a, ik zie het... Feli... welk sub?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben nu iedere avond op fok aan het modden...ik ben nl blauw geworden..
als ik te lang buiten sta in de kou word ik ook blauwquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben nu iedere avond op fok aan het modden...ik ben nl blauw geworden..
Wat denk je..AEX natuurlijk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
a, ik zie het... Feli... welk sub?
soz schat... Hier druk bezig & in R&P...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat denk je..AEX natuurlijk!
We missen je...
Ik weetz...zie jou ook af en toe nog wel posten op R&P!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
soz schat... Hier druk bezig & in R&P...
Al lees ik wel een beetje mee in AEX
geen van beide... Gewoon biquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weetz...zie jou ook af en toe nog wel posten op R&P!
Maar in een bi-topic?of
...wat is het?
Idem, maar ik sta niet op het punt om te trouwen...hoe zie je dat? Of hebben jullie een soort van open relatie?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
geen van beide... Gewoon bi
Ennuh... jij dan?
Ikke trouwquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Idem, maar ik sta niet op het punt om te trouwen...hoe zie je dat? Of hebben jullie een soort van open relatie?
(ik ben ook al jaren trouw, dus echt een probleem hoeft het niet te zijn...)
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ikke trouw. Open relatie zou ik niet kunnen. Mijn
is van mij... Niet delen
Mine, mine, mine, minequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Zo vind ik het ook hoor!
Hebben is houwen.
nemoquote:
everything comes at a price, my dearquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
*zucht* waarom duurt hte nog zo lang tot zaterdag?
ja had ik nou wat te doen ok, dan ging me dag morgen wat sneller mja dagen duren nu heeeeel lang voor mijquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
everything comes at a price, my dear
ik snap, maar da's nu eenmaal de prijs die jij moet betalen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja had ik nou wat te doen ok, dan ging me dag morgen wat sneller mja dagen duren nu heeeeel lang voor mij
mja ga maar in bed tv kijken
Ik ken het niet dus weet ik veel. Daarbij slaap ik de laatste tijd erg slecht en kan je me alles wijs maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet denkt dat het echt is, toch?
Handig... een jongen die er lang over doet om terug te smsen en jij geeft hem weer oneindige opties. Je had moeten zeggen: maandagavond 20:00 of zoquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:39 schreef Cyntiaa het volgende:
thee in Assendorp lijkt hem een goed ideeVroeg wanneer ik tijd heb.. terug gestuurd dat ik altijd tijd vrij kan maken voor hem..
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Handig... een jongen die er lang over doet om terug te smsen en jij geeft hem weer oneindige opties. Je had moeten zeggen: maandagavond 20:00 of zo
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:31 schreef LiefHart_ het volgende:
Goedemorgen allen!! Laatste dag van de werk week!!Eindelijk weekend....
Morningquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:06 schreef RvLaak het volgende:
En ook weer op mn werk aangekomen... Ben lui & er moet vandaag veel gebeuren![]()
A well... TGIF
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Opgegeten door het Verschrikkelijke Bi-verscheurder-monster
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Waar zijn alle lieve bi's heen?
hier ben ikquote:
je bent mij vergetenquote:
quote:
hmm... care to share?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Hmmmmm, KZ met chocoladesaus en een kers
fijn dat ik je goed bevalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Hmmmmm, KZ met chocoladesaus en een kers
quote:
Ik vind How I met your mother ook geweldig (en the big bang theory ook haha)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |