juicy, jij bent niet bi, jij bent alleen maar Miley-seksueel, toch?
Hoiquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zon entree vraagt om een enthousiast welkomhoi
Met de sms-jongen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Weer een nieuw deel![]()
En ik heb woensdag een date
Ah okquote:
* littledrummergirl zet alvast maar weer in " daaaaaaaar moet eeeeen ........quote:
Wie?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Nope, niet met de sms jongen.. Met een bekende van ons allen hier
het thee meisje dan ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Nope, niet met de sms jongen.. Met een bekende van ons allen hier
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl zet alvast maar weer in " daaaaaaaar moet eeeeen ........
Ik ben voorzienquote:
Ja, maar die is van jezelf... of heb je nog een andere piemol?quote:
Sinds wanneer is daar wat mis mee?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind haar een beetje een jong bekkie hebben
Juist dat is zo lekker!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dr is iets raars aan drWeet niet precies wat t is
gelukkig ist mijn ttquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
Ik wil idd geen kleine meisjes maar als ze volwassen zijn en klein zijn of een jong bekkie hebben is er imo heulemaal niets mis mee.
http://www.theonion.com/c(...)nudity_on_tv_if_it_squote:Op donderdag 21 januari 2010 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
leuker dan met rood haar
OMFG is die gast geobsedeerd of niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.theonion.com/c(...)nudity_on_tv_if_it_s
Ik mag hopen dat je niet denkt dat het echt is, toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG is die gast geobsedeerd of niet.
quote:
Beetje hangenquote:
Ik heb ze liever wat groter.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
avondjes....
het is officieel.... zaterdag date
wat zei hij? Vertel vertel vertelquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb eindelijk een smsje terug gekregenNu nog in popfront! Rustig in dit topic...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:39 schreef Cyntiaa het volgende:
thee in Assendorp lijkt hem een goed ideeVroeg wanneer ik tijd heb.. terug gestuurd dat ik altijd tijd vrij kan maken voor hem..
Hi chicka, je leeft nog!!quote:
Thanx! Jij bent ook een lekker ding!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hi chicka, je leeft nog!!
tja je moet wat met je tijd eh....mja niet dat we iets gaan doen want ik zit in ziektewet met mijn rug
enne het is dat jij al bezet bent anders had ik het wel geweten hoor in november
laat me weten wanneer je tijd hebt... wel weer zin in leuke avond samenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanx! Jij bent ook een lekker ding!
Ben nu iedere avond op fok aan het modden...ik ben nl blauw geworden..quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
laat me weten wanneer je tijd hebt... wel weer zin in leuke avond samen
a, ik zie het... Feli... welk sub?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben nu iedere avond op fok aan het modden...ik ben nl blauw geworden..
als ik te lang buiten sta in de kou word ik ook blauwquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben nu iedere avond op fok aan het modden...ik ben nl blauw geworden..
Wat denk je..AEX natuurlijk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
a, ik zie het... Feli... welk sub?
soz schat... Hier druk bezig & in R&P...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat denk je..AEX natuurlijk!
We missen je...
Ik weetz...zie jou ook af en toe nog wel posten op R&P!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
soz schat... Hier druk bezig & in R&P...
Al lees ik wel een beetje mee in AEX
geen van beide... Gewoon biquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weetz...zie jou ook af en toe nog wel posten op R&P!
Maar in een bi-topic?of
...wat is het?
Idem, maar ik sta niet op het punt om te trouwen...hoe zie je dat? Of hebben jullie een soort van open relatie?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
geen van beide... Gewoon bi
Ennuh... jij dan?
Ikke trouwquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Idem, maar ik sta niet op het punt om te trouwen...hoe zie je dat? Of hebben jullie een soort van open relatie?
(ik ben ook al jaren trouw, dus echt een probleem hoeft het niet te zijn...)
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ikke trouw. Open relatie zou ik niet kunnen. Mijn
is van mij... Niet delen
Mine, mine, mine, minequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Zo vind ik het ook hoor!
Hebben is houwen.
nemoquote:
everything comes at a price, my dearquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
*zucht* waarom duurt hte nog zo lang tot zaterdag?
ja had ik nou wat te doen ok, dan ging me dag morgen wat sneller mja dagen duren nu heeeeel lang voor mijquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
everything comes at a price, my dear
ik snap, maar da's nu eenmaal de prijs die jij moet betalen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja had ik nou wat te doen ok, dan ging me dag morgen wat sneller mja dagen duren nu heeeeel lang voor mij
mja ga maar in bed tv kijken
Ik ken het niet dus weet ik veel. Daarbij slaap ik de laatste tijd erg slecht en kan je me alles wijs maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet denkt dat het echt is, toch?
Handig... een jongen die er lang over doet om terug te smsen en jij geeft hem weer oneindige opties. Je had moeten zeggen: maandagavond 20:00 of zoquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:39 schreef Cyntiaa het volgende:
thee in Assendorp lijkt hem een goed ideeVroeg wanneer ik tijd heb.. terug gestuurd dat ik altijd tijd vrij kan maken voor hem..
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Handig... een jongen die er lang over doet om terug te smsen en jij geeft hem weer oneindige opties. Je had moeten zeggen: maandagavond 20:00 of zo
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:31 schreef LiefHart_ het volgende:
Goedemorgen allen!! Laatste dag van de werk week!!Eindelijk weekend....
Morningquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:06 schreef RvLaak het volgende:
En ook weer op mn werk aangekomen... Ben lui & er moet vandaag veel gebeuren![]()
A well... TGIF
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Opgegeten door het Verschrikkelijke Bi-verscheurder-monster
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Waar zijn alle lieve bi's heen?
hier ben ikquote:
je bent mij vergetenquote:
quote:
hmm... care to share?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Hmmmmm, KZ met chocoladesaus en een kers
fijn dat ik je goed bevalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Hmmmmm, KZ met chocoladesaus en een kers
quote:
Ik vind How I met your mother ook geweldig (en the big bang theory ook haha)quote:
scrubs.. ja verdomme heel de serie gedownd zijn het "corrupt files"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:42 schreef stbabylon het volgende:
BB Theory
En 2,5 Men
En Scrubs
En de vrij nieuwe serie Cougar Town
Ho, GG telt niet. We hadden het over sitcoms!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:44 schreef Cyntiaa het volgende:
How i met your mother!
En Gossip Girl natuurlijk...
Cougar Town is met Courteney Cox (Monica uit Friends) en haar beste vriendin is de actrice die de vrouw van Perry speelt in Scrubs.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
scrubs.. ja verdomme heel de serie gedownd zijn het "corrupt files"
2,5 men ook geweldig ja
We hebben het over sitcoms... Ik kan de rest ook wel opnoemen...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:47 schreef RvLaak het volgende:
wow... Wat een kutseries hebben jullie het over zeg
Geef mij maar Buffy, DS9, Voyager, House, Dr Who...
Kwist dat ik er wat vergeten wasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het over sitcoms... Ik kan de rest ook wel opnoemen...
Dr. Who
Warehouse 13
Flash Forward
Heroes
Sanctuary
SG
Simpsons/Family Guy/South Park/Robot Chicken
en nog wel wat meer lopende series...
sitcoms rules! al ben ik nu begonnen met the x-files seizoen 1 hahaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kwist dat ik er wat vergeten was.
Maar sitcoms vind ik doorgaans te saai om lang naar te kijken.
1 date met een meisje en hopelijk, mocht hij besluiten terug te smsen, een soort-van-date met een jongenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:10 schreef S_1980 het volgende:
Wel een hoop hetero-dates voor dit topic.
(zeg ik met m'n hetero-relatie)
Volgende week zondag bi-datequote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:10 schreef S_1980 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:32 schreef S_1980 het volgende:
Ohw da's wel vet, nooit gedaan. Gaat die ook echt alle 4 de kanten op?
Ik + FwB + een ander stelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef S_1980 het volgende:
Hoeveel ken je er nu dan?
Lijkt me haast schier onmogelijk om met z'n 4en af te spreken en dat het ook gelijk klikt. Zijn er al 2 een stel? En hoeveel M en hoeveel V?
(nieuwsgierig is)
+s meervoudquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Friend with benefit ( spel je dat zo?)
dinnetje heeft al een ei gebakken voor mequote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:04 schreef Cyntiaa het volgende:
Even anti-kater ontbijtje maken! Lekker vette hap eten...
Ik krijg nooit katersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dinnetje heeft al een ei gebakken voor me
lol, jij start dan ook laat op... Nu pas de energie hebben om er tegen aan te kunnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Kater heb ik ook nooit echt, slechts een brak gevoel. Wat ik vanmorgen dus ook had, net even een cola'tje gedronken en ik kan er weer tegen aan
Ik weet hetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol, jij start dan ook laat op... Nu pas de energie hebben om er tegen aan te kunnen
oe... lekker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar beter laat, dan nooit!
Straks mijn vriendinnetje halen en dan samen koken en eten
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Pasta met champignonroomsaus, champignons, bos-ui, hamreepjes en kipfilet
twee soorten vlees! BAAS!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Pasta met champignonroomsaus, champignons, bos-ui, hamreepjes en kipfilet
Zoveel kip gaat er niet inquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
twee soorten vlees! BAAS!
Maar waar haal jij de centen vandaan om biologische kip te kopen?
bi date! =) mja ben ook meer les dan bi hahaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:10 schreef S_1980 het volgende:
Je enthousiasme is aanstekelijk! Veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
jaaah mag bijna slapen en dan is het morgen
Lekker geslapen meisje?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:29 schreef LiefHart_ het volgende:
saai hier..!! Slaap lekker allemaal!!
have funquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Morning!
Later vandaag wel hierPap en Mam staan zo voor de deur!
Bye Darlings!
en ik me maar alleen voelen op msnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen allemaal![]()
gister een superleuke avond/nacht gehad met mn brabovriendjeszit nu brak op de bank bij mn ouders met n kop koffie
haha ik wilde je nog smsenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ik me maar alleen voelen op msn
kidding
ohw en ik ben het wachten zat!!!
+/- 3uurquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha ik wilde je nog smsenmaar er kwam even wat tussen
![]()
hoe lang moet je nog wachten?
ja ook, maar dan wel my gay best friendquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
+/- 3uur
laat me raden... een jongen
jij bent toch niet verantwoordelijk voor zijn stomme gedrag? dat mag je best tegen iemand vertellen, en dat dat nou per ongeluk zn vriendin blijkt te zijn kun jij toch niet helpenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:23 schreef Seven. het volgende:
Hoi y'all. Net een uurtje wakker, gisteren supertoffe avond gehad met een vriendin van me. Wel een dompertje.
Ik ken zo'n barkeeper die altijd superaardig is, gewoon gezellig babbelen etc. Maar als hij veel gedronken heeft is hij irritant, hij heeft dus 1,5 jaar geleden zijn hoofd op groffe wijze tussen mijn tieten geduwd, toen hij nuchter was iets van gezegd en in orde verder. Ik kwam hem en paar meiden die ik niet ken 2 maanden geleden weer tegen op straat, dus ik zo enthousiast groeten enzo. Hij deed enorm dom toen. Dingen zeggen als 'ik ken jou niet' en gewoon onaangenaam gedrag. Dus ik tegen mijn vrienden van 'nja, nevermind, die is weer zo zat als wat' en ik raak daarover met een meisje van zijn groep in gesprek. Toen ook laten vallen dat hij zijn hoofd tussen mijn tieten gedrukt heeft en dat hij gewoon dom is als hij zat is, maar verder wel OK'. Gisteren zag ik hem weer, komt hij boos naar me toe 'what de fuck heb jij tegen mijn vriendin gezegd? dat doe je toch niet'. Ik zo 'ja, hey ik wéét niet eens dat je een vriendin hebt!'
.
Maar toch voel ik mij een beetje kut. Ik hád discreet kunnen zijn maar 2 maanden geleden was ik ook zat. Hij gedraagt zich totaal niet alsof hij een vriendin heeft, en hij heeft het me ook nooit verteld, het stond ook nooit op zijn Facebook. En als hij dan vervolgens gaat doen alsof hij mij totaal niet kent zonder aanleiding, dan ga ik er vanuit dat het gewoon zijn nare dronk weer is. Of maak ik dan een rare gedachtensprong?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:34 schreef Seven. het volgende:
Ik bedenk mij ook net dat hij gewoon had kunnen zeggen 'Hey Seven., alles goed? Dit is mijn vriendin' en dan was er helemaal niks aan de hand geweest. Nee, ik accepteer hiervoor geen verantwoordelijkheid.
Valt mij op dat mannen veel eerder die neiging hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies
heb er altijd zo'n hekel aan als mensen je dan zon rotgevoel aanpraten door iets wat ze zelf veroorzaakt hebben
zal wel een ego dingetje zijn... mannen kunnen toch niet daadwerkelijk dingen verkeerd doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Valt mij op dat mannen veel eerder die neiging hebben.
Ghe, nee zoiets. Nog iets, als hij had gezegd van 'luister, misschien weet je niet meer precies wat je gezegd hebt, maar dat was mijn vriendin', dan had ik direct met mijn excuses voor de overlast klaargestaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal wel een ego dingetje zijn... mannen kunnen toch niet daadwerkelijk dingen verkeerd doen?
Misschien wel, maar je kunt dan tegen een man wel makkelijker zeggen: he lul, wat flik je me nou. En dan lost het vrij snel op. In mijn ervaring dan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Valt mij op dat mannen veel eerder die neiging hebben.
Ja, ik merk nu wel dat ik die vrouwenneiging krijg om boos te blijven. Dat was ik ook nog steeds wel na dat incidentje 2 maanden geleden. Ik had hem nog niet weergezien en ik had me al voorgenomen om sowieso niet meer enthousiast tegen hem te doen en indien gelegenheid er ook iets van te zeggen. Nou ja, hij was me dus voor. Hoe dan ook, nu is het nog niet uitgesproken wat mij betreft en als ik de kans krijg, dan ga ik hem ook zeker vertellen dat er redelijkerwijs van mij niet te verwachten viel dat ik wist dat hij een vriendin had omdat hij daar zelf niet duidelijk in is en dat hij mij sowieso niet zo dom hoeft te negeren omdat zij er ineens bij is. Grow some balls. Dan zeg ik 'klootzak' en hij noemt mij kutwijf en dan is het de volgende keer weer OK.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je kunt dan tegen een man wel makkelijker zeggen: he lul, wat flik je me nou. En dan lost het vrij snel op. In mijn ervaring dan.
Trouwens. Questione. Mannen zeggen 'klootzak' tegen elkaar en dan is het weer OK. Maar weten mannen ook dat ze dan fout zaten? Of blijft dat dan onopgelost?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je kunt dan tegen een man wel makkelijker zeggen: he lul, wat flik je me nou. En dan lost het vrij snel op. In mijn ervaring dan.
Wellicht zullen ze het niet (meteen) toegeven, maar ze hebben het dan wel door. Vaak zeggen we dingen zonder er verder over na te denken. Als daar een 'he klootzak' achter aan komt, denken we er meestal wel over na.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Trouwens. Questione. Mannen zeggen 'klootzak' tegen elkaar en dan is het weer OK. Maar weten mannen ook dat ze dan fout zaten? Of blijft dat dan onopgelost?
Ik ben nét een vent.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wellicht zullen ze het niet (meteen) toegeven, maar ze hebben het dan wel door. Vaak zeggen we dingen zonder er verder over na te denken. Als daar een 'he klootzak' achter aan komt, denken we er meestal wel over na.
IK WIL SMSJES VAN JE!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het ook lekker als mensen direct tegen me zijn... niet van dat verkapte gedoe als je wilt dat ik iets moet doen ofzo
zeg dat dan gewoonquote:
Dat doet ze tochquote:
Have funquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
oehhh om 14:10 komt date aan op cs =)
neuken?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het ook lekker als mensen direct tegen me zijn... niet van dat verkapte gedoe als je wilt dat ik iets moet doen ofzo
Als je autist bent nietquote:
Ik doelde er eigenlijk op dat jij de autist wasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar dat is ze niet en t was ook maar een geintje. Hoop dat ze er tegen kan.
Owquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk op dat jij de autist was
Gelukkigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow![]()
Neuh dat valt ook wel mee denk ik.
nou date naar huis, was fiasco.... ze voelde zich niet op haar gemak maar ligt niet aan mij maar ze weet niet wat het was.... godverdekutzooi.... ze is namelijk erg cute...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
tvp voor het verslag van Knuffelzacht
Ow das wel klote. Probeer r wat tijd te geven misschien draait ze bij.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou date naar huis, was fiasco.... ze voelde zich niet op haar gemak maar ligt niet aan mij maar ze weet niet wat het was.... godverdekutzooi.... ze is namelijk erg cute...
Awwwquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou date naar huis, was fiasco.... ze voelde zich niet op haar gemak maar ligt niet aan mij maar ze weet niet wat het was.... godverdekutzooi.... ze is namelijk erg cute...
Beterschap met je rugquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
zit er nu ook ff doorheen... de laatste maanden zit niets mee, voor 3x op rij dat ik weekeind vrij heb en in ziektewet zit enzo....en dit er bovenop.... me rug enzo... speelt me ff parten
initiatief ligt nu ook bij haar.....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow das wel klote. Probeer r wat tijd te geven misschien draait ze bij.
Het komt echt allemaal goed! Geloof me! Ooit kom je je prins\es tegen! Het zit je nu idd allemaal wat tegen maar daar kan je all1 maar sterker weer uit komen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
zit er nu ook ff doorheen... de laatste maanden zit niets mee, voor 3x op rij dat ik weekeind vrij heb en in ziektewet zit enzo....en dit er bovenop.... me rug enzo... speelt me ff parten
Ja maar laat er niet teveel tijd overheen gaan. Straks denkt ze dat je helemaal niet zo geïnteresseerd bent. Ga anders volgende week (als je rug t toelaat) met r uit. Eten bios oid.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
initiatief ligt nu ook bij haar.....
npquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar dat is ze niet en t was ook maar een geintje. Hoop dat ze er tegen kan.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar laat er niet teveel tijd overheen gaan. Straks denkt ze dat je helemaal niet zo geïnteresseerd bent. Ga anders volgende week (als je rug t toelaat) met r uit. Eten bios oid.
ik kan er prima mee levenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Nou weet ik all1 nog niet of t te direct was
Of man. Sommige mannen zullen dat ook niet waarderen als een man/vrouw zo direct is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan er prima mee levenmaar of iedere vrouw het zo waardeert weet ik niet
Lache! Ik ben all1 normaal niet zo direct. Loop altijd te draaien omdat ik t zo wil zeggen dat ik de ander niet kwets.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan er prima mee levenmaar of iedere vrouw het zo waardeert weet ik niet
Mwa ik zou er niet over klagenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of man. Sommige mannen zullen dat ook niet waarderen als een man/vrouw zo direct is.
Ik zou niet klagen alleen ik denk niet dat ik er op in zou durven gaan eigenlijkquote:
Dat is weer wat anders.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou niet klagen alleen ik denk niet dat ik er op in zou durven gaan eigenlijk
mja ik was in mijn eigen huisje dus had nergens last van maar voelde het wel aankomen ik waardeer ook haar eerlijkheid....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:13 schreef Seven. het volgende:
Kz. Jammer dat ze zich niet op d'r gemak voelde. Maar ergens is het ook wel tof dat ze eerlijk is en dat ze geen smoesjes verzint of vriendinnen inschakelt etc. Voelde jij je wel 100% op je gemak dan?
Hoezo voelde je het aankomen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mja ik was in mijn eigen huisje dus had nergens last van maar voelde het wel aankomen ik waardeer ook haar eerlijkheid....
geen idee maar dat heb ik vaker.... ik voel badvibes.... had 10 minuten daarvoor gevraagd of ze het wel naar haar zin had.....quote:
Voor mij ook niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders.Als ik hem of haar al een tijdje zou kennen doe ik t denk wel. Anders zou ik t ook niet durven\kunnen. Met een vreemde kan ik niet intiem zijn. 1 night stands zijn dan ook niet iets voor mij.
Kut is dat! Ik ken t gevoel. Wat je dan op dat moment ook aan probeert te doen t gaat m gewoon niet worden.....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee maar dat heb ik vaker.... ik voel badvibes.... had 10 minuten daarvoor gevraagd of ze het wel naar haar zin had.....
Misschien zou ik het dan ook wel doen. Dat zou mijn misschien een keer bijna gelukt zijn als ik wat meer zelfvertrouwen zou hebben gehad.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tenzij ik de hele avond ben opgegeilt.All1 gebeurt dat me zelden.
Ik ken t. Ik heb ooit een avond gehad in een disco met een heul leuk meisje. Zij in een strakke (nep) leren broek tegen me aan rijden met r kontje. Ze moet gevoeld hebben dat ik een stijve had maar stoppen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien zou ik het dan ook wel doen. Dat zou mijn misschien een keer bijna gelukt zijn als ik wat meer zelfvertrouwen zou hebben gehad.
Hetzelfde hier. Alleen zijn had geen lerenbroek aan. Zij vond het wel erg leuk om aan mijn pas geschoren koppie te zittenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken t. Ik heb ooit een avond gehad in een disco met een heul leuk meisje. Zij in een strakke (nep) leren broek tegen me aan rijden met r kontje. Ze moet gevoeld hebben dat ik een stijve had maar stoppen?![]()
Nope Dus had ik met r mee moeten gaan naar r huis maar ja das niet gebeurt.
Ik heb r niet eens gezoend.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Alleen zijn had geen lerenbroek aan. Zij vond het wel erg leuk om aan mijn pas geschoren koppie te zittenTot mijn groot plezier. Was het eerste keer dat ik met iemand zoende
![]()
Misschien had je dat moeten doen.quote:
Tja misschien wel ja. Maarja t was toen net uit met r vriend (hij was toen ook een vriend van mij) Dus dat vond ik niet echt kunnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien had je dat moeten doen.
Dan was het misschien maar verstandig ook dat je er niet verder op in bent gegaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja misschien wel ja. Maarja t was toen net uit met r vriend (hij was toen ook een vriend van mij) Dus dat vond ik niet echt kunnen.
Idd. hoe jammer t ook achteraf is. Hij is inm getrouwd met een ander dus ik had t gewoon moeten doen. Maarja. Achteraf kan je een koe in zn kont kijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan was het misschien maar verstandig ook dat je er niet verder op in bent gegaan.
Gelukkig heb ik geen vrienden dus dat zou mijn niet zo snel gebeuren
Als je zulke dingen vantevoren wist.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd. hoe jammer t ook achteraf is. Hij is inm getrouwd met een ander dus ik had t gewoon moeten doen. Maarja. Achteraf kan je een koe in zn kont kijken.
Ik ook niet meer dus dan kan ik je een hand geven.
Ja idd. Maarja dan had ik ook geweten dat mn (ex) beste maatje mn (ex) dinnetje zou doen toen ik met r had dus zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je zulke dingen vantevoren wist.![]()
Gelukkig heb ik Fok! nog
Ach ik heb een goed excuus waarom ik weinig vrienden hebquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd. Maarja dan had ik ook geweten dat mn (ex) beste maatje mn (ex) dinnetje zou doen toen ik met r had dus zo ken ik er nog wel een paar.
Damn ik krijg bijna medelijden met ons.
Ik ook!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb een goed excuus waarom ik weinig vrienden heb
Ik heb wat meer moeite dan andere met sociale interactie.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar vertel.... Of hou je dat liever voor je?
Ok ja dan is t lastig ja. Heb je daar veel last van idl of valt dat wel mee? Het lijkt me lastig op je werk bv.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wat meer moeite dan andere met sociale interactie.
Ja ik onder vind op zo wel het vlak vrienden/relaties als werk problemen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok ja dan is t lastig ja. Heb je daar veel last van idl of valt dat wel mee? Het lijkt me lastig op je werk bv.
Ik heb wel een paar vrienden maar met mn oude vriendengroep heb ik geen contact meer. Ik heb me er helemaal uit terug getrokken. Ik heb geen zin om iedere keer op verjaardagen en stappen oid geconfronteerd te worden met mn (ex) beste maatje en zn snol.
Hmmmzzz lijkt me erg moeilijk. Als je ergens problemen mee ondervind kan je me altijd een pm sturen he! Misschien kan ik je helpen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik onder vind op zo wel het vlak vrienden/relaties als werk problemen.![]()
Ik kan op zich aardig meekomen op mijn werk. Maar bepaalde dingen kan ik gewoon niet. En dat belemmerd mij. Hetzelfde geldt voor vriendschappen en relaties. Gelukkig heb ik nu hulp met het vinden en behouden van werk.![]()
Vrienden heb ik nooit gehad. Die paar vrienden die ik heb. Zie ik vrij weinig.
Oh ja dat is logisch dat je dan geen contact meer met hun wildt inderdaad.
Will do.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmmmzzz lijkt me erg moeilijk. Als je ergens problemen mee ondervind kan je me altijd een pm sturen he! Misschien kan ik je helpen.
Je spreekt jezelf wel tegen. Vrienden heb je niet maar de vrienden die je hebt zie je niet veel.
Ja lijkt mij ook.Ik ben dan inm ook van een kroeg leeuw veranderd in een huis mus.
ok! en dan ook gewoon doen he! Niet bang zijn of twijfelen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Will do.![]()
Tsja wat zijn vrienden eigenlijk. Ik heb misschien 1 of 2 vrienden voor de rest "vage" kennisen.
Ergens anders uitgaan? Of is dat geen optie?
dito..... geen zin om te slapen.....quote:
Cultuurgeschiedenis samenvattenquote:Op zondag 24 januari 2010 04:48 schreef Avey het volgende:
Wat doen jullie allemaal nog op op deze tijd
Je weet niet wat je mist!quote:Op zondag 24 januari 2010 05:06 schreef Avey het volgende:
Vind je het heel erg als ik dat niet lees?
Ik ga nu toch echt maar op een oor liggen dan
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al gesport vanochtend. Nu verder met mijnmoduleopdracht
.
Veel plezier met biertjes tappenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Straks mijn eerste (!!!) bardienst... Nu even uitzoeken wat ik aan doe, hoop stiekem dat mijn thee-date van maandag zich ook nog even laat zien
Tap je er ook eentje voor mij?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Thanks!
Ik Fok! nog wel even ondertussen
DAT MAAK IK ZELF WEL UIT@!!!!!quote:
Verkeerde week van de maand?quote:
Wheeheh.. Ik word niet elke maand ongesteldquote:
Ik vind mijn leven kut op het moment. En nee heidenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
vanacht weer een superfeestje gehadmet mn beste vrienden, en morgen ook nog een date
![]()
ik vind mn leven leuk
De pil is de beste uitvinding sinds de krentenbol.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Wheeheh.. Ik word niet elke maand ongesteld
Maar inderdaad nu toevallig welNee.. Was eerder een geintje
Ik slik geen pilquote:Op zondag 24 januari 2010 13:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De pil is de beste uitvinding sinds de krentenbol.
Dat valt toch best meequote:Op zondag 24 januari 2010 13:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ghe schat, dat is een kleine 5 uur reizen.
quote:
Mijn hormoonhuishouding is gewoon kutquote:
De betere maanden.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn hormoonhuishouding is gewoon kut![]()
Ik heb ook tijden dat ik maanden niet ongesteld word
jij met je krentenbollenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De pil is de beste uitvinding sinds de krentenbol.
@ldg: kun je alweer slapen? Dromen over D.? Zo schattig hè...![]()
Als je kinderen wil nietquote:
Oh dat zou ik ook kunnen, leven op krentenbollen (met kaas) en sigarettenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij met je krentenbollenvolgens mij ben jij de enige mens op aarde die prima zou kunnen leven op krentenbollen en sigaretten
![]()
ow eneehm, ik slaap nog steeds enigzins, eehm onregelmatigstomme hoofd van me ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |