Ghe, nee zoiets. Nog iets, als hij had gezegd van 'luister, misschien weet je niet meer precies wat je gezegd hebt, maar dat was mijn vriendin', dan had ik direct met mijn excuses voor de overlast klaargestaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal wel een ego dingetje zijn... mannen kunnen toch niet daadwerkelijk dingen verkeerd doen?
Misschien wel, maar je kunt dan tegen een man wel makkelijker zeggen: he lul, wat flik je me nou. En dan lost het vrij snel op. In mijn ervaring dan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Valt mij op dat mannen veel eerder die neiging hebben.
Ja, ik merk nu wel dat ik die vrouwenneiging krijg om boos te blijven. Dat was ik ook nog steeds wel na dat incidentje 2 maanden geleden. Ik had hem nog niet weergezien en ik had me al voorgenomen om sowieso niet meer enthousiast tegen hem te doen en indien gelegenheid er ook iets van te zeggen. Nou ja, hij was me dus voor. Hoe dan ook, nu is het nog niet uitgesproken wat mij betreft en als ik de kans krijg, dan ga ik hem ook zeker vertellen dat er redelijkerwijs van mij niet te verwachten viel dat ik wist dat hij een vriendin had omdat hij daar zelf niet duidelijk in is en dat hij mij sowieso niet zo dom hoeft te negeren omdat zij er ineens bij is. Grow some balls. Dan zeg ik 'klootzak' en hij noemt mij kutwijf en dan is het de volgende keer weer OK.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je kunt dan tegen een man wel makkelijker zeggen: he lul, wat flik je me nou. En dan lost het vrij snel op. In mijn ervaring dan.
Trouwens. Questione. Mannen zeggen 'klootzak' tegen elkaar en dan is het weer OK. Maar weten mannen ook dat ze dan fout zaten? Of blijft dat dan onopgelost?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je kunt dan tegen een man wel makkelijker zeggen: he lul, wat flik je me nou. En dan lost het vrij snel op. In mijn ervaring dan.
Wellicht zullen ze het niet (meteen) toegeven, maar ze hebben het dan wel door. Vaak zeggen we dingen zonder er verder over na te denken. Als daar een 'he klootzak' achter aan komt, denken we er meestal wel over na.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Trouwens. Questione. Mannen zeggen 'klootzak' tegen elkaar en dan is het weer OK. Maar weten mannen ook dat ze dan fout zaten? Of blijft dat dan onopgelost?
Ik ben nét een vent.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wellicht zullen ze het niet (meteen) toegeven, maar ze hebben het dan wel door. Vaak zeggen we dingen zonder er verder over na te denken. Als daar een 'he klootzak' achter aan komt, denken we er meestal wel over na.
IK WIL SMSJES VAN JE!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het ook lekker als mensen direct tegen me zijn... niet van dat verkapte gedoe als je wilt dat ik iets moet doen ofzo
zeg dat dan gewoonquote:
Dat doet ze tochquote:
Have funquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
oehhh om 14:10 komt date aan op cs =)
neuken?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het ook lekker als mensen direct tegen me zijn... niet van dat verkapte gedoe als je wilt dat ik iets moet doen ofzo
Als je autist bent nietquote:
Ik doelde er eigenlijk op dat jij de autist wasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar dat is ze niet en t was ook maar een geintje. Hoop dat ze er tegen kan.
Owquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk op dat jij de autist was
Gelukkigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow![]()
Neuh dat valt ook wel mee denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |