nou date naar huis, was fiasco.... ze voelde zich niet op haar gemak maar ligt niet aan mij maar ze weet niet wat het was.... godverdekutzooi.... ze is namelijk erg cute...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
tvp voor het verslag van Knuffelzacht
Ow das wel klote. Probeer r wat tijd te geven misschien draait ze bij.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou date naar huis, was fiasco.... ze voelde zich niet op haar gemak maar ligt niet aan mij maar ze weet niet wat het was.... godverdekutzooi.... ze is namelijk erg cute...
Awwwquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou date naar huis, was fiasco.... ze voelde zich niet op haar gemak maar ligt niet aan mij maar ze weet niet wat het was.... godverdekutzooi.... ze is namelijk erg cute...
Beterschap met je rugquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
zit er nu ook ff doorheen... de laatste maanden zit niets mee, voor 3x op rij dat ik weekeind vrij heb en in ziektewet zit enzo....en dit er bovenop.... me rug enzo... speelt me ff parten
initiatief ligt nu ook bij haar.....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow das wel klote. Probeer r wat tijd te geven misschien draait ze bij.
Het komt echt allemaal goed! Geloof me! Ooit kom je je prins\es tegen! Het zit je nu idd allemaal wat tegen maar daar kan je all1 maar sterker weer uit komen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
zit er nu ook ff doorheen... de laatste maanden zit niets mee, voor 3x op rij dat ik weekeind vrij heb en in ziektewet zit enzo....en dit er bovenop.... me rug enzo... speelt me ff parten
Ja maar laat er niet teveel tijd overheen gaan. Straks denkt ze dat je helemaal niet zo geïnteresseerd bent. Ga anders volgende week (als je rug t toelaat) met r uit. Eten bios oid.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
initiatief ligt nu ook bij haar.....
npquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar dat is ze niet en t was ook maar een geintje. Hoop dat ze er tegen kan.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar laat er niet teveel tijd overheen gaan. Straks denkt ze dat je helemaal niet zo geïnteresseerd bent. Ga anders volgende week (als je rug t toelaat) met r uit. Eten bios oid.
ik kan er prima mee levenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Nou weet ik all1 nog niet of t te direct was
Of man. Sommige mannen zullen dat ook niet waarderen als een man/vrouw zo direct is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan er prima mee levenmaar of iedere vrouw het zo waardeert weet ik niet
Lache! Ik ben all1 normaal niet zo direct. Loop altijd te draaien omdat ik t zo wil zeggen dat ik de ander niet kwets.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan er prima mee levenmaar of iedere vrouw het zo waardeert weet ik niet
Mwa ik zou er niet over klagenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of man. Sommige mannen zullen dat ook niet waarderen als een man/vrouw zo direct is.
Ik zou niet klagen alleen ik denk niet dat ik er op in zou durven gaan eigenlijkquote:
Dat is weer wat anders.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou niet klagen alleen ik denk niet dat ik er op in zou durven gaan eigenlijk
mja ik was in mijn eigen huisje dus had nergens last van maar voelde het wel aankomen ik waardeer ook haar eerlijkheid....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:13 schreef Seven. het volgende:
Kz. Jammer dat ze zich niet op d'r gemak voelde. Maar ergens is het ook wel tof dat ze eerlijk is en dat ze geen smoesjes verzint of vriendinnen inschakelt etc. Voelde jij je wel 100% op je gemak dan?
Hoezo voelde je het aankomen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mja ik was in mijn eigen huisje dus had nergens last van maar voelde het wel aankomen ik waardeer ook haar eerlijkheid....
geen idee maar dat heb ik vaker.... ik voel badvibes.... had 10 minuten daarvoor gevraagd of ze het wel naar haar zin had.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |