nou date naar huis, was fiasco.... ze voelde zich niet op haar gemak maar ligt niet aan mij maar ze weet niet wat het was.... godverdekutzooi.... ze is namelijk erg cute...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
tvp voor het verslag van Knuffelzacht
Ow das wel klote. Probeer r wat tijd te geven misschien draait ze bij.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou date naar huis, was fiasco.... ze voelde zich niet op haar gemak maar ligt niet aan mij maar ze weet niet wat het was.... godverdekutzooi.... ze is namelijk erg cute...
Awwwquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou date naar huis, was fiasco.... ze voelde zich niet op haar gemak maar ligt niet aan mij maar ze weet niet wat het was.... godverdekutzooi.... ze is namelijk erg cute...
Beterschap met je rugquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
zit er nu ook ff doorheen... de laatste maanden zit niets mee, voor 3x op rij dat ik weekeind vrij heb en in ziektewet zit enzo....en dit er bovenop.... me rug enzo... speelt me ff parten
initiatief ligt nu ook bij haar.....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow das wel klote. Probeer r wat tijd te geven misschien draait ze bij.
Het komt echt allemaal goed! Geloof me! Ooit kom je je prins\es tegen! Het zit je nu idd allemaal wat tegen maar daar kan je all1 maar sterker weer uit komen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
zit er nu ook ff doorheen... de laatste maanden zit niets mee, voor 3x op rij dat ik weekeind vrij heb en in ziektewet zit enzo....en dit er bovenop.... me rug enzo... speelt me ff parten
Ja maar laat er niet teveel tijd overheen gaan. Straks denkt ze dat je helemaal niet zo geïnteresseerd bent. Ga anders volgende week (als je rug t toelaat) met r uit. Eten bios oid.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
initiatief ligt nu ook bij haar.....
npquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar dat is ze niet en t was ook maar een geintje. Hoop dat ze er tegen kan.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar laat er niet teveel tijd overheen gaan. Straks denkt ze dat je helemaal niet zo geïnteresseerd bent. Ga anders volgende week (als je rug t toelaat) met r uit. Eten bios oid.
ik kan er prima mee levenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Nou weet ik all1 nog niet of t te direct was
Of man. Sommige mannen zullen dat ook niet waarderen als een man/vrouw zo direct is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan er prima mee levenmaar of iedere vrouw het zo waardeert weet ik niet
Lache! Ik ben all1 normaal niet zo direct. Loop altijd te draaien omdat ik t zo wil zeggen dat ik de ander niet kwets.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan er prima mee levenmaar of iedere vrouw het zo waardeert weet ik niet
Mwa ik zou er niet over klagenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of man. Sommige mannen zullen dat ook niet waarderen als een man/vrouw zo direct is.
Ik zou niet klagen alleen ik denk niet dat ik er op in zou durven gaan eigenlijkquote:
Dat is weer wat anders.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou niet klagen alleen ik denk niet dat ik er op in zou durven gaan eigenlijk
mja ik was in mijn eigen huisje dus had nergens last van maar voelde het wel aankomen ik waardeer ook haar eerlijkheid....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:13 schreef Seven. het volgende:
Kz. Jammer dat ze zich niet op d'r gemak voelde. Maar ergens is het ook wel tof dat ze eerlijk is en dat ze geen smoesjes verzint of vriendinnen inschakelt etc. Voelde jij je wel 100% op je gemak dan?
Hoezo voelde je het aankomen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mja ik was in mijn eigen huisje dus had nergens last van maar voelde het wel aankomen ik waardeer ook haar eerlijkheid....
geen idee maar dat heb ik vaker.... ik voel badvibes.... had 10 minuten daarvoor gevraagd of ze het wel naar haar zin had.....quote:
Voor mij ook niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders.Als ik hem of haar al een tijdje zou kennen doe ik t denk wel. Anders zou ik t ook niet durven\kunnen. Met een vreemde kan ik niet intiem zijn. 1 night stands zijn dan ook niet iets voor mij.
Kut is dat! Ik ken t gevoel. Wat je dan op dat moment ook aan probeert te doen t gaat m gewoon niet worden.....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee maar dat heb ik vaker.... ik voel badvibes.... had 10 minuten daarvoor gevraagd of ze het wel naar haar zin had.....
Misschien zou ik het dan ook wel doen. Dat zou mijn misschien een keer bijna gelukt zijn als ik wat meer zelfvertrouwen zou hebben gehad.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tenzij ik de hele avond ben opgegeilt.All1 gebeurt dat me zelden.
Ik ken t. Ik heb ooit een avond gehad in een disco met een heul leuk meisje. Zij in een strakke (nep) leren broek tegen me aan rijden met r kontje. Ze moet gevoeld hebben dat ik een stijve had maar stoppen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien zou ik het dan ook wel doen. Dat zou mijn misschien een keer bijna gelukt zijn als ik wat meer zelfvertrouwen zou hebben gehad.
Hetzelfde hier. Alleen zijn had geen lerenbroek aan. Zij vond het wel erg leuk om aan mijn pas geschoren koppie te zittenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken t. Ik heb ooit een avond gehad in een disco met een heul leuk meisje. Zij in een strakke (nep) leren broek tegen me aan rijden met r kontje. Ze moet gevoeld hebben dat ik een stijve had maar stoppen?![]()
Nope Dus had ik met r mee moeten gaan naar r huis maar ja das niet gebeurt.
Ik heb r niet eens gezoend.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Alleen zijn had geen lerenbroek aan. Zij vond het wel erg leuk om aan mijn pas geschoren koppie te zittenTot mijn groot plezier. Was het eerste keer dat ik met iemand zoende
![]()
Misschien had je dat moeten doen.quote:
Tja misschien wel ja. Maarja t was toen net uit met r vriend (hij was toen ook een vriend van mij) Dus dat vond ik niet echt kunnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien had je dat moeten doen.
Dan was het misschien maar verstandig ook dat je er niet verder op in bent gegaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja misschien wel ja. Maarja t was toen net uit met r vriend (hij was toen ook een vriend van mij) Dus dat vond ik niet echt kunnen.
Idd. hoe jammer t ook achteraf is. Hij is inm getrouwd met een ander dus ik had t gewoon moeten doen. Maarja. Achteraf kan je een koe in zn kont kijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan was het misschien maar verstandig ook dat je er niet verder op in bent gegaan.
Gelukkig heb ik geen vrienden dus dat zou mijn niet zo snel gebeuren
Als je zulke dingen vantevoren wist.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd. hoe jammer t ook achteraf is. Hij is inm getrouwd met een ander dus ik had t gewoon moeten doen. Maarja. Achteraf kan je een koe in zn kont kijken.
Ik ook niet meer dus dan kan ik je een hand geven.
Ja idd. Maarja dan had ik ook geweten dat mn (ex) beste maatje mn (ex) dinnetje zou doen toen ik met r had dus zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je zulke dingen vantevoren wist.![]()
Gelukkig heb ik Fok! nog
Ach ik heb een goed excuus waarom ik weinig vrienden hebquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd. Maarja dan had ik ook geweten dat mn (ex) beste maatje mn (ex) dinnetje zou doen toen ik met r had dus zo ken ik er nog wel een paar.
Damn ik krijg bijna medelijden met ons.
Ik ook!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb een goed excuus waarom ik weinig vrienden heb
Ik heb wat meer moeite dan andere met sociale interactie.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar vertel.... Of hou je dat liever voor je?
Ok ja dan is t lastig ja. Heb je daar veel last van idl of valt dat wel mee? Het lijkt me lastig op je werk bv.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wat meer moeite dan andere met sociale interactie.
Ja ik onder vind op zo wel het vlak vrienden/relaties als werk problemen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok ja dan is t lastig ja. Heb je daar veel last van idl of valt dat wel mee? Het lijkt me lastig op je werk bv.
Ik heb wel een paar vrienden maar met mn oude vriendengroep heb ik geen contact meer. Ik heb me er helemaal uit terug getrokken. Ik heb geen zin om iedere keer op verjaardagen en stappen oid geconfronteerd te worden met mn (ex) beste maatje en zn snol.
Hmmmzzz lijkt me erg moeilijk. Als je ergens problemen mee ondervind kan je me altijd een pm sturen he! Misschien kan ik je helpen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik onder vind op zo wel het vlak vrienden/relaties als werk problemen.![]()
Ik kan op zich aardig meekomen op mijn werk. Maar bepaalde dingen kan ik gewoon niet. En dat belemmerd mij. Hetzelfde geldt voor vriendschappen en relaties. Gelukkig heb ik nu hulp met het vinden en behouden van werk.![]()
Vrienden heb ik nooit gehad. Die paar vrienden die ik heb. Zie ik vrij weinig.
Oh ja dat is logisch dat je dan geen contact meer met hun wildt inderdaad.
Will do.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmmmzzz lijkt me erg moeilijk. Als je ergens problemen mee ondervind kan je me altijd een pm sturen he! Misschien kan ik je helpen.
Je spreekt jezelf wel tegen. Vrienden heb je niet maar de vrienden die je hebt zie je niet veel.
Ja lijkt mij ook.Ik ben dan inm ook van een kroeg leeuw veranderd in een huis mus.
ok! en dan ook gewoon doen he! Niet bang zijn of twijfelen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Will do.![]()
Tsja wat zijn vrienden eigenlijk. Ik heb misschien 1 of 2 vrienden voor de rest "vage" kennisen.
Ergens anders uitgaan? Of is dat geen optie?
dito..... geen zin om te slapen.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |