gelukkig ist mijn ttquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
Ik wil idd geen kleine meisjes maar als ze volwassen zijn en klein zijn of een jong bekkie hebben is er imo heulemaal niets mis mee.
http://www.theonion.com/c(...)nudity_on_tv_if_it_squote:Op donderdag 21 januari 2010 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
leuker dan met rood haar
OMFG is die gast geobsedeerd of niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.theonion.com/c(...)nudity_on_tv_if_it_s
Ik mag hopen dat je niet denkt dat het echt is, toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG is die gast geobsedeerd of niet.
quote:
Beetje hangenquote:
Ik heb ze liever wat groter.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
avondjes....
het is officieel.... zaterdag date
wat zei hij? Vertel vertel vertelquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb eindelijk een smsje terug gekregenNu nog in popfront! Rustig in dit topic...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:39 schreef Cyntiaa het volgende:
thee in Assendorp lijkt hem een goed ideeVroeg wanneer ik tijd heb.. terug gestuurd dat ik altijd tijd vrij kan maken voor hem..
Hi chicka, je leeft nog!!quote:
Thanx! Jij bent ook een lekker ding!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hi chicka, je leeft nog!!
tja je moet wat met je tijd eh....mja niet dat we iets gaan doen want ik zit in ziektewet met mijn rug
enne het is dat jij al bezet bent anders had ik het wel geweten hoor in november
laat me weten wanneer je tijd hebt... wel weer zin in leuke avond samenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanx! Jij bent ook een lekker ding!
Ben nu iedere avond op fok aan het modden...ik ben nl blauw geworden..quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
laat me weten wanneer je tijd hebt... wel weer zin in leuke avond samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |