Je enthousiasme is aanstekelijk! Veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
jaaah mag bijna slapen en dan is het morgen
Lekker geslapen meisje?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:29 schreef LiefHart_ het volgende:
saai hier..!! Slaap lekker allemaal!!
have funquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Morning!
Later vandaag wel hierPap en Mam staan zo voor de deur!
Bye Darlings!
en ik me maar alleen voelen op msnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen allemaal![]()
gister een superleuke avond/nacht gehad met mn brabovriendjeszit nu brak op de bank bij mn ouders met n kop koffie
haha ik wilde je nog smsenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ik me maar alleen voelen op msn
kidding
ohw en ik ben het wachten zat!!!
+/- 3uurquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha ik wilde je nog smsenmaar er kwam even wat tussen
![]()
hoe lang moet je nog wachten?
ja ook, maar dan wel my gay best friendquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
+/- 3uur
laat me raden... een jongen
jij bent toch niet verantwoordelijk voor zijn stomme gedrag? dat mag je best tegen iemand vertellen, en dat dat nou per ongeluk zn vriendin blijkt te zijn kun jij toch niet helpenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:23 schreef Seven. het volgende:
Hoi y'all. Net een uurtje wakker, gisteren supertoffe avond gehad met een vriendin van me. Wel een dompertje.
Ik ken zo'n barkeeper die altijd superaardig is, gewoon gezellig babbelen etc. Maar als hij veel gedronken heeft is hij irritant, hij heeft dus 1,5 jaar geleden zijn hoofd op groffe wijze tussen mijn tieten geduwd, toen hij nuchter was iets van gezegd en in orde verder. Ik kwam hem en paar meiden die ik niet ken 2 maanden geleden weer tegen op straat, dus ik zo enthousiast groeten enzo. Hij deed enorm dom toen. Dingen zeggen als 'ik ken jou niet' en gewoon onaangenaam gedrag. Dus ik tegen mijn vrienden van 'nja, nevermind, die is weer zo zat als wat' en ik raak daarover met een meisje van zijn groep in gesprek. Toen ook laten vallen dat hij zijn hoofd tussen mijn tieten gedrukt heeft en dat hij gewoon dom is als hij zat is, maar verder wel OK'. Gisteren zag ik hem weer, komt hij boos naar me toe 'what de fuck heb jij tegen mijn vriendin gezegd? dat doe je toch niet'. Ik zo 'ja, hey ik wéét niet eens dat je een vriendin hebt!'
.
Maar toch voel ik mij een beetje kut. Ik hád discreet kunnen zijn maar 2 maanden geleden was ik ook zat. Hij gedraagt zich totaal niet alsof hij een vriendin heeft, en hij heeft het me ook nooit verteld, het stond ook nooit op zijn Facebook. En als hij dan vervolgens gaat doen alsof hij mij totaal niet kent zonder aanleiding, dan ga ik er vanuit dat het gewoon zijn nare dronk weer is. Of maak ik dan een rare gedachtensprong?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:34 schreef Seven. het volgende:
Ik bedenk mij ook net dat hij gewoon had kunnen zeggen 'Hey Seven., alles goed? Dit is mijn vriendin' en dan was er helemaal niks aan de hand geweest. Nee, ik accepteer hiervoor geen verantwoordelijkheid.
Valt mij op dat mannen veel eerder die neiging hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies
heb er altijd zo'n hekel aan als mensen je dan zon rotgevoel aanpraten door iets wat ze zelf veroorzaakt hebben
zal wel een ego dingetje zijn... mannen kunnen toch niet daadwerkelijk dingen verkeerd doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Valt mij op dat mannen veel eerder die neiging hebben.
Ghe, nee zoiets. Nog iets, als hij had gezegd van 'luister, misschien weet je niet meer precies wat je gezegd hebt, maar dat was mijn vriendin', dan had ik direct met mijn excuses voor de overlast klaargestaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal wel een ego dingetje zijn... mannen kunnen toch niet daadwerkelijk dingen verkeerd doen?
Misschien wel, maar je kunt dan tegen een man wel makkelijker zeggen: he lul, wat flik je me nou. En dan lost het vrij snel op. In mijn ervaring dan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Valt mij op dat mannen veel eerder die neiging hebben.
Ja, ik merk nu wel dat ik die vrouwenneiging krijg om boos te blijven. Dat was ik ook nog steeds wel na dat incidentje 2 maanden geleden. Ik had hem nog niet weergezien en ik had me al voorgenomen om sowieso niet meer enthousiast tegen hem te doen en indien gelegenheid er ook iets van te zeggen. Nou ja, hij was me dus voor. Hoe dan ook, nu is het nog niet uitgesproken wat mij betreft en als ik de kans krijg, dan ga ik hem ook zeker vertellen dat er redelijkerwijs van mij niet te verwachten viel dat ik wist dat hij een vriendin had omdat hij daar zelf niet duidelijk in is en dat hij mij sowieso niet zo dom hoeft te negeren omdat zij er ineens bij is. Grow some balls. Dan zeg ik 'klootzak' en hij noemt mij kutwijf en dan is het de volgende keer weer OK.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je kunt dan tegen een man wel makkelijker zeggen: he lul, wat flik je me nou. En dan lost het vrij snel op. In mijn ervaring dan.
Trouwens. Questione. Mannen zeggen 'klootzak' tegen elkaar en dan is het weer OK. Maar weten mannen ook dat ze dan fout zaten? Of blijft dat dan onopgelost?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je kunt dan tegen een man wel makkelijker zeggen: he lul, wat flik je me nou. En dan lost het vrij snel op. In mijn ervaring dan.
Wellicht zullen ze het niet (meteen) toegeven, maar ze hebben het dan wel door. Vaak zeggen we dingen zonder er verder over na te denken. Als daar een 'he klootzak' achter aan komt, denken we er meestal wel over na.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Trouwens. Questione. Mannen zeggen 'klootzak' tegen elkaar en dan is het weer OK. Maar weten mannen ook dat ze dan fout zaten? Of blijft dat dan onopgelost?
Ik ben nét een vent.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wellicht zullen ze het niet (meteen) toegeven, maar ze hebben het dan wel door. Vaak zeggen we dingen zonder er verder over na te denken. Als daar een 'he klootzak' achter aan komt, denken we er meestal wel over na.
IK WIL SMSJES VAN JE!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het ook lekker als mensen direct tegen me zijn... niet van dat verkapte gedoe als je wilt dat ik iets moet doen ofzo
zeg dat dan gewoonquote:
Dat doet ze tochquote:
Have funquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
oehhh om 14:10 komt date aan op cs =)
neuken?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het ook lekker als mensen direct tegen me zijn... niet van dat verkapte gedoe als je wilt dat ik iets moet doen ofzo
Als je autist bent nietquote:
Ik doelde er eigenlijk op dat jij de autist wasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar dat is ze niet en t was ook maar een geintje. Hoop dat ze er tegen kan.
Owquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk op dat jij de autist was
Gelukkigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow![]()
Neuh dat valt ook wel mee denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |